Kun je beter zo'n kabeltje even vragen bij de dichtsbijzijnde fototoestel verkopende winkel.quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Grmpf, usb kabel stuk, waar koop ik een cheap ass cardreader?
Nou nee, dan heb ik liever een cardreadertje, das minder gedoe in mn tas en zo telkensquote:Op maandag 8 november 2010 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je beter zo'n kabeltje even vragen bij de dichtsbijzijnde fototoestel verkopende winkel.
OOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! What does this button do?quote:
DEEDEEEE NOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! What does this button do?
[ afbeelding ]
Bij diezelfde zaak waar je van de zomer je nieuwe router kocht? Ik neem aan dat je zo'n ding bedoelt:quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Grmpf, usb kabel stuk, waar koop ik een cheap ass cardreader?
Ja zo een of gewoon zo een hele kleine vind ik ook prima.quote:Op maandag 8 november 2010 10:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bij diezelfde zaak waar je van de zomer je nieuwe router kocht? Ik neem aan dat je zo'n ding bedoelt:
[ afbeelding ]
Sitecom heb ik, met vaste kabel. Hama maakt ze ook maar die hebben losse kabeltjes geloof ik.
Keus vanaf een tientje bij Graus in de Stationsstraatquote:Op maandag 8 november 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zo een of gewoon zo een hele kleine vind ik ook prima.
Op ebay kosten ze geen drol alleen heb ik geen zin om er weken op te wachten
Ja das een kutwinkelquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Keus vanaf een tientje bij Graus in de Stationsstraat![]()
http://www.grausonline.nl(...)ezers-c-105_298.html
Je wachtwoord moet je ergens anders invullen.quote:
Wastermismee? De laatste keer dat ik er naar binnen liep zag het er goed uit.quote:Op maandag 8 november 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een kutwinkel![]()
Hema en zo verkopen dat toch ook wel?
Wat doet de winkel er nou toequote:Op maandag 8 november 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een kutwinkel![]()
Hema en zo verkopen dat toch ook wel?
Oh daar werkt een gast die ik echt heeeeeeeeeel erg irritant vindquote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wastermismee? De laatste keer dat ik er naar binnen liep zag het er goed uit.
Neuh, ik ga liever niks kopen bij die lul hoorquote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat doet de winkel er nou toe? Je koopt 1x zo'n ding en dan ben je klaar.
Kan je 'm toch lekker de hele winkel laten doorzoeken voor zo'n flutding van een tientje, ze allemaal testen etc..quote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar werkt een gast die ik echt heeeeeeeeeel erg irritant vind
Nee want dan vraagt ie weer duizend keer wanneer ik nou es met m ga uiteten.quote:Op maandag 8 november 2010 10:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je 'm toch lekker de hele winkel laten doorzoeken voor zo'n flutding van een tientje, ze allemaal testen etc..
Dus je gaat liever de halve ochtend zoeken en misschien naar de andere kant van de stad voor een product van een tientje?quote:Op maandag 8 november 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ik ga liever niks kopen bij die lul hoor
Uh nou nee, dr zijn hier tig winkels die dat verkopen, allemaal op een kluitje, dus waarom zou ik m dan net gaan kopen bij die ene winkel waar ik iemand een lul vind?quote:Op maandag 8 november 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je gaat liever de halve ochtend zoeken en misschien naar de andere kant van de stad voor een product van een tientje?
Dat zal hem idd leren! De doerak!
Dan moet je 't zelf maar weten, maar niet hier komen zeuren als die het na een week opgeeftquote:Op maandag 8 november 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee want dan vraagt ie weer duizend keer wanneer ik nou es met m ga uiteten.
NOOIT, eikel![]()
![]()
Geen zin in, ik ren wel ff naar de Hema of zo
Ja tuurlijk, want alleen daar verkopen ze goede?quote:Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan moet je 't zelf maar weten, maar niet hier komen zeuren als die het na een week opgeeft
Dus je weet waar het te halen is, waarom moeten wij dan meedenken?quote:Op maandag 8 november 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh nou nee, dr zijn hier tig winkels die dat verkopen, allemaal op een kluitje, dus waarom zou ik m dan net gaan kopen bij die ene winkel waar ik iemand een lul vind?
Ik dacht dat dr mss iemand een tip had waar ze van die goedkope gevalletjes hadden zoals op ebay , maar ik had al iets aan de eerste tip van Baaf, want die winkel zit bij de bushalte waar ik straks naar huis ga, en die vergeet ik altijdquote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus je weet waar het te halen is, waarom moeten wij dan meedenken?
Als het alternatief de Hema is weet ik het welquote:Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want alleen daar verkopen ze goede?
Nou kijk, das een tip waar ik ook wat aan heb , thnxquote:Op maandag 8 november 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Met zoiets moet je ook niet te lang blijven zoeken en doen. Product van 10 / 15 euro. Zolang er geen Sweex of Trust op staat en het de gangbare formaten geheugenkaartjes ondersteund meteen nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom aan zeg
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Omg, de spam wordt echt steeds gekker these days![]()
Geen mensen die een baan hebben of een man zoeken maar nu kachels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom aan zeg
🐙
Ik zat het echt met open mond te lezenquote:
Dat ze ook geen fatsoenlijke zin kan maken, maar wel woorden als "due to" en "doomed to starvation" kan gebruikenquote:Op maandag 8 november 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat het echt met open mond te lezen
Nou, heb jij geen kachel over die je wil verschepen naar 200 km onder Moskou?quote:Op maandag 8 november 2010 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ze ook geen fatsoenlijke zin kan maken, maar wel woorden als "due to" en "doomed to starvation" kan gebruiken. Al is het dan met een goedkope vertaalmasjien.
Make that the cat wise.
Ik kan wel even naar Woensel rijden en briefjes ophangen dat we een kankerkachel zoeken.quote:Op maandag 8 november 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, heb jij geen kachel over die je wil verschepen naar 200 km onder Moskou?
quote:Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan wel even naar Woensel rijden en briefjes ophangen dat we een kankerkachel zoeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |