Sowieso, mensen die altijd bijnamen gebruiken in het bijzijn van anderen.quote:Op maandag 8 november 2010 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Da's een nog ergere jeukterm idd![]()
.
Iddquote:Op maandag 8 november 2010 11:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die altijd bijnamen gebruiken in het bijzijn van anderen.
quote:Op maandag 8 november 2010 11:25 schreef alors het volgende:
guttegut waar de heren zich druk over kunnen maken
quote:Op maandag 8 november 2010 11:22 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die altijd bijnamen gebruiken in het bijzijn van anderen.
Ja idd, ik ben echt slecht in het bedenken van zulke dingenquote:Op maandag 8 november 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
Ah daar is het dan, tja een gewone vraag is makkelijker
Ga het vanmiddag eens misschien 2 uur op m'n gemak luisteren. Heb wel kleine stukjes gehoord, maar niet in z'n geheel..quote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Waalwijker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Effe Ekom? Het draait nu een tijdje en ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n heel sterk programma... Minder dan de Arbeidsvitaminen helaas.
Ik vind 't ook niet veel. Weinig boeiende onderwerpen. Steeds weer 'de drie vragen', die showtrap etc. Vraag me af of Ekdom het zelf geweldig vindt... Zou wat meer actualiteit in mogen. Bel es met wat mensen over een nieuwsonderwerp ofzo. Het is nu wel erg 'dun'.quote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Waalwijker het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van Effe Ekom? Het draait nu een tijdje en ik vind het eerlijk gezegd niet zo'n heel sterk programma... Minder dan de Arbeidsvitaminen helaas.
Tsja het doet mij niet zoveel, kijk slecht is het niet, maar die ongeorganiseerde bende van Rob was gewoon briljant. Als ik daar ook dingen van terughoor, met die belachelijk opdrachten voor de bands, de nooitgrappigs, de telefoongesprekken van Lex, de Kookplaat van Jelmer e.d. Dat was gewoon een ijzersterk programma, echt zonde dat dat weg is.quote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Waalwijker het volgende:
Er zitten wel wat leuke items in (Holy Moly, DrPop), maar mis toch wat 'geouwehoer' zegmaar. Ik mis Rob best wel... :pquote:Op maandag 8 november 2010 11:27 schreef Waalwijker het volgende:
Das een van de 2 nummers van Prince die me niet zo kunnen bekorenquote:
haha welke nog meer niet dan?quote:Op maandag 8 november 2010 11:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das een van de 2 nummers van Prince die me niet zo kunnen bekoren
Deze en the Cross / the Christ, maar vooral omdat ie ze live altijd zo godsgruwelijk uitmelktquote:
Haha oh dat einde van Purple Rain mag van mij wel eindeloos doorgaanquote:Op maandag 8 november 2010 11:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Deze en the Cross / the Christ, maar vooral omdat ie ze live altijd zo godsgruwelijk uitmelkt
Vreselijk, dat duurt soms wel een kwartier of zoquote:Op maandag 8 november 2010 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
Haha oh dat einde van Purple Rain mag van mij wel eindeloos doorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |