Alleen je innerlijk is vaker kut. Voor de rest is het wel oké.quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Van dertien. Die nog erger dan ik is.
nee mar eerlyk jy bent egt myn enige matti hier <3 =$quote:Op maandag 8 november 2010 21:56 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik zie jou los van de SC [L]
Jammer dat ze niet op mij lijkt dan.quote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alleen je innerlijk is vaker kut. Voor de rest is het wel oké.
Ga nu niet valse hoop geven aan die boy, je weet best dat ik handenvol dribbels op jou heb.quote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee mar eerlyk jy bent egt myn enige matti hier <3 =$
xoxoxoxo
ik vind het alleen minder dat je zoveel flirt met andere boys, dan voel ik me niet meer zo speciaalquote:Op maandag 8 november 2010 21:57 schreef Allure_ het volgende:
[..]
nee mar eerlyk jy bent egt myn enige matti hier <3 =$
xoxoxoxo
je bent ook niet speciaalquote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik vind het alleen minder dat je zoveel flirt met andere boys, dan voel ik me niet meer zo speciaal
Dus als ze niet op jou lijkt dan is ze lelijk? Don't think so.quote:Op maandag 8 november 2010 21:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet op mij lijkt dan.
Sorry, dat is gewoon mijn aardquote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ik vind het alleen minder dat je zoveel flirt met andere boys, dan voel ik me niet meer zo speciaal
Maar jij wel. En ze valt niet op lelijke jongens.quote:Op maandag 8 november 2010 21:59 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dus als ze niet op jou lijkt dan is ze lelijk? Don't think so.
Ik ga 3 verslagen maken. doeiquote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een powerpoint maken voor school. dag.
quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sorry, dat is gewoon mijn aardik bedoel daar verder niks mee
ik zweer t
Zei ze ook tegen mij Chuck, trap er niet in.quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik zweer t
ja en als ik lieve smsjes stuur zit jij te smushen met een ander halfbloedje hequote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef Allure_ het volgende:
[..]
ik zweer t
nep-aziaatquote:
Ik heb nog een PM waarin jij zelf aangeeft dat ik knap ben, dus praat geen poep.quote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar jij wel. En ze valt niet op lelijke jongens.
succes babygirlquote:Op maandag 8 november 2010 22:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga een powerpoint maken voor school. dag.
Ik fix die shit wel. Ik ben koning in late night work.quote:
Ik laat jou ook 14 jarigen aanduwen. fok dat, ik ben gewoon niet zo moeilijkquote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ja en als ik lieve smsjes stuur zit jij te smushen met een ander halfbloedje he
HARDE CHANTAGE HIERquote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog een PM waarin jij zelf aangeeft dat ik knap ben, dus praat geen poep.
In haar ogen ben je lelijk. Ik weet waar ze op valt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb nog een PM waarin jij zelf aangeeft dat ik knap ben, dus praat geen poep.
belastend materiaal. Posten.quote:Op maandag 8 november 2010 22:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
deze man luistert diepe shitquote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik fix die shit wel. Ik ben koning in late night work.
Nu even wat lyrics voor mijn homies. en dan echt werken.
No one man should have all that power
The clock's tickin', I just count the hours
Stop trippin', I'm trippin' off the power
Haha je kijkt barend&barendquote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Gertjan Verbeek: 'Die Angelina Jolie.. die ken ik niet [ afbeelding ]'.
Jay Jayquote:
ok ok deze wending is plezant, we houden het op maximaal 3 anderen per maand ja? alleen de lusten en niet de lastenquote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik laat jou ook 14 jarigen aanduwen. fok dat, ik ben gewoon niet zo moeilijk
Straks UFCquote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
ik kijk alles wat na VI komt. Ik mis Deadliest Warrior.
Je post een PM en iedereen weet dat ie van mij komt.quote:
quote:
Dan zeg je de volgende keer maar 'niet haar type' of zo.quote:Op maandag 8 november 2010 22:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
In haar ogen ben je lelijk. Ik weet waar ze op valt.
En nu echt. Doei.
hopelijk moet die neger met die afro en attitudequote:
Held.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je post een PM en iedereen weet dat ie van mij komt.
Ban.
Maar je deed het ook. Dan ken je hem niet nog eens zeggen dat die lelijk is als je dat gepmd'hebt.quote:Op maandag 8 november 2010 22:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je post een PM en iedereen weet dat ie van mij komt.
Ban.
hendig saai?quote:Op maandag 8 november 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
hee vecht eens een beetje door, dit is me hendig saai aan het worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |