Zijn eerste album is zo'n pareltjequote:Op maandag 8 november 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Ik vind John Legend stom maar Roots zo leuk
quote:Op maandag 8 november 2010 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Had nou ff als titel "waar oh-oh Prince kaarten wint van Domien "gedaan
Yup! In het rijtje Stenders, Van Inkel en Domien.quote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Zit je weer naar je held te luisteren Roel?
Hopelijk einde van de week meer duidelijkheidquote:Op maandag 8 november 2010 11:07 schreef borisz het volgende:
Roel hoe staat het er mee met het vinden van werk of iets wat daar op lijkt?
Hopelijk wordt het wat. Die wijnglazen zitten aan hun max polijstbaarheidquote:Op maandag 8 november 2010 11:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hopelijk einde van de week meer duidelijkheid.
Da's een nog ergere jeukterm iddquote:Op maandag 8 november 2010 11:18 schreef oh-oh het volgende:
Spannend Roel!
Ja, mn meisje, of nog erger, ik ken iemand die t altijd over 'die van mij "heeft![]()
*rilt*
Tenenkrommend jaquote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's een nog ergere jeukterm idd![]()
.
Sowieso, mensen die altijd bijnamen gebruiken in het bijzijn van anderen.quote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Iddquote:Op maandag 8 november 2010 11:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die altijd bijnamen gebruiken in het bijzijn van anderen.
quote:Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef alors het volgende:
guttegut waar de heren zich druk over kunnen maken
quote:Op maandag 8 november 2010 11:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die altijd bijnamen gebruiken in het bijzijn van anderen.
Ja idd, ik ben echt slecht in het bedenken van zulke dingenquote:Op maandag 8 november 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ah daar is het dan, tja een gewone vraag is makkelijker
Ga het vanmiddag eens misschien 2 uur op m'n gemak luisteren. Heb wel kleine stukjes gehoord, maar niet in z'n geheel..quote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Waalwijker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Effe Ekom? Het draait nu een tijdje en ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n heel sterk programma... Minder dan de Arbeidsvitaminen helaas.
Ik vind 't ook niet veel. Weinig boeiende onderwerpen. Steeds weer 'de drie vragen', die showtrap etc. Vraag me af of Ekdom het zelf geweldig vindt... Zou wat meer actualiteit in mogen. Bel es met wat mensen over een nieuwsonderwerp ofzo. Het is nu wel erg 'dun'.quote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Waalwijker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Effe Ekom? Het draait nu een tijdje en ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n heel sterk programma... Minder dan de Arbeidsvitaminen helaas.
Tsja het doet mij niet zoveel, kijk slecht is het niet, maar die ongeorganiseerde bende van Rob was gewoon briljant. Als ik daar ook dingen van terughoor, met die belachelijk opdrachten voor de bands, de nooitgrappigs, de telefoongesprekken van Lex, de Kookplaat van Jelmer e.d. Dat was gewoon een ijzersterk programma, echt zonde dat dat weg is.quote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Waalwijker het volgende:
Er zitten wel wat leuke items in (Holy Moly, DrPop), maar mis toch wat 'geouwehoer' zegmaar. Ik mis Rob best wel... :pquote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Waalwijker het volgende:
Das een van de 2 nummers van Prince die me niet zo kunnen bekorenquote:
haha welke nog meer niet dan?quote:Op maandag 8 november 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een van de 2 nummers van Prince die me niet zo kunnen bekoren
Deze en the Cross / the Christ, maar vooral omdat ie ze live altijd zo godsgruwelijk uitmelktquote:
Haha oh dat einde van Purple Rain mag van mij wel eindeloos doorgaanquote:Op maandag 8 november 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze en the Cross / the Christ, maar vooral omdat ie ze live altijd zo godsgruwelijk uitmelkt
Vreselijk, dat duurt soms wel een kwartier of zoquote:Op maandag 8 november 2010 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
Haha oh dat einde van Purple Rain mag van mij wel eindeloos doorgaan
"Wij zijn zwanger"quote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
.
Ja ik heb weer bijna pauzequote:
Alsof Rudy dat persoonlijk heeft uitgevonden. Het is gewoon een algemene term.quote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef gerbenp het volgende:
Hee?! Guilty pleasure was toch van der rudy / moveyourass?
Beter goed gejat dan..quote:Op maandag 8 november 2010 11:53 schreef gerbenp het volgende:
Hee?! Guilty pleasure was toch van der rudy / moveyourass?
Helaasch idd....quote:Op maandag 8 november 2010 12:11 schreef alors het volgende:
nou van de muziek van Ekdom word ik ook niet vrolijk
Dit.quote:
Timur en Ramon.quote:Op maandag 8 november 2010 15:15 schreef Marcoss het volgende:
Wie doet de Coen en Sandershow deze week eigenlijk?
Mwah, lag niet echt aan Bart, ik hoorde het namelijk ook nietquote:Op maandag 8 november 2010 15:50 schreef Da_Sandman het volgende:
En weer verneukt Bart A. vakkundig een popduel. Hij had het niet eens door dat de verkeerde antwoordde.
Even goed schudde die gast The Roots inclusief toevoeging met Coddy Chesnutt briljant snel uit z'n mouw.
Je hebt inderdaad gelijk.quote:Op maandag 8 november 2010 15:35 schreef alors het volgende:
Is het wel zeker dat Ramon er bijzit? Ik heb dat eigenlijk nergens duidelijk gehoord..
Ja dit jaquote:Op maandag 8 november 2010 15:53 schreef Paul-89 het volgende:
Ook als iemand een antwoord heeft gegeven zegt Bart bijvoorbeeld : "Jij denkt The Roots ? Hhmm Uhmmm Jaaa Hmmmmmm ,, Dat is goed ! en dan pas die 'goed-jingle'. Schijt irritant.
Bart zei echt TimurTimur show, maar Ramon zit er ook.quote:Op maandag 8 november 2010 15:57 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk.
Kijken hoe Timur het in zn eentje doet.
Oh Oh!quote:Op maandag 8 november 2010 16:17 schreef oh-oh het volgende:
Timur & Ramontijd
![]()
Kaleidoscoooooooooooooooooooooop in je ooooooooooog
Mn Pinjoooooooooquote:
quote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Omg, de spam wordt echt steeds gekker these days![]()
Geen mensen die een baan hebben of een man zoeken maar nu kachels
Postte ik vanochtend elders hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom aan zeg
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Ik krijg nooit spamquote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, die spam kreeg ik vanmorgen ook, wacht, ik crosspost mn post ff
quote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand die foto van katy perry in groot formaat?
Deze: http://image.take40.com/3(...)e_280610_342x456.jpg
Nee, daar, is, het, niet, voor.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gaat het over dames, is Roel er opeens
21. Hij 17. Zo schokkend is dat toch niet, of geldt dat alleen andersomquote:
Gaan ze zo verder of heb ik alles al gemist?quote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
21. Hij 17. Zo schokkend is dat toch niet, of geldt dat alleen andersom?
Komt nog.quote:Op maandag 8 november 2010 16:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Gaan ze zo verder of heb ik alles al gemist?
Nee lijkt me niet toch, niks mis met jonge blaadjesquote:Op maandag 8 november 2010 16:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
21. Hij 17. Zo schokkend is dat toch niet, of geldt dat alleen andersom?
Kunnen we C & S niet gewoon afschaffen en T & R houden?quote:
NEEquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kunnen we C & S niet gewoon afschaffen en T & R houden?
Inderdaad, laffe gast.quote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het maar een ontzettende debiel eigenlijk.
Nee allebei graag ethervervuilingquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Timur is ook baas, kan niet kiezenquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet, dus toedelsquote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Timur is ook baas, kan niet kiezen![]()
Jawel, ik kies toch mijn Coen en Sandertje
Dit dus, maar wat heb ik gemist?quote:
Wat doe je nou raarquote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet, dus toedels.
Nog niet weg?quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet, dus toedels.
Dat bedoel ik. Blijf nou maar gewoon weg hierquote:
Ik blijf expresquote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Blijf nou maar gewoon weg hier.
Het is niet Wie is de Mol.quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar zit wel even wat in trouwens. Rab is drie weken met vakantie, C&S zijn nu weg.
Waar in? Schakel net pas in, telefoon ging.quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar zit wel even wat in trouwens. Rab is drie weken met vakantie, C&S zijn nu weg.
Coen, Sander en Paul gaan het glazen huis in JOEHOEquote:Op maandag 8 november 2010 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar in? Schakel net pas in, telefoon ging.
Ik neem aan dat Sander weer TV dingen gaat doenquote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
quote:
Jep.quote:Op maandag 8 november 2010 17:12 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
. Je begrijpt wat ik bedoel he
.
We gaan het zien. Ben wel erg benieuwd er naarquote:Op maandag 8 november 2010 17:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Sander weer TV dingen gaat doen
het is Shag uit zo'n pakjequote:
Oh nee het was Lupe Fiascoquote:Op maandag 8 november 2010 17:17 schreef alors het volgende:
Dat refrein, dat zit ook in een nummer van Talib Kweli, dus, tot zover een muziekweetje.
Dude, zie je die PI niet?quote:Op maandag 8 november 2010 17:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Dude, ik heb jou de laatste dagen hier alleen maar dingen zien lopen afzeiken.![]()
quote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra ! Sta op als je voor Veenstra bent. Sta op als je voor Veenstra bent !
Ik blijf mooi zitten danquote:Op maandag 8 november 2010 19:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Veenstra Veenstra ! Sta op als je voor Veenstra bent. Sta op als je voor Veenstra bent !
Mag ik het doen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Waalwijker het volgende:
Roel, zeik deze plaat trouwens even af.
Ik ga wel staan, maar dat zal sowieso wel moeten want er staat nog een afwas van 2 dagen. Toch weer 2 pizza borden. #zwaarleven.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga wel staan, maar dat zal sowieso wel moeten want er staat nog een afwas van 2 dagen. Toch weer 2 pizza borden. #zwaarleven.
Caro !!!!
Hansquote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga wel staan, maar dat zal sowieso wel moeten want er staat nog een afwas van 2 dagen. Toch weer 2 pizza borden. #zwaarleven.
Caro !!!!
't is gewoon kud. Dat auto-update bevalt me niet en ik vind het veel minder overzichtelijk. Baggerupdate ftw.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
En Michiel een beetje happy met de nieuwe lay-out?? Vrees dat ik toch mijn pc moet gaan upgraden want qua performance is de nieuwe lay-out toch wat te zwaar. Refreshen duurt een paar seconden..
Dan kan die 80-286 eindelijk naar het museum.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
En Michiel een beetje happy met de nieuwe lay-out?? Vrees dat ik toch mijn pc moet gaan upgraden want qua performance is de nieuwe lay-out toch wat te zwaar. Refreshen duurt een paar seconden..
Een paar secondenquote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Je kan altijd nog teruggaan naar de text_only.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
* snif *quote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan die 80-286 eindelijk naar het museum.
Echt serieus joh! Het is niet vooruit te branden hier. CPU load staat ook constant op 100%. Snap er niets van.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Je kan altijd nog teruggaan naar de text_only.
Werk te doen, 3FM dus aan... althans in mijn geval dan nu.quote:
Kan me beter concentreren wanneer ik de radio niet hoorquote:Op maandag 8 november 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Werk te doen, 3FM dus aan... althans in mijn geval dan nu.
Al komt dat mede doordat het niet echt werk is, maar meer hobby.
Dat vind ik dus weer niet prettig, want dan moet ik constant mijn aandacht vestigen op de radio als ik iets goed wil horen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me beter concentreren wanneer ik de radio niet hoor. Aan de andere kant is een heel klein beetje afleiding ook wel goed, dus ik heb 'm heel zachtjes staan. Kan het allemaal net horen
.
Wat doet een andere browser (firefox, chrome, opera) dan?quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
net als disney net zo kinderachtigquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Michiel is wel extreem fan van WantWant he?
quote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
net als disney net zo kinderachtig
hij moet het ook zelf weten.quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als dat zijn hobby is, laat 'm lekker. Ik vind er niks vreemds aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |