Serieus? Ik zou de komende 2 weken op niks anders dan corners gaan oefenen, want als Ajax een corner krijgt, kun je beter meteen de bal maar achter de achterlijn trappen.quote:Op zondag 7 november 2010 17:52 schreef Schanulleke het volgende:
Positiespel lijkt me iets om op te trainen.
Dat verbaast mij ook trouwens, waar de neuk is Daley Blind? Vorig jaar speelde hij de sterren van de hemel bij Groningen en nu is hij ineens compleet uit de picture verdwenenquote:Op zondag 7 november 2010 18:01 schreef Pedroso het volgende:
Waar is Daley Blind trouwens gebleven ? Had verwacht dat ie er voor v/d Wiel zou inkomen maar Jol ziet het blijkbaar niet in hem zitten.
Dus moet EL Ham weg. Met El Ham speelt Suarez slecht. Zonder El Ham speelt hij goed..quote:Op zondag 7 november 2010 18:12 schreef OreO het volgende:
Ajax=Suarez , als Suarez slecht speelt dan speelt ajax slecht:(
Dat vertrouwen is dan in ieder geval nergens op gebaseerd. Het is gewoon niet realistisch om te denken dat Ajax kampioen wordt, als je ziet hoe makkelijk ze verliezen en doelpunten tegen krijgen.quote:Op zondag 7 november 2010 17:52 schreef Schanulleke het volgende:
Wat een grafstemming weer. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat Ajax aan het einde van de rit de schaal omhoog houdt, al zal er dan wel wat moeten veranderen. Positiespel lijkt me iets om op te trainen.
Dat is al jaren het probleem bij Ajax. Als Ajax bagger speelt verliest het punten. Als PSV soms of zoals Twente altijd, bagger speelt, verliest het nooit punten.quote:Op zondag 7 november 2010 18:21 schreef Devz het volgende:
[..]
Dat vertrouwen is dan in ieder geval nergens op gebaseerd. Het is gewoon niet realistisch om te denken dat Ajax kampioen wordt, als je ziet hoe makkelijk ze verliezen en doelpunten tegen krijgen.
Psv en met name Twente verspelen bijna geen punten, zelfs niet als ze slecht spelen.
Het is duidelijk zodra er kritiek komt gaat hij klagen dat er te weinig geld is.quote:Jol: Geef me maar een zak geld
Uitgegeven: 7 november 2010 16:08
Laatst gewijzigd: 7 november 2010 17:25
AMSTERDAM - Trainer Martin Jol kon zondagmiddag niet voorkomen dat Ajax voor eigen publiek van ADO Den Haag verloor (0-1). ''Vorig jaar kon ik in zulke wedstrijden nog wel eens Dennis Rommedahl brengen'', zei hij. ''Nu heb ik eigenlijk geen echte buitenspelers.''
''Geef me een zak met 10 miljoen euro en ik kom er wel uit'', stelde Jol.
''Natuurlijk willen wij ook iemand als bijvoorbeeld Dzsudzsak van PSV. Maar zo'n speler kunnen we niet betalen.''
''Voor mijn komst hebben ze hier geloof ik wel 60 miljoen euro uitgegeven. Maar dat geld hebben ze ook niet aan buitenspelers besteed. Of dat zorgwekkend is voor de toekomst? Nee hoor, vorig jaar zijn we ook sterk teruggekomen. Dat moet nu ook weer lukken.''
Chadli
Jol ging voor het gemak voorbij aan het gegeven dat PSV eveneens niet de hoofdprijs voor Dzsudzsak uitgaf. FC Twente betaalde nog geen miljoen euro aan AGOVV voor Chadli, een linksbuiten die door zeven verschillende scouts van Ajax niet positief werd beoordeeld.
Op advies van Jol betaalde Ajax wel zo'n 5 miljoen euro voor El Hamdaoui. De huidige hoofdtrainer van Ajax drong eveneens aan op de komst van transfervrije Tainio en Mido, die net als de vorig seizoen aangetrokken Atouba nauwelijks in actie komen.
© ANP
Je had ook de behoefte om te lopen trollen?quote:Op zondag 7 november 2010 19:57 schreef karinaatje1 het volgende:
whehehehe, heb me kostelijk vermaakt.
ajax 4 puntjes achter.
en het mooiste is dat suarez zo geirriteerd en gefrustreerd is dat die komende wedstrijden ook menig doelpuntkans gaat verzieken
jammer jongens maar psv of twente gaat het worden
quote:Op zondag 7 november 2010 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is duidelijk zodra er kritiek komt gaat hij klagen dat er te weinig geld is.
Twente speelt niet zo vaak bagger, gewoon tactisch sterker en beter team. blijft toch wennen he?quote:Op zondag 7 november 2010 19:30 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is al jaren het probleem bij Ajax. Als Ajax bagger speelt verliest het punten. Als PSV soms of zoals Twente altijd, bagger speelt, verliest het nooit punten.
En een veel goedkoper team.quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Twente speelt niet zo vaak bagger, gewoon tactisch sterker en beter team. blijft toch wennen he?
Nou ik kan wel een paar duels noemen waar Twente gezwijnd heeft hoor... maar goed, dat doet er niet toe.quote:Op zondag 7 november 2010 20:18 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
Twente speelt niet zo vaak bagger, gewoon tactisch sterker en beter team. blijft toch wennen he?
Ja daar kan dat ook als Ajax spelers uit de Eerste Divisie gaan halen valt iedereen over ze heen. Daarnaast kunnen bij Twente spelers zich rustiger ontwikkelen, hebben ze minder last van media aandacht en een lager verwachtingspatroon.quote:
bedoel je nu dat Ajax last heeft van het feit dat ze altijd maar weer blazen dat ze de beste zijn?quote:Op zondag 7 november 2010 20:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar kan dat ook als Ajax spelers uit de Eerste Divisie gaan halen valt iedereen over ze heen. Daarnaast kunnen bij Twente spelers zich rustiger ontwikkelen, hebben ze minder last van media aandacht en een lager verwachtingspatroon.
Sorry... maar waarom voel je je zo aangevallen? Fc Twente krijgt hier meestal de complimenten hoor... (althans van velen) Dat KNVB gereutel is onzin, altijd geweest. Wel is Fc Twente door de scheids gematst tegen ADO. Dat is geen mening, maar een feit. Dat geeft elke Twente-fan die ik ken (en ik woon in Twente) ook gewoon toe.quote:Op zondag 7 november 2010 20:31 schreef DR-w.brink het volgende:
[..]
bedoel je nu dat Ajax last heeft van het feit dat ze altijd maar weer blazen dat ze de beste zijn?
misschien zou twente met de begroting van Ajax tot nog meer instaat zijn. maar dan is er vast weer een ander k** verhaal over altijd bagger spelen, invloed van de KNVB die pro-Twente is de scheidsrechter die uit twente komt. de lager staande zon in het oosten enz.
Ajax is gewoon wisselvallig dit seizoen, en heeft geen sterk elftal zoals verwacht mag worden van Ajax, de "topclub"van Nederland qua prestaties en spelersaankoop en beloningen
En Brama wordt niet geschorst op basis van beelden en Berg bijvoorbeeld wel.quote:Op zondag 7 november 2010 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sorry... maar waarom voel je je zo aangevallen? Fc Twente krijgt hier meestal de complimenten hoor... (althans van velen) Dat KNVB gereutel is onzin, altijd geweest. Wel is Fc Twente door de scheids gematst tegen ADO. Dat is geen mening, maar een feit. Dat geeft elke Twente-fan die ik ken (en ik woon in Twente) ook gewoon toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |