Hij zal ws even offline zijnquote:Op maandag 8 november 2010 15:39 schreef Maes het volgende:
Ik heb die hij al een PM gestuurd maar hij zegt lekker niks terug. Ook niet zo netjes
Nou ik handel niet dus een vraag was op zijn plaats geweestquote:Op maandag 8 november 2010 15:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar stel dat je wel een (zwart)handelaar bent, als jij dan geen antwoord geeft blijft je topic open en kun je blijven handelenDus ik snap het wel van hem
Heb je dat gevraagd dan?quote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens Maes, serieus, ik was dus net naar Claire's voor je.
Ze hadden heeeeeeel veel van die dingen maar ik mocht geen foto's er van maken en toen ben ik maar weer weggegaan, wat een zeiksnollen zeg
Wat is een FB topic?quote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hij zal ws even offline zijnprobeer het anders in het FB topic?
Tombo je envelop ligt klaar
Nou ja, hij vraagt het nu toch? En tot ie een antwoord heeft zet ie m op slot...quote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik handel niet dus een vraag was op zijn plaats geweest
Nou dat is ook weer wat:) Moet ik binnenkort maar weer eens naar Maastrichtquote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef oh-oh het volgende:
Oh trouwens Maes, serieus, ik was dus net naar Claire's voor je.
Ze hadden heeeeeeel veel van die dingen maar ik mocht geen foto's er van maken en toen ben ik maar weer weggegaan, wat een zeiksnollen zeg
Hij vraag om PM en die heeft ie gehad.quote:Op maandag 8 november 2010 15:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, hij vraagt het nu toch? En tot ie een antwoord heeft zet ie m op slot...
Nou, ik vroeg dus waar die dingen hingen want ik had niet zo veel tijd en dat is zo een chaotische drukke winkel en die meisjes hebben toch al nooit een reet te doen.quote:Op maandag 8 november 2010 15:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb je dat gevraagd dan?
Zou het gewoon doen
Hmm ok, maar tis wel logisch dat ze het denken en ook dat ie dicht gaat voor ie meer weetquote:Op maandag 8 november 2010 15:40 schreef Maes het volgende:
[..]
Nou ik handel niet dus een vraag was op zijn plaats geweest
quote:Op maandag 8 november 2010 15:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, ik vroeg dus waar die dingen hingen want ik had niet zo veel tijd en dat is zo een chaotische drukke winkel en die meisjes hebben toch al nooit een reet te doen.
En toen zei ik dus ah ok thnx, maak ik ff foto, kan ze zeggen welke ze wil.
Nou, ze werd echt half hysterisch hoor.
Neeeeeeeeee dat mag niet hoor, dat is policy, flipperdeflip etc.
Ik stond echt zo van WTF?
![]()
En toen zei ik naja whatever, als ik het niet gevraagd had had je t niet geweten.
Nou, jaweeeel, dan had ik ook gezegd dat t niet mocht!!!
Dus ik echt zo van alsof je t dan gezien had mens![]()
Ja heus wel, wij letten daar op , dus probeer t ook maar niet !
Poeh heej, lekker belangrijk zeg
dat waren mijn letterlijke woorden tegen dat grietje ook jaquote:
Daar ben ik al geweest en net zo een muts wist me te vertellen dat ze ze niet in de collectie hebben. Geen nood, ik ga een Claire vinden die ze hebbenquote:Op maandag 8 november 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Oh en Maes, ik zou gewoon ff naar Rotterdam gaan, daar hebben ze ze ongetwijfeld ook
Hmm naja, ze hebben ze dus wel, en veel. Dus het is wel de moeite om ff te checken.quote:Op maandag 8 november 2010 15:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Daar ben ik al geweest en net zo een muts wist me te vertellen dat ze ze niet in de collectie hebben. Geen nood, ik ga een Claire vinden die ze hebben
Ik heb hem uitleg gegeven en in de FB gezegd dat het topic niet meer open hoeft. Ik wil dat niet op deze manierquote:Op maandag 8 november 2010 15:55 schreef Loveless85 het volgende:
maar Maesje; gewoon ff PM afwachten joh, als jij een goede verklaring hebt dan kan je topic vast weer open.
Nou ja, tis echt geen hele slechte gang van zaken hoor !quote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb hem uitleg gegeven en in de FB gezegd dat het topic niet meer open hoeft. Ik wil dat niet op deze manier
Ik heb ze ook op MP staan.quote:Op maandag 8 november 2010 15:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, tis echt geen hele slechte gang van zaken hoor !
Denk sowieso dat zulke kaarten sneller gaan op marktplaats hoor
Maar wij kennen je, dus wij denken niet dat je een handelaar bent, ik snap best dat een "vreemde" het raar vindt als iemand ineens 15 kaarten in de verkoop gooitquote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik heb hem uitleg gegeven en in de FB gezegd dat het topic niet meer open hoeft. Ik wil dat niet op deze manier
Joh morgen staat er vast weer een ander.quote:Op maandag 8 november 2010 15:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmm naja, ze hebben ze dus wel, en veel. Dus het is wel de moeite om ff te checken.
Ik loop van de week nog wel ff naar die andere Claire's hier en dan vraag ik niet of ik foto's mag maken maar dan doe ik het gewoon![]()
Kan alleen zijn dat die minder heeft want dies veel kleiner, ik was vandaag in de grote.
Had hem ook dicht gegooid als V&A mod zijnde en als het geen user was die ik kende.quote:Op maandag 8 november 2010 16:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar wij kennen je, dus wij denken niet dat je een handelaar bent, ik snap best dat een "vreemde" het raar vindt als iemand ineens 15 kaarten in de verkoop gooit
Nee, die grietjes die ken ik best goed, ik kom daar vaak zat, zijn altijd dezelfde meidenquote:Op maandag 8 november 2010 16:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Joh morgen staat er vast weer een ander.
Mag dit wel?quote:
ik wil net zeggen jaquote:Op maandag 8 november 2010 16:20 schreef oh-oh het volgende:
Whahahaha op de radio hebben ze het nu ook over die spam van die kachel
Ik ben nu een beetje paranoia op dat gebiedquote:
Ik denk een dop van de wcrolhouderquote:Op maandag 8 november 2010 16:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mag het hier
En wat is het nou?
Geniaal, die Timur en Ramonquote:
Hihi A_A bedoelde het niet kwaadquote:Op maandag 8 november 2010 16:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben nu een beetje paranoia op dat gebied
Is er nog meer want ik weet het nog nietquote:
Ik dacht het welquote:Op maandag 8 november 2010 16:26 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Een fles wijn
Het ziet er toch niet uit zo
Sorry hoor, hoor je mij hier inhoudelijk over zaken lullen?quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
Heb uberhaupt een geheimhoudingsplicht dan? Zou je niet zeggen
quote:Op maandag 8 november 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Oooooooh damn, soms is die geheimhoudingsplicht zooo jammer hier zeg![]()
Nietesquote:
Nee, dan gaat Ll gelijk zeikenquote:
*dansje doet*quote:Op maandag 8 november 2010 16:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee, dan gaat Ll gelijk zeiken![]()
En t kan ook echt niet, maar tis wel echt grappig, we hadden het hier er uitgebreid over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |