Wat een kuthumeur.quote:Op zondag 7 november 2010 22:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
Sam's Town.
[..]
Heb jij je kuthumeur aangezet ofzo?
Jij hebt echt kuthumor.quote:
En dat bepaal jij?quote:Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Oh, en voor verder gezeik op die nieuwe layout gaan jullie maar naar het FB-topic, of je opent in KLB een topic, maar niet hier.
Ik dacht ineens hee John Mayerquote:
Nee hoor, ben supervrolijk mijn laatste schoolopdracht aan het maken, 3 dagen voor de deadline af!!quote:Op zondag 7 november 2010 22:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
HEEFT IEDEREEN ZIJN KUTHUMEUR AANGEZET? Godsamme zeg, voor gezeik ga ik wel naar mijn ouders.
Doe je goed! Ik begin morgen aan een nieuw kwartiel, allemaal nieuwe vakken spannunndddd.quote:Op zondag 7 november 2010 22:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ben supervrolijk mijn laatste schoolopdracht aan het maken, 3 dagen voor de deadline af!!
Tnx, is ook nog nooit voorgekomen. Liet het normaal tot de laatste nacht liggenquote:Op zondag 7 november 2010 22:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wow jongens ik heb buikpijn. Geef me een kruik.
[..]
Doe je goed! Ik begin morgen aan een nieuw kwartiel, allemaal nieuwe vakken spannunndddd.
Succes!quote:Op zondag 7 november 2010 22:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Tnx, is ook nog nooit voorgekomen. Liet het normaal tot de laatste nacht liggenBegin over 2 weken aan een nieuw semester, komende dinsdag alles inleveren en een toets maken!
Ah, nog een SOG'erquote:Op zondag 7 november 2010 22:10 schreef alors het volgende:
En ik ben ontzettend vrolijk aan het SOG'en![]()
Ik heb mijn tentamens 3 dagen achterelkaardus ik ga maar weer verder SOG'en en Studio Voetbal kijken.
Dank! En ja, dat wachten is altijd kut...quote:Op zondag 7 november 2010 22:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Succes!
Ik had afgelopen week tentamenweek EN IK WIL DE CIJFERS verdomme. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben want ik heb geen idee wat ik ervan heb gemaakt.
Meh af en toe moet ik even leren, anders haal ik onvoldoendesquote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, nog een SOG'er![]()
Af en toe heb ik dat nodig, anders word ik helemaal gek![]()
Ik moet huilen van jou. En vraag me nog steeds af waarom de dingen die ik geschreven heb wit zijn als ze gequote worden.quote:Op zondag 7 november 2010 22:13 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Euh, ik heb niet eens humor? Hoe kan dat dan kut zijn?
Goede voornemens doe ik niet aan, hou ik me toch niet aanquote:Op zondag 7 november 2010 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
Meh af en toe moet ik even leren, anders haal ik onvoldoendes
Ik had me nog zo voorgenomen om echt goede cijfers te gaan halen om mijn gemiddelde nog wat op te krikken ivm met mastertoelating... Mjah als ik zo doorga worden het geen achten...
Tis maar net wat je graag wil!quote:Op zondag 7 november 2010 22:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahah ik wil zo graag doorstuderen na mijn opleiding.Ik wilde supergraag in Amsterdam studeren maar je kon daar geen bouwkunde doen. Kom ik er een tijd terug achter dat daar de Rietveldacademie zit.
Fuuu. Dus dat wil ik erna gaan doen maar dat duuuurt lang en da's duuuuur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |