Je hebt mij nooit horen zeggen dat deze palingboer de geschikte man voor Ajax was hoor.quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Echt jongens, vorig jaar was Jol nog de beste trainer, er was rust, leuk voetbal alles. en nu 5 wedstrijden slecht en hij is een waardeloze trainer?
rot toch op man.
Tja, dat was vorig seizoen, het is niet ondenkbaar dat het dit jaar niet zou lopen.Teveel spelers uit vorm, een coach die niet durft te kiezen voor de jeugd.quote:Op zondag 7 november 2010 14:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Achteraf hadden ze beter Pantelic kunnen houden, weliswaar voor veel geld, maar toen liep het tenminste bij Ajax
Nijhuis heeft een seisoenskaart voor Twente.quote:Op zondag 7 november 2010 14:51 schreef peaceman het volgende:
Hoe kon Neijenhuis trouwens die penalty NIET geven? Ongelofelijk.
Doet overigens niks af aan de terecht overwinning voor ADO.
Dan heb je dat goed gezienquote:Op zondag 7 november 2010 14:52 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Je hebt mij nooit horen zeggen dat deze palingboer de geschikte man voor Ajax was hoor.
Ik vind dat hij eruit moet. Dit is al het 3e seizoen en hij is gewoon niet vooruit gegaan. Proberen te verkopen voor een schijntje want veel krijgen we er niet meer voor. Dan heb ik nog liever eigen jeugd in de basis die minder potentie heeft maar waar er veel meer uitkomt.quote:
Doet er niet toe. Was een 100% penalty.quote:Op zondag 7 november 2010 14:53 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nijhuis heeft een seisoenskaart voor Twente.
Flikker toch op man. Die Pantelic kon helemaal niks. Pantelic is misschien wel de slechtste spits in hele Ajax historie.quote:Op zondag 7 november 2010 14:50 schreef Ronaldsen het volgende:
Achteraf hadden ze beter Pantelic kunnen houden, weliswaar voor veel geld, maar toen liep het tenminste bij Ajax
Precies, echt heel dom geweest van het bestuur om zijn contract niet te verlengen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moeilijk hé?
Pantelic was gewoon fuking belangrijk voor Ajax, door Pantelic kon v.d Wiel opkomen .. De Jong voor het doel komen, en Suarez combinaties aangaan.
Dat kan gewoon niet met El Hamdaoui!
was heel belangrijk juist manquote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Die Pantelic kon helemaal niks. Pantelic is misschien wel de slechtste spits in hele Ajax historie.
Doet er wel degelijk toe, Ajax is dit jaar al meerdere malen genaaid door de arbitrage.quote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Was een 100% penalty.
Hij is juist wel vooruit gegaan, alleen als je alleen maar mag invallen... tja niet elke voetballer is het gegeven om superinvaller te zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind dat hij eruit moet. Dit is al het 3e seizoen en hij is gewoon niet vooruit gegaan. Proberen te verkopen voor een schijntje want veel krijgen we er niet meer voor. Dan heb ik nog liever eigen jeugd in de basis die minder potentie heeft maar waar er veel meer uitkomt.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Pff, wel FC Twente kijken en geen Ajax.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelf voetballen gaat voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Bedankt \O/. Ik hou niet van trainers met de uitstraling van een pauper en die spelers beter denken te maken door ze omhoog te praten en ze maar lekker te knuffelen. Ik wil trainers met een visie zien.quote:Op zondag 7 november 2010 14:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dan heb je dat goed gezien
95% vond hem vorig jaar nog een topcoach voor Ajax.
Op zich waar, maar Ajax moet het zichzelf ook verwijten dat ze in de problemen komen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Doet er wel degelijk toe, Ajax is dit jaar al meerdere malen genaaid door de arbitrage.
Precies, gewoon 5x scoren. Voetballen voor je geld verdomme.quote:Op zondag 7 november 2010 14:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
Op zich waar, maar Ajax moet het zichzelf ook verwijten dat ze in de problemen komen.
Ja want Jol voetbalt, boeit jou nou wat de coach zegt.quote:
JIJ SNAPT ER DUS HELEMAAL NIKS VAN.quote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Flikker toch op man. Die Pantelic kon helemaal niks. Pantelic is misschien wel de slechtste spits in hele Ajax historie.
Omdat Jol dat zei? Als je vorig jaar Hans van der Haar in de Ajax spits had gezet had hij er ook 15 ingeschoten. Die was ook altijd te laat/traag geweest(blijven hangen zodat de nr10 er over heen kan en kan meevoetballen, zoals Jol het noemt).quote:
Klopt, maar dan ga je toch in de kleedkamer en op de bank kijken? gewoon met je mobieltje.quote:
Ja, in coginto......hij werkt undah covah en doet het vooralsnog prima! al zal ie na vandaag wel door de mand vallenquote:
Maar dan wel een spits a la Pettersson, iemand die zichzelf weg durft te cijferen voor het team en toch zijn goaltjes meepikt. Probleem is dat spitsen duur zijn en kwaliteit schaars is. Wie wil je kopen dan?quote:Op zondag 7 november 2010 14:55 schreef Devz het volgende:
[..]
Precies, echt heel dom geweest van het bestuur om zijn contract niet te verlengen.
In de winterstop Hamdaoui verkopen en een nieuwe spits en linksback halen. Anita is inderdaad iets minder slecht op het middenveld, maar ik blijf hem middelmaat vinden. Met zulke spelers kun je misschien redelijk bovenin de competitie meedraaien, maar je wordt er geen kampioen mee.
Gozer ..quote:Op zondag 7 november 2010 14:57 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Omdat Jol dat zei? Als je vorig jaar Hans van der Haar in de Ajax spits had gezet had hij er ook 15 ingeschoten. Die was ook altijd te laat/traag geweest(blijven hangen zodat de nr10 er over heen kan en kan meevoetballen, zoals Jol het noemt).
Pantelic was een spits die een aardig schot had maar voor de rest niets kon.
Hahahaha dan moet je wel heel erg je best doen om er iets in te zien. Pantelic was zelf te traag om in de omschakeling iets te betekenen. Had totaal geen eigen actie en speelde de bal inderdaad altijd af omdat hij zelf geen kansen kon creëren. Als een team wat begint 3x op rij wint komt er wat zelfvertrouwen en komt een mannetje als van der Wiel bovendrijven zodat hij wat vaker opkomt. Vervolgens worden ze nog door de media omhooggeschreven en hopsa de topvorm is gecreëerd.quote:Op zondag 7 november 2010 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gozer ..
Pantelic kon er niks van, geen snelheid, geen schotkracht, geen actie ..
Hij had wel het overzicht om de andere beter te laten voetballen, hield de bal bij zich tot v.d Wiel opkwam. Wist precies wanneer Suarez een combinatie wou en wanneer niet. etc.
Kijk even de beelden terug, jij bent zeker een supporter die alleen samenvattingen kijkt.quote:Op zondag 7 november 2010 15:02 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Hahahaha dan moet je wel heel erg je best doen om er iets in te zien. Pantelic was zelf te traag om in de omschakeling iets te betekenen. Had totaal geen eigen actie en speelde de bal inderdaad altijd af omdat hij zelf geen kansen kon creëren. Als een team wat begint 3x op rij wint komt er wat zelfvertrouwen en komt een mannetje als van der Wiel bovendrijven zodat hij wat vaker opkomt. Vervolgens worden ze nog door de media omhooggeschreven en hopsa de topvorm is gecreëerd.
Blijf jij maar lekker in het Pantelic en Rommedahl sprookje van Ajax geloven
Nee ik kijk alle wedstrijden van Ajax, maar daar ging het nu niet om. En El Hamdaoui moet de rol van Pantelic helemaal niet overnemen. Dat rare systeem van vorig jaar hoort niet bij Ajax.quote:Op zondag 7 november 2010 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk even de beelden terug, jij bent zeker een supporter die alleen samenvattingen kijkt.
Iedereen ziet dat Pantelic belangrijk was voor Ajax, en dat El Hamdaoui die rol niet kan overnemen. Behalve jij.
Dus kijk even een wedstrijdje terug (PSV vorig jaar een goede.)
Rare systeem van vorig jaar?quote:Op zondag 7 november 2010 15:08 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Nee ik kijk alle wedstrijden van Ajax, maar daar ging het nu niet om. En El Hamdaoui moet de rol van Pantelic helemaal niet overnemen. Dat rare systeem van vorig jaar hoort niet bij Ajax.
Dan moet Jol een andere tactiek bedenken, 2e seizoenshelft gaat het vast weer lopen alleen te laat.quote:Op zondag 7 november 2010 15:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Kijk even de beelden terug, jij bent zeker een supporter die alleen samenvattingen kijkt.
Iedereen ziet dat Pantelic belangrijk was voor Ajax, en dat El Hamdaoui die rol niet kan overnemen. Behalve jij.
Dus kijk even een wedstrijdje terug (PSV vorig jaar een goede.)
Weet je wat er bij Ajax hoort?quote:Op zondag 7 november 2010 15:08 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Nee ik kijk alle wedstrijden van Ajax, maar daar ging het nu niet om. En El Hamdaoui moet de rol van Pantelic helemaal niet overnemen. Dat rare systeem van vorig jaar hoort niet bij Ajax.
Nee, Jol - die ik best een goede coach vind - moet het eens aandurven om een tijdje jongere spelers op te stellen en niet vast te houden aan enkel de top 13.quote:Op zondag 7 november 2010 15:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan moet Jol een andere tactiek bedenken, 2e seizoenshelft gaat het vast weer lopen alleen te laat.
Wat een onzin, vorig jaar speelden ze vaak prima voetbal. Met een fysiek sterke centrumspits die kon kaatsen, koppen en anderen liet scoren. El Hamdaoui is opzich prima, maar dan niet voor het klassieke Ajax-systeem in de rol van centrumspits.quote:Op zondag 7 november 2010 15:08 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
[..]
Heb je Alderweireld zien opbouwen afgelopen woensdag dag? Was echt drama.quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef mie_at_work het volgende:
Godverdomme, wat irriteer ik me elk keer aan Ooijer. Lijkt wel alsof die bij alle tegengoals is betrokken. Vandaag eerst de bal onnodig inleveren, wat die Ado aanval inleidde en tot slot ook nog eens bijna op de doellijn staan om buitenspel op te heffen.
Sinds Alderweireld uit de basis is, kan Ajax helemaal niet meer fatsoenlijk opbouwen, omdat Ooijer geen lange pass kan geven en alle middenvelders verstoppertje spelen, waardoor Suarez de bal steeds moet halen op het middenveld.
Overigens is Siem dit hele seizoen al ondermaats en moet Jol Eriksen eens de kans geven, want hij is de enige middenvepder met enig creativiteit, wat nu totaal ontbreekt.
Zo, ben ik mijn mening ook even kwijt
Erger ik me.quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef mie_at_work het volgende:
wat irriteer ik me
Jol wil graag ervaren spelersquote:Op zondag 7 november 2010 15:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het blijft natuurlijk gek dat Ajax een afdankertje van PSV in de basis zet. Als van der Wiel straks vertrekt zul je zien dat Ajax zich meldt voor Marcellis...
Sowieso heeft Ajax te veel 'gokjes' als contractspeler. Atouba, Mido etc.quote:Op zondag 7 november 2010 15:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het blijft natuurlijk gek dat Ajax een afdankertje van PSV in de basis zet. Als van der Wiel straks vertrekt zul je zien dat Ajax zich meldt voor Marcellis...
hoe vaak ga je dat nog herhalen??quote:
Vond Toby afgelopen woensdag nog een van de beteren bij Ajax .....quote:Op zondag 7 november 2010 15:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Heb je Alderweireld zien opbouwen afgelopen woensdag dag? Was echt drama.
quote:Op zondag 7 november 2010 15:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hoe vaak ga je dat nog herhalen??![]()
wat is je bedoeling daarmee?![]()
verheug me nu al op dat pruillipje vanavond van gladjanus Sjek
Atouba heeft 1 wedstrijd kunnen spelen.... daar kun je hem niet op afrekenen.quote:Op zondag 7 november 2010 15:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sowieso heeft Ajax te veel 'gokjes' als contractspeler. Atouba, Mido etc.
Ik vond iedereen kutquote:Op zondag 7 november 2010 15:29 schreef mie_at_work het volgende:
[..]
Vond Toby afgelopen woensdag nog een van de beteren bij Ajax .....
Natuurlijk kan ik hen daar op afrekenen, te meer daar zij een miljoenensalaris (Jol en Atouba) opstrijken.quote:Op zondag 7 november 2010 15:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Atouba heeft 1 wedstrijd kunnen spelen.... daar kun je hem niet op afrekenen.
Elke post van jou gaat ie dat herhalen, vage gozert is hetquote:Op zondag 7 november 2010 15:29 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
hoe vaak ga je dat nog herhalen??![]()
wat is je bedoeling daarmee?![]()
verheug me nu al op dat pruillipje vanavond van gladjanus Sjek
Serieus?quote:Op zondag 7 november 2010 15:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Elke post van jou gaat ie dat herhalen, vage gozert is het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |