Mag ik het doen?quote:Op maandag 8 november 2010 19:15 schreef Waalwijker het volgende:
Roel, zeik deze plaat trouwens even af.
Ik ga wel staan, maar dat zal sowieso wel moeten want er staat nog een afwas van 2 dagen. Toch weer 2 pizza borden. #zwaarleven.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga wel staan, maar dat zal sowieso wel moeten want er staat nog een afwas van 2 dagen. Toch weer 2 pizza borden. #zwaarleven.
Caro !!!!
Hansquote:Op maandag 8 november 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ga wel staan, maar dat zal sowieso wel moeten want er staat nog een afwas van 2 dagen. Toch weer 2 pizza borden. #zwaarleven.
Caro !!!!
't is gewoon kud. Dat auto-update bevalt me niet en ik vind het veel minder overzichtelijk. Baggerupdate ftw.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
En Michiel een beetje happy met de nieuwe lay-out?? Vrees dat ik toch mijn pc moet gaan upgraden want qua performance is de nieuwe lay-out toch wat te zwaar. Refreshen duurt een paar seconden..
Dan kan die 80-286 eindelijk naar het museum.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
En Michiel een beetje happy met de nieuwe lay-out?? Vrees dat ik toch mijn pc moet gaan upgraden want qua performance is de nieuwe lay-out toch wat te zwaar. Refreshen duurt een paar seconden..
Een paar secondenquote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
Je kan altijd nog teruggaan naar de text_only.quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
* snif *quote:Op maandag 8 november 2010 19:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan kan die 80-286 eindelijk naar het museum.
Echt serieus joh! Het is niet vooruit te branden hier. CPU load staat ook constant op 100%. Snap er niets van.quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Je kan altijd nog teruggaan naar de text_only.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |