abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 november 2010 @ 15:44:43 #101
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88435189
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:32 schreef Morendo het volgende:

[..]

Natuurlijk kan ik hen daar op afrekenen, te meer daar zij een miljoenensalaris (Jol en Atouba) opstrijken.
Vind je dat niet een beetje onredelijk? Die jongen is al heel lang zwaar geblesseerd. Hij heeft zich dus nooit kunnen bewijzen en jij veroordeelt hem daarop :?
  zondag 7 november 2010 @ 15:48:22 #102
198365 Morendo
The Real Deal
pi_88435314
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

Vind je dat niet een beetje onredelijk? Die jongen is al heel lang zwaar geblesseerd. Hij heeft zich dus nooit kunnen bewijzen en jij veroordeelt hem daarop :?
Leuk en aardig. Maar, waarom heeft Jol hem dan aangetrokken? Ajax kan toch niet iedereen die een verleden heeft van 'ziek, zwak en misselijk zijn' een contract aanbieden? En kom niet aan met het verhaaltje dat Atouba geen geld heeft gekost; want alleen aan zijn salaris zijn we al miljoenen kwijt. Neem dan de gok met een Chadli of Mertens.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 7 november 2010 @ 15:51:47 #103
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88435488
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:48 schreef Morendo het volgende:

[..]

Leuk en aardig. Maar, waarom heeft Jol hem dan aangetrokken? Ajax kan toch niet iedereen die een verleden heeft van 'ziek, zwak en misselijk zijn' een contract aanbieden? En kom niet aan met het verhaaltje dat Atouba geen geld heeft gekost; want alleen aan zijn salaris zijn we al miljoenen kwijt.
Waarom Jol hem heeft aangetrokken is een hele andere discussie. Overigens wel een zinvolle aangezien we nu - door zijn blessure - geen echte linksback hebben...
quote:
Neem dan de gok met een Chadli of Mertens.
Want die zijn goed op de linksback positie? Middenvelders heeft Ajax zat, altijd gehad ook.
  zondag 7 november 2010 @ 15:59:29 #104
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_88435831
quote:
Op zondag 7 november 2010 15:48 schreef Morendo het volgende:

[..]

Leuk en aardig. Maar, waarom heeft Jol hem dan aangetrokken? Ajax kan toch niet iedereen die een verleden heeft van 'ziek, zwak en misselijk zijn' een contract aanbieden? En kom niet aan met het verhaaltje dat Atouba geen geld heeft gekost; want alleen aan zijn salaris zijn we al miljoenen kwijt. Neem dan de gok met een Chadli of Mertens.
Misschien omdat hij gewoon fit was toen hij aangetrokken werd. Wat een kortzichtig gelul weer zeg -O-
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
  zondag 7 november 2010 @ 16:39:18 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88437384
Hey jongens. Ik weet waarom Ajax verloren heeft, volgens Jol ligt het gewoon aan de selectie :) . Jullie missen namelijk buitenspelers.
quote:
Ajax verloor vanmiddag verrassend voor eigen publiek met 0-1 van ADO Den Haag. Trainer Martin Jol van de Amsterdammers wijt het verlies aan het gebrek aan echte buitenspelers.

Ajax kon geen vuist maken tegen het sterk spelende ADO, dat vlak voor rust terecht op voorsprong kwam via een goal van Wesley Verhoek. "Vorig jaar kon ik in zulke wedstrijden nog wel eens Dennis Rommedahl brengen. Nu heb ik eigenlijk geen echte buitenspelers", zo vertelt Jol over zijn teleurstelling.

"Geef me een zak met 10 miljoen euro en ik kom er wel uit. Natuurlijk willen wij ook iemand als bijvoorbeeld Dzsudzsák van PSV. Maar zo'n speler kunnen we niet betalen. Voor mijn komst hebben ze hier geloof ik wel 60 miljoen euro uitgegeven. Maar dat geld hebben ze ook niet aan buitenspelers besteed."
Bron.

Wat een idioot die Jol :') .
2000 light years from home
pi_88437428
Hadden we inderdaad maar een Josefzoon, een Goossens of een Boerrichter..
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
  zondag 7 november 2010 @ 16:42:46 #107
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88437491
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:39 schreef Merkie het volgende:
Hey jongens. Ik weet waarom Ajax verloren heeft, volgens Jol ligt het gewoon aan de selectie :) . Jullie missen namelijk buitenspelers.

[..]

Bron.

Wat een idioot die Jol :') .
'geef me een zak geld'.........flikker toch op man, zorgt eens voor een verzorgt combinatiespel en enige structuur
.
pi_88437583
Jol weer aan het zeiken om geld, lachwekkend gewoon
٩๏̯͡๏)۶
pi_88437728
:N
pi_88437918
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:55 schreef Vjenne12345 het volgende:

Doet er wel degelijk toe, Ajax is dit jaar al meerdere malen genaaid door de arbitrage.
Vandaag: ja. Tegen Excelsior ook. Maar verder? (ok, 2x is meerdere malen...)

Het grote probleem is volgens mij het middenveld. Dat is ondermaats en zeker nu Suarez even uit vorm is... is het al snel slecht als El Hamdaoui een keer niet scoort.

En dat probleem zie ik niet verdwijnen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  zondag 7 november 2010 @ 17:02:14 #111
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88438070
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 16:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Vandaag: ja. Tegen Excelsior ook. Maar verder? (ok, 2x is meerdere malen...)

Het grote probleem is volgens mij het middenveld. Dat is ondermaats en zeker nu Suarez even uit vorm is... is het al snel slecht als El Hamdaoui een keer niet scoort.

En dat probleem zie ik niet verdwijnen.
Tegen Heracles had er ook een penalty gegeven moeten worden, maar daar heeft niemand het over, omdat er toch wel gewonnen werd.

Vandaag is er verdiend verloren, ondanks dat er een penalty gegeven had moeten worden.
pi_88438083
meneer jol, heel erg bedankt, het is je gelukt! Den Haag gaat natuurlijk altijd voor voor jou. Hoe vol je je zakken ook graait.
pi_88438180
٩๏̯͡๏)۶
pi_88438208
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:02 schreef mikerw het volgende:
meneer jol, heel erg bedankt, het is je gelukt! Den Haag gaat natuurlijk altijd voor voor jou. Hoe vol je je zakken ook graait.
:')
pi_88438265
Geef me een zak geld :')
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_88438289
Bedenk maar iets wat wel werkt met deze spelersgroep, daar ben je voor Jol :')
pi_88438337
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:02 schreef peaceman het volgende:

Tegen Heracles had er ook een penalty gegeven moeten worden, maar daar heeft niemand het over, omdat er toch wel gewonnen werd.
O, ik tel dat soort dingen inderdaad niet...

quote:
Vandaag is er verdiend verloren, ondanks dat er een penalty gegeven had moeten worden.
Op zich verdiend dat ajax het af legt tegen ado, maar als het doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel en ajax een pingel krijgt trekken ze die wedstrijd naar zich toe...

Dus nu kost het m.i. ajax gewoon punten.
pi_88438459
ADO _O_
pi_88439129
Ik ben het wel eens dat Ajax echt veel te vaak de scheidsrechter tegen heeft op cruciale momenten, maar goddomme het voetbal leek echt compleet NERGENS op vandaag. Ze konden nog geen bal over 10 meter naar elkaar spelen. Suarez en Hamlap die elkaar het licht in de ogen niet gunden, veel te moeilijke oplossingen zochten en weer zo ineffectief waren als dikke stront door een trechter.

Volgende week zullen we wel lekker weer met 0-4 winnen bij AZ om het de week erop weer te laten liggen tegen PSV.

Echt, wat een zooi is het :r
pi_88439247
Zo zuur dat je nu alweer 4 punten "los" bent van Twente. Elke keer hetzelfde liedje, straks weer alles winnen en kom je op het laatst weer 2 punten te kort.
pi_88439292
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo zuur dat je nu alweer 4 punten "los" bent van Twente. Elke keer hetzelfde liedje, straks weer alles winnen en kom je op het laatst weer 2 punten te kort.
Bovendien zitten we nog niet eens in december, de maand waarin traditioneel veel punten verloren gaan, omdat het koud is en regent :'(

Stel je voor dat er modder komt op de vette kicksen van Urby.
pi_88439564
Je zou bijna gaan vrezen voor Veendam a.s. donderdag :%
pi_88439654
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben het wel eens dat Ajax echt veel te vaak de scheidsrechter tegen heeft op cruciale momenten
Twee keer dit seizoen. Hetzelfde als PSV. En Twente, alleen bij Twente was het mee ipv tegen...
  zondag 7 november 2010 @ 17:52:14 #124
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_88439667
Wat een grafstemming weer. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat Ajax aan het einde van de rit de schaal omhoog houdt, al zal er dan wel wat moeten veranderen. Positiespel lijkt me iets om op te trainen.
Life is what you make it.
pi_88439706
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:38 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Bovendien zitten we nog niet eens in december, de maand waarin traditioneel veel punten verloren gaan, omdat het koud is en regent :'(

Stel je voor dat er modder komt op de vette kicksen van Urby.
Ja maar wtf, als hij onder de bagger komt is hij helemaal zwart, dan zie je hem toch ook niet..
Ajax Amsterdam
pi_88439730
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 17:52 schreef Schanulleke het volgende:
Positiespel lijkt me iets om op te trainen.
Serieus? Ik zou de komende 2 weken op niks anders dan corners gaan oefenen, want als Ajax een corner krijgt, kun je beter meteen de bal maar achter de achterlijn trappen.

Profvoetballers die niet eens een bal uit een stilstaande situatie voorbij de eerste paal krijgen :')
pi_88439865
Weet je waar op getraind moet worden? Lef hebben om de trainer commentaar te leveren. Man wat zijn het soms een stel makke honden
pi_88439921
Dit was ook helemaal geen wedstrijd om Mido er in te brengen ofzo. Wat heb je nu aan een kopsterke spits die oorlog kan maken in het strafschopgebied als je alles of niets gaat spelen ?
Waar is Daley Blind trouwens gebleven ? Had verwacht dat ie er voor v/d Wiel zou inkomen maar Jol ziet het blijkbaar niet in hem zitten.
Misschien loopt er nog wel ergens een bejaarde rond die graag graag wil afbouwen bij Ajax, Jol zal hem in ieder geval met open armen ontvangen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zondag 7 november 2010 @ 18:05:30 #129
128955 Mojave
hoi -- > doei
pi_88440040
Jol moet weg!!
FCT
pi_88440167
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Daley Blind trouwens gebleven ? Had verwacht dat ie er voor v/d Wiel zou inkomen maar Jol ziet het blijkbaar niet in hem zitten.
Dat verbaast mij ook trouwens, waar de neuk is Daley Blind? Vorig jaar speelde hij de sterren van de hemel bij Groningen en nu is hij ineens compleet uit de picture verdwenen :?
pi_88440290
Ajax=Suarez , als Suarez slecht speelt dan speelt ajax slecht:(
pi_88440509
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:12 schreef OreO het volgende:
Ajax=Suarez , als Suarez slecht speelt dan speelt ajax slecht:(
Dus moet EL Ham weg. Met El Ham speelt Suarez slecht. Zonder El Ham speelt hij goed.. :)
pi_88440535
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 17:52 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een grafstemming weer. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat Ajax aan het einde van de rit de schaal omhoog houdt, al zal er dan wel wat moeten veranderen. Positiespel lijkt me iets om op te trainen.
Dat vertrouwen is dan in ieder geval nergens op gebaseerd. Het is gewoon niet realistisch om te denken dat Ajax kampioen wordt, als je ziet hoe makkelijk ze verliezen en doelpunten tegen krijgen.

Psv en met name Twente verspelen bijna geen punten, zelfs niet als ze slecht spelen.
pi_88441959
De enige club ook die geen enkel doelpunt heeft gemaakt deze speelronde :r
pi_88442778
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:21 schreef Devz het volgende:

[..]

Dat vertrouwen is dan in ieder geval nergens op gebaseerd. Het is gewoon niet realistisch om te denken dat Ajax kampioen wordt, als je ziet hoe makkelijk ze verliezen en doelpunten tegen krijgen.

Psv en met name Twente verspelen bijna geen punten, zelfs niet als ze slecht spelen.
Dat is al jaren het probleem bij Ajax. Als Ajax bagger speelt verliest het punten. Als PSV soms of zoals Twente altijd, bagger speelt, verliest het nooit punten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 7 november 2010 @ 19:38:56 #136
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88443104
quote:
Jol: Geef me maar een zak geld
Uitgegeven: 7 november 2010 16:08
Laatst gewijzigd: 7 november 2010 17:25
AMSTERDAM - Trainer Martin Jol kon zondagmiddag niet voorkomen dat Ajax voor eigen publiek van ADO Den Haag verloor (0-1). ''Vorig jaar kon ik in zulke wedstrijden nog wel eens Dennis Rommedahl brengen'', zei hij. ''Nu heb ik eigenlijk geen echte buitenspelers.''

''Geef me een zak met 10 miljoen euro en ik kom er wel uit'', stelde Jol.
''Natuurlijk willen wij ook iemand als bijvoorbeeld Dzsudzsak van PSV. Maar zo'n speler kunnen we niet betalen.''
''Voor mijn komst hebben ze hier geloof ik wel 60 miljoen euro uitgegeven. Maar dat geld hebben ze ook niet aan buitenspelers besteed. Of dat zorgwekkend is voor de toekomst? Nee hoor, vorig jaar zijn we ook sterk teruggekomen. Dat moet nu ook weer lukken.''

Chadli

Jol ging voor het gemak voorbij aan het gegeven dat PSV eveneens niet de hoofdprijs voor Dzsudzsak uitgaf. FC Twente betaalde nog geen miljoen euro aan AGOVV voor Chadli, een linksbuiten die door zeven verschillende scouts van Ajax niet positief werd beoordeeld.
Op advies van Jol betaalde Ajax wel zo'n 5 miljoen euro voor El Hamdaoui. De huidige hoofdtrainer van Ajax drong eveneens aan op de komst van transfervrije Tainio en Mido, die net als de vorig seizoen aangetrokken Atouba nauwelijks in actie komen.
© ANP
Het is duidelijk zodra er kritiek komt gaat hij klagen dat er te weinig geld is. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 7 november 2010 @ 19:55:42 #137
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88443817
Genieten geblazen weer hoor vandaag ;(
AFC AJAX
pi_88443907
whehehehe, heb me kostelijk vermaakt.

ajax 4 puntjes achter.

en het mooiste is dat suarez zo geirriteerd en gefrustreerd is dat die komende wedstrijden ook menig doelpuntkans gaat verzieken :D

jammer jongens maar psv of twente gaat het worden :D
pi_88443948
Urby liet ook echt weer zien vandaag dat hij geen salarisverhoging verdient, wat speelde hij weer als een natte krant. Eriksen vind ik de laatste tijd goed invallen mag van mij wel eens beginnen. Een echt "Ajax" speler.
  zondag 7 november 2010 @ 20:02:12 #140
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88444139
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef karinaatje1 het volgende:
whehehehe, heb me kostelijk vermaakt.

ajax 4 puntjes achter.

en het mooiste is dat suarez zo geirriteerd en gefrustreerd is dat die komende wedstrijden ook menig doelpuntkans gaat verzieken :D

jammer jongens maar psv of twente gaat het worden :D
Je had ook de behoefte om te lopen trollen?
C'est la vie
pi_88444457
wtf deed Ajax vandaag? De helft van de tijd stonden alle spelers stil :'). Nieuw positiespel van de broer van Jol ofzo?
pi_88444538
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is duidelijk zodra er kritiek komt gaat hij klagen dat er te weinig geld is. :')
:').

Ajax geeft al dubbel zoveel uit aan salarissen dan PSV :').
pi_88444974
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat is al jaren het probleem bij Ajax. Als Ajax bagger speelt verliest het punten. Als PSV soms of zoals Twente altijd, bagger speelt, verliest het nooit punten.
Twente speelt niet zo vaak bagger, gewoon tactisch sterker en beter team. blijft toch wennen he?
pi_88445175
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef DR-w.brink het volgende:

[..]

Twente speelt niet zo vaak bagger, gewoon tactisch sterker en beter team. blijft toch wennen he?
En een veel goedkoper team.
  zondag 7 november 2010 @ 20:24:24 #145
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88445281
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef DR-w.brink het volgende:

[..]

Nou ik kan wel een paar duels noemen waar Twente gezwijnd heeft hoor... maar goed, dat doet er niet toe.
Ik vind wel dat Fc Twente dit seizoen veel aantrekkelijk speelt dan vorig jaar en dat ze mentaal heel sterk (b)lijken te zijn, positiespel is ook erg goed verzorgd. Dat pleit voor ze.
  zondag 7 november 2010 @ 20:25:15 #146
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88445341
quote:
6s.gif Op zondag 7 november 2010 20:22 schreef pberends het volgende:

[..]

En een veel goedkoper team.
Ja daar kan dat ook als Ajax spelers uit de Eerste Divisie gaan halen valt iedereen over ze heen. Daarnaast kunnen bij Twente spelers zich rustiger ontwikkelen, hebben ze minder last van media aandacht en een lager verwachtingspatroon.
C'est la vie
pi_88445713
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja daar kan dat ook als Ajax spelers uit de Eerste Divisie gaan halen valt iedereen over ze heen. Daarnaast kunnen bij Twente spelers zich rustiger ontwikkelen, hebben ze minder last van media aandacht en een lager verwachtingspatroon.
bedoel je nu dat Ajax last heeft van het feit dat ze altijd maar weer blazen dat ze de beste zijn?
misschien zou twente met de begroting van Ajax tot nog meer instaat zijn. maar dan is er vast weer een ander k** verhaal over altijd bagger spelen, invloed van de KNVB die pro-Twente is de scheidsrechter die uit twente komt. de lager staande zon in het oosten enz.
Ajax is gewoon wisselvallig dit seizoen, en heeft geen sterk elftal zoals verwacht mag worden van Ajax, de "topclub"van Nederland qua prestaties en spelersaankoop en beloningen
  zondag 7 november 2010 @ 20:40:43 #148
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88446389
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef DR-w.brink het volgende:

[..]

bedoel je nu dat Ajax last heeft van het feit dat ze altijd maar weer blazen dat ze de beste zijn?
misschien zou twente met de begroting van Ajax tot nog meer instaat zijn. maar dan is er vast weer een ander k** verhaal over altijd bagger spelen, invloed van de KNVB die pro-Twente is de scheidsrechter die uit twente komt. de lager staande zon in het oosten enz.
Ajax is gewoon wisselvallig dit seizoen, en heeft geen sterk elftal zoals verwacht mag worden van Ajax, de "topclub"van Nederland qua prestaties en spelersaankoop en beloningen
Sorry... maar waarom voel je je zo aangevallen? Fc Twente krijgt hier meestal de complimenten hoor... (althans van velen) Dat KNVB gereutel is onzin, altijd geweest. Wel is Fc Twente door de scheids gematst tegen ADO. Dat is geen mening, maar een feit. Dat geeft elke Twente-fan die ik ken (en ik woon in Twente) ook gewoon toe.
  zondag 7 november 2010 @ 20:42:17 #149
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88446511
Wanneer worden we nou eindelijk eens kampioen van Nederland?
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_88446525
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Sorry... maar waarom voel je je zo aangevallen? Fc Twente krijgt hier meestal de complimenten hoor... (althans van velen) Dat KNVB gereutel is onzin, altijd geweest. Wel is Fc Twente door de scheids gematst tegen ADO. Dat is geen mening, maar een feit. Dat geeft elke Twente-fan die ik ken (en ik woon in Twente) ook gewoon toe.
En Brama wordt niet geschorst op basis van beelden en Berg bijvoorbeeld wel.
pi_88446607
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Wanneer worden we nou eindelijk eens kampioen van Nederland?
Hopen dat Cruijf nog een keer de kans krijgt om de schop er door heen te halen...
  zondag 7 november 2010 @ 20:44:03 #152
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88446649
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

En Brama wordt niet geschorst op basis van beelden en Berg bijvoorbeeld wel.
Dan wordt Heracles zeker ook gematst, aangezien Fledderus niet is geschorst na zijn tik in het gezicht bij Enoh.. :O
Fledderus had zeker geschorst moeten worden, maar een complot, daar geloof ik niet in.
  zondag 7 november 2010 @ 20:44:52 #153
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88446711
Ik ben er wel een beetje klaar mee. Vertonghen die na Auxerre-Ajax nog een interview geeft, en zegt dat die kleine foutjes er uit moeten bij Ajax.
En wat voor een gigantische blunder maakt hij op eigen helft?
Juist...
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_88446767
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:44 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dan wordt Heracles zeker ook gematst, aangezien Fledderus niet is geschorst na zijn tik in het gezicht bij Enoh.. :O
Fledderus had zeker geschorst moeten worden, maar een complot, daar geloof ik niet in.
Dat Ajax steeds om half1 moet voetballen en de net genoemde dingen blijven toch dubieus...
  zondag 7 november 2010 @ 20:47:10 #155
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88446862
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Dat Ajax steeds om half1 moet voetballen en de net genoemde dingen blijven toch dubieus...
Ach hou toch op... Leuk is het niet, maar dat mag toch nooit een excuus zijn.
Dan moet Ajax maar op zaterdagavond gaan voetballen..
pi_88446986
Is ook geen excuus maar deze dingen blijven toch opmerkelijk of niet?
  zondag 7 november 2010 @ 20:49:53 #157
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88447053
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is ook geen excuus maar deze dingen blijven toch opmerkelijk of niet?
Ach begin er gewoon niet over.Is nutteloos.
Twente speelde niet goed, maar winnen wel. En dat kenmerkt een topteam.Dat is Ajax niet.

En daarom is het ook zo vreselijk jammer dat we vorig jaar geen kampioen zijn geworden. Die 2e seizoenshelft, god wat was dat genieten zeg..
  zondag 7 november 2010 @ 20:50:55 #158
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_88447125
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 20:49 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Ach begin er gewoon niet over.Is nutteloos.
Twente speelde niet goed, maar winnen wel. En dat kenmerkt een topteam.Dat is Ajax niet.
'In deze vorm' zou ik toe willen voegen aan je laatste zin.
pi_88447365
quote:
Op zondag 7 november 2010 20:45 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

maar ja wat is er nadelig aan half 1 voetballen? Als voetballer zou ik het wel prettig vinden, mooi op tijd weer klaar
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 7 november 2010 @ 20:56:13 #160
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88447481
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef DR-w.brink het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen.
C'est la vie
  zondag 7 november 2010 @ 20:57:18 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88447559
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

maar ja wat is er nadelig aan half 1 voetballen? Als voetballer zou ik het wel prettig vinden, mooi op tijd weer klaar
Nou voetballers zijn jong en willen af en toe dus uit gaan nu moeten ze om 10 uur al in bed liggen omdat ze om half 1 moeten spelen.
C'est la vie
pi_88447725
quote:
Op zondag 7 november 2010 20:57 schreef heloef het volgende:

[..]

Nou voetballers zijn jong en willen af en toe dus uit gaan nu moeten ze om 10 uur al in bed liggen omdat ze om half 1 moeten spelen.
dit bedoel je toch als grapje of niet? Als profvoetballer ga je toch niet zwaar lopen stappen als je de volgende dag speelt in Ajax1
٩๏̯͡๏)۶
pi_88447960
Hoe gaat het met Gregory, is het erg?

Hoef Olegeur niet tegen Az te zien. Had vandaag ook liever Toby.
★★★
pi_88448662
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangevallen, het stoort me dat niet gewoon gezegd kan worden dat Ajax op dit moment gewoon niet goed genoeg is.
en natuurlijk kan dat wel veranderen potentieel genoeg lijkt me. maar ik vindt niet dat het bij de Nederlandse topclub past om continue excuses aan te geven waarom er ondermaats gepresteerd wordt en daarbij blijven wijzen naar de factoren die niet beïnvloedbaar zijn door Ajax.
dat zou niet zo moeten zijn bij een topclub of bij zijn supporters.
of je bent goed en je wint of je hebt pech en je verliest. natuurlijk kan fouten van scheidsrechters invloed hebben, maar dit mag niet de doorslag hebben.
Uitzonderingen nagelaten, maar uitzonderingen gebeuren niet wekelijks.
  zondag 7 november 2010 @ 21:13:18 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88448752
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:59 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

dit bedoel je toch als grapje of niet? Als profvoetballer ga je toch niet zwaar lopen stappen als je de volgende dag speelt in Ajax1
Nee ik zeg ook af en toe he als ze zich helemaal kapot willen zuipen rotten ze maar op.
C'est la vie
  zondag 7 november 2010 @ 21:14:06 #166
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88448806
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:12 schreef DR-w.brink het volgende:

[..]

Ik voel me niet aangevallen, het stoort me dat niet gewoon gezegd kan worden dat Ajax op dit moment gewoon niet goed genoeg is.
en natuurlijk kan dat wel veranderen potentieel genoeg lijkt me. maar ik vindt niet dat het bij de Nederlandse topclub past om continue excuses aan te geven waarom er ondermaats gepresteerd wordt en daarbij blijven wijzen naar de factoren die niet beïnvloedbaar zijn door Ajax.
dat zou niet zo moeten zijn bij een topclub of bij zijn supporters.
of je bent goed en je wint of je hebt pech en je verliest. natuurlijk kan fouten van scheidsrechters invloed hebben, maar dit mag niet de doorslag hebben.
Uitzonderingen nagelaten, maar uitzonderingen gebeuren niet wekelijks.
Ze zijn wel goed genoeg ze spelen alleen niet goed genoeg.
C'est la vie
  zondag 7 november 2010 @ 22:52:22 #167
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88455932
[Video] Verdriet om verlies van Ajax
Zo Mooi om dit te zien, en ben het helemaal met de ECHTE!! Fans eens
pi_88456267
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 22:52 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[Video] Verdriet om verlies van Ajax
Zo Mooi om dit te zien, en ben het helemaal met de ECHTE!! Fans eens
Wat een baas op 0;53. ^O^

Die gast die met 294 km per uur richting Amsterdam gaat is wel een echte. _O_
  zondag 7 november 2010 @ 23:06:20 #169
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88456749
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 22:57 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wat een baas op 0;53. ^O^

Die gast die met 294 km per uur richting Amsterdam gaat is wel een echte. _O_

Respect voor deze mensen. En hun teksten,stuk voor stuk hebben ze gelijk
pi_88456861
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 23:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Respect voor deze mensen. En hun teksten,stuk voor stuk hebben ze gelijk
Komt recht uit het hart, ze zijn zichtbaar aangeslagen door de matige prestaties.
  zondag 7 november 2010 @ 23:09:51 #171
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88456951
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Komt recht uit het hart, ze zijn zichtbaar aangeslagen door de matige prestaties.
En dat ben ik ook, nog steeds.
Het begon allemaal nog vrij aardig. Goed meedraaien in CL
Goed in Compo. Zo zie je maar weer hoe het in 1 week tijd kan verandere.
  zondag 7 november 2010 @ 23:13:32 #172
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88457150
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:08 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Inderdaad voel me net zo kut als deze mensen. Dit zijn de echte fans hoor respect voor deze mensen die jaar in jaar uit teleurgesteld worden door hun club maar toch blijven komen.
C'est la vie
pi_88457156
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 23:09 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

En dat ben ik ook, nog steeds.
Het begon allemaal nog vrij aardig. Goed meedraaien in CL
Goed in Compo. Zo zie je maar weer hoe het in 1 week tijd kan verandere.
Jep het kan snel gaan inderdaad, ik heb het hier volgens mij vorige week al gezegd dat ik het erg vreemd vind hoe Ajax getransformeerd is in een paar maanden van een geoliede machine die tegenstanders geen schijn van kans liet en ze stuk voor stuk oprolden, naar een zeer zwak team, zonder passie,werklust,durf,initiatief,lef, frivoliteit etc. En Jol die nu begint te miepen over buitenspelers moeten ze helemaal een schop onder zijn reet geven.
  zondag 7 november 2010 @ 23:15:49 #174
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88457268
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:13 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Jep het kan snel gaan inderdaad, ik heb het hier volgens mij vorige week al gezegd dat ik het erg vreemd vind hoe Ajax getransformeerd is in een paar maanden van een geoliede machine die tegenstanders geen schijn van kans liet en ze stuk voor stuk oprolden, naar een zeer zwak team, zonder passie,werklust,durf,initiatief,lef, frivoliteit etc. En Jol die nu begint te miepen over buitenspelers moeten ze helemaal een schop onder zijn reet geven.
Jol is ook geen slechte coach. Want vorig seizoen draaide het gewoon wel goed. Maar wat er nu aan de hand is?
Ik weet het echt niet, buiten de werklust om dan. Want aan het team zelf is er niet heel veel veranderd.
  zondag 7 november 2010 @ 23:16:33 #175
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88457312
Wat lult die Jol nou geen buitenspelers gewoon Jozefzoon erin zetten en daar is je buitenspeler. Hij zal niet meteen iedere wedstrijd top spelen maar het is alvast een begin.
C'est la vie
  zondag 7 november 2010 @ 23:17:51 #176
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88457372
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Jol is ook geen slechte coach. Want vorig seizoen draaide het gewoon wel goed. Maar wat er nu aan de hand is?
Ik weet het echt niet, buiten de werklust om dan. Want aan het team zelf is er niet heel veel veranderd.
Het is inderdaad de grote vraag dat het een keer niet loopt okee maar ze kunnen het dan blijkbaar niet opbrengen om in ieder geval er als een team voor te vechten. Dat valt mij nog het meeste op.
C'est la vie
  zondag 7 november 2010 @ 23:19:02 #177
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_88457417
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is inderdaad de grote vraag dat het een keer niet loopt okee maar ze kunnen het dan blijkbaar niet opbrengen om in ieder geval er als een team voor te vechten. Dat valt mij nog het meeste op.
Tja..Het is een vreemd iets man.
Maargoed.. We zullen zien wat de komende wedstrijden ons gaat brengen.
pi_88457481
quote:
14s.gif Op zondag 7 november 2010 23:15 schreef Kaasknabbeltje het volgende:

[..]

Het is te voorspelbaar geworden, vrijwel alles komt in de trechter bij Mounir en Luis en dat zijn beide wat rommelige voetballers en als het dan niet loopt helpen die je niet over het dode punt heen maar blijven hun eigen manier van spelen aanhouden, waardoor je het van toeval/gelukje moet hebben wat de laatste tijd uitblijft. En aan de zijkanten missen Urby en Gregory het lef/vertrouwen om er overheen te blijven gaan. Doen ze dit wel dan is er al meer onrust bij de verdediging van de tegenstander en ben je niet meer zo voorspelbaar. Nu is het gewoon heel erg makkelijk verdedigen voor tegenstanders en als ze dan ook nog een beetje kwaliteit hebben/een team zijn kun je gewoon resultaat halen tegen dit Ajax.
  zondag 7 november 2010 @ 23:24:29 #179
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88457612
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 23:20 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Het is te voorspelbaar geworden, vrijwel alles komt in de trechter bij Mounir en Luis en dat zijn beide wat rommelige voetballers en als het dan niet loopt helpen die je niet over het dode punt heen maar blijven hun eigen manier van spelen aanhouden, waardoor je het van toeval/gelukje moet hebben wat de laatste tijd uitblijft. En aan de zijkanten missen Urby en Gregory het lef/vertrouwen om er overheen te blijven gaan. Doen ze dit wel dan is er al meer onrust bij de verdediging van de tegenstander en ben je niet meer zo voorspelbaar. Nu is het gewoon heel erg makkelijk verdedigen voor tegenstanders en als ze dan ook nog een beetje kwaliteit hebben/een team zijn kun je gewoon resultaat halen tegen dit Ajax.
Inderdaad zitten Mounir en Luis niet in de wedstrijd dan kan Ajax van iedereen verliezen.
C'est la vie
pi_88459806
Ik heb het middenveld van dit Ajax altijd maar matig gevonden. De Zeeuw was in zijn goede vorm een absolute toegevoegde waarde en belangrijk maar speelt nu al langer als een zoutzak. Enoh vind ik matig als voetballer, goed als balafpakker maar komt handelingssnelheid en inzicht te kort voor het verdere spel en om aanvallend zijn steentje bij te dragen. Lindgren is ook geen topper naar mijn mening. Siem de Jong heeft laten zien heel doelgericht te zijn als 10, ondanks dat hij nu nog niet draait.

Maar iedereen kon al voorspellen dat ADO op dit moment lastig wordt, vooral na de klap tegen Auxerre afgelopen weekend. Daarbij opgeteld dat ADO ook nog erg goed draait en met zelfvertrouwen naar Amsterdam komt.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 8 november 2010 @ 00:24:16 #181
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_88459812
Kijk nu pas Studio Ajax, Urby vindt dat hij meer ballen had moeten opeisen omdat hij wel het verschil had kunnen maken, Prem ook. Right :{
AFC AJAX
  maandag 8 november 2010 @ 00:43:52 #182
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_88460348
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 20:08 schreef pberends het volgende:
wtf deed Ajax vandaag? De helft van de tijd stonden alle spelers stil :'). Nieuw positiespel van de broer van Jol ofzo?
Het tempo in De Kuip lag vandaag hoger dan in de Arena. :')
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_88460367
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 00:43 schreef TC03 het volgende:

[..]

Het tempo in De Kuip lag vandaag hoger dan in de Arena. :')
Was voor het eerst dit seizoen. :')
pi_88462725
quote:
Cruijff: Ajax-bestuur moet opstappen

Wat ben ik achteraf blij, dat ik met mijn kritiek gekomen ben toen Ajax nog bovenaan stond. Dat heeft extra duidelijk gemaakt, dat de stand op de ranglijst niets met de huidige problemen te maken heeft. Inmiddels zijn we een maand verder en komt het 'spook Feyenoord' steeds dichterbij.

Zowel het kampioenschap als de tweede ronde van de Champions League wordt heel moeilijk en dat kan de club financieel niet hebben. Als het bestuur het daarom echt goed met Ajax meent, dan stapt het nu op. Hetzelfde geldt voor de directie. Ik zie het na één of twee zeperds weer gebeuren dat opnieuw de trainer geofferd wordt, de rest blijft zitten en er wordt weer niets opgelost.

Zo gaat Ajax gewoon verder zoals het al een jaar of tien heeft gedaan. Als je er goed over nadenkt is het echt onvoorstelbaar. Sinds de beursgang is er meer dan honderd miljoen verdwenen. Dat is een prestatie op zich. Toch blijven bestuur en directie volhouden dat het de goede kant op gaat. Dat bijna alle aanbevelingen in het Rapport Coronel zijn gehaald en het ergste achter de rug is.

Tot ik vorige week hoorde, dat mijn vroegere ploegmaat Theo van Duivenbode uit de ledenraad is gestapt. Theo was de enige speler in de ledenraad uit de jaren zestig, zeventig. Hij was zelfs de enige van de 24 leden die ooit het eerste elftal heeft gehaald. Van Duivenbode was verantwoordelijk voor het technische deel van het Rapport Coronel, volgens mij het belangrijkste hoofdstuk voor de voetbalclub Ajax. Terwijl bestuur en directie vertellen dat het rapport prima is uitgevoerd, is Van Duivenbode vertrokken omdat er volgens hem niets met de aanbevelingen over de opleiding, scouting, transfers en andere zaken is gedaan. Over wie er gelijk heeft, hoeven we het hier niet te hebben. Kijk maar naar de wedstrijden, zou ik zo zeggen.

Bij mij was de grens bereikt na de wanprestaties tegen Willem II en Real Madrid. Toen werd ik neergezet als negatief, terwijl mijn analyse niets met een eerste, derde of vijfde plaats te maken had. Dat blijkt een maand later wel. Net als toen heeft Ajax binnen een week een wedstrijd in de Champions League en tegen een middelmatige ploeg uit de eredivisie gespeeld. Helaas is het van kwaad tot erger geworden. Als je alleen al zag hoe de opstelling tegen Auxerre vanuit angst werd ingevuld. Hoe kan je zo aan een wedstrijd beginnen, terwijl je alleen zicht op de Champions League kunt houden als je wint? Voor de financiële situatie van de club een noodzaak. Alleen heb ik die noodzaak tegen Auxerre niet gezien en gevoeld.

Vier dagen later blijkt het spook, dat ook Feyenoord teistert, ineens heel dichtbij. De nederlaag tegen ADO maakt duidelijk, dat er na Willem II en Real Madrid helemaal niets is veranderd. En maar blijven roepen, dat alles onder controle is en stilhouden dat Van Duivenbode is opgestapt. Dat is nog het ergste van alles. Iedereen blijft elkaar de hand boven het hoofd houden, terwijl Ajax juist belangrijker hoort te zijn dan jezelf.
Ja leuk, heb je een hele groep klaar staan die erin komt dan? :)

Emanuelson is ook best gewild;

quote:
Clubs in de rij voor 'gratis' Emanuelson

Urby Emanuelson (24) heeft de clubs voor het uitkiezen. De Ajacied is komende zomer transfervrij en maakte vorige week aan Rik van den Boog bekend zijn contract in Amsterdam niet te zullen verlengen. Veertien clubs in Spanje, Engeland, Duitsland, Italië en Portugal dingen al naar de handtekening van de Amsterdammer.

Everton, Liverpool en Birmingham City hopen de multifunctionele middenvelder ervan te overtuigen de overstap te maken naar de Premier League, terwijl Hoffenheim, HSV, Borussia Dortmund en het VFL Wolfsburg van Steve McClaren hem gratis naar de Bundesliga hopen te halen.

Vanuit Spanje toonden Villarreal en Malaga belangstelling en de Italiaanse interesse komt van Lazio Roma, Genoa en Juventus. Hoewel Benfica en Porto ook niet de minste clubs zijn, lijkt Emanuelsons voorkeur uit te gaan naar een vertrek naar één van de vier grote voetballanden.

"Er is volop belangstelling", bevestigt zaakwaarnemer Brian Berkleef. "Ik ga niet op namen in. Maar ik heb alle geïnteresseerde clubs aangegeven, dat er voor januari geen zaken valt te doen." Volgens Berkleef streeft het product van de eigen opleiding ernaar om het seizoen af te maken. "Een tussentijds vertrek is wat Urby betreft niet aan de orde. Hij wil heel goed vertrekken, met het landskampioenschap, en zal zich daar voor duizend procent voor inzetten."

Ajax-trainer Martin Jol betreurt het vertrek van Emanuelson, maar heeft zich daarbij neergelegd. "We weten waar we aan toe zijn. Of er in januari nog met hem wordt gesproken? Nee, we kunnen wel aan de gang blijven. Als hij elders wil spelen, kunnen we hoog of laag springen, maar beslist hij."

pi_88462768
Pantelic is er niet meer en kun je dus ook niet meer op de manier spelen hoe je het vorig jaar deed, bedenk maar iets wat wel werkt Jol... daar krijg je ook voor betaald
  maandag 8 november 2010 @ 10:44:56 #186
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88465380
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 08:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Pantelic is er niet meer en kun je dus ook niet meer op de manier spelen hoe je het vorig jaar deed, bedenk maar iets wat wel werkt Jol... daar krijg je ook voor betaald
En rot eens op met die Eriksen als breekijzer :').

Hij zal vast talent hebben, maar op dit moment is een een paspop in een Ajax shirt :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 8 november 2010 @ 11:03:00 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88465906
quote:
Oud nieuws laat Cruijff met concrete oplossingen komen of zijn bek houden.
C'est la vie
pi_88465921
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Oud nieuws laat Cruijff met concrete oplossingen komen of zijn bek houden.
Kan hij zelf geen trainer/directeur worden :Y.
pi_88467047
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 10:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En rot eens op met die Eriksen als breekijzer :').

Hij zal vast talent hebben, maar op dit moment is een een paspop in een Ajax shirt :').
Ja ik snap dat ook niet _O- Die zal echt niet de stand ombuigen hoor
  maandag 8 november 2010 @ 11:50:48 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88467279
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:42 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Ja ik snap dat ook niet _O- Die zal echt niet de stand ombuigen hoor
Nee, het zal vast een talentvol ventje zijn, maar tot nu toe heeft ie op1 goal na eigenlijk weinig toegevoegd elke keer als hij speelde.

Waarom haal je die Fin uberhaupt dan? Waarom moest gabri weg, en pantelic? :').

het is gewoon weer een zooitje, Cruijff heeft gewoon gelijk, Ajax doet maar wat, zowel op als buiten het veld.
Get woke, go broke!
  maandag 8 november 2010 @ 11:54:08 #192
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88467396
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, het zal vast een talentvol ventje zijn, maar tot nu toe heeft ie op1 goal na eigenlijk weinig toegevoegd elke keer als hij speelde.

het is gewoon weer een zooitje, Cruijff heeft gewoon gelijk, Ajax doet maar wat, zowel op als buiten het veld.
Neem de bank van gisteren:

Verhoeven, Alderweireld, Enoh, Sulejmani, Eriksen, Oleguer, Mido

Van die spelers is hooguit Sulejmani in staat een wedstrijd om te buigen.....kortom wat is het idee hierachter? Mocht je met 1-0 voorkomen dan ram je er direct die verdedigende spelers in?
.
  maandag 8 november 2010 @ 11:54:31 #193
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_88467404
quote:

[..]

Pantelic wou een drie jarig contract dat ging mij ook te ver hoor. Laat dan Mido maar als diepe spits spelen met El Ham erachter.
C'est la vie
pi_88467451
quote:

[..]

Hij was er in 2008 al, na een stage bij Chelsea en Barcelona in de jeugd gekomen. Dit gaat een drukke tijd worden rondom Ajax. Ik denk wel dat ze na de winterstop weer een inhaalrace gaan starten maar op het eind net iets te kort komen. Jol is na dit seizoen ook weg
  maandag 8 november 2010 @ 11:58:19 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88467532
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:54 schreef Yankee het volgende:

[..]

Neem de bank van gisteren:

Verhoeven, Alderweireld, Enoh, Sulejmani, Eriksen, Oleguer, Mido

Van die spelers is hooguit Sulejmani in staat een wedstrijd om te buigen.....kortom wat is het idee hierachter? Mocht je met 1-0 voorkomen dan ram je er direct die verdedigende spelers in?
De selectie is heel dun idd. Als er een rechtsback uitvalt dan, eeehmmm, nou ja, dan... dan niets :').

En over de tactiek "alles op luis en el ham" (incl steek met zijn dramatische uittrappen) en kijken wat ervan komt. Echt te triest voor woorden.

Waarom neemt je beste spits de corners?
Get woke, go broke!
  maandag 8 november 2010 @ 12:04:59 #196
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88467755
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

De selectie is heel dun idd. Als er een rechtsback uitvalt dan, eeehmmm, nou ja, dan... dan niets :').

En over de tactiek "alles op luis en el ham" (incl steek met zijn dramatische uittrappen) en kijken wat ervan komt. Echt te triest voor woorden.

Tja de corners bij Ajax zijn natuurlijk lachwekkend.....het is altijd weer oppassen geblazen daar ze een ideaal counter-moment voor de tegenstander zijn :N
.
pi_88467994
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ze zijn ook allemaal 1,70 dus wat heb je aan hoge corners? Hopen dat Jantje of Ooijer zijn harses er tegen aan krijgt anders heeft het geen zin.
pi_88468057
:')
★★★
pi_88468069
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 11:55 schreef j0rdiiii het volgende:

Ik denk wel dat ze na de winterstop weer een inhaalrace gaan starten
Op basis van wat dan? Omdat dat al eerder zo is geweest? Nou, ik kan je vertellen dat er meer seizoenen zijn geweest dat er geen inhaalrace is gevolgd.

Ajax is volledig afhankelijk van de spitsen voorin, de rest van het elftal (op de doelman na) is vrij matig. Dat probleem blijft ook na de winterstop, tenzij je natuurlijk een Ruiz haalt op de 10, maar ik ben bang dat die inmiddels een hogere waarde vertegenwoordigt dan de huidige suarez die je dan moet verkopen, want je kan hem niet als wisselspeler gaan gebruiken. Kortom: ik zie zo even geen oplossing. Nou ja, je kan Mertens proberen, maar ook die gaat nauwelijks minder kosten dan een Suarez in deze vorm. En ik denk dat Van Seumeren hem gewoon niet laat gaan in de winterstop.

En dan vrees ik ook nog voor overwintering. Ik zie ajax geen punten meer pakken in de CL, waar ik denk dat Auxerre wel eens het geluk kan hebben dat Milan de wedstrijd tegen hen laat lopen.
  maandag 8 november 2010 @ 12:14:03 #200
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_88468072
Weet je wat ik nog het treffendste vond was de 2-1 van Auxerre, die vrije trap. Vroegah was Ajax degene die met dit soort slimmigheidjes scoorde etc, nu worden Ajacieden gepiepeld als amateurs :').
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')