Dan ligt dat probleem bij jou, heb het zelf nog niet gehad en ook nog niet in FB gezien. Dus meld het daar zou ik zeggen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja raar he, ik zie nu bijvoorbeeld een hele post gewoon niet. Dat blijft gewoon een leeg vlak, pas nu hij gequote wordt door iemand anders zie ik het. Dat vind ik behoorlijk kut, zeker als het je wordt opgedrongen als het nog niet optimaal werkt.
En waarom mogen wij de layout niet kut vinden, maar jij Greys Anatomy wel?
Truste!quote:Op maandag 8 november 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, jammer. heb de stream al uit want ik ga naar bed...
binnen 6uur gaat de wekker weer
slaap lekker allen!
quote:Op maandag 8 november 2010 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Hans
![]()
Shake it like a polaroid pictuuuuuuuuuure
En de struikgluurder is niet ouder geworden?quote:
Ik heb het ook ff gemist... maar ik weet niet of het duidelijk gezegd werd. Ik hoorde wel zo'n mokkel in de voicemail slijmen om kaartjes...quote:Op maandag 8 november 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, wat moest je nu doen voor die kaarten?
Hier ging net de telefoon
Nou, net begon ie dr weer over en toen dwaalde hij weer af naar iets anders.quote:Op maandag 8 november 2010 10:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het ook ff gemist... maar ik weet niet of het duidelijk gezegd werd. Ik hoorde wel zo'n mokkel in de voicemail slijmen om kaartjes...
Dat.quote:Op maandag 8 november 2010 10:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig![]()
![]()
Wat maken die non-talenten toch een hoop bagger zeg
Volgens mij gaat hij het allemaal nog uitleggenquote:Op maandag 8 november 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, net begon ie dr weer over en toen dwaalde hij weer af naar iets anders.
Ik kom dr maar niet achter
Oh ja, wat dan?quote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij het allemaal nog uitleggen
Ik denk alleen niet dat het voor mij zin heeft om mee te doen omdat ik een paar weken terug al iets heb gewonnen...
John Legend/Roots kaarten.quote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, wat dan?
Ik win nooit iets![]()
Dus ik wil het nog wel es proberen![]()
Oh echt?quote:Op maandag 8 november 2010 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
John Legend/Roots kaarten.
Maar als ik dit had geweten, had ik die wel gekocht en Prince kaarten proberen te winnen. Want die zijn 2 keer zo duur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |