Mounir loopt ook overal en staat niet altijd in het midden zoals Pantellic dat deed waardoor de rest er om heen kon lopen. Pantellic was een aanspeelpunt en denk toch dat Suarez het een soort van degradatie vind om nu alleen vanaf rechts te komen. Hij kan niet meer zo lopen als vorig jaar.quote:Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Het is hem toch ook aan te rekenen dat het nu totaal niet loopt? Daarbij zijn alle(!) aankopen die hij dit seizoen heeft gedaan vrij belabberd naar mijn mening. Hamlap en Suarez loopt gewoon niet, als je hem kunt verkopen aan Lyon, direct doen. Je hebt een mee voetballende spits nodig zodat het jeugdige elftal van Ajax daar aan kan optrekken.
En we hebben een betere speler op de flanken nodig en ik ben zelf ook geen fan van Anita.
Daarom loopt het idd niet.quote:Op zondag 7 november 2010 14:40 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Nee, en daarom loopt het eigenlijk al niet vanaf grunn uit 2-2. Strik om hamlap heen en verkopen maar.
hij moet sowieso iets anders proberen dan vandaag.quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef peaceman het volgende:
Misschien moet je El Hamdaoui wel op 10 zetten en dan De Jong op 9. Het is het proberen waard, vind ik.
Hebben ze tenminste een fatsoenlijk aanspeelpunt voorin.quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef peaceman het volgende:
Misschien moet je El Hamdaoui wel op 10 zetten en dan De Jong op 9. Het is het proberen waard, vind ik.
Precies.quote:Op zondag 7 november 2010 14:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Hebben ze tenminste een fatsoenlijk aanspeelpunt voorin.
Als ze Hamlap in de winterstop kunnen verkopen, voor meer dan de 5 miljoen, direct doen. Nu heeft ajax met Hamlap en Suarez 2 pingelaars in de aanval terwijl we iemand nodig hebben die de bal vast kan houden en dan door kan spelen naar spelers als de Jong etc.quote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Daarom loopt het idd niet.
Maar wie moesten ze anders kopen? er was geen geld, en je kunt niet zo snel een jongere soort speler als Pantelic halen.
5 miljoen voor El Hamdaoui is gewoon erg goed, die gast kun je zeker voor 10+ verkopen.
Dat is geen gek ideequote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef peaceman het volgende:
Waarom speelt Ooijer steeds dan? Waarom begint hij tegen Auxerre met Lindgren en Enoh? Waarom kan Ajax geen positiespel spelen? Ik vind dat je Jol wel degelijk het 1 en ander aan kunt rekenen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Waarom is het hem aan te rekenen? speelt hij een andere formatie dan vorig jaar?
Nee.
En dat kon je zijn tig voorgangers de afgelopen jaren ook. Maar wat dan, weer een coach eruit en weer opnieuw beginnen?quote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom speelt Ooijer steeds dan? Waarom begint hij tegen Auxerre met Lindgren en Enoh? Waarom kan Ajax geen positiespel spelen? Ik vind dat je Jol wel degelijk het 1 en ander aan kunt rekenen.
Pff, wel FC Twente kijken en geen Ajax.quote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
Omg, kom er net achter dat Ajax verloren heeft... Godver
Veel kansen nog verprutst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Tja, nu loopt het ook niet, dus gewoon proberen. Of moeten we het straks weer hebben van een 2e seizoenshelft die prima is en je weer net geen kampioen wordt.... Dat scenario kan me gestolen worden.quote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef ajacied4lf het volgende:
In de voorbereiding liep het niet echt met De Jong in de spits.
que seraaaaa seraaaaa, what ever will beeeeee will beeeeee............hahaha!quote:Op donderdag 4 november 2010 14:04 schreef HaagsPietje het volgende:
hahaha armoe troef bij jullie pauperelftalletje.......rijp voor de slacht, zondag komen we ff 3 punten halen in Amsterdam![]()
wat een kansloos nikszeggend voetbal speelt ajax zeg! geen enkele lijn in te ontdekken en meer dan een onbeduidende figurant in de CL is het voor de zoveelste keer niet! Weet niet waar Jol elke dag op de training mee bezig is, maar na 2 jaar werken met dit als resultaat is toch wel heel diep treurig![]()
Kan niet wachten tot we jullie zondag ff aanpakken en in eigen stadion voor paal zetten! Als Brom de tactiek niet opeens omgooit hebben wij van dit ajax helemaal niks te duchten!
Tot zondag, armoedige superkneuzen!
Maar onder Jol is er totaal geen intentie om "voetbal" te spelen, kunnen ze het ineens niet meer?quote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En dat kon je zijn tig voorgangers de afgelopen jaren ook. Maar wat dan, weer een coach eruit en weer opnieuw beginnen?
Heldquote:Op zondag 7 november 2010 14:48 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
que seraaaaa seraaaaa, what ever will beeeeee will beeeeee............hahaha!
jezus wat zijn jullie slecht zeg![]()
![]()
jammer dat we niet scherper waren voorin anders was het gewoon 0-5 geweest.![]()
heeeeeeeerlijk gevoel dit, nog even wat frustie en huilie huilie berichtjes lezen en dan een lekker pintje in de stad drinken en onze helden opwachten bij het stadion!![]()
veel plezier nog met jullie analyses over jullie pauperzooi hahaha!
Eens. Ik vind dat ie moet spelen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:48 schreef sitting_elfling het volgende:
En ik ben het gezeik met Sulejmani nu ook al veel te lang zat.
Of je zet hem continu in de basis of je hakt de knoop door en stelt hem nooit meer op. Dit halve gedoe schiet je geen donder mee op.
Lachen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:48 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
que seraaaaa seraaaaa, what ever will beeeeee will beeeeee............hahaha!
jezus wat zijn jullie slecht zeg![]()
![]()
jammer dat we niet scherper waren voorin anders was het gewoon 0-5 geweest.![]()
heeeeeeeerlijk gevoel dit, nog even wat frustie en huilie huilie berichtjes lezen en dan een lekker pintje in de stad drinken en onze helden opwachten bij het stadion!![]()
veel plezier nog met jullie analyses over jullie pauperzooi hahaha!
Die intentie is er al jaren niet. Vooral bij de spelers mist de 'bezieling'.quote:Op zondag 7 november 2010 14:48 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Maar onder Jol is er totaal geen intentie om "voetbal" te spelen, kunnen ze het ineens niet meer?
Ajax heeft vrijwel niks gecreëerd. In de 2e helft dan, 1e heb ik niet gezien. Maar naar aanleiding van de 2e helft verdiende Ajax niks. 1x een geluksbal die voor de voeten van de Jong kwam, en die er ook eigenlijk wel in moest, maar voor de rest niks.quote:Op zondag 7 november 2010 14:46 schreef Jojoortje het volgende:
Omg, kom er net achter dat Ajax verloren heeft... Godver
Veel kansen nog verprutst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |