Thnx, nummer 2 is nu ook af, snel nummer drie nog ff makenquote:
quote:Wat een vette @thesenseofdance gister. Well done @bart3fm! #3fm #sod #bnn
quote:@PatrickWobben Thanks! Was erg leuk om weer 'ns te doen.
Hea?quote:Op zondag 7 november 2010 17:10 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat is dit voor een lay-out. Dit meen je niet?!
Wow, hoe vet is dat !quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
One size fits all:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model nummer 3 slaapt te lekker, dus die heeft nog niet gepast, ik ga dr nog ff twee knippen en in elkaar rammelen
Zat jij vroegah ook op cashboard?quote:Op zondag 7 november 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Heb Bart even gecomplimenteerd met SoD gister:
[..]
[..]
Echt respect
Kan ik nog terug naar de oude lay-out??? Dit is echt vreselijk. Hoezo updates gepauzeerd. Wat een onzin?!quote:
Terug kan niet. Update gepauzeerd is alleen als je met je cursor in het invoerveld staatquote:Op zondag 7 november 2010 17:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik nog terug naar de oude lay-out??? Dit is echt vreselijk. Hoezo updates gepauzeerd. Wat een onzin?!
Thanks voor de info! Wel jammer. BIj mij verdwijnt de quote knop ook de hele tijd. Echt wennen dit!!quote:Op zondag 7 november 2010 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terug kan niet. Update gepauzeerd is alleen als je met je cursor in het invoerveld staat
FOK! presenteert nieuwe forumlayout
quote:Op zondag 7 november 2010 17:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Wel jammer. BIj mij verdwijnt de quote knop ook de hele tijd. Echt wennen dit!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |