Wat een kuthumeur.quote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sam's Town.
[..]
Heb jij je kuthumeur aangezet ofzo?
Jij hebt echt kuthumor.quote:
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en voor verder gezeik op die nieuwe layout gaan jullie maar naar het FB-topic, of je opent in KLB een topic, maar niet hier.
Ik dacht ineens hee John Mayerquote:
Nee hoor, ben supervrolijk mijn laatste schoolopdracht aan het maken, 3 dagen voor de deadline af!!quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEEFT IEDEREEN ZIJN KUTHUMEUR AANGEZET? Godsamme zeg, voor gezeik ga ik wel naar mijn ouders.
Doe je goed! Ik begin morgen aan een nieuw kwartiel, allemaal nieuwe vakken spannunndddd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ben supervrolijk mijn laatste schoolopdracht aan het maken, 3 dagen voor de deadline af!!
Tnx, is ook nog nooit voorgekomen. Liet het normaal tot de laatste nacht liggenquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow jongens ik heb buikpijn. Geef me een kruik.
[..]
Doe je goed! Ik begin morgen aan een nieuw kwartiel, allemaal nieuwe vakken spannunndddd.
Succes!quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Tnx, is ook nog nooit voorgekomen. Liet het normaal tot de laatste nacht liggenBegin over 2 weken aan een nieuw semester, komende dinsdag alles inleveren en een toets maken!
Ah, nog een SOG'erquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef alors het volgende:
En ik ben ontzettend vrolijk aan het SOG'en![]()
Ik heb mijn tentamens 3 dagen achterelkaardus ik ga maar weer verder SOG'en en Studio Voetbal kijken.
Dank! En ja, dat wachten is altijd kut...quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
Ik had afgelopen week tentamenweek EN IK WIL DE CIJFERS verdomme. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben want ik heb geen idee wat ik ervan heb gemaakt.
Meh af en toe moet ik even leren, anders haal ik onvoldoendesquote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, nog een SOG'er![]()
Af en toe heb ik dat nodig, anders word ik helemaal gek![]()
Ik moet huilen van jou. En vraag me nog steeds af waarom de dingen die ik geschreven heb wit zijn als ze gequote worden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Euh, ik heb niet eens humor? Hoe kan dat dan kut zijn?
Goede voornemens doe ik niet aan, hou ik me toch niet aanquote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Meh af en toe moet ik even leren, anders haal ik onvoldoendes
Ik had me nog zo voorgenomen om echt goede cijfers te gaan halen om mijn gemiddelde nog wat op te krikken ivm met mastertoelating... Mjah als ik zo doorga worden het geen achten...
Tis maar net wat je graag wil!quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahah ik wil zo graag doorstuderen na mijn opleiding.Ik wilde supergraag in Amsterdam studeren maar je kon daar geen bouwkunde doen. Kom ik er een tijd terug achter dat daar de Rietveldacademie zit.
Fuuu. Dus dat wil ik erna gaan doen maar dat duuuurt lang en da's duuuuur.
Nouja met achten gaat mijn gemiddelde wel het snelst omhoog. Nou het is niet per se nodig, maar ik weet dat ik het kan en dan wil ik eigenlijk niet tevreden zijn met een zesje...quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede voornemens doe ik niet aan, hou ik me toch niet aan. Heb je echt achten nodig voor toelating of mag het ook iets minder?
Ik ga er geen master achteraan doen, denk ik. Ben net begonnen met bachelor (deeltijd), vind het denk ik wel genoeg hierna
Ach het duurt toch nog minstens vijf jaar voordat ik met deze studie klaar ben en ik denk nog wel wat langer dussehhh ja.quote:
Dat ken ik! Af en toe ff je schouders eronder zetten, veel "nee" zeggen (sociaal leven verdwijnt in rap tempo, hou geen leven meer overquote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja met achten gaat mijn gemiddelde wel het snelst omhoog. Nou het is niet per se nodig, maar ik weet dat ik het kan en dan wil ik eigenlijk niet tevreden zijn met een zesje...
Series zoals Greys Anatomy zijn echt kansloosquote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hmm eigenlijk moet ik gaan slapen maar nieuwe Grey's Anatomy staat online.
Klopt. Dat gezeik steeds bij iets nieuws. Stelletje autisten.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Pino aanbidt de nieuwe layout en laat dat ook veelvuldig weten
Ja, die ken ik. Op het moment ben ik zelf ook wel zo, heeft met prioriteiten te maken. School gaat nu ff voor, na volgende week heb ik het weer rustiger en heb ik dus meer tijd om met anderen af te spreken.quote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kennen jullie ook van die mensen die heel hard roepen WIJ HOUDEN CONTACT!!!! die vervoglens nooit terug sms'en en heel hard zeggen elke week JA WE MOETEN WEER WAT SAMEN DOEN en als jij dan zegt yo ik ben in Zutphen dit weekend, heb je iets te doen? dat ze dan zeggen 'nee heb niets te doen!'. En dat ze dan vervolgens alleen maar tijd hebben om uit te gaan (hallooo ik heb net tentamenweek gehad en ben fucking oververmoeid al drie maanden) en vervolgens niet meer terug sms'en?
Ik wel en ik vind het vervelend. Mensen die ik bijna nooit sprak voorheen spreek ik nu vaker dan haar.
Mag ik nu zeggen dat je best wel je eigen schuld is als je het niet haalt?quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef alors het volgende:
En ik ben ontzettend vrolijk aan het SOG'en![]()
Ik heb mijn tentamens 3 dagen achterelkaardus ik ga maar weer verder SOG'en en Studio Voetbal kijken.
Ja raar he, ik zie nu bijvoorbeeld een hele post gewoon niet. Dat blijft gewoon een leeg vlak, pas nu hij gequote wordt door iemand anders zie ik het. Dat vind ik behoorlijk kut, zeker als het je wordt opgedrongen als het nog niet optimaal werkt.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Dat gezeik steeds bij iets nieuws. Stelletje autisten.
Ja prima hoor, maar ga niet lopen roepen WE HOUDEN CONTACT!! Zij zit op de middelbare school nog en sorry dat ik het zeg maar dat is peanuts vergeleken met wat ik nu doe. En andere vrienden van me studeren ook gewoon en die zie ik wel, en die vragen wel 'heuj kan ik langskomen?'. Als het dan niet kan is een ander verhaal, of als die mensen het druk hebben. Maar een sms'je kost 2 minuten, en ze zegt steeds JA WE MOETEN ELKAAR ZIEN. Ja laat dan wwat van je weten.quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Op het moment ben ik zelf ook wel zo, heeft met prioriteiten te maken. School gaat nu ff voor, na volgende week heb ik het weer rustiger en heb ik dus meer tijd om met anderen af te spreken.
Serieus kanker een eind op met je gezeik.quote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Series zoals Greys Anatomy zijn echt kansloos
Van dit gezeur krijg ik een kuthumeur ja. En daar heb ik mn ouders niet eens voor nodig.quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEEFT IEDEREEN ZIJN KUTHUMEUR AANGEZET? Godsamme zeg, voor gezeik ga ik wel naar mijn ouders.
Dan ga je ergens anders heen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van dit gezeur krijg ik een kuthumeur ja. En daar heb ik mn ouders niet eens voor nodig.
Bellen of smsen heb ik het eigenlijk nooit te druk voor. Afspreken op het moment wel, maar dat zeg ik dan ook gewoon! Mensen die zeggen af te willen spreken en vervolgens niets van zich laten horen, zijn wel lame, jaquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja prima hoor, maar ga niet lopen roepen WE HOUDEN CONTACT!! Zij zit op de middelbare school nog en sorry dat ik het zeg maar dat is peanuts vergeleken met wat ik nu doe. En andere vrienden van me studeren ook gewoon en die zie ik wel, en die vragen wel 'heuj kan ik langskomen?'. Als het dan niet kan is een ander verhaal, of als die mensen het druk hebben. Maar een sms'je kost 2 minuten, en ze zegt steeds JA WE MOETEN ELKAAR ZIEN. Ja laat dan wwat van je weten.
Sorry frustratie.
Je kunt ook niet contact met iedereen houden, iig niet zoals het was. Ik hou gewoon contact met mensen die ik echt belangrijk vind en daar steek ik ook echt tijd en moeite in. Maar ik ga niet de godganse tijd het initatief nemen bij mensen die zelf geen zin hebben en maar een beetje oppervlakkig blijven.quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja prima hoor, maar ga niet lopen roepen WE HOUDEN CONTACT!! Zij zit op de middelbare school nog en sorry dat ik het zeg maar dat is peanuts vergeleken met wat ik nu doe. En andere vrienden van me studeren ook gewoon en die zie ik wel, en die vragen wel 'heuj kan ik langskomen?'. Als het dan niet kan is een ander verhaal, of als die mensen het druk hebben. Maar een sms'je kost 2 minuten, en ze zegt steeds JA WE MOETEN ELKAAR ZIEN. Ja laat dan wwat van je weten.
Sorry frustratie.
Hebben ze speciaal voor alle autisten hier gedaan, lekker punctueelquote:Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Wow, zelfs de seconden zijn nu zichtbaar. Nice
Ja dat was dus mijn punt.quote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Bellen of smsen heb ik het eigenlijk nooit te druk voor. Afspreken op het moment wel, maar dat zeg ik dan ook gewoon! Mensen die zeggen af te willen spreken en vervolgens niets van zich laten horen, zijn wel lame, ja
Nee dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt ook niet contact met iedereen houden, iig niet zoals het was. Ik hou gewoon contact met mensen die ik echt belangrijk vind en daar steek ik ook echt tijd en moeite in. Maar ik ga niet de godganse tijd het initatief nemen bij mensen die zelf geen zin hebben en maar een beetje oppervlakkig blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |