Omdat Wehkamp en meteropnemer.quote:
In mijn appartement was het makkelijk: dan kreeg je een briefje wanneer de goede man langskwam, er was altijd wel iemand die hem binnen liet en dan liet ik die dag gewoon de deur van de meterkast (in de gemeenschappelijke gang) van het slot. Wel vooraf zelf de standen ook opschrijven natuurlijk.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Dametje op de tafel
Tsja heb nog nooit een meteropnemer gezien maar hij ziet maar ga er vanuit dat ze dan een briefje achterlaten zodat je je standen alsnog zelf kunt doorgeven
Als het maar niet vlak ervoor is, dan heb ik het namelijk drukquote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen zorgen, de monteur komt ergens tussen morgen en de volgende apocalyps bij u langs
echt een treintje of zo'n lopende band?quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Masterchef: sushi restaurant met een sushi treintje.
N00bje, lopende band wordt een treintje genoemd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt een treintje of zo'n lopende band?
treintje heb ik nog nooit gezien
quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
ik dacht even dat er zo'n modeltreintje met bordjes sushi rond reed![]()
maar zo'n lopende band is vrij normaal, in nederland zie je het ook wel eens, en in japan is er bijnae geen sushirestaurant zonder
Ga ze morgen wel bellen wat ze doen als er niemand thuis is.quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In mijn appartement was het makkelijk: dan kreeg je een briefje wanneer de goede man langskwam, er was altijd wel iemand die hem binnen liet en dan liet ik die dag gewoon de deur van de meterkast (in de gemeenschappelijke gang) van het slot. Wel vooraf zelf de standen ook opschrijven natuurlijk.
Hebben die ook geen service?quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Want Neckermann was ook nog een goed antwoord geweest
oh, het sushirestaurant waar ik heen ga heeft er ook geen, maar het is wel een typisch ietsquote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week voor het eerst in mijn leven bij een écht sushi restaurant uit eten geweest.
![]()
Zonder lopendetreintjesband. Dus ik word blij van alles wat beweegt.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ga ze morgen wel bellen wat ze doen als er niemand thuis is.
Ze gaven hier aan dat je het ook op een briefje kon zetten en aan de buren gevenja wat is het nut dan?
Ik weet het, bederf mijn momentje nu niet.quote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, het sushirestaurant waar ik heen ga heeft er ook geen, maar het is wel een typisch iets
Dat was een japans restaurant, weet niet of het echt een sushi restaurant was?quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben vorige week voor het eerst in mijn leven bij een écht sushi restaurant uit eten geweest.
![]()
Zonder lopendetreintjesband. Dus ik word blij van alles wat beweegt.
quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was een japans restaurant, weet niet of het echt een sushi restaurant was?
quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik had een thunderbirds flashback, en het staat gewoon op youtube!![]()
cat, kijk vanaf 1:30 !
Echt belachelijk..ben heel er benieuwd wat telefoonmevrouwtje me gaat vertellen morgen, kan ik mijn ochtendhumeur ook weer kwijtquote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Want digitaal doorgeven kan dan écht niet.
quote:
Daar zijn dit soort gesprekjes errug goed voor.quote:Op zondag 7 november 2010 22:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Echt belachelijk..ben heel er benieuwd wat telefoonmevrouwtje me gaat vertellen morgen, kan ik mijn ochtendhumeur ook weer kwijt
Op de site van Stedin kun je er geen letter over vinden bij Eneco (onze aanbieder) staat dat je dan alsnog een kaart krijgt.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zijn dit soort gesprekjes errug goed voor.![]()
Hopelijk biedt ze niet meteen een passende oplossing.
Trust!quote:
Is dat een nieuw setjequote:
Ik ook niet!quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is dat een nieuw setjeGisteren ontstaan
Dat ik daar dan weer niets van gemerkt heb
Allebei onder een dekentje van kattenbontquote:Op zondag 7 november 2010 22:36 schreef Cat22 het volgende:
Ik ook niet!![]()
Die gaan vast samen katten grillen.
Nu je het zegt ja.quote:Op zondag 7 november 2010 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Allebei onder een dekentje van kattenbont
Ik vond al wel dat ze een beetje naar elkaar zaten te loensen. Jij dan?
Hmm dat is een stiekeme TVP he? Dat moeten we noten tegenwoordig hequote:
Nee, dat was een liefdevolle mededeling dat ik de SC niet negeerquote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm dat is een stiekeme TVP he? Dat moeten we noten tegenwoordig he
Note?quote:Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Hmm dat is een stiekeme TVP he? Dat moeten we noten tegenwoordig he
quote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, dat was een liefdevolle mededeling dat ik de SC niet negeer
Want jullie weten anders niet dat ik op de volgknop heb gedrukt
Nou, ik voel de lurrrrrve.quote:
Lastig! Maar nu we het weten, is het weer niet ergquote:Op zondag 7 november 2010 22:51 schreef Cat22 het volgende:
Nu je het zegt ja.![]()
Jij bent gewoon recht door zee: (muur)duwen in alle openheid.![]()
Zij zijn stiekeme duwers!
quote:
Dat is dan ook weer zo.quote:Op zondag 7 november 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lastig! Maar nu we het weten, is het weer niet erg
Maar ik ben dan altijd bang dat ze me hartverscheurend gaan missenquote:Op zondag 7 november 2010 23:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Volg knop klikken doe ik ook vaak zonder hier te posten omdat ik op dat moment niks over het huidige onderwerp te zeggen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |