Werk te doen, 3FM dus aan... althans in mijn geval dan nu.quote:
Kan me beter concentreren wanneer ik de radio niet hoorquote:Op maandag 8 november 2010 19:55 schreef Sirolf het volgende:
Werk te doen, 3FM dus aan... althans in mijn geval dan nu.
Al komt dat mede doordat het niet echt werk is, maar meer hobby.
Dat vind ik dus weer niet prettig, want dan moet ik constant mijn aandacht vestigen op de radio als ik iets goed wil horen.quote:Op maandag 8 november 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan me beter concentreren wanneer ik de radio niet hoor. Aan de andere kant is een heel klein beetje afleiding ook wel goed, dus ik heb 'm heel zachtjes staan. Kan het allemaal net horen
.
Wat doet een andere browser (firefox, chrome, opera) dan?quote:Op maandag 8 november 2010 19:21 schreef -Hans- het volgende:
En Michiel een beetje happy met de nieuwe lay-out?? Vrees dat ik toch mijn pc moet gaan upgraden want qua performance is de nieuwe lay-out toch wat te zwaar. Refreshen duurt een paar seconden..
net als disney net zo kinderachtigquote:Op maandag 8 november 2010 20:51 schreef Pino112 het volgende:
Michiel is wel extreem fan van WantWant he?
quote:Op maandag 8 november 2010 20:55 schreef hole1988 het volgende:
[..]
net als disney net zo kinderachtig
hij moet het ook zelf weten.quote:Op maandag 8 november 2010 21:02 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Als dat zijn hobby is, laat 'm lekker. Ik vind er niks vreemds aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |