Vind je dat niet een beetje onredelijk? Die jongen is al heel lang zwaar geblesseerd. Hij heeft zich dus nooit kunnen bewijzen en jij veroordeelt hem daaropquote:Op zondag 7 november 2010 15:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik hen daar op afrekenen, te meer daar zij een miljoenensalaris (Jol en Atouba) opstrijken.
Leuk en aardig. Maar, waarom heeft Jol hem dan aangetrokken? Ajax kan toch niet iedereen die een verleden heeft van 'ziek, zwak en misselijk zijn' een contract aanbieden? En kom niet aan met het verhaaltje dat Atouba geen geld heeft gekost; want alleen aan zijn salaris zijn we al miljoenen kwijt. Neem dan de gok met een Chadli of Mertens.quote:Op zondag 7 november 2010 15:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vind je dat niet een beetje onredelijk? Die jongen is al heel lang zwaar geblesseerd. Hij heeft zich dus nooit kunnen bewijzen en jij veroordeelt hem daarop
Waarom Jol hem heeft aangetrokken is een hele andere discussie. Overigens wel een zinvolle aangezien we nu - door zijn blessure - geen echte linksback hebben...quote:Op zondag 7 november 2010 15:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Maar, waarom heeft Jol hem dan aangetrokken? Ajax kan toch niet iedereen die een verleden heeft van 'ziek, zwak en misselijk zijn' een contract aanbieden? En kom niet aan met het verhaaltje dat Atouba geen geld heeft gekost; want alleen aan zijn salaris zijn we al miljoenen kwijt.
Want die zijn goed op de linksback positie? Middenvelders heeft Ajax zat, altijd gehad ook.quote:Neem dan de gok met een Chadli of Mertens.
Misschien omdat hij gewoon fit was toen hij aangetrokken werd. Wat een kortzichtig gelul weer zegquote:Op zondag 7 november 2010 15:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Leuk en aardig. Maar, waarom heeft Jol hem dan aangetrokken? Ajax kan toch niet iedereen die een verleden heeft van 'ziek, zwak en misselijk zijn' een contract aanbieden? En kom niet aan met het verhaaltje dat Atouba geen geld heeft gekost; want alleen aan zijn salaris zijn we al miljoenen kwijt. Neem dan de gok met een Chadli of Mertens.
Bron.quote:Ajax verloor vanmiddag verrassend voor eigen publiek met 0-1 van ADO Den Haag. Trainer Martin Jol van de Amsterdammers wijt het verlies aan het gebrek aan echte buitenspelers.
Ajax kon geen vuist maken tegen het sterk spelende ADO, dat vlak voor rust terecht op voorsprong kwam via een goal van Wesley Verhoek. "Vorig jaar kon ik in zulke wedstrijden nog wel eens Dennis Rommedahl brengen. Nu heb ik eigenlijk geen echte buitenspelers", zo vertelt Jol over zijn teleurstelling.
"Geef me een zak met 10 miljoen euro en ik kom er wel uit. Natuurlijk willen wij ook iemand als bijvoorbeeld Dzsudzsák van PSV. Maar zo'n speler kunnen we niet betalen. Voor mijn komst hebben ze hier geloof ik wel 60 miljoen euro uitgegeven. Maar dat geld hebben ze ook niet aan buitenspelers besteed."
'geef me een zak geld'.........flikker toch op man, zorgt eens voor een verzorgt combinatiespel en enige structuurquote:Op zondag 7 november 2010 16:39 schreef Merkie het volgende:
Hey jongens. Ik weet waarom Ajax verloren heeft, volgens Jol ligt het gewoon aan de selectie. Jullie missen namelijk buitenspelers.
[..]
Bron.
Wat een idioot die Jol.
Vandaag: ja. Tegen Excelsior ook. Maar verder? (ok, 2x is meerdere malen...)quote:Op zondag 7 november 2010 14:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
Doet er wel degelijk toe, Ajax is dit jaar al meerdere malen genaaid door de arbitrage.
Tegen Heracles had er ook een penalty gegeven moeten worden, maar daar heeft niemand het over, omdat er toch wel gewonnen werd.quote:Op zondag 7 november 2010 16:57 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vandaag: ja. Tegen Excelsior ook. Maar verder? (ok, 2x is meerdere malen...)
Het grote probleem is volgens mij het middenveld. Dat is ondermaats en zeker nu Suarez even uit vorm is... is het al snel slecht als El Hamdaoui een keer niet scoort.
En dat probleem zie ik niet verdwijnen.
quote:Op zondag 7 november 2010 17:02 schreef mikerw het volgende:
meneer jol, heel erg bedankt, het is je gelukt! Den Haag gaat natuurlijk altijd voor voor jou. Hoe vol je je zakken ook graait.
O, ik tel dat soort dingen inderdaad niet...quote:Op zondag 7 november 2010 17:02 schreef peaceman het volgende:
Tegen Heracles had er ook een penalty gegeven moeten worden, maar daar heeft niemand het over, omdat er toch wel gewonnen werd.
Op zich verdiend dat ajax het af legt tegen ado, maar als het doelpunt wordt afgekeurd wegens buitenspel en ajax een pingel krijgt trekken ze die wedstrijd naar zich toe...quote:Vandaag is er verdiend verloren, ondanks dat er een penalty gegeven had moeten worden.
Bovendien zitten we nog niet eens in december, de maand waarin traditioneel veel punten verloren gaan, omdat het koud is en regentquote:Op zondag 7 november 2010 17:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo zuur dat je nu alweer 4 punten "los" bent van Twente. Elke keer hetzelfde liedje, straks weer alles winnen en kom je op het laatst weer 2 punten te kort.
Twee keer dit seizoen. Hetzelfde als PSV. En Twente, alleen bij Twente was het mee ipv tegen...quote:Op zondag 7 november 2010 17:33 schreef Saekerhett het volgende:
Ik ben het wel eens dat Ajax echt veel te vaak de scheidsrechter tegen heeft op cruciale momenten
Ja maar wtf, als hij onder de bagger komt is hij helemaal zwart, dan zie je hem toch ook niet..quote:Op zondag 7 november 2010 17:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Bovendien zitten we nog niet eens in december, de maand waarin traditioneel veel punten verloren gaan, omdat het koud is en regent
Stel je voor dat er modder komt op de vette kicksen van Urby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |