Knopjes zijn terug hoorquote:Op zondag 7 november 2010 13:52 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, dat had een plaatje moeten worden en ik kan niet editten. blehg
in Opera niet, in Crhome welquote:
en 100en allochtonen gearresteerdquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Pino112 het volgende:
Boot met verdachte pakketjes op de Noordzee![]()
![]()
+1. Film toevallig een paar weken terug gezien op TV. mooiquote:Op zondag 7 november 2010 14:15 schreef Bellatrix het volgende:
Breakfast at Tiffany's.Die film ook.
Pics !quote:Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef oh-oh het volgende:
Timur IS ook een lekker ding
Hello Kitty hondentruitje 1 is af, 2 more to go
Goed bezig !quote:Op zondag 7 november 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
Twee fijne requests , dogshirtpics komen er aan Hans
+1 vind het altijd mooi als de kleintjes winnenquote:
Ik ben nou niet echt voor ADO oid, helemaal niet die schandalige Ricky van de bergh, maar wat een lef had ADO vandaagquote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1 vind het altijd mooi als de kleintjes winnen
hoop dat t vanavond de 1e wedstrijd is in StuSpo. dan ik het nog zienquote:Op zondag 7 november 2010 14:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben nou niet echt voor ADO oid, helemaal niet die schandalige Ricky van de bergh, maar wat een lef had ADO vandaag
dat zijn kekke kleedjes!quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
One size fits all:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model nummer 3 slaapt te lekker, dus die heeft nog niet gepast, ik ga dr nog ff twee knippen en in elkaar rammelen
Thnx, nummer 2 is nu ook af, snel nummer drie nog ff makenquote:
quote:Wat een vette @thesenseofdance gister. Well done @bart3fm! #3fm #sod #bnn
quote:@PatrickWobben Thanks! Was erg leuk om weer 'ns te doen.
Hea?quote:Op zondag 7 november 2010 17:10 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat is dit voor een lay-out. Dit meen je niet?!
Wow, hoe vet is dat !quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
One size fits all:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model nummer 3 slaapt te lekker, dus die heeft nog niet gepast, ik ga dr nog ff twee knippen en in elkaar rammelen
Zat jij vroegah ook op cashboard?quote:Op zondag 7 november 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Heb Bart even gecomplimenteerd met SoD gister:
[..]
[..]
Echt respect
Kan ik nog terug naar de oude lay-out??? Dit is echt vreselijk. Hoezo updates gepauzeerd. Wat een onzin?!quote:
Terug kan niet. Update gepauzeerd is alleen als je met je cursor in het invoerveld staatquote:Op zondag 7 november 2010 17:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik nog terug naar de oude lay-out??? Dit is echt vreselijk. Hoezo updates gepauzeerd. Wat een onzin?!
Thanks voor de info! Wel jammer. BIj mij verdwijnt de quote knop ook de hele tijd. Echt wennen dit!!quote:Op zondag 7 november 2010 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terug kan niet. Update gepauzeerd is alleen als je met je cursor in het invoerveld staat
FOK! presenteert nieuwe forumlayout
quote:Op zondag 7 november 2010 17:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Wel jammer. BIj mij verdwijnt de quote knop ook de hele tijd. Echt wennen dit!!
Nope, op alle sites Pino112. En heel enkel PatrickW1693.quote:Op zondag 7 november 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
[..]
U vroegah bekend als wobbel?
ja of nee
Wat zijn dat voor lelijke mormelsquote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
One size fits all:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen ik jouw kop op twitter voorbij zag komen dacht ik die heb ik wel eens irl gezien. Dan hebben we het over 2004quote:Op zondag 7 november 2010 17:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, op alle sites Pino112. En heel enkel PatrickW1693.
In 2004 was ik 11, heb je dat in de gaten?quote:Op zondag 7 november 2010 17:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen ik jouw kop op twitter voorbij zag komen dacht ik die heb ik wel eens irl gezien. Dan hebben we het over 2004
Dan heb een ander in gedachtenquote:Op zondag 7 november 2010 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In 2004 was ik 11, heb je dat in de gaten?
Ik zou die kwootknop toch zo instellen dat hij steeds verdwijnt, je went er vanzelf aan en het staat mooierquote:
Zijn wij dan evenjong?quote:Op zondag 7 november 2010 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In 2004 was ik 11, heb je dat in de gaten?
't Zou best familie kunnen zijn, zoveel Wobbens zijn er niet.quote:Op zondag 7 november 2010 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb een ander in gedachten. Maar die heette Wobben van achter
.
Bouwjaar juli 93 hierquote:
Okeequote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:09 schreef Domien het volgende:
Goed. Vanavond dus #DomienFM. Interesse? Volg @DomienFM!
door die auto updates etc hoef je niet te f5enquote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef -Hans- het volgende:
Site is er ook niet echt sneller door geworden...
Komt door de massale omschakeling van vanmiddag.quote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef -Hans- het volgende:
Site is er ook niet echt sneller door geworden...
ik update alles regelmatig, maar ik heb er nooit last van. (als je meer script engines hebt lopen (bijv. perl) dan moet je je php scripts altijd beginnen met <?php )quote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Zo, zojuist 3FMFan gemigreerd naar een andere server (eigen VPS ipv een server van mn oude bijbaantje). Nog best een gedoe om de overgang van PHP 5.1 naar 5.3 goed te krijgen... al is die site ook best lelijk gescript. Daarom dus tijdelijk geen programma-info beschikbaar.
I know, maar het bewuste script had o.a. nog eregi (deprecated sinds 5.3) en is een jaar of 3 geleden voor het laatst geupdate...quote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik update alles regelmatig, maar ik heb er nooit last van. (als je meer script engines hebt lopen (bijv. perl) dan moet je je php scripts altijd beginnen met <?php )
Allemaal leuk en aardig maar als dat resulteert in een performance daling dan is dat natuurlijk niet goed. Ik heb het automatisch vernieuwen in elk geval uitgezetquote:Op zondag 7 november 2010 18:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
door die auto updates etc hoef je niet te f5en
omg!!quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
One size fits all:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 november 2010 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Wow, die nieuwe layout is wel ff wennen...
je moet een abo nemen om ze uit te schakelen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:28 schreef Timo20 het volgende:
![]()
wat is dat trouwens voor `n geneuzel met die advertenties tussen de posts door?is dat niet te verbergen?uit te schakelen?
Is altijd al geweest?quote:Op zondag 7 november 2010 20:28 schreef Timo20 het volgende:
![]()
wat is dat trouwens voor `n geneuzel met die advertenties tussen de posts door?is dat niet te verbergen?uit te schakelen?
Nee, bij de baggerlayout kon je die nog vrijwillig aan/uitzetten, ook zonder abbo volgens mij. Nu kan dat niet meer.quote:
de onderste banner kon je uitschakelen de rest nietquote:Op zondag 7 november 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, bij de baggerlayout kon je die nog vrijwillig aan/uitzetten, ook zonder abbo volgens mij. Nu kan dat niet meer.
heb er nooit last van gehad, waarschijnlijk uitgeschakeld idd.quote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de onderste banner kon je uitschakelen de rest niet
Heb ik nooit uitgezet, heb er ook geen last van trouwens.quote:Op zondag 7 november 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, bij de baggerlayout kon je die nog vrijwillig aan/uitzetten, ook zonder abbo volgens mij. Nu kan dat niet meer.
bijna alle website's hebben banners, er moet tenslotte geld worden verdiend.quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb er nooit last van gehad, waarschijnlijk uitgeschakeld idd.
centen klopperij dat je `n abo moet nemen
ja aan de zijkanten en bovenkanten maar toch nooit tussen de posts in? das echt vervelend...quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bijna alle website's hebben banners, er moet tenslotte geld worden verdiend.
na de eerste post op de pagina heb je altijd een banner gehadquote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja aan de zijkanten en bovenkanten maar toch nooit tussen de posts in? das echt vervelend...
100% zeker niet, ik niet iig.quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na de eerste post op de pagina heb je altijd een banner gehad
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Danny moet zijn ex-partner uitkopen hequote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
serieus? in die bagger layout toch niet volgens mij. is me nog nooit opgevallen, volgens mij had ik dat uitgezetquote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Heb er ook de nodige moeite mee. Ze dwingen je een bepaalde richting op te gaan. Daar kan ik erg slecht tegen. Congratz met het puntje tegen r'dam !quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die had ik vrij snel gevonden, maar de rest.... wat een speurtochtquote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef miieejj het volgende:
ik zocht de smiley's ik heb ze gevonden..
Thanks. maar ik was na afloop toch erg teleur gesteld (wat op zich natuurlijk ook het nodige zegt over de groei die Roda het afgelopen 1,5 jaar heeft gemaakt): voor de derde wedstrijd op rij gooien ze 2 punten het ravijn in, wedstrijden die ze gewoon hadden moeten winnen. Ze hadden gewoon keihard 6 punten moeten hebben.quote:
Zeker niet, 100% niet iig. Niet in Silver die ik tot half 2009 heb gebruikt, en niet in bagger die ik vanaf half 2009 tot oktober 2010 heb gebruikt..quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat ook makkelijk is, als je op je UI klikt dan kan je zo snel en makkelijk een andere kiezen..quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die had ik vrij snel gevonden, maar de rest.... wat een speurtocht.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef TheZapster het volgende:
Dat is allang bekend gemaakt, bart,miranda en domien
no wayquote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef TheZapster het volgende:
Dat is allang bekend gemaakt, bart,miranda en domien
15 of 16 november, zo uit mn hoofdquote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef miieejj het volgende:
Wanneer komen we te weten welke dj's in het glazenhuis terecht komen
Kan de teleurstelling wel begrijpen want ik vond Roda een goede indruk maken. In elk geval een betere dan Feyenoord. Maar goed, een samenvatting zegt natuurlijk ook niet allesquote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Thanks. maar ik was na afloop toch erg teleur gesteld (wat op zich natuurlijk ook het nodige zegt over de groei die Roda het afgelopen 1,5 jaar heeft gemaakt): voor de derde wedstrijd op rij gooien ze 2 punten het ravijn in, wedstrijden die ze gewoon hadden moeten winnen. Ze hadden gewoon keihard 6 punten moeten hebben.
Als je met nog 3 minuten te spelen bij Feyenoord met 0-1 voor staat moet je gewoon met 11 man gaan verdedigen. Zeer jammer dat je zo in het mes loopt...
Dat is wel handig! Waar ik mij nu nog het meest aan stoor is de performance (het oogt echt minder snel) en het is allemaal veel te groot. De oude bagger lay-out oogt veel compacter of zouden mijn ogen ineens veel beter zijn geworden? Ik vind het allemaal er zo groot uitzien...quote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ook makkelijk is, als je op je UI klikt dan kan je zo snel en makkelijk een andere kiezen..
Nou ik vond Feyenoord beter. Niet gegeven penal en een onterecht buitenspel... Om nog maar niet te spreken over dat zo'n gast van Roda ook wel rood had kunnen krijgen voor een belachelijke overtreding en de duizend gemiste kansen van Feyenoord. Ik vond Roda prima, misschien gelijkwaardig, maar zeker niet beter dan Feyenoord..quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan de teleurstelling wel begrijpen want ik vond Roda een goede indruk maken. In elk geval een betere dan Feyenoord. Maar goed, een samenvatting zegt natuurlijk ook niet alles. Wel kostbare punten die je nu misloopt, maar desondanks het gelijkspel toch petje af voor waar de club nu staat.
Ik denk de datum van de bekendmaking van de DJ'squote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
[..]
Waar hebben jullie het nou weer over...
Toevoegen van het topic op 3fmfan, denk ikquote:Op zondag 7 november 2010 21:44 schreef Sirolf het volgende:
Waar hebben jullie het nou weer over...
Nee, idioot.quote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik denk de datum van de bekendmaking van de DJ's
Dattequote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toevoegen van het topic op 3fmfan, denk ik.
Gewoon naar FOK! toegaan, TV/Radio, en daar staat ie toch?quote:
moet je smsen dat zij jou even moeten bellenquote:Op zondag 7 november 2010 21:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe ik wilde reageren op dat besneden mannen gedoe maar ik heb geen beltegoed.
Ja ikheb geen beltegoed om te sms'en.quote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef alors het volgende:
[..]
moet je smsen dat zij jou even moeten bellen
Doe Twitteren dan.quote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ikheb geen beltegoed om te sms'en.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Pino112 het volgende:
Gewoon naar FOK! toegaan, TV/Radio, en daar staat ie toch?
Maar ik heb hem toegevoegd dames, iets wat jullie ook wel zelf kunnen!
wowquote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, ik ga altijd gelijk naar forum.3fmfan.nl en het is fucking vervelend als het nieuwe topic er dan niet bijstaat. Het staat zelfs in een linkje boven de wikipedia van de OP dus wat is dat voor moeitequote:Op zondag 7 november 2010 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon naar FOK! toegaan, TV/Radio, en daar staat ie toch?
Maar ik heb hem toegevoegd dames, iets wat jullie ook wel zelf kunnen!
Waarom zou ik 20 euro per maand gaan betalen terwijl ik nu maar 10 euro per maand uitgeef aan beltegoed (sms'en > blox > 10 euro = 1000 smsjes)quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef alors het volgende:
[..]
wowmaar sowieso beltegoed is dat niet een beetje 2002?
Wie sms't er nou nog.quote:Op zondag 7 november 2010 21:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
quote:Op zondag 7 november 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan stuur je maar een briefkaart naar Hilversum 3, Omroepkwartier, Hilversum.
mobiel internet ftwquote:Op zondag 7 november 2010 21:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Waarom zou ik 20 euro per maand gaan betalen terwijl ik nu maar 10 euro per maand uitgeef aan beltegoed (sms'en > blox > 10 euro = 1000 smsjes)
Er zijn fora waar ik vanwege een layout niet meer kom, dit komt dichtbij. Tering. Die baggerlayout was ideaal.quote:
Je bent er binnen twee dagen aan gewend.quote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Er zijn fora waar ik vanwege een layout niet meer kom, dit komt dichtbij. Tering. Die baggerlayout was ideaal.
Abo kopen -> Custom CSS -> baggerlayoutquote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Er zijn fora waar ik vanwege een layout niet meer kom, dit komt dichtbij. Tering. Die baggerlayout was ideaal.
Deze had ik even gemist, maar een niet gegeven penalty? uuhhm, die heb ik even niet op het netvlies staan. Ook de buitenspel situatie trouwens niet. Straks maar even Studio Voetbal kijken voor de beeldenquote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef alors het volgende:
Nou ik vond Feyenoord beter. Niet gegeven penal en een onterecht buitenspel... Om nog maar niet te spreken over dat zo'n gast van Roda ook wel rood had kunnen krijgen voor een belachelijke overtreding en de duizend gemiste kansen van Feyenoord. Ik vond Roda prima, misschien gelijkwaardig, maar zeker niet beter dan Feyenoord..
Ah, dat beslis jij voor mij. Cool. Moet je iets mee doen!quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Je bent er binnen twee dagen aan gewend.
Betalen voor een fucking forum?! Dan ben je te gehecht aan je forumleven wat mij betreft.quote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Abo kopen -> Custom CSS -> baggerlayout
Ik zie het nog een paar maand aanquote:Op zondag 7 november 2010 21:52 schreef Waalwijker het volgende:
Mij ook een brug te ver.quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Betalen voor een fucking forum?! Dan ben je te gehecht aan je forumleven wat mij betreft.
Eigen ervaring. Enquote:Op zondag 7 november 2010 21:54 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ah, dat beslis jij voor mij. Cool. Moet je iets mee doen!
dat.quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en voor verder gezeik op die nieuwe layout gaan jullie maar naar het FB-topic, of je opent in KLB een topic, maar niet hier.
Sorry...quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en voor verder gezeik op die nieuwe layout gaan jullie maar naar het FB-topic, of je opent in KLB een topic, maar niet hier.
Hahahah solliciteer je voor Modquote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Eens!quote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Maar dan vind ik dat voetbalzaken ook in VBL worden besproken!
Uhm, nee.quote:
Dat is ook zo.quote:Op zondag 7 november 2010 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry...![]()
Maar dan vind ik dat voetbalzaken ook in VBL moeten worden besproken!
Het NOS commentaar was totaal niet kritisch op de arbitrage vandaagquote:Op zondag 7 november 2010 21:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze had ik even gemist, maar een niet gegeven penalty? uuhhm, die heb ik even niet op het netvlies staan. Ook de buitenspel situatie trouwens niet. Straks maar even Studio Voetbal kijken voor de beelden.
Kijk wel even met een schuin oogquote:Op zondag 7 november 2010 21:59 schreef alors het volgende:
[..]
Het NOS commentaar was totaal niet kritisch op de arbitrage vandaagdus ik adviseer je om daar iig even niet naar te luisteren.
Wat een kutlayout.quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Wat een kuthumeur.quote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sam's Town.
[..]
Heb jij je kuthumeur aangezet ofzo?
Jij hebt echt kuthumor.quote:
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Ik dacht ineens hee John Mayerquote:
Nee hoor, ben supervrolijk mijn laatste schoolopdracht aan het maken, 3 dagen voor de deadline af!!quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEEFT IEDEREEN ZIJN KUTHUMEUR AANGEZET? Godsamme zeg, voor gezeik ga ik wel naar mijn ouders.
Doe je goed! Ik begin morgen aan een nieuw kwartiel, allemaal nieuwe vakken spannunndddd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ben supervrolijk mijn laatste schoolopdracht aan het maken, 3 dagen voor de deadline af!!
Tnx, is ook nog nooit voorgekomen. Liet het normaal tot de laatste nacht liggenquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow jongens ik heb buikpijn. Geef me een kruik.
[..]
Doe je goed! Ik begin morgen aan een nieuw kwartiel, allemaal nieuwe vakken spannunndddd.
Succes!quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Tnx, is ook nog nooit voorgekomen. Liet het normaal tot de laatste nacht liggenBegin over 2 weken aan een nieuw semester, komende dinsdag alles inleveren en een toets maken!
Ah, nog een SOG'erquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef alors het volgende:
En ik ben ontzettend vrolijk aan het SOG'en![]()
Ik heb mijn tentamens 3 dagen achterelkaardus ik ga maar weer verder SOG'en en Studio Voetbal kijken.
Dank! En ja, dat wachten is altijd kut...quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
Ik had afgelopen week tentamenweek EN IK WIL DE CIJFERS verdomme. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben want ik heb geen idee wat ik ervan heb gemaakt.
Meh af en toe moet ik even leren, anders haal ik onvoldoendesquote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, nog een SOG'er![]()
Af en toe heb ik dat nodig, anders word ik helemaal gek![]()
Ik moet huilen van jou. En vraag me nog steeds af waarom de dingen die ik geschreven heb wit zijn als ze gequote worden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Euh, ik heb niet eens humor? Hoe kan dat dan kut zijn?
Goede voornemens doe ik niet aan, hou ik me toch niet aanquote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Meh af en toe moet ik even leren, anders haal ik onvoldoendes
Ik had me nog zo voorgenomen om echt goede cijfers te gaan halen om mijn gemiddelde nog wat op te krikken ivm met mastertoelating... Mjah als ik zo doorga worden het geen achten...
Tis maar net wat je graag wil!quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahah ik wil zo graag doorstuderen na mijn opleiding.Ik wilde supergraag in Amsterdam studeren maar je kon daar geen bouwkunde doen. Kom ik er een tijd terug achter dat daar de Rietveldacademie zit.
Fuuu. Dus dat wil ik erna gaan doen maar dat duuuurt lang en da's duuuuur.
Nouja met achten gaat mijn gemiddelde wel het snelst omhoog. Nou het is niet per se nodig, maar ik weet dat ik het kan en dan wil ik eigenlijk niet tevreden zijn met een zesje...quote:Op zondag 7 november 2010 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Goede voornemens doe ik niet aan, hou ik me toch niet aan. Heb je echt achten nodig voor toelating of mag het ook iets minder?
Ik ga er geen master achteraan doen, denk ik. Ben net begonnen met bachelor (deeltijd), vind het denk ik wel genoeg hierna
Ach het duurt toch nog minstens vijf jaar voordat ik met deze studie klaar ben en ik denk nog wel wat langer dussehhh ja.quote:
Dat ken ik! Af en toe ff je schouders eronder zetten, veel "nee" zeggen (sociaal leven verdwijnt in rap tempo, hou geen leven meer overquote:Op zondag 7 november 2010 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
Nouja met achten gaat mijn gemiddelde wel het snelst omhoog. Nou het is niet per se nodig, maar ik weet dat ik het kan en dan wil ik eigenlijk niet tevreden zijn met een zesje...
Series zoals Greys Anatomy zijn echt kansloosquote:Op zondag 7 november 2010 22:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hmm eigenlijk moet ik gaan slapen maar nieuwe Grey's Anatomy staat online.
Klopt. Dat gezeik steeds bij iets nieuws. Stelletje autisten.quote:Op zondag 7 november 2010 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Pino aanbidt de nieuwe layout en laat dat ook veelvuldig weten
Ja, die ken ik. Op het moment ben ik zelf ook wel zo, heeft met prioriteiten te maken. School gaat nu ff voor, na volgende week heb ik het weer rustiger en heb ik dus meer tijd om met anderen af te spreken.quote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Kennen jullie ook van die mensen die heel hard roepen WIJ HOUDEN CONTACT!!!! die vervoglens nooit terug sms'en en heel hard zeggen elke week JA WE MOETEN WEER WAT SAMEN DOEN en als jij dan zegt yo ik ben in Zutphen dit weekend, heb je iets te doen? dat ze dan zeggen 'nee heb niets te doen!'. En dat ze dan vervolgens alleen maar tijd hebben om uit te gaan (hallooo ik heb net tentamenweek gehad en ben fucking oververmoeid al drie maanden) en vervolgens niet meer terug sms'en?
Ik wel en ik vind het vervelend. Mensen die ik bijna nooit sprak voorheen spreek ik nu vaker dan haar.
Mag ik nu zeggen dat je best wel je eigen schuld is als je het niet haalt?quote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef alors het volgende:
En ik ben ontzettend vrolijk aan het SOG'en![]()
Ik heb mijn tentamens 3 dagen achterelkaardus ik ga maar weer verder SOG'en en Studio Voetbal kijken.
Ja raar he, ik zie nu bijvoorbeeld een hele post gewoon niet. Dat blijft gewoon een leeg vlak, pas nu hij gequote wordt door iemand anders zie ik het. Dat vind ik behoorlijk kut, zeker als het je wordt opgedrongen als het nog niet optimaal werkt.quote:Op zondag 7 november 2010 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Dat gezeik steeds bij iets nieuws. Stelletje autisten.
Ja prima hoor, maar ga niet lopen roepen WE HOUDEN CONTACT!! Zij zit op de middelbare school nog en sorry dat ik het zeg maar dat is peanuts vergeleken met wat ik nu doe. En andere vrienden van me studeren ook gewoon en die zie ik wel, en die vragen wel 'heuj kan ik langskomen?'. Als het dan niet kan is een ander verhaal, of als die mensen het druk hebben. Maar een sms'je kost 2 minuten, en ze zegt steeds JA WE MOETEN ELKAAR ZIEN. Ja laat dan wwat van je weten.quote:Op zondag 7 november 2010 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die ken ik. Op het moment ben ik zelf ook wel zo, heeft met prioriteiten te maken. School gaat nu ff voor, na volgende week heb ik het weer rustiger en heb ik dus meer tijd om met anderen af te spreken.
Serieus kanker een eind op met je gezeik.quote:Op zondag 7 november 2010 22:26 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Series zoals Greys Anatomy zijn echt kansloos
Van dit gezeur krijg ik een kuthumeur ja. En daar heb ik mn ouders niet eens voor nodig.quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEEFT IEDEREEN ZIJN KUTHUMEUR AANGEZET? Godsamme zeg, voor gezeik ga ik wel naar mijn ouders.
Dan ga je ergens anders heen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Van dit gezeur krijg ik een kuthumeur ja. En daar heb ik mn ouders niet eens voor nodig.
Bellen of smsen heb ik het eigenlijk nooit te druk voor. Afspreken op het moment wel, maar dat zeg ik dan ook gewoon! Mensen die zeggen af te willen spreken en vervolgens niets van zich laten horen, zijn wel lame, jaquote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja prima hoor, maar ga niet lopen roepen WE HOUDEN CONTACT!! Zij zit op de middelbare school nog en sorry dat ik het zeg maar dat is peanuts vergeleken met wat ik nu doe. En andere vrienden van me studeren ook gewoon en die zie ik wel, en die vragen wel 'heuj kan ik langskomen?'. Als het dan niet kan is een ander verhaal, of als die mensen het druk hebben. Maar een sms'je kost 2 minuten, en ze zegt steeds JA WE MOETEN ELKAAR ZIEN. Ja laat dan wwat van je weten.
Sorry frustratie.
Je kunt ook niet contact met iedereen houden, iig niet zoals het was. Ik hou gewoon contact met mensen die ik echt belangrijk vind en daar steek ik ook echt tijd en moeite in. Maar ik ga niet de godganse tijd het initatief nemen bij mensen die zelf geen zin hebben en maar een beetje oppervlakkig blijven.quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja prima hoor, maar ga niet lopen roepen WE HOUDEN CONTACT!! Zij zit op de middelbare school nog en sorry dat ik het zeg maar dat is peanuts vergeleken met wat ik nu doe. En andere vrienden van me studeren ook gewoon en die zie ik wel, en die vragen wel 'heuj kan ik langskomen?'. Als het dan niet kan is een ander verhaal, of als die mensen het druk hebben. Maar een sms'je kost 2 minuten, en ze zegt steeds JA WE MOETEN ELKAAR ZIEN. Ja laat dan wwat van je weten.
Sorry frustratie.
Hebben ze speciaal voor alle autisten hier gedaan, lekker punctueelquote:Op zondag 7 november 2010 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Wow, zelfs de seconden zijn nu zichtbaar. Nice
Ja dat was dus mijn punt.quote:Op zondag 7 november 2010 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Bellen of smsen heb ik het eigenlijk nooit te druk voor. Afspreken op het moment wel, maar dat zeg ik dan ook gewoon! Mensen die zeggen af te willen spreken en vervolgens niets van zich laten horen, zijn wel lame, ja
Nee dat snap ik ook wel.quote:Op zondag 7 november 2010 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt ook niet contact met iedereen houden, iig niet zoals het was. Ik hou gewoon contact met mensen die ik echt belangrijk vind en daar steek ik ook echt tijd en moeite in. Maar ik ga niet de godganse tijd het initatief nemen bij mensen die zelf geen zin hebben en maar een beetje oppervlakkig blijven.
Dan ligt dat probleem bij jou, heb het zelf nog niet gehad en ook nog niet in FB gezien. Dus meld het daar zou ik zeggen.quote:Op zondag 7 november 2010 22:30 schreef alors het volgende:
[..]
Ja raar he, ik zie nu bijvoorbeeld een hele post gewoon niet. Dat blijft gewoon een leeg vlak, pas nu hij gequote wordt door iemand anders zie ik het. Dat vind ik behoorlijk kut, zeker als het je wordt opgedrongen als het nog niet optimaal werkt.
En waarom mogen wij de layout niet kut vinden, maar jij Greys Anatomy wel?
Truste!quote:Op maandag 8 november 2010 00:25 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, jammer. heb de stream al uit want ik ga naar bed...
binnen 6uur gaat de wekker weer
slaap lekker allen!
quote:Op maandag 8 november 2010 09:11 schreef oh-oh het volgende:
Hans
![]()
Shake it like a polaroid pictuuuuuuuuuure
En de struikgluurder is niet ouder geworden?quote:
Ik heb het ook ff gemist... maar ik weet niet of het duidelijk gezegd werd. Ik hoorde wel zo'n mokkel in de voicemail slijmen om kaartjes...quote:Op maandag 8 november 2010 10:16 schreef oh-oh het volgende:
Ja kut, wat moest je nu doen voor die kaarten?
Hier ging net de telefoon
Nou, net begon ie dr weer over en toen dwaalde hij weer af naar iets anders.quote:Op maandag 8 november 2010 10:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik heb het ook ff gemist... maar ik weet niet of het duidelijk gezegd werd. Ik hoorde wel zo'n mokkel in de voicemail slijmen om kaartjes...
Dat.quote:Op maandag 8 november 2010 10:38 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Jeugd van Tegenwoordig![]()
![]()
Wat maken die non-talenten toch een hoop bagger zeg
Volgens mij gaat hij het allemaal nog uitleggenquote:Op maandag 8 november 2010 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, net begon ie dr weer over en toen dwaalde hij weer af naar iets anders.
Ik kom dr maar niet achter
Oh ja, wat dan?quote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij gaat hij het allemaal nog uitleggen
Ik denk alleen niet dat het voor mij zin heeft om mee te doen omdat ik een paar weken terug al iets heb gewonnen...
John Legend/Roots kaarten.quote:Op maandag 8 november 2010 10:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja, wat dan?
Ik win nooit iets![]()
Dus ik wil het nog wel es proberen![]()
Oh echt?quote:Op maandag 8 november 2010 10:43 schreef alors het volgende:
[..]
John Legend/Roots kaarten.
Maar als ik dit had geweten, had ik die wel gekocht en Prince kaarten proberen te winnen. Want die zijn 2 keer zo duur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |