ik update alles regelmatig, maar ik heb er nooit last van. (als je meer script engines hebt lopen (bijv. perl) dan moet je je php scripts altijd beginnen met <?php )quote:Op zondag 7 november 2010 19:24 schreef Sirolf het volgende:
Zo, zojuist 3FMFan gemigreerd naar een andere server (eigen VPS ipv een server van mn oude bijbaantje). Nog best een gedoe om de overgang van PHP 5.1 naar 5.3 goed te krijgen... al is die site ook best lelijk gescript. Daarom dus tijdelijk geen programma-info beschikbaar.
I know, maar het bewuste script had o.a. nog eregi (deprecated sinds 5.3) en is een jaar of 3 geleden voor het laatst geupdate...quote:Op zondag 7 november 2010 19:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik update alles regelmatig, maar ik heb er nooit last van. (als je meer script engines hebt lopen (bijv. perl) dan moet je je php scripts altijd beginnen met <?php )
Allemaal leuk en aardig maar als dat resulteert in een performance daling dan is dat natuurlijk niet goed. Ik heb het automatisch vernieuwen in elk geval uitgezetquote:Op zondag 7 november 2010 18:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
door die auto updates etc hoef je niet te f5en
omg!!quote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef oh-oh het volgende:
One size fits all:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Model nummer 3 slaapt te lekker, dus die heeft nog niet gepast, ik ga dr nog ff twee knippen en in elkaar rammelen
quote:Op zondag 7 november 2010 20:28 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Wow, die nieuwe layout is wel ff wennen...
je moet een abo nemen om ze uit te schakelen.quote:Op zondag 7 november 2010 20:28 schreef Timo20 het volgende:
![]()
wat is dat trouwens voor `n geneuzel met die advertenties tussen de posts door?is dat niet te verbergen?uit te schakelen?
Is altijd al geweest?quote:Op zondag 7 november 2010 20:28 schreef Timo20 het volgende:
![]()
wat is dat trouwens voor `n geneuzel met die advertenties tussen de posts door?is dat niet te verbergen?uit te schakelen?
Nee, bij de baggerlayout kon je die nog vrijwillig aan/uitzetten, ook zonder abbo volgens mij. Nu kan dat niet meer.quote:
de onderste banner kon je uitschakelen de rest nietquote:Op zondag 7 november 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, bij de baggerlayout kon je die nog vrijwillig aan/uitzetten, ook zonder abbo volgens mij. Nu kan dat niet meer.
heb er nooit last van gehad, waarschijnlijk uitgeschakeld idd.quote:Op zondag 7 november 2010 20:35 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de onderste banner kon je uitschakelen de rest niet
Heb ik nooit uitgezet, heb er ook geen last van trouwens.quote:Op zondag 7 november 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, bij de baggerlayout kon je die nog vrijwillig aan/uitzetten, ook zonder abbo volgens mij. Nu kan dat niet meer.
bijna alle website's hebben banners, er moet tenslotte geld worden verdiend.quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
heb er nooit last van gehad, waarschijnlijk uitgeschakeld idd.
centen klopperij dat je `n abo moet nemen
ja aan de zijkanten en bovenkanten maar toch nooit tussen de posts in? das echt vervelend...quote:Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef hole1988 het volgende:
[..]
bijna alle website's hebben banners, er moet tenslotte geld worden verdiend.
na de eerste post op de pagina heb je altijd een banner gehadquote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ja aan de zijkanten en bovenkanten maar toch nooit tussen de posts in? das echt vervelend...
100% zeker niet, ik niet iig.quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
na de eerste post op de pagina heb je altijd een banner gehad
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 20:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Danny moet zijn ex-partner uitkopen hequote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
serieus? in die bagger layout toch niet volgens mij. is me nog nooit opgevallen, volgens mij had ik dat uitgezetquote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Heb er ook de nodige moeite mee. Ze dwingen je een bepaalde richting op te gaan. Daar kan ik erg slecht tegen. Congratz met het puntje tegen r'dam !quote:Op zondag 7 november 2010 20:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Die had ik vrij snel gevonden, maar de rest.... wat een speurtochtquote:Op zondag 7 november 2010 20:50 schreef miieejj het volgende:
ik zocht de smiley's ik heb ze gevonden..
Thanks. maar ik was na afloop toch erg teleur gesteld (wat op zich natuurlijk ook het nodige zegt over de groei die Roda het afgelopen 1,5 jaar heeft gemaakt): voor de derde wedstrijd op rij gooien ze 2 punten het ravijn in, wedstrijden die ze gewoon hadden moeten winnen. Ze hadden gewoon keihard 6 punten moeten hebben.quote:
Zeker niet, 100% niet iig. Niet in Silver die ik tot half 2009 heb gebruikt, en niet in bagger die ik vanaf half 2009 tot oktober 2010 heb gebruikt..quote:Op zondag 7 november 2010 20:53 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Wat ook makkelijk is, als je op je UI klikt dan kan je zo snel en makkelijk een andere kiezen..quote:Op zondag 7 november 2010 21:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die had ik vrij snel gevonden, maar de rest.... wat een speurtocht.
quote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef TheZapster het volgende:
Dat is allang bekend gemaakt, bart,miranda en domien
no wayquote:Op zondag 7 november 2010 21:22 schreef TheZapster het volgende:
Dat is allang bekend gemaakt, bart,miranda en domien
15 of 16 november, zo uit mn hoofdquote:Op zondag 7 november 2010 21:18 schreef miieejj het volgende:
Wanneer komen we te weten welke dj's in het glazenhuis terecht komen
Kan de teleurstelling wel begrijpen want ik vond Roda een goede indruk maken. In elk geval een betere dan Feyenoord. Maar goed, een samenvatting zegt natuurlijk ook niet allesquote:Op zondag 7 november 2010 21:09 schreef Timo20 het volgende:
Thanks. maar ik was na afloop toch erg teleur gesteld (wat op zich natuurlijk ook het nodige zegt over de groei die Roda het afgelopen 1,5 jaar heeft gemaakt): voor de derde wedstrijd op rij gooien ze 2 punten het ravijn in, wedstrijden die ze gewoon hadden moeten winnen. Ze hadden gewoon keihard 6 punten moeten hebben.
Als je met nog 3 minuten te spelen bij Feyenoord met 0-1 voor staat moet je gewoon met 11 man gaan verdedigen. Zeer jammer dat je zo in het mes loopt...
Dat is wel handig! Waar ik mij nu nog het meest aan stoor is de performance (het oogt echt minder snel) en het is allemaal veel te groot. De oude bagger lay-out oogt veel compacter of zouden mijn ogen ineens veel beter zijn geworden? Ik vind het allemaal er zo groot uitzien...quote:Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ook makkelijk is, als je op je UI klikt dan kan je zo snel en makkelijk een andere kiezen..
Nou ik vond Feyenoord beter. Niet gegeven penal en een onterecht buitenspel... Om nog maar niet te spreken over dat zo'n gast van Roda ook wel rood had kunnen krijgen voor een belachelijke overtreding en de duizend gemiste kansen van Feyenoord. Ik vond Roda prima, misschien gelijkwaardig, maar zeker niet beter dan Feyenoord..quote:Op zondag 7 november 2010 21:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan de teleurstelling wel begrijpen want ik vond Roda een goede indruk maken. In elk geval een betere dan Feyenoord. Maar goed, een samenvatting zegt natuurlijk ook niet alles. Wel kostbare punten die je nu misloopt, maar desondanks het gelijkspel toch petje af voor waar de club nu staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |