quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef Devz het volgende:
Jol maakt dezelfde fout als tegen Auxerre, door met de altijd waardeloze Anita te starten. Pas met Erikssen en Sulejmani begon het een beetje te lopen, maarja natuurlijk weer veel te laat.
Anita is geen linksback, maar breng dat Jol maar eens aan zijn verstand. In plaats van een linksback te halen komt hij met Mido, Ooijer en Tanio aan zetten.quote:Op zondag 7 november 2010 14:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Anita speelde in tegenstelling tot anderen helemaal niet slecht.
Tsja beter is er niet voor handen tenzij je Urby daar wil zetten die als ie in balbezit is altijd per se moet gaan lopen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Anita is geen linksback, maar breng dat Jol maar eens aan zijn verstand. In plaats van een linksback te halen komt hij met Mido, Ooijer en Tanio aan zetten.![]()
Man zo matig heb ik zelfs onder van Basten niet gezien dat zegt genoeg volgens mij.quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Echt jongens, vorig jaar was Jol nog de beste trainer, er was rust, leuk voetbal alles. en nu 5 wedstrijden slecht en hij is een waardeloze trainer?
rot toch op man.
quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef mikerw het volgende:
ik heb swarez alleen maar zien janken en zeuren om tijdrekken, gele kaarten en zijn valpartijen. Tijd dat dat mannetje zn spullen pakt en oprot
Jol is altijd al waardeloos geweest. Suarez verbloemde alles.quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Echt jongens, vorig jaar was Jol nog de beste trainer, er was rust, leuk voetbal alles. en nu 5 wedstrijden slecht en hij is een waardeloze trainer?
rot toch op man.
maar vorig jaar zat er een systeem in, waar is dat gebleven?quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
rot toch op man.
Was hij vorig jaar niet de beste trainer voor Ajax?quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Man zo matig heb ik zelfs onder van Basten niet gezien dat zegt genoeg volgens mij.
De opmerking van de andere spreker was dat Anita slecht is en dat is niet waar. Zowel vandaag als woensdag was hij absoluut niet de slechtste op het veld!quote:Op zondag 7 november 2010 14:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Anita is geen linksback, maar breng dat Jol maar eens aan zijn verstand. In plaats van een linksback te halen komt hij met Mido, Ooijer en Tanio aan zetten.![]()
Ja goed idee.. Sulejmani weer een knauw geven...quote:Op zondag 7 november 2010 14:36 schreef ValHallen het volgende:
Ooijer, Sulejmani, Enoh gewoon lekker een tijdje naar het 2e gooien en de jeugd de kans geven. De Jong eruit, Suarez er een wedstrijd uit en daarvoor Eriksen/Bonevacia/Castillon/Josefzoon inbrengen. Er moet wat gebeuren.
Zou het gewenste schokeffect kunnen hebben maar Jol he...quote:Op zondag 7 november 2010 14:36 schreef ValHallen het volgende:
Ooijer, Sulejmani, Enoh gewoon lekker een tijdje naar het 2e gooien en de jeugd de kans geven. De Jong eruit, Suarez er een wedstrijd uit en daarvoor Eriksen/Bonevacia/Castillon/Josefzoon inbrengen. Er moet wat gebeuren.
Daar zit misschien wel wat in. Volgens mij heeft hij het ook niet meer echt naar zijn zin. voor 25+ mln zou ik hem zeker verkopen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef mikerw het volgende:
ik heb swarez alleen maar zien janken en zeuren om tijdrekken, gele kaarten en zijn valpartijen. Tijd dat dat mannetje zn spullen pakt en oprot
Moeilijk hé?quote:Op zondag 7 november 2010 14:36 schreef truedestiny het volgende:
[..]
maar vorig jaar zat er een systeem in, waar is dat gebleven?
Suarez eruitquote:Op zondag 7 november 2010 14:36 schreef ValHallen het volgende:
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, vind het een prima voetballer voor op het middenveld...quote:Op zondag 7 november 2010 14:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
De opmerking van de andere spreker was dat Anita slecht is en dat is niet waar. Zowel vandaag als woensdag was hij absoluut niet de slechtste op het veld!
Het is hem toch ook aan te rekenen dat het nu totaal niet loopt? Daarbij zijn alle(!) aankopen die hij dit seizoen heeft gedaan vrij belabberd naar mijn mening. Hamlap en Suarez loopt gewoon niet, als je hem kunt verkopen aan Lyon, direct doen. Je hebt een mee voetballende spits nodig zodat het jeugdige elftal van Ajax daar aan kan optrekken.quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
rot toch op man.
Ik vind Jol nog steeds een goede trainer, maar feit is dat Ajax nu veel minder goed speelt dan vorig jaar (en dan met name de tweede helft van het seizoen natuurlijk, kijk alleen eens naar de tegengoals...)quote:Op zondag 7 november 2010 14:35 schreef ajacied4lf het volgende:
rot toch op man.
Nee, en daarom loopt het eigenlijk al niet vanaf grunn uit 2-2. Strik om hamlap heen en verkopen maar.quote:Op zondag 7 november 2010 14:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moeilijk hé?
Pantelic was gewoon fuking belangrijk voor Ajax, door Pantelic kon v.d Wiel opkomen .. De Jong voor het doel komen, en Suarez combinaties aangaan.
Dat kan gewoon niet met El Hamdaoui!
Waarom is het hem aan te rekenen? speelt hij een andere formatie dan vorig jaar?quote:Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is hem toch ook aan te rekenen dat het nu totaal niet loopt? Daarbij zijn alle(!) aankopen die hij dit seizoen heeft gedaan vrij belabberd naar mijn mening. Hamlap en Suarez loopt gewoon niet, als je hem kunt verkopen aan Lyon, direct doen. Je hebt een mee voetballende spits nodig zodat het jeugdige elftal van Ajax daar aan kan optrekken.
En we hebben een betere speler op de flanken nodig en ik ben zelf ook geen fan van Anita.
Devz zei dat wel.quote:Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij slecht is, vind het een prima voetballer voor op het middenveld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |