Fliiiiiiiirt je stijfquote:
weh?quote:Op maandag 8 november 2010 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh Zwab, heb je gisteren dat nieuwe nr van deze gast gehoord met Selah Sue????
Damn das een fijn liedje
Echt een gaaf nrquote:
relaxed deuntjequote:
quote:Op maandag 8 november 2010 17:26 schreef oh-oh het volgende:
Heeft dr iemand van hier mij een boek gestuurd????
Bronquote:VVD wil pre-preventief fouilleren
Om de veiligheid in de grote steden te verbeteren zal Fred Teeven, staatssecretaris van Veiligheid en Justitie, de burger gaan helpen met aankleden. Door een omvangrijke ‘aankleedoperatie’ moet het aantal wapenincidenten drastisch worden ingeperkt. Fred Teeven: “Nederlandse burgers zijn van goede wil. Desondanks kan er natuurlijk per ongeluk wel eens een mes of schietwapen in de binnenzak verdwijnen. Daarom helpen wij de burger voortaan een handje.”
De nieuwe aanpak ‘leeft’ volgens Teeven al weken enorm op het ministerie en bij de samenwerkende lokale politiekorpsen. Vooral de vrolijke werktitels hebben volgens hem al een hoop enthousiasme losgemaakt. Zo wordt er in het rapport gesproken over NONO (Niets op, Niets onder), NENE (Niets erin, Niets eruit) en VEMU (Vestje aan, Mesje Uit). Volgens ingewijden kiest minister Opstelten uiteindelijk echter voor het correcte VVV (Veilig en Verstandig Verkleden), ondanks het dringende advies van Teeven om voor PAPA (Pas aankleden per akkoord) te gaan.
Het zogeheten ‘Veilig en Verstandig Verkleden’ moet vanaf medio volgend jaar ingevoerd worden. Het plan past in de beleidslijn om criminaliteit omlaag te brengen. Teeven: “Uit onderzoek blijkt dat vrijwel iedere overval op winkels en personen werd gepleegd door overvallers die hun wapens vooraf in een van hun kledingstukken verstopt hadden. Als we dit voorkomen, kunnen we het aantal geweldsmisdrijven met 90% terugdringen.” Mensen uit risicogroepen worden daarom voortaan thuis geassisteerd bij het verantwoordelijk kleden. “We pakken ook meteen fatsoensnormen aan. Petjes, capuchons, we zullen ze niet verbieden, maar mensen wel afraden ze te dragen.”
Speciaal opgeleide ambtenaren zijn bereid te helpen met de aanschaf van ‘verstandige kleding.’ Ook komt er een webwinkel met goedgekeurde mode. Wie bang is voor eenheidsworstkledij hoeft volgens Teeven niets te vrezen. “We hebben alle soorten en maten. Of je nou gothic bent of emo, alternatief of strak in pak, we hebben het allemaal. Zelfs aan de gayscene hebben we gedacht. Elk wat wils, eenvoudig te fouilleren, en zo goed als doorzichtig in de bodyscanner.” Na verloop van tijd zal de persoonlijke assistent vervangen worden door een discreet camerasysteem, waarmee iedere Nederlander gemonitord kan worden. “Als je niets te verbergen hebt, zul je hier weinig bezwaar tegen hebben. Uiteindelijk willen we allemaal naar een veiligere samenleving toewerken. Benjamin Franklin zei het al: Als we veiligheid willen, zullen we moeten inleveren”, aldus Teeven, “En dat zegt zo’n man niet zomaar.”
Bron: de Speld, dus ja. Het droevige is alleen dat ik Fred "de burger wil het gevoel hebben in de gaten gehouden te worden" Teeven cs. er wel voor aan ziequote:
Je stalker?quote:Op maandag 8 november 2010 18:27 schreef oh-oh het volgende:
Nou, zo bizar, ik had dus een boek in de post op mn werk, zonder afzender, geen plaats ook op t stempel van de pakketzegel...
Geen idee van wie
Jij hebt me dat boek niet gestuurd toch??????????quote:
Nee dies t niet die doet niks anoniemquote:
Als ik het al was geweest, dan ga ik dat natuurlijk niet verklappenquote:Op maandag 8 november 2010 18:30 schreef oh-oh het volgende:
Jij hebt me dat boek niet gestuurd toch??????????
Oh kom op, laten we met zijn alleen boeken sturen naar oh-oh's werkquote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik het al was geweest, dan ga ik dat natuurlijk niet verklappenWant als ik zou willen dat je het wist, dan had ik mijn naam er wel als afzender opgezet
Dus als ik - vanwege je reactie - anoniem een presentje zou sturen, dan zou ik het nooit verklappen.
Dus
Ik heb hier nog boeken zat. Kunnen we best doen. En dan zeggen we nix en dan is het steeds een verrassingquote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
Oh kom op, laten we met zijn alleen boeken sturen naar oh-oh's werk
Whahahahahaha, ik denk dat ik nu dank je wel moet zeggen???quote:Op maandag 8 november 2010 18:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik het al was geweest, dan ga ik dat natuurlijk niet verklappenWant als ik zou willen dat je het wist, dan had ik mijn naam er wel als afzender opgezet
Dus als ik - vanwege je reactie - anoniem een presentje zou sturen, dan zou ik het nooit verklappen.
Dus
quote:Op maandag 8 november 2010 18:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh kom op, laten we met zijn alleen boeken sturen naar oh-oh's werk
Zeg dank je wel zoveel je wilt, maar het boek komt niet van mijquote:Op maandag 8 november 2010 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahaha, ik denk dat ik nu dank je wel moet zeggen???
Het gekke is, ik dacht dus, die heb ik al, maar schijnbaar is dat een van de vele boeken die ik ooit es heb uitgeleend ( moet jaaaaaaren geleden zijn en ik zou echt niet meer weten aan wie ) , want ik heb de rest van de serie hier wel staan, behalve die
quote:Op maandag 8 november 2010 18:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zeg dank je wel zoveel je wilt, maar het boek komt niet van mij
Geef je lijstje maar, dan stuur ik je een boek. Als verrassing
Volgens mij wist ik dat zelf niet eensquote:Op maandag 8 november 2010 18:38 schreef nokwanda het volgende:
oh-oh, weet je wie weet dat je dat deel van de serie nou net mist?
Er zat een stempel op zonder woonplaatsquote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik dat zelf niet eens![]()
En het is niet mijn orginele boek, want dit is een tiende druk en ik had de eerste
Me dunkt dat die dr dan geen pakketzegel aan gaat spenderen maar dat die het gewoon neerzet danquote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef nokwanda het volgende:
Kan het van iemand zijn die regelmatig een blik in jouw boekenkast kan werpen?
een presentje van je buurman, bedankt voor het opruimen van z'n flatquote:Op maandag 8 november 2010 18:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Me dunkt dat die dr dan geen pakketzegel aan gaat spenderen maar dat die het gewoon neerzet dan
Die ene muts die dat hondje voor Maes niet gaf? Die had toch nog een boek van je?quote:Op maandag 8 november 2010 18:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij wist ik dat zelf niet eens![]()
En het is niet mijn orginele boek, want dit is een tiende druk en ik had de eerste
Nee nee, dat was een heeeeeeeel ander boek en zij heeft het uiteindelijk nieuw gekocht en dat heb ik inmiddels al langquote:Op maandag 8 november 2010 18:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die ene muts die dat hondje voor Maes niet gaf? Die had toch nog een boek van je?
Ik zou daar dus niet tegen kunnen hequote:Op maandag 8 november 2010 18:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, dat was een heeeeeeeel ander boek en zij heeft het uiteindelijk nieuw gekocht en dat heb ik inmiddels al lang
quote:Op maandag 8 november 2010 18:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een presentje van je buurman, bedankt voor het opruimen van z'n flat
Ja geen idee, het adres van mn werk is vrij makkelijk op te snorren natuurlijkquote:Op maandag 8 november 2010 18:46 schreef tombolafan het volgende:
Iemand van hier die alleen dat adres kan weten? (maar waarom dan geen afzender...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |