Als ik een lieve post maak negeer je hem.quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jullie blijven bashen. Bash niet bij elke post die ik post, opgelost.
Hahaha, deal? Dan doe ik wel een keertje mee als er een KLB SC komt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog twee vuisten om in je smoel te planten. Dat zou de enige reden zijn waarom ik naar een meet zou gaan waar jij ook zou zijn.
Ja want: "Ik zou je wel willen geven." is inderdaad erg lief.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Sok. het volgende:
[..]
Als ik een lieve post maak negeer je hem.
Bewaar deze post WD. je kan het tegen hem gebruiken als hij tegenstribbeld.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef reetveter het volgende:
Ik wil wd wel eens doen als ze zo fury is.
Je bent niet uitgenodigd op mijn KLB SC barbecue hoor.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hahaha, deal? Dan doe ik wel een keertje mee als er een KLB SC komt.
Hoer, hahaha.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook niet over jou.
Kus.
Maak ook wel eens andere posts.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja want: "Ik zou je wel willen geven." is inderdaad erg lief.
WTF ALSOF INTERNET VAN JOU IS IK TRAP JE KAPOT MIEN JONG!quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
hahaa mensen die huilen.
HET IS INTERNET HOOR
RV moet gewoon verkracht worden door WD. zijn we daar ook weer vanaf.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
Bewaar deze post WD. je kan het tegen hem gebruiken als hij tegenstribbeld.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Chriz2k het volgende:
huh ik lees in het vorige topic dat wd weg zou gaan en nu is ze er weer ik snap het niet
WAT KOM JE DOEN JONGE IK HEB MORGEN COLLEGE IN GRONINGEN IK MAAK JE KAPOTquote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
WTF ALSOF INTERNET VAN JOU IS IK TRAP JE KAPOT MIEN JONG!
Oh, maar dat was na zijn vertrek. Dus daarvoor liep hij al te kankeren. En ja achteraf bashen was niet zo netjes, maar dat was gewoon stiekem grappig, omdat die foto echt niet matcht met zijn grote bek hier. Ik moet nog elke keer lachen als ik hem voor me zie.quote:Op maandag 8 november 2010 21:44 schreef Sok. het volgende:
[..]
Anyway, wat ik bedoelde is dat hij nadat die foto van hem gepost werd regelmatig werd gebashed, logisch dat ie dan als ie keer chagie is zich afreageert.
Omdat je door blijft drammen. Je bent net een marokkaan die om mijn ping komt vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maak ook wel eens andere posts.
En de rest van de SC maken zulke opmerkingen ook, dus ga niet doen alsof je zulke posts alleen van mij krijgt
Ik zou niet bij je thuis durven komen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:45 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je bent niet uitgenodigd op mijn KLB SC barbecue hoor.
HA! IK ZIT IN DE VIERDE DUS IK HEB HEUL GEEN TENTAMENS DUS IK BLIJF LEKKER VEILIG IN MIJN HUISJE LEKKER AAN HET AFTREKKEN WHEHEHEHE LOSER!quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
WAT KOM JE DOEN JONGE IK HEB MORGEN COLLEGE IN GRONINGEN IK MAAK JE KAPOT
Ja, het was ook wel grappig en terecht.quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh, maar dat was na zijn vertrek. Dus daarvoor liep hij al te kankeren. En ja achteraf bashen was niet zo netjes, maar dat was gewoon stiekem grappig, omdat die foto echt niet matcht met zijn grote bek hier. Ik moet nog elke keer lachen als ik hem voor me zie.![]()
'ik sla je op je kkbek'
Echt hequote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef Chai het volgende:
omdat die foto echt niet matcht met zijn grote bek hier. Ik moet nog elke keer lachen als ik hem voor me zie.![]()
'ik sla je op je kkbek'
Zou wel priceless zijn als je door de negers hier verkracht wordt inderdaad.quote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou niet bij je thuis durven komen.Achterbuurten.
watquote:Op maandag 8 november 2010 21:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je door blijft drammen. Je bent net een marokkaan die om mijn ping komt vragen.
DE REST?!quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Sok. het volgende:
[..]
wat
Ik maak eens in de zoveel tijd zo'n post, net zo vaak als dat ik een kutopmerking maak.
De rest van de SC loopt 24/7 te geilen
Nee. Gewoon neequote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Chuck_Norris het volgende:
Laki, Sky, Otis, waar zijn ze? we hebben hun getroll nodig =$
Ik doe toch juist niet onschuldig? Ik geef toe dat hij achteraf gebasht is en dat dat misschien niet had moeten gebeuren. Alleen het leek alsof jij dacht dat hij daarom ging kankeren, maar dat was niet zo, dus vandaar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ja, het was ook wel grappig en terecht.
Maar ga dan niet zo fucking onschuldig doen.
apart dat je kutopmerkingen er dan toch altijd uitspringen he. waarschijnlijk omdat die elke dag wel voorbij komen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef Sok. het volgende:
[..]
wat
Ik maak eens in de zoveel tijd zo'n post, net zo vaak als dat ik een kutopmerking maak.
De rest van de SC loopt 24/7 te geilen
Klopt Ricko, maar jij hebt haar al in de pocket, vandaar dat ik jou niet opnoem.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DE REST?!
Alleen ik hoorMaar ik mag dat
Wat nee. Doe een (F) in je msn naam voor deze drama dan.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Sok. het volgende:
[..]
Klopt Ricko, maar jij hebt haar al in de pocket, vandaar dat ik jou niet opnoem.
Ik sloop je jongen, ik sloop je.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Catkiller het volgende:
Volgens mij moet er iemand hier eens goed geneukt worden
En ik ben een onbekende zonder vooroordelen dus, ik kan het weten.
Kan niet, want nieuwe msn.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat nee. Doe een (F) in je msn naam voor deze drama dan.
In Roffa zijn ze inderdaad van de manlove.quote:Op maandag 8 november 2010 21:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zou wel priceless zijn als je door de negers hier verkracht wordt inderdaad.
Inderdaad en post plaatjes van je vlezige roosje, allure.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik geniet daar wel vanquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Hm, zal ik de situatie wel verkeerd hebben begrepen.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik doe toch juist niet onschuldig? Ik geef toe dat hij achteraf gebasht is en dat dat misschien niet had moeten gebeuren. Alleen het leek alsof jij dacht dat hij daarom ging kankeren, maar dat was niet zo, dus vandaar.
Ik ook Ricko.quote:Op maandag 8 november 2010 21:48 schreef RickoKun het volgende:
[..]
DE REST?!
Alleen ik hoorMaar ik mag dat
Sowieso: AZquote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Otis2.0 het volgende:
HAHAHA ZE MOETEN BIJ AZ DE CLUB 70 EURO BETALEN ALS ZE EEN SHIRTJE RUILEN NA EEN EUROPA LEAGUE WEDSTRIJD![]()
![]()
nog een keer?quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik geniet daar wel vanmaar anders gaat de SC als er teveel mensen gaan huilen.
Je mist alleen het punt dat ik niet in Rotterdam woon. Maar hey, dan ben je in ieder geval ook verkeerd als je toch die barbecue wil scoren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In Roffa zijn ze inderdaad van de manlove.
Nee, die springen er niet uit, dat zijn de enige posts waar je op reageert.quote:Op maandag 8 november 2010 21:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
apart dat je kutopmerkingen er dan toch altijd uitspringen he. waarschijnlijk omdat die elke dag wel voorbij komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |