Kunnen we C & S niet gewoon afschaffen en T & R houden?quote:
NEEquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kunnen we C & S niet gewoon afschaffen en T & R houden?
Inderdaad, laffe gast.quote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind het maar een ontzettende debiel eigenlijk.
Nee allebei graag ethervervuilingquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Timur is ook baas, kan niet kiezenquote:Op maandag 8 november 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet, dus toedelsquote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Timur is ook baas, kan niet kiezen![]()
Jawel, ik kies toch mijn Coen en Sandertje
Dit dus, maar wat heb ik gemist?quote:
Wat doe je nou raarquote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet, dus toedels.
Nog niet weg?quote:
quote:Op maandag 8 november 2010 16:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Maar die zijn er niet, dus toedels.
Dat bedoel ik. Blijf nou maar gewoon weg hierquote:
Ik blijf expresquote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Blijf nou maar gewoon weg hier.
Het is niet Wie is de Mol.quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar zit wel even wat in trouwens. Rab is drie weken met vakantie, C&S zijn nu weg.
Waar in? Schakel net pas in, telefoon ging.quote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
Daar zit wel even wat in trouwens. Rab is drie weken met vakantie, C&S zijn nu weg.
Coen, Sander en Paul gaan het glazen huis in JOEHOEquote:Op maandag 8 november 2010 17:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar in? Schakel net pas in, telefoon ging.
Ik neem aan dat Sander weer TV dingen gaat doenquote:Op maandag 8 november 2010 17:11 schreef Da_Sandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |