quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk om Rv, die weet wel beter gelukkig.
Wat is er precies ongeloofwaardig.quote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zou haar doen, maar het afzeiken meen ik soms ook wel. Soms beetje troll, jwz.
[..]
Geloof je jezelf nu?
Gelukkig werd hij al gebashed voordat hij begon te kankeren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel veel users vonden hem eerst aardig, maar hij ging steeds vaker super raar doen en op iedereen kankeren uit het niets. Tja logisch dat je dan commentaar krijgt.
Hehe, ojaquote:Op maandag 8 november 2010 21:36 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alle vrouwen hebben hun speelgoedkant. En jij hebt wieltjes, remember? Een plank met vier wielen. Skateboard extraordinaire.
Nee, maar daar begin je wel door te kankeren op me. Serieus. Kanker. Een. Eind. Op. En doe normaal als je weer normaal kan doen. Want ik kan normaal tegen jou doen, maar jij begin altijd uit het niets zo te doen tegen me, dus dan houdt het voor mij ook op.quote:
Nou en ofquote:
Prima wat jij wilt. Gelukkig weet ik het zelf wel van 'm.quote:Op maandag 8 november 2010 21:37 schreef Sok. het volgende:
[..]
ik maak me niet druk om rv hoor.
Oh en "die weet wel beter", vandaar dat hij ook dacht 'wtf' toen jij m zo tegen hem tripte
quote:Op maandag 8 november 2010 20:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kwam net de gekste neger ooit tegen, what the fuck. Hij riep zo m'n naam, geeft me een boks en vraagt me hoe het met D (mijn neef) gaat. Toen ontpopte zich het volgende gesprek.
neger:"Spreek je hem nog vaak?"
ik: "Nee niet echt"
neger: "Vind je hem gay ofzo dan?"
ik: "Nee hoezo?"
neger: "Nee zomaar. Hey je bent toch indo?"
ik: "Nee man."
neger: "Hoezo dan die huidskleur?"
ik: "wtfeuh mijn oma is surinaams man"
neger: "Oh aaaaiittt surinaams."
ik: "ja man."
neger: "Ja ik was in de vakantie in Suriname bij dat ene Chinese restaurant je weet wel toch?"
ik: "Nee kom er niet zo vaak."
neger: "Oh ja ik was daar met vrienden en ineens kwam er zo'n gay een praatje maken dus een vriend zegt zo ja hij is gay en ineens beginnen ze met z'n allen hem in elkaar te slaan enzo dus ik voel wel die adrenaline en hun beginnen hem zo te djoeken."
ik: "Hahahaha oke oke wel lastig man."
neger: "Ja man maarja ik heb dat nog nooit gedaan wel lastig man zomaar jeweetoch"![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, maar daar begin je wel door te kankeren op me. Serieus. Kanker. Een. Eind. Op. En doe normaal als je weer normaal kan doen. Want ik kan normaal tegen jou doen, maar jij begin altijd uit het niets zo te doen tegen me, dus dan houdt het voor mij ook op.
Jij bent echt de enige die dit stug blijft volhouden, want het is gewoon niet waar.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Gelukkig werd hij al gebashed voordat hij begon te kankeren.
dat is wel waar. Vooral tegen wd. Dat valt niet te ontkennen. Maar ook wel tegen Lamon. maar die verdient hetquote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Dat als 1 iemand uit deze SC op iemand in gaat hakken de hele SC mee doet.
Als Mozy je tekst quote, weet je gewoon dat je een rasartiest bent.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Schat was is je ping, ik heb je zo erg gemist ga met me mee
Net zo voorzichtig als gisteren. Je bent zo lief wanneer je slaapt.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe, oja. Wel voorzichtig dan, ik ben kwetsbaar
.
Dit valt niet meer onder een beetje kuttenquote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik liep alleen maar beetje te kutten met Potloodvis, dat jij alles zo serieus moet nemen hiero
reppa voor dezequote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Mozy je tekst quote, weet je gewoon dat je een rasartiest bent.
Ja dat wel, maar dat is vaak niet aan WD's kant.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Sok. het volgende:
[..]
Dat als 1 iemand uit deze SC op iemand in gaat hakken de hele SC mee doet.
Ik ook hoor, maar ik heb gelukkig back-up van Sky.quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
dat is wel waar. Vooral tegen wd. Dat valt niet te ontkennen. Maar ook wel tegen Lamon. maar die verdient het
Ehm sorry hoor, maar jullie twee lopen altijd op me te kankeren en het is niet te onderscheiden wanneer het sarcastisch is en wanneer niet. Waarom denk je dat ik zo reageer, slappe zak.quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik liep alleen maar beetje te kutten met Potloodvis, dat jij alles zo serieus moet nemen hiero
Dit is waar. Bijna iedereen kon wel goed opschieten met Japsnars, mits hij gewoon normaal deed.quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die dit stug blijft volhouden, want het is gewoon niet waar.Iedereen die erbij was zal dit beamen.
Ik zeg toch ook niet dat het niet is?quote:Op maandag 8 november 2010 21:39 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige die dit stug blijft volhouden, want het is gewoon niet waar.Iedereen die erbij was zal dit beamen.
Vaak niet, maar soms wel.quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar dat is vaak niet aan WD's kant.
Nee jij zei dat hij al gebashed werd voordat hij daar zelf aanleiding toe gaf.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat het niet is?
Ik zeg dat jullie hem net zo hard af hebben lopen kankeren, ook nadat hij weg was.
Maar goed, dat telt niet mee want hij gaf het zelf toe
Ik heb nog twee vuisten om in je smoel te planten. Dat zou de enige reden zijn waarom ik naar een meet zou gaan waar jij ook zou zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Potloodvis het volgende:
Hoeveel HP heb je nog, WD? Anders gooi ik zo mijn Brutality eruit.
quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nog twee vuisten om in je smoel te planten. Dat zou de enige reden zijn waarom ik naar een meet zou gaan waar jij ook zou zijn.
Je moet gewoon normaal doen, dan heb ik ook niks om zo op te reageren.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Vaak niet, maar soms wel.
Ze moet gewoon niet zo huilen.
Je kan het ook gewoon negeren?quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ehm sorry hoor, maar jullie twee lopen altijd op me te kankeren en het is niet te onderscheiden wanneer het sarcastisch is en wanneer niet. Waarom denk je dat ik zo reageer, slappe zak.
Ik was ook niet aan het grappen, bloedserieus.quote:Op maandag 8 november 2010 21:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ehm sorry hoor, maar jullie twee lopen altijd op me te kankeren en het is niet te onderscheiden wanneer het sarcastisch is en wanneer niet. Waarom denk je dat ik zo reageer, slappe zak.
Jullie blijven bashen. Bash niet bij elke post die ik post, opgelost.quote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon negeren?
Otis, Laki en Sky proberen mij ook zo vaak te trollen, negeer ik af en toe toch ook gewoon
sure =$quote:Op maandag 8 november 2010 21:38 schreef Mozy het volgende:
[..]
Schat was is je ping, ik heb je zo erg gemist ga met me mee
Ik trollenquote:Op maandag 8 november 2010 21:42 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je kan het ook gewoon negeren?
Otis, Laki en Sky proberen mij ook zo vaak te trollen, negeer ik af en toe toch ook gewoon
ik bash nooit babygirl <3quote:Op maandag 8 november 2010 21:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jullie blijven bashen. Bash niet bij elke post die ik post, opgelost.
Anyway, wat ik bedoelde is dat hij nadat die foto van hem gepost werd regelmatig werd gebashed, logisch dat ie dan als ie keer chagie is zich afreageert.quote:Op maandag 8 november 2010 21:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee jij zei dat hij al gebashed werd voordat hij daar zelf aanleiding toe gaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |