Omdat Wehkamp en meteropnemer.quote:
In mijn appartement was het makkelijk: dan kreeg je een briefje wanneer de goede man langskwam, er was altijd wel iemand die hem binnen liet en dan liet ik die dag gewoon de deur van de meterkast (in de gemeenschappelijke gang) van het slot. Wel vooraf zelf de standen ook opschrijven natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Dametje op de tafel
Tsja heb nog nooit een meteropnemer gezien maar hij ziet maar ga er vanuit dat ze dan een briefje achterlaten zodat je je standen alsnog zelf kunt doorgeven
Als het maar niet vlak ervoor is, dan heb ik het namelijk drukquote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen zorgen, de monteur komt ergens tussen morgen en de volgende apocalyps bij u langs
echt een treintje of zo'n lopende band?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Masterchef: sushi restaurant met een sushi treintje.
N00bje, lopende band wordt een treintje genoemd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt een treintje of zo'n lopende band?
treintje heb ik nog nooit gezien
quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik dacht even dat er zo'n modeltreintje met bordjes sushi rond reed![]()
maar zo'n lopende band is vrij normaal, in nederland zie je het ook wel eens, en in japan is er bijnae geen sushirestaurant zonder
Ga ze morgen wel bellen wat ze doen als er niemand thuis is.quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In mijn appartement was het makkelijk: dan kreeg je een briefje wanneer de goede man langskwam, er was altijd wel iemand die hem binnen liet en dan liet ik die dag gewoon de deur van de meterkast (in de gemeenschappelijke gang) van het slot. Wel vooraf zelf de standen ook opschrijven natuurlijk.
Hebben die ook geen service?quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Want Neckermann was ook nog een goed antwoord geweest
oh, het sushirestaurant waar ik heen ga heeft er ook geen, maar het is wel een typisch ietsquote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week voor het eerst in mijn leven bij een écht sushi restaurant uit eten geweest.
![]()
Zonder lopendetreintjesband. Dus ik word blij van alles wat beweegt.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga ze morgen wel bellen wat ze doen als er niemand thuis is.
Ze gaven hier aan dat je het ook op een briefje kon zetten en aan de buren gevenja wat is het nut dan?
Ik weet het, bederf mijn momentje nu niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, het sushirestaurant waar ik heen ga heeft er ook geen, maar het is wel een typisch iets
Dat was een japans restaurant, weet niet of het echt een sushi restaurant was?quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week voor het eerst in mijn leven bij een écht sushi restaurant uit eten geweest.
![]()
Zonder lopendetreintjesband. Dus ik word blij van alles wat beweegt.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was een japans restaurant, weet niet of het echt een sushi restaurant was?
quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik had een thunderbirds flashback, en het staat gewoon op youtube!![]()
cat, kijk vanaf 1:30 !
Echt belachelijk..ben heel er benieuwd wat telefoonmevrouwtje me gaat vertellen morgen, kan ik mijn ochtendhumeur ook weer kwijtquote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Want digitaal doorgeven kan dan écht niet.
quote:
Daar zijn dit soort gesprekjes errug goed voor.quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt belachelijk..ben heel er benieuwd wat telefoonmevrouwtje me gaat vertellen morgen, kan ik mijn ochtendhumeur ook weer kwijt
Op de site van Stedin kun je er geen letter over vinden bij Eneco (onze aanbieder) staat dat je dan alsnog een kaart krijgt.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zijn dit soort gesprekjes errug goed voor.![]()
Hopelijk biedt ze niet meteen een passende oplossing.
Trust!quote:
Is dat een nieuw setjequote:
Ik ook niet!quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is dat een nieuw setjeGisteren ontstaan
Dat ik daar dan weer niets van gemerkt heb
Allebei onder een dekentje van kattenbontquote:Op zondag 7 november 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik ook niet!![]()
Die gaan vast samen katten grillen.
Nu je het zegt ja.quote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Allebei onder een dekentje van kattenbont
Ik vond al wel dat ze een beetje naar elkaar zaten te loensen. Jij dan?
Hmm dat is een stiekeme TVP he? Dat moeten we noten tegenwoordig hequote:
Nee, dat was een liefdevolle mededeling dat ik de SC niet negeerquote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm dat is een stiekeme TVP he? Dat moeten we noten tegenwoordig he
Note?quote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm dat is een stiekeme TVP he? Dat moeten we noten tegenwoordig he
quote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat was een liefdevolle mededeling dat ik de SC niet negeer
Want jullie weten anders niet dat ik op de volgknop heb gedrukt
Nou, ik voel de lurrrrrve.quote:
Lastig! Maar nu we het weten, is het weer niet ergquote:Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Nu je het zegt ja.![]()
Jij bent gewoon recht door zee: (muur)duwen in alle openheid.![]()
Zij zijn stiekeme duwers!
quote:
Dat is dan ook weer zo.quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lastig! Maar nu we het weten, is het weer niet erg
Maar ik ben dan altijd bang dat ze me hartverscheurend gaan missenquote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volg knop klikken doe ik ook vaak zonder hier te posten omdat ik op dat moment niks over het huidige onderwerp te zeggen heb
CSI sporenonderzoek laten doen in de magnetron van Tombo!quote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ben dan altijd bang dat ze me hartverscheurend gaan missen
Of Opsporing Verzocht bellen!
Minimaalquote:Op zondag 7 november 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ik ben dan altijd bang dat ze me hartverscheurend gaan missen
Of Opsporing Verzocht bellen!
Zou Tombo mij micrrrrrrrrrrowaven denk je?quote:Op zondag 7 november 2010 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
CSI sporenonderzoek laten doen in de magnetron van Tombo!
Ja, zie!quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef Loveless85 het volgende:
Klikt ook op die knop en gaat slapen
Dat was omdat niet iedereen hier even veel van mij houdtquote:Op zondag 7 november 2010 23:51 schreef senesta het volgende:
Die clownsmilie doet wel wat af aan het effect hoor
Wie niet dan?quote:Op zondag 7 november 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was omdat niet iedereen hier even veel van mij houdt
Wat heeft ze gedaan?quote:Op zondag 7 november 2010 23:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Houden van Greys? Dat maakt die treurwilg zelf gewoon onmogelijk hoor met haar gedrag.
I rest my case!quote:Op zondag 7 november 2010 23:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Houden van Greys? Dat maakt die treurwilg zelf gewoon onmogelijk hoor met haar gedrag.
Ik had ruzie met iemand (in Slank) en zat te broeden op een vreselijk scheldwoord en ik kwam met 'treurwilg'.quote:Op zondag 7 november 2010 23:56 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat heeft ze gedaan?
Mag ook in PM
quote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had ruzie met iemand (in Slank) en zat te broeden op een vreselijk scheldwoord en ik kwam met 'treurwilg'.
Toch wel met een uitroepteken erachterquote:Op maandag 8 november 2010 00:04 schreef Greys het volgende:
Ik had ruzie met iemand (in Slank) en zat te broeden op een vreselijk scheldwoord en ik kwam met 'treurwilg'.
Wie was dat eigenlijk?quote:Op maandag 8 november 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
Ach jij... jij... jij.... TREURWILG!
Ja nee, daar maak je indruk mee![]()
Al sla je me dood!quote:
Maar uiteindelijk ben ik er nog best goed in gewordenquote:Op maandag 8 november 2010 00:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volgens mij vond jij dat SHE (who else) te grof was en teveel schold. Toen zij zei dat ze wist hoeveel moeite het je kostte om het aan te kaarten en dat jij gewoon zelf wat feller moet worden.
Toen begon je met het ultieme scheldwoord graftak en daarna volgde treurwilg om verder te oefenen
Greys?quote:Op maandag 8 november 2010 00:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja, je riep zelfs banwaardige dingen dus dat is vooruitgang + 10
quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 00:29 schreef senesta het volgende:
Slank de whatever in #366: op zijn Japans.
quote:Op donderdag 11 december 2008 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Treurwilg!
Even oefenen hoor! Ik ben nu op dreef!
Wat was er met die boot?quote:Op maandag 8 november 2010 00:32 schreef Greys het volgende:
Gaan we het nou serieus wéér over die boot naar Texel hebben?
Ooooooh dat! Ik dacht een verhaal wat ik nog niet kendequote:Op maandag 8 november 2010 00:35 schreef Greys het volgende:
Ah.
We gaan het er dus weer over hebben.
Oke
Ik riep STERF na mot met Qwea en oh-oh over een boot naar Texel.
Zo, dat scheelt weer terugzoeken.
En nu ga ik slapen, morgen weer werken, vakantie weer over
Trusten, treurwilgjes
Je had best gewoon mogen zeggen dat je het graag nog een keer hoorde hoorquote:Op maandag 8 november 2010 00:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Ooooooh dat! Ik dacht een verhaal wat ik nog niet kende
Welterusten
Als het goed is, is het niet terug te vindenquote:
Kun je beter zo'n kabeltje even vragen bij de dichtsbijzijnde fototoestel verkopende winkel.quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Grmpf, usb kabel stuk, waar koop ik een cheap ass cardreader?
Nou nee, dan heb ik liever een cardreadertje, das minder gedoe in mn tas en zo telkensquote:Op maandag 8 november 2010 09:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kun je beter zo'n kabeltje even vragen bij de dichtsbijzijnde fototoestel verkopende winkel.
OOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! What does this button do?quote:
DEEDEEEE NOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 8 november 2010 10:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! What does this button do?
[ afbeelding ]
Bij diezelfde zaak waar je van de zomer je nieuwe router kocht? Ik neem aan dat je zo'n ding bedoelt:quote:Op maandag 8 november 2010 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Grmpf, usb kabel stuk, waar koop ik een cheap ass cardreader?
Ja zo een of gewoon zo een hele kleine vind ik ook prima.quote:Op maandag 8 november 2010 10:07 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Bij diezelfde zaak waar je van de zomer je nieuwe router kocht? Ik neem aan dat je zo'n ding bedoelt:
[ afbeelding ]
Sitecom heb ik, met vaste kabel. Hama maakt ze ook maar die hebben losse kabeltjes geloof ik.
Keus vanaf een tientje bij Graus in de Stationsstraatquote:Op maandag 8 november 2010 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zo een of gewoon zo een hele kleine vind ik ook prima.
Op ebay kosten ze geen drol alleen heb ik geen zin om er weken op te wachten
Ja das een kutwinkelquote:Op maandag 8 november 2010 10:20 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Keus vanaf een tientje bij Graus in de Stationsstraat![]()
http://www.grausonline.nl(...)ezers-c-105_298.html
Je wachtwoord moet je ergens anders invullen.quote:
Wastermismee? De laatste keer dat ik er naar binnen liep zag het er goed uit.quote:Op maandag 8 november 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een kutwinkel![]()
Hema en zo verkopen dat toch ook wel?
Wat doet de winkel er nou toequote:Op maandag 8 november 2010 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja das een kutwinkel![]()
Hema en zo verkopen dat toch ook wel?
Oh daar werkt een gast die ik echt heeeeeeeeeel erg irritant vindquote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wastermismee? De laatste keer dat ik er naar binnen liep zag het er goed uit.
Neuh, ik ga liever niks kopen bij die lul hoorquote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat doet de winkel er nou toe? Je koopt 1x zo'n ding en dan ben je klaar.
Kan je 'm toch lekker de hele winkel laten doorzoeken voor zo'n flutding van een tientje, ze allemaal testen etc..quote:Op maandag 8 november 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh daar werkt een gast die ik echt heeeeeeeeeel erg irritant vind
Nee want dan vraagt ie weer duizend keer wanneer ik nou es met m ga uiteten.quote:Op maandag 8 november 2010 10:25 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je 'm toch lekker de hele winkel laten doorzoeken voor zo'n flutding van een tientje, ze allemaal testen etc..
Dus je gaat liever de halve ochtend zoeken en misschien naar de andere kant van de stad voor een product van een tientje?quote:Op maandag 8 november 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, ik ga liever niks kopen bij die lul hoor
Uh nou nee, dr zijn hier tig winkels die dat verkopen, allemaal op een kluitje, dus waarom zou ik m dan net gaan kopen bij die ene winkel waar ik iemand een lul vind?quote:Op maandag 8 november 2010 10:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus je gaat liever de halve ochtend zoeken en misschien naar de andere kant van de stad voor een product van een tientje?
Dat zal hem idd leren! De doerak!
Dan moet je 't zelf maar weten, maar niet hier komen zeuren als die het na een week opgeeftquote:Op maandag 8 november 2010 10:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee want dan vraagt ie weer duizend keer wanneer ik nou es met m ga uiteten.
NOOIT, eikel![]()
![]()
Geen zin in, ik ren wel ff naar de Hema of zo
Ja tuurlijk, want alleen daar verkopen ze goede?quote:Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dan moet je 't zelf maar weten, maar niet hier komen zeuren als die het na een week opgeeft
Dus je weet waar het te halen is, waarom moeten wij dan meedenken?quote:Op maandag 8 november 2010 10:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Uh nou nee, dr zijn hier tig winkels die dat verkopen, allemaal op een kluitje, dus waarom zou ik m dan net gaan kopen bij die ene winkel waar ik iemand een lul vind?
Ik dacht dat dr mss iemand een tip had waar ze van die goedkope gevalletjes hadden zoals op ebay , maar ik had al iets aan de eerste tip van Baaf, want die winkel zit bij de bushalte waar ik straks naar huis ga, en die vergeet ik altijdquote:Op maandag 8 november 2010 10:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dus je weet waar het te halen is, waarom moeten wij dan meedenken?
Als het alternatief de Hema is weet ik het welquote:Op maandag 8 november 2010 10:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, want alleen daar verkopen ze goede?
Nou kijk, das een tip waar ik ook wat aan heb , thnxquote:Op maandag 8 november 2010 10:34 schreef Loveless85 het volgende:
Met zoiets moet je ook niet te lang blijven zoeken en doen. Product van 10 / 15 euro. Zolang er geen Sweex of Trust op staat en het de gangbare formaten geheugenkaartjes ondersteund meteen nemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom aan zeg
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op maandag 8 november 2010 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Omg, de spam wordt echt steeds gekker these days![]()
Geen mensen die een baan hebben of een man zoeken maar nu kachels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom aan zeg
🐙
Ik zat het echt met open mond te lezenquote:
Dat ze ook geen fatsoenlijke zin kan maken, maar wel woorden als "due to" en "doomed to starvation" kan gebruikenquote:Op maandag 8 november 2010 11:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zat het echt met open mond te lezen
Nou, heb jij geen kachel over die je wil verschepen naar 200 km onder Moskou?quote:Op maandag 8 november 2010 11:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat ze ook geen fatsoenlijke zin kan maken, maar wel woorden als "due to" en "doomed to starvation" kan gebruiken. Al is het dan met een goedkope vertaalmasjien.
Make that the cat wise.
Ik kan wel even naar Woensel rijden en briefjes ophangen dat we een kankerkachel zoeken.quote:Op maandag 8 november 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, heb jij geen kachel over die je wil verschepen naar 200 km onder Moskou?
quote:Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan wel even naar Woensel rijden en briefjes ophangen dat we een kankerkachel zoeken.
Misschien kun je gaan flyerenquote:Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan wel even naar Woensel rijden en briefjes ophangen dat we een kankerkachel zoeken.
Wat was eigenlijk de bedoeling van dat masker?quote:Op maandag 8 november 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en mijn haar stinkt ondanks dat ik t vanochtend gewassen heb nog steeds naar dat gore masker![]()
En mn krullen zijn ook nog niet helemaal terug
Geen idee, we hadden een proefje gekregen laatstquote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de bedoeling van dat masker?
Ze gaat weer wegquote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik weet het, Leandra. Ik ben het alleen helemaal niet met je eens.
Maar dat geeft niet. En ja, ik vertrek hier heel snel, in het subforum van de pubers.
Hoe weet jij die reltopics toch te vindenquote:
Heb je daar ook foto's van?quote:Op maandag 8 november 2010 12:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik zat bij mijn eigen beestenbende, de familie van mijn man
Maar ik heb wel aan jullie gedacht, met enige spijt dat ik er niet bij kon zijn.
quote:
Ochquote:
Liefjes, doe rustig aan! Dikke pakkerd terug!quote:Op maandag 8 november 2010 13:13 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal, we leven hier nog steeds.
Enorm genoten, gelachen en gehuild om jullie DTH verhalen en foto's. Wat een leed, maar ook veel liefde.
Ik word al dagen geteisterd door enorme maagpijn en kots alles er uit en eet dus al dagen niet. Kan dus moeilijk de suiker reguleren en nu zo slap als een vaatdoek. De dood van Rufus zal ook meespelen. Ik schoor daarnet alweer vol toen ik het linkje van Cat bekeek, van niet weer![]()
Pagan zit ook niet helemaal lekker in z'n vel, z'n hart schiet af en toe nogal op hol.
Maar we lezen lekker mee hoor, ook al posten we niet veel.![]()
![]()
voor jullie.
Topics 893, laatste helft en 894.quote:Op maandag 8 november 2010 12:39 schreef nokwanda het volgende:
Haaallloooo lieve menskens.
Hoe was het zaterdag bij Dierenthuis?
Waar zijn de foto's. Ik heb er teruglezend maar een paar kunnen vinden, maar misschien heb ik verkeerd gekeken.
Kan ik nog een pm krijgen om ze te bekijken?quote:Op maandag 8 november 2010 13:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Topics 893, laatste helft en 894.
duurquote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Cardreader. 11 euro, bij Dixons, bij V&D in de kelder.
Maar ik bedacht net dat ik toch ook nog een usb kabel nodig heb, om de accu van de cam te laden
Ja kut, jij was hier niet met goeie tips toen ik dr om vroeg.quote:
Voor een kodak easyshare Z950, op ebay staat dr een voor 5 euro nog wat inclusief verzenden, maar dat is uit de UK dus dat zal wel ff durenquote:
Prima toch, als je hem bij de mediamarkt moet gaan halen ofzo vragen ze er gerust 20 euro voorquote:Op maandag 8 november 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor een kodak easyshare Z950, op ebay staat dr een voor 5 euro nog wat inclusief verzenden, maar dat is uit de UK dus dat zal wel ff duren
Ja maar ik wil m sneller natuurlijk, straks zit ik twee weken met een lege batterij, dus ik ga nog es ff zoekenquote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima toch, als je hem bij de mediamarkt moet gaan halen ofzo vragen ze er gerust 20 euro voorDat zijn echt afzetters met kabels e.d.
Geen idee wat dat is en waar ik dat koopquote:Op maandag 8 november 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet gewoon beter een 220v lader voor die accu kopen dan? Dat laad vast ook vele malen sneller dan via USB
Wat voor kabel moet je hebben? Miss heb ik wel voor jequote:Op maandag 8 november 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kut, jij was hier niet met goeie tips toen ik dr om vroeg.
Waar koop ik het allergoedkoopst een usb kabel?
Ebay denk ik he?
lijkt er op mar volgens mij is het em nietquote:Op maandag 8 november 2010 14:57 schreef Qwea het volgende:
U-8 USB CABLE is dat niet gewoon mini usb?!
Ik zit het idd ff te vergelijken, maar idd. Tis een 4 pins male type Aquote:Op maandag 8 november 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt er op mar volgens mij is het em niet
Hey Zwab, kan jij de mijnes fixen denk je?quote:Op maandag 8 november 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt er op mar volgens mij is het em niet
Hij vindt het op handel lijken omdat je zoveel kaarten hebtquote:Op maandag 8 november 2010 13:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mwah dit is naar mijn mening gewoon handel of iets want een particuliere verkoop waar je 15 kaarten aanbiedt komt er bij mij niet in.
Ben jij anders van mening dan kan je mij een pm sturen
Oh ja , je tassies, ff vragen waarom dan maar he...quote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef Maes het volgende:
Ik had een topic geopend in V&A, hebben ze het weer geslotenZonder te vragen hoe of wat. Ik vind dat niet zo netjes.
Toch vind ik het onbeschoft. Hij had het wel eerst eens kunnen vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Staat toch in de sluitpost;
[..]
Hij vindt het op handel lijken omdat je zoveel kaarten hebt
Nee dit ging om iets andersquote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja , je tassies, ff vragen waarom dan maar he...
Maar stel dat je wel een (zwart)handelaar bent, als jij dan geen antwoord geeft blijft je topic open en kun je blijven handelenquote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Toch vind ik het onbeschoft. Hij had het wel eerst eens kunnen vragen.
Hij zal ws even offline zijnquote:Op maandag 8 november 2010 15:39 schreef Maes het volgende:
Ik heb die hij al een PM gestuurd maar hij zegt lekker niks terug. Ook niet zo netjes
Nou ik handel niet dus een vraag was op zijn plaats geweestquote:Op maandag 8 november 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar stel dat je wel een (zwart)handelaar bent, als jij dan geen antwoord geeft blijft je topic open en kun je blijven handelenDus ik snap het wel van hem
Heb je dat gevraagd dan?quote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens Maes, serieus, ik was dus net naar Claire's voor je.
Ze hadden heeeeeeel veel van die dingen maar ik mocht geen foto's er van maken en toen ben ik maar weer weggegaan, wat een zeiksnollen zeg
Wat is een FB topic?quote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij zal ws even offline zijnprobeer het anders in het FB topic?
Tombo je envelop ligt klaar
Nou ja, hij vraagt het nu toch? En tot ie een antwoord heeft zet ie m op slot...quote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik handel niet dus een vraag was op zijn plaats geweest
Nou dat is ook weer wat:) Moet ik binnenkort maar weer eens naar Maastrichtquote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens Maes, serieus, ik was dus net naar Claire's voor je.
Ze hadden heeeeeeel veel van die dingen maar ik mocht geen foto's er van maken en toen ben ik maar weer weggegaan, wat een zeiksnollen zeg
Hij vraag om PM en die heeft ie gehad.quote:Op maandag 8 november 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, hij vraagt het nu toch? En tot ie een antwoord heeft zet ie m op slot...
Nou, ik vroeg dus waar die dingen hingen want ik had niet zo veel tijd en dat is zo een chaotische drukke winkel en die meisjes hebben toch al nooit een reet te doen.quote:Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je dat gevraagd dan?
Zou het gewoon doen
Hmm ok, maar tis wel logisch dat ze het denken en ook dat ie dicht gaat voor ie meer weetquote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik handel niet dus een vraag was op zijn plaats geweest
quote:Op maandag 8 november 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg dus waar die dingen hingen want ik had niet zo veel tijd en dat is zo een chaotische drukke winkel en die meisjes hebben toch al nooit een reet te doen.
En toen zei ik dus ah ok thnx, maak ik ff foto, kan ze zeggen welke ze wil.
Nou, ze werd echt half hysterisch hoor.
Neeeeeeeeee dat mag niet hoor, dat is policy, flipperdeflip etc.
Ik stond echt zo van WTF?
![]()
En toen zei ik naja whatever, als ik het niet gevraagd had had je t niet geweten.
Nou, jaweeeel, dan had ik ook gezegd dat t niet mocht!!!
Dus ik echt zo van alsof je t dan gezien had mens![]()
Ja heus wel, wij letten daar op , dus probeer t ook maar niet !
Poeh heej, lekker belangrijk zeg
dat waren mijn letterlijke woorden tegen dat grietje ook jaquote:
Daar ben ik al geweest en net zo een muts wist me te vertellen dat ze ze niet in de collectie hebben. Geen nood, ik ga een Claire vinden die ze hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Maes, ik zou gewoon ff naar Rotterdam gaan, daar hebben ze ze ongetwijfeld ook
Hmm naja, ze hebben ze dus wel, en veel. Dus het is wel de moeite om ff te checken.quote:Op maandag 8 november 2010 15:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest en net zo een muts wist me te vertellen dat ze ze niet in de collectie hebben. Geen nood, ik ga een Claire vinden die ze hebben
Ik heb hem uitleg gegeven en in de FB gezegd dat het topic niet meer open hoeft. Ik wil dat niet op deze manierquote:Op maandag 8 november 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
maar Maesje; gewoon ff PM afwachten joh, als jij een goede verklaring hebt dan kan je topic vast weer open.
Nou ja, tis echt geen hele slechte gang van zaken hoor !quote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb hem uitleg gegeven en in de FB gezegd dat het topic niet meer open hoeft. Ik wil dat niet op deze manier
Ik heb ze ook op MP staan.quote:Op maandag 8 november 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, tis echt geen hele slechte gang van zaken hoor !
Denk sowieso dat zulke kaarten sneller gaan op marktplaats hoor
Maar wij kennen je, dus wij denken niet dat je een handelaar bent, ik snap best dat een "vreemde" het raar vindt als iemand ineens 15 kaarten in de verkoop gooitquote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb hem uitleg gegeven en in de FB gezegd dat het topic niet meer open hoeft. Ik wil dat niet op deze manier
Joh morgen staat er vast weer een ander.quote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm naja, ze hebben ze dus wel, en veel. Dus het is wel de moeite om ff te checken.
Ik loop van de week nog wel ff naar die andere Claire's hier en dan vraag ik niet of ik foto's mag maken maar dan doe ik het gewoon![]()
Kan alleen zijn dat die minder heeft want dies veel kleiner, ik was vandaag in de grote.
Had hem ook dicht gegooid als V&A mod zijnde en als het geen user was die ik kende.quote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wij kennen je, dus wij denken niet dat je een handelaar bent, ik snap best dat een "vreemde" het raar vindt als iemand ineens 15 kaarten in de verkoop gooit
Nee, die grietjes die ken ik best goed, ik kom daar vaak zat, zijn altijd dezelfde meidenquote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh morgen staat er vast weer een ander.
Mag dit wel?quote:
ik wil net zeggen jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha op de radio hebben ze het nu ook over die spam van die kachel
Ik ben nu een beetje paranoia op dat gebiedquote:
Ik denk een dop van de wcrolhouderquote:Op maandag 8 november 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag het hier
En wat is het nou?
Geniaal, die Timur en Ramonquote:
Hihi A_A bedoelde het niet kwaadquote:Op maandag 8 november 2010 16:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje paranoia op dat gebied
Is er nog meer want ik weet het nog nietquote:
Ik dacht het welquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Een fles wijn
Het ziet er toch niet uit zo
Sorry hoor, hoor je mij hier inhoudelijk over zaken lullen?quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
Heb uberhaupt een geheimhoudingsplicht dan? Zou je niet zeggen
quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh damn, soms is die geheimhoudingsplicht zooo jammer hier zeg![]()
Nietesquote:
Nee, dan gaat Ll gelijk zeikenquote:
*dansje doet*quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dan gaat Ll gelijk zeiken![]()
En t kan ook echt niet, maar tis wel echt grappig, we hadden het hier er uitgebreid over
quote:
Fliiiiiiiirt je stijfquote:
weh?quote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwab, heb je gisteren dat nieuwe nr van deze gast gehoord met Selah Sue????
Damn das een fijn liedje
Echt een gaaf nrquote:
relaxed deuntjequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Heeft dr iemand van hier mij een boek gestuurd????
Bronquote:VVD wil pre-preventief fouilleren
Om de veiligheid in de grote steden te verbeteren zal Fred Teeven, staatssecretaris van Veiligheid en Justitie, de burger gaan helpen met aankleden. Door een omvangrijke ‘aankleedoperatie’ moet het aantal wapenincidenten drastisch worden ingeperkt. Fred Teeven: “Nederlandse burgers zijn van goede wil. Desondanks kan er natuurlijk per ongeluk wel eens een mes of schietwapen in de binnenzak verdwijnen. Daarom helpen wij de burger voortaan een handje.”
De nieuwe aanpak ‘leeft’ volgens Teeven al weken enorm op het ministerie en bij de samenwerkende lokale politiekorpsen. Vooral de vrolijke werktitels hebben volgens hem al een hoop enthousiasme losgemaakt. Zo wordt er in het rapport gesproken over NONO (Niets op, Niets onder), NENE (Niets erin, Niets eruit) en VEMU (Vestje aan, Mesje Uit). Volgens ingewijden kiest minister Opstelten uiteindelijk echter voor het correcte VVV (Veilig en Verstandig Verkleden), ondanks het dringende advies van Teeven om voor PAPA (Pas aankleden per akkoord) te gaan.
Het zogeheten ‘Veilig en Verstandig Verkleden’ moet vanaf medio volgend jaar ingevoerd worden. Het plan past in de beleidslijn om criminaliteit omlaag te brengen. Teeven: “Uit onderzoek blijkt dat vrijwel iedere overval op winkels en personen werd gepleegd door overvallers die hun wapens vooraf in een van hun kledingstukken verstopt hadden. Als we dit voorkomen, kunnen we het aantal geweldsmisdrijven met 90% terugdringen.” Mensen uit risicogroepen worden daarom voortaan thuis geassisteerd bij het verantwoordelijk kleden. “We pakken ook meteen fatsoensnormen aan. Petjes, capuchons, we zullen ze niet verbieden, maar mensen wel afraden ze te dragen.”
Speciaal opgeleide ambtenaren zijn bereid te helpen met de aanschaf van ‘verstandige kleding.’ Ook komt er een webwinkel met goedgekeurde mode. Wie bang is voor eenheidsworstkledij hoeft volgens Teeven niets te vrezen. “We hebben alle soorten en maten. Of je nou gothic bent of emo, alternatief of strak in pak, we hebben het allemaal. Zelfs aan de gayscene hebben we gedacht. Elk wat wils, eenvoudig te fouilleren, en zo goed als doorzichtig in de bodyscanner.” Na verloop van tijd zal de persoonlijke assistent vervangen worden door een discreet camerasysteem, waarmee iedere Nederlander gemonitord kan worden. “Als je niets te verbergen hebt, zul je hier weinig bezwaar tegen hebben. Uiteindelijk willen we allemaal naar een veiligere samenleving toewerken. Benjamin Franklin zei het al: Als we veiligheid willen, zullen we moeten inleveren”, aldus Teeven, “En dat zegt zo’n man niet zomaar.”
Bron: de Speld, dus ja. Het droevige is alleen dat ik Fred "de burger wil het gevoel hebben in de gaten gehouden te worden" Teeven cs. er wel voor aan ziequote:
Je stalker?quote:Op maandag 8 november 2010 18:27 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zo bizar, ik had dus een boek in de post op mn werk, zonder afzender, geen plaats ook op t stempel van de pakketzegel...
Geen idee van wie
Jij hebt me dat boek niet gestuurd toch??????????quote:
Nee dies t niet die doet niks anoniemquote:
Als ik het al was geweest, dan ga ik dat natuurlijk niet verklappenquote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebt me dat boek niet gestuurd toch??????????
Oh kom op, laten we met zijn alleen boeken sturen naar oh-oh's werkquote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik het al was geweest, dan ga ik dat natuurlijk niet verklappenWant als ik zou willen dat je het wist, dan had ik mijn naam er wel als afzender opgezet
Dus als ik - vanwege je reactie - anoniem een presentje zou sturen, dan zou ik het nooit verklappen.
Dus
Ik heb hier nog boeken zat. Kunnen we best doen. En dan zeggen we nix en dan is het steeds een verrassingquote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
Oh kom op, laten we met zijn alleen boeken sturen naar oh-oh's werk
Whahahahahaha, ik denk dat ik nu dank je wel moet zeggen???quote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik het al was geweest, dan ga ik dat natuurlijk niet verklappenWant als ik zou willen dat je het wist, dan had ik mijn naam er wel als afzender opgezet
Dus als ik - vanwege je reactie - anoniem een presentje zou sturen, dan zou ik het nooit verklappen.
Dus
quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh kom op, laten we met zijn alleen boeken sturen naar oh-oh's werk
Zeg dank je wel zoveel je wilt, maar het boek komt niet van mijquote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahaha, ik denk dat ik nu dank je wel moet zeggen???
Het gekke is, ik dacht dus, die heb ik al, maar schijnbaar is dat een van de vele boeken die ik ooit es heb uitgeleend ( moet jaaaaaaren geleden zijn en ik zou echt niet meer weten aan wie ) , want ik heb de rest van de serie hier wel staan, behalve die
quote:Op maandag 8 november 2010 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dank je wel zoveel je wilt, maar het boek komt niet van mij
Geef je lijstje maar, dan stuur ik je een boek. Als verrassing
Volgens mij wist ik dat zelf niet eensquote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh, weet je wie weet dat je dat deel van de serie nou net mist?
Er zat een stempel op zonder woonplaatsquote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik dat zelf niet eens![]()
En het is niet mijn orginele boek, want dit is een tiende druk en ik had de eerste
Me dunkt dat die dr dan geen pakketzegel aan gaat spenderen maar dat die het gewoon neerzet danquote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef nokwanda het volgende:
Kan het van iemand zijn die regelmatig een blik in jouw boekenkast kan werpen?
een presentje van je buurman, bedankt voor het opruimen van z'n flatquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Me dunkt dat die dr dan geen pakketzegel aan gaat spenderen maar dat die het gewoon neerzet dan
Die ene muts die dat hondje voor Maes niet gaf? Die had toch nog een boek van je?quote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik dat zelf niet eens![]()
En het is niet mijn orginele boek, want dit is een tiende druk en ik had de eerste
Nee nee, dat was een heeeeeeeel ander boek en zij heeft het uiteindelijk nieuw gekocht en dat heb ik inmiddels al langquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ene muts die dat hondje voor Maes niet gaf? Die had toch nog een boek van je?
Ik zou daar dus niet tegen kunnen hequote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, dat was een heeeeeeeel ander boek en zij heeft het uiteindelijk nieuw gekocht en dat heb ik inmiddels al lang
quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een presentje van je buurman, bedankt voor het opruimen van z'n flat
Ja geen idee, het adres van mn werk is vrij makkelijk op te snorren natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Iemand van hier die alleen dat adres kan weten? (maar waarom dan geen afzender...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |