Misschien kun je gaan flyerenquote:Op maandag 8 november 2010 11:38 schreef Muis006 het volgende:
Ik kan wel even naar Woensel rijden en briefjes ophangen dat we een kankerkachel zoeken.
Wat was eigenlijk de bedoeling van dat masker?quote:Op maandag 8 november 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, en mijn haar stinkt ondanks dat ik t vanochtend gewassen heb nog steeds naar dat gore masker![]()
En mn krullen zijn ook nog niet helemaal terug
Geen idee, we hadden een proefje gekregen laatstquote:Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat was eigenlijk de bedoeling van dat masker?
Ze gaat weer wegquote:Op maandag 8 november 2010 12:08 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Ik weet het, Leandra. Ik ben het alleen helemaal niet met je eens.
Maar dat geeft niet. En ja, ik vertrek hier heel snel, in het subforum van de pubers.
Hoe weet jij die reltopics toch te vindenquote:
Heb je daar ook foto's van?quote:Op maandag 8 november 2010 12:49 schreef nokwanda het volgende:
Ik zat bij mijn eigen beestenbende, de familie van mijn man
Maar ik heb wel aan jullie gedacht, met enige spijt dat ik er niet bij kon zijn.
quote:
Ochquote:
Liefjes, doe rustig aan! Dikke pakkerd terug!quote:Op maandag 8 november 2010 13:13 schreef Strega het volgende:
Hallo allemaal, we leven hier nog steeds.
Enorm genoten, gelachen en gehuild om jullie DTH verhalen en foto's. Wat een leed, maar ook veel liefde.
Ik word al dagen geteisterd door enorme maagpijn en kots alles er uit en eet dus al dagen niet. Kan dus moeilijk de suiker reguleren en nu zo slap als een vaatdoek. De dood van Rufus zal ook meespelen. Ik schoor daarnet alweer vol toen ik het linkje van Cat bekeek, van niet weer![]()
Pagan zit ook niet helemaal lekker in z'n vel, z'n hart schiet af en toe nogal op hol.
Maar we lezen lekker mee hoor, ook al posten we niet veel.![]()
![]()
voor jullie.
Topics 893, laatste helft en 894.quote:Op maandag 8 november 2010 12:39 schreef nokwanda het volgende:
Haaallloooo lieve menskens.
Hoe was het zaterdag bij Dierenthuis?
Waar zijn de foto's. Ik heb er teruglezend maar een paar kunnen vinden, maar misschien heb ik verkeerd gekeken.
Kan ik nog een pm krijgen om ze te bekijken?quote:Op maandag 8 november 2010 13:22 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Topics 893, laatste helft en 894.
duurquote:Op maandag 8 november 2010 13:45 schreef oh-oh het volgende:
Cardreader. 11 euro, bij Dixons, bij V&D in de kelder.
Maar ik bedacht net dat ik toch ook nog een usb kabel nodig heb, om de accu van de cam te laden
Ja kut, jij was hier niet met goeie tips toen ik dr om vroeg.quote:
Voor een kodak easyshare Z950, op ebay staat dr een voor 5 euro nog wat inclusief verzenden, maar dat is uit de UK dus dat zal wel ff durenquote:
Prima toch, als je hem bij de mediamarkt moet gaan halen ofzo vragen ze er gerust 20 euro voorquote:Op maandag 8 november 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor een kodak easyshare Z950, op ebay staat dr een voor 5 euro nog wat inclusief verzenden, maar dat is uit de UK dus dat zal wel ff duren
Ja maar ik wil m sneller natuurlijk, straks zit ik twee weken met een lege batterij, dus ik ga nog es ff zoekenquote:Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Prima toch, als je hem bij de mediamarkt moet gaan halen ofzo vragen ze er gerust 20 euro voorDat zijn echt afzetters met kabels e.d.
Geen idee wat dat is en waar ik dat koopquote:Op maandag 8 november 2010 14:17 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet gewoon beter een 220v lader voor die accu kopen dan? Dat laad vast ook vele malen sneller dan via USB
Wat voor kabel moet je hebben? Miss heb ik wel voor jequote:Op maandag 8 november 2010 14:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja kut, jij was hier niet met goeie tips toen ik dr om vroeg.
Waar koop ik het allergoedkoopst een usb kabel?
Ebay denk ik he?
lijkt er op mar volgens mij is het em nietquote:Op maandag 8 november 2010 14:57 schreef Qwea het volgende:
U-8 USB CABLE is dat niet gewoon mini usb?!
Ik zit het idd ff te vergelijken, maar idd. Tis een 4 pins male type Aquote:Op maandag 8 november 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt er op mar volgens mij is het em niet
Hey Zwab, kan jij de mijnes fixen denk je?quote:Op maandag 8 november 2010 14:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
lijkt er op mar volgens mij is het em niet
Hij vindt het op handel lijken omdat je zoveel kaarten hebtquote:Op maandag 8 november 2010 13:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mwah dit is naar mijn mening gewoon handel of iets want een particuliere verkoop waar je 15 kaarten aanbiedt komt er bij mij niet in.
Ben jij anders van mening dan kan je mij een pm sturen
Oh ja , je tassies, ff vragen waarom dan maar he...quote:Op maandag 8 november 2010 15:34 schreef Maes het volgende:
Ik had een topic geopend in V&A, hebben ze het weer geslotenZonder te vragen hoe of wat. Ik vind dat niet zo netjes.
Toch vind ik het onbeschoft. Hij had het wel eerst eens kunnen vragen.quote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef Loveless85 het volgende:
Staat toch in de sluitpost;
[..]
Hij vindt het op handel lijken omdat je zoveel kaarten hebt
Nee dit ging om iets andersquote:Op maandag 8 november 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja , je tassies, ff vragen waarom dan maar he...
Maar stel dat je wel een (zwart)handelaar bent, als jij dan geen antwoord geeft blijft je topic open en kun je blijven handelenquote:Op maandag 8 november 2010 15:38 schreef Maes het volgende:
[..]
Toch vind ik het onbeschoft. Hij had het wel eerst eens kunnen vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |