Thnx, nummer 2 is nu ook af, snel nummer drie nog ff makenquote:
quote:Wat een vette @thesenseofdance gister. Well done @bart3fm! #3fm #sod #bnn
quote:@PatrickWobben Thanks! Was erg leuk om weer 'ns te doen.
Hea?quote:Op zondag 7 november 2010 17:10 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat is dit voor een lay-out. Dit meen je niet?!
Wow, hoe vet is dat !quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
One size fits all:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model nummer 3 slaapt te lekker, dus die heeft nog niet gepast, ik ga dr nog ff twee knippen en in elkaar rammelen
Zat jij vroegah ook op cashboard?quote:Op zondag 7 november 2010 16:59 schreef Pino112 het volgende:
Heb Bart even gecomplimenteerd met SoD gister:
[..]
[..]
Echt respect
Kan ik nog terug naar de oude lay-out??? Dit is echt vreselijk. Hoezo updates gepauzeerd. Wat een onzin?!quote:
Terug kan niet. Update gepauzeerd is alleen als je met je cursor in het invoerveld staatquote:Op zondag 7 november 2010 17:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan ik nog terug naar de oude lay-out??? Dit is echt vreselijk. Hoezo updates gepauzeerd. Wat een onzin?!
Thanks voor de info! Wel jammer. BIj mij verdwijnt de quote knop ook de hele tijd. Echt wennen dit!!quote:Op zondag 7 november 2010 17:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terug kan niet. Update gepauzeerd is alleen als je met je cursor in het invoerveld staat
FOK! presenteert nieuwe forumlayout
quote:Op zondag 7 november 2010 17:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks voor de info! Wel jammer. BIj mij verdwijnt de quote knop ook de hele tijd. Echt wennen dit!!
Nope, op alle sites Pino112. En heel enkel PatrickW1693.quote:Op zondag 7 november 2010 17:20 schreef borisz het volgende:
[..]
U vroegah bekend als wobbel?
ja of nee
Wat zijn dat voor lelijke mormelsquote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
One size fits all:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model nummer 3 slaapt te lekker, dus die heeft nog niet gepast, ik ga dr nog ff twee knippen en in elkaar rammelen
Toen ik jouw kop op twitter voorbij zag komen dacht ik die heb ik wel eens irl gezien. Dan hebben we het over 2004quote:Op zondag 7 november 2010 17:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nope, op alle sites Pino112. En heel enkel PatrickW1693.
In 2004 was ik 11, heb je dat in de gaten?quote:Op zondag 7 november 2010 17:29 schreef borisz het volgende:
[..]
Toen ik jouw kop op twitter voorbij zag komen dacht ik die heb ik wel eens irl gezien. Dan hebben we het over 2004
Dan heb een ander in gedachtenquote:Op zondag 7 november 2010 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In 2004 was ik 11, heb je dat in de gaten?
Ik zou die kwootknop toch zo instellen dat hij steeds verdwijnt, je went er vanzelf aan en het staat mooierquote:
Zijn wij dan evenjong?quote:Op zondag 7 november 2010 17:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
In 2004 was ik 11, heb je dat in de gaten?
't Zou best familie kunnen zijn, zoveel Wobbens zijn er niet.quote:Op zondag 7 november 2010 17:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Dan heb een ander in gedachten. Maar die heette Wobben van achter
.
Bouwjaar juli 93 hierquote:
Okeequote:
quote:Op zondag 7 november 2010 18:09 schreef Domien het volgende:
Goed. Vanavond dus #DomienFM. Interesse? Volg @DomienFM!
door die auto updates etc hoef je niet te f5enquote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef -Hans- het volgende:
Site is er ook niet echt sneller door geworden...
Komt door de massale omschakeling van vanmiddag.quote:Op zondag 7 november 2010 18:26 schreef -Hans- het volgende:
Site is er ook niet echt sneller door geworden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |