quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Waar ben je dan mee bezig?quote:Op zondag 7 november 2010 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
Bijna klaar
Ik was bezig op 1m.
En toen zag ik dat de draad ophield.
Blijkbaar een stuk draad wat mijn ma had afgeknipt en er weer omheengebonden had
Miss maak ik er nog 1.
Hey Symquote:
Hey Pezuquote:Op zondag 7 november 2010 12:00 schreef PeZu het volgende:
mogren allemaal en alleen
het is 12.00, tijd voor de schaft! ik heb snitsel en frikadellen
Dan nog... voor je beurt een tpoic openenquote:
Je zei beurtquote:Op zondag 7 november 2010 12:03 schreef OA het volgende:
[..]
Dan nog... voor je beurt een tpoic openen
Vogelketting.quote:Op zondag 7 november 2010 12:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar ben je dan mee bezig?
[..]
Hey Sym
[..]
Hey Pezu
Klopt niet want het is al middag en daar let ik dus wel goed op
Hier helaas alleen een frikandel
Da's echt balenquote:Op zondag 7 november 2010 11:58 schreef pgrferrari het volgende:
Bijna klaar
Ik was bezig op 1m.
En toen zag ik dat de draad ophield.
Blijkbaar een stuk draad wat mijn ma had afgeknipt en er weer omheengebonden had
Miss maak ik er nog 1.
Morgen Symquote:
Lolquote:Op zondag 7 november 2010 12:00 schreef PeZu het volgende:
Ik ben al van de middelbare school af. Dan mag dat!quote:
Die mods ook altijd, het zijn altijd dezelfdenquote:Op zondag 7 november 2010 12:05 schreef PeZu het volgende:
ja het duurde wel 2 minuten zeg![]()
goffur wat is dit nu voor een gedrag van een mod
Ik ookquote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben al van de middelbare school af. Dan mag dat!
jij ging eten zei je, dus ik dacht dat je nassen wasquote:Op zondag 7 november 2010 12:05 schreef PeZu het volgende:
ja het duurde wel 2 minuten zeg![]()
goffur wat is dit nu voor een gedrag van een mod
Want wie zeurt die krijgt een?quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ben al van de middelbare school af. Dan mag dat!
niewaar, ik post normaal alleen maar door slotjes heen...quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mods ook altijd, het zijn altijd dezelfden
Nee, hij deed Trev naquote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij ging eten zei je, dus ik dacht dat je nassen was
echt hehquote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die mods ook altijd, het zijn altijd dezelfden
nee dat zei ik nietquote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij ging eten zei je, dus ik dacht dat je nassen was
Zo, bijna klaar.quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's echt balenFoto's
[..]
Morgen SymMag wel PEzu zijn TT?
Die vond ik leuker stiekem
[..]
Lol
Precies, wat ik zeg, altied dezeuldenquote:Op zondag 7 november 2010 12:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
niewaar, ik post normaal alleen maar door slotjes heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ja anders komt de vodka zo hard aan hehquote:
Lolliequote:Op zondag 7 november 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Want wie zeurt die krijgt een?
Ja, zwaar teleurstellend... Ik ben ervoor dat users mods notes kunnen gevenquote:
Oeh, zeur zeur zeur zeurquote:
op zijn minstquote:Op zondag 7 november 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zwaar teleurstellend... Ik ben ervoor dat users mods notes kunnen geven
quote:Op zondag 7 november 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
Morgen SymMag wel PEzu zijn TT?
Die vond ik leuker stiekem
* OA doet lollie op de postquote:
Banrechten voor usersquote:
Zeuren over notes, levert soms notes op... Althans, dat is mijn ervaringquote:Op zondag 7 november 2010 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zwaar teleurstellend... Ik ben ervoor dat users mods notes kunnen geven
ik zou mods die dit doen roze maken en dan een faal tag gevenquote:
* Marijkezwolle wacht met smart naast de brievenbusquote:
ik moet er niet aan denkenquote:Op zondag 7 november 2010 12:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja anders komt de vodka zo hard aan heh
ja en dan staat er 32 omdat het je 32e isquote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Zeuren over notes, levert soms notes op... Althans, dat is mijn ervaring
Ook voor mods?quote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef OA het volgende:
[..]
Zeuren over notes, levert soms notes op... Althans, dat is mijn ervaring
post op zondagquote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle wacht met smart naast de brievenbus
Brrrrrr... koud buiten
nee, want ik wil een roze tagquote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zou mods die dit doen roze maken en dan een faal tag geven
ja maar dat is omdat de dubbel irisch koffie niet zo lekker smaakte.quote:
rofl, iets met een grapje mopquote:
Hehe...quote:Op zondag 7 november 2010 12:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dan staat er 32 omdat het je 32e is
btw de rest van de notes, wat een wispelturigheid, de ergste dingen die ik heb gezegd staan er niet in
Hoorde ik daar schnitzel en frikandellenquote:Op zondag 7 november 2010 12:00 schreef PeZu het volgende:
oow okee ben nog niet helemaal wakker dus veel ontgaat mequote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
rofl, iets met een grapje mop
Toen was ik nog gewoon user.quote:Op zondag 7 november 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ook voor mods?En doe Symph eens een note geven voor zijn wangedrag met als positieve aantekening dat ie de TT overgenomen heeft
![]()
niet bij mij in ieder gevalquote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoorde ik daar schnitzel en frikandellen
ja ik heb zo'n grote dat ie niet in de 34 cm koekenpan pastquote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Neequote:Op zondag 7 november 2010 12:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Gelukkig dan maarquote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow okee ben nog niet helemaal wakker dus veel ontgaat me
lolquote:
ik ook ik wil mijn wijnboek en enquote:Op zondag 7 november 2010 12:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
* Marijkezwolle wacht met smart naast de brievenbus
Brrrrrr... koud buiten
quote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb zo'n grote dat ie niet in de 34 cm koekenpan past
Vanochtend ontbeten met tosti met kaas en sucukquote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
gefeliciteerdquote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook ik wil mijn wijnboek en en
ik won van de week een stalen usb stick van discovery channel
WAUW! Dat wil ik ook winnenquote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook ik wil mijn wijnboek en en
ik won van de week een stalen usb stick van discovery channel
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap nu ook het cadeautje voor je nu ex-vriendin
ik wou ook eieeren met sucuk acili maken maar ik kreeg maagzuurquote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vanochtend ontbeten met tosti met kaas en sucuk. Maar een frikandel en een schnitzel gaat er altijd wel in.
Vanochtend ontbeten met tosti met kaas en sucukquote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
discovery channelquote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAUW! Dat wil ik ook winnenIk ben dol op USB sticks en discovery channel
![]()
Zit jouw brievenbus ook buiten?
[..]
gezellig
Jup, betraptquote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
ik wou ook eieeren met sucuk acili maken maar ik kreeg maagzuur
Ja, da's wel jammerquote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
discovery channelalleen veel herhalingen tegenwoordig
ik ben lid van het discovery pannel, gewoon oaf en toe wat vragen invullen, ik won ook al een zaklampquote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Wat moest je ervoor doen?
nee hij is beveiligdquote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAUW! Dat wil ik ook winnenIk ben dol op USB sticks en discovery channel
![]()
Zit jouw brievenbus ook buiten?
[..]
gezellig
uhm ik ga hier niet met jou over pratenquote:
dat zeg ik ook steeds en hopelijk luisteren zequote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
discovery channelalleen veel herhalingen tegenwoordig
Er is een Fok!woordenboek op wikipedia. Maar TVP betekent terug vind post. Maar door de volg topic knop is dat wat onzinnig gewordenquote:Op zondag 7 november 2010 12:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom weet ik eigenlijk nog steeds niet wat TVP betekend?
Is dat er?
ik zit te wachten op nieuw deadliest catch maar dat gaat nog wel effe durenquote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, da's wel jammermaar ook wel redelijk wat nieuwe series
Wauw, kan ik daar ook nog lid van worden?quote:Op zondag 7 november 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben lid van het discovery pannel, gewoon oaf en toe wat vragen invullen, ik won ook al een zaklamp![]()
[..]
nee hij is beveiligd![]()
[..]
uhm ik ga hier niet met jou over praten![]()
[..]
dat zeg ik ook steeds en hopelijk luisteren ze
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 12:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit te wachten op nieuw deadliest catch maar dat gaat nog wel effe duren
ok, bedankt!quote:Op zondag 7 november 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is een Fok!woordenboek op wikipedia. Maar TVP betekent terug vind post. Maar door de volg topic knop is dat wat onzinnig geworden
welke was dat?quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn mijn favo kapitein is dood
http://www.discoverypanel.nl/quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, kan ik daar ook nog lid van worden?
En gelukkig maar, zou wat vreemd zijn als we dat hier zouden bespreken![]()
ja idd dat was de krab baasquote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn mijn favo kapitein is dood
Oeh ja dat krijg ik in Fort OverIJssel ookquote:Op zondag 7 november 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar wel een balkon en daar komen vogeltjes ook
quote:Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
welke was dat?
Al een tijdje niet meer gekeken (:
neeeee! Hij was zo'n gruwelijke baasquote:
Aangemeldquote:Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.discoverypanel.nl/![]()
jij weet toch alles![]()
[..]
ja idd dat was de krab baas
Jeujquote:Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja dat krijg ik in Fort OverIJssel ook
ja is echt leuk, je moet over de shows, website, reclames etc vragen beantwoorden en hoe dat bij dc past en wat ze kunne verbeterenquote:Op zondag 7 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangemeld
En niet alles alles hoor
teveel sigaretten, koffie, red bull en geen slaap plus stressquote:Op zondag 7 november 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neeeee! Hij was zo'n gruwelijke baas
Hoe is het gebeurd?
Weet niet preciesquote:Op zondag 7 november 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neeeee! Hij was zo'n gruwelijke baas
Hoe is het gebeurd?
ziet er mooi uit!quote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[afbeelding ]
[ afbeelding ]
afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is echt leuk, je moet over de shows, website, reclames etc vragen beantwoorden en hoe dat bij dc past en wat ze kunne verbeteren![]()
weet ik maar iig genoeg
klopt ja, even google-enquote:Op zondag 7 november 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet preciesWeet wel dat hij al langer kwakkelde met zijn gezondheid...
Ja, en iets met doorvaren met een longembolie oidquote:Op zondag 7 november 2010 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
teveel sigaretten, koffie, red bull en geen slaap plus stress
btw deze zomer nog die king krab gegeten gevangen door 1 van die bazen
Kusje op je duim!quote:
ik had je nog gewaarschuwd!quote:
ja en dus leuke prijzen en bij elke enquête worden er redelijk wat weggevenquote:
bij las palmas van herman den blijkerquote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en iets met doorvaren met een longembolie oid
Woah, cool! Waar?
Jeuj voor prijzenquote:Op zondag 7 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dus leuke prijzen en bij elke enquête worden er redelijk wat weggeven
Woah!!!! Echt? Wat cool!!!!quote:Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij las palmas van herman den blijker![]()
tevens gingen we in een helikopter vliegen
ermm ff kijken hoor. 2 slaapkamers, een berging, een badkamer, een WC en een grote woonkamer annex keuken. En een balkonquote:Op zondag 7 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujHoe groot is je paleisje straks eigenlijk? Hoeveel kamers enzo?
netjes hoorquote:Op zondag 7 november 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ermm ff kijken hoor. 2 slaapkamers, een berging, een badkamer, een WC en een grote woonkamer annex keuken. En een balkonEn een parkeerplaats
Je meent hetquote:Op zondag 7 november 2010 12:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Phil Harris' is op 9 oktober Overleden op 53e leeftijd. Gezondheids problemen
ja dat niet, ik doe hieraan mee omdat ik echt vind dat discovery bergafwaarts is gegaanquote:Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj voor prijzen
Ik doe ook mee met van die betaalde enquete dingen enzo, is gewoon een leuk extraatjeGa strakjes met meer dan 20 euro korting mijn luchtje bestellen bij de kijkshop
uhm door geld uit te gevenquote:Op zondag 7 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!!!! Echt? Wat cool!!!!
Hoe regel je zoiets?
Klinkt goedquote:Op zondag 7 november 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ermm ff kijken hoor. 2 slaapkamers, een berging, een badkamer, een WC en een grote woonkamer annex keuken. En een balkonEn een parkeerplaats
Deze zou inderdaad zijn voor Discoveryquote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat niet, ik doe hieraan mee omdat ik echt vind dat discovery bergafwaarts is gegaan![]()
[..]
uhm door geld uit te geven
ik 197, ik ben dan ook geen gewone stervelingquote:Op zondag 7 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze zou inderdaad zijn voor DiscoveryDaar kijk ik bijna het meeste naar van alles wat ik op tv kijk...
ik wist niet dat gewone stervelingen ook zoiets konden regelen
meneer Wikipedia zei hetquote:
morgen! Net wakker?quote:
Jaquote:
Ja. Was om 5.30 thuis vannachtquote:
doeidoei!quote:Op zondag 7 november 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
ik heb honger ik ga zo maar eens douchen en een ontbijtje pakken ergens
dan mag het naquote:
Liebchen! Wie geht's?quote:Op zondag 7 november 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan niet quoten![]()
Morgen Liebchen
En dat is waar PeZu, je bent een bijzondere niet-sterveling
gezellig toch?quote:
Fok! Mobile gaat gewoon goedquote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan trouwens nog steeds niet quoten, hebben meer daar last van?
quote:Op zondag 7 november 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
LiebchenHet gaat wel
Ben aan het aanrommelen (nu mandjes onder de salontafel aan het uitzoeken
). Hoe heb jij het gehad in de Duutse discooooooo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik niet hoorquote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
beterschapquote:Op zondag 7 november 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben ziekHad me heel stoer voorgenomen om te gaan werken vandaag maar dat was mn lichaam niet met me eens
Ik zit mobiel en dat werkt gewoonquote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
whehe das al goed ik ga zo tochquote:Op zondag 7 november 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry Gier, had even behoefte aan veel kletsen![]()
ik kan gewoon alles nogquote:
dankequote:Op zondag 7 november 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
De ene helft kan dus wel quoten, de andere helft niet
En lekker geldwolf
Veel plezier Gier
Liefquote:
quote:
Thanks allemaalquote:
Ik kan alleen nog maar mijn eigen posts edittenquote:
Hey Enfequote:Op zondag 7 november 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben ziekHad me heel stoer voorgenomen om te gaan werken vandaag maar dat was mn lichaam niet met me eens
Hier is alles ook nog ok hoor! Ik heb nog nooit problemen gehad met Fok! Eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2010 12:54 schreef Panda72 het volgende:
Fijn Gier volgens mij ben jij een van de weinigen bij wie alles het nog doet
Hoezo is er weer wat stuk?quote:Op zondag 7 november 2010 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is alles ook nog ok hoor! Ik heb nog nooit problemen gehad met Fok! Eigenlijk
Jij bent er dan toch ook al zeker bijna drie maanden bijquote:Op zondag 7 november 2010 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is alles ook nog ok hoor! Ik heb nog nooit problemen gehad met Fok! Eigenlijk
En het is niet stuk gegaan in die tijd? Dat is al bijna een recordquote:Op zondag 7 november 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent er dan toch ook al zeker bijna drie maanden bij
Ik heb de laatste tijd op zich niet veel problemen dus hier ook niet echt stukquote:Op zondag 7 november 2010 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het is niet stuk gegaan in die tijd? Dat is al bijna een record
Precies, dat ging vroegah wel andersquote:Op zondag 7 november 2010 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het is niet stuk gegaan in die tijd? Dat is al bijna een record
Toen waren we al blij als het niet 3 maanden aan een plat lagquote:Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, dat ging vroegah wel anders
Ja man, lekker Netscape Navigator of zoquote:Op zondag 7 november 2010 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
IE6??? Je zou er eens over kunnen gaan nadenken eventueel misschien of iets nieuwers te nemen?
Ah, dat klinkt wel bekend.quote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
@Marcb1974
het is een becrijfs PC..
ik geloof dat we per 1 jan overgaan naar vista.. dan zal de IE ook geupdate worden gokl ik
Flinke achteruitgang met Vista.quote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
@Marcb1974
het is een becrijfs PC..
ik geloof dat we per 1 jan overgaan naar vista.. dan zal de IE ook geupdate worden gokl ik
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 7 november 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Poezels
Eerst klom Sofie in het openstaande laatje
[ afbeelding ]
Vervolgens wilde Hilde ook, maar die kon er zelf nog niet in, dus die heb ik geholpenToen sprong Sofie er natuurlijk ook weer bij
[ afbeelding ]
En samen petsen in de la is natuurlijk geweldig
[ afbeelding ]
Wat een schatjesquote:Op zondag 7 november 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Poezels
Eerst klom Sofie in het openstaande laatje
[ afbeelding ]
Vervolgens wilde Hilde ook, maar die kon er zelf nog niet in, dus die heb ik geholpenToen sprong Sofie er natuurlijk ook weer bij
[ afbeelding ]
En samen petsen in de la is natuurlijk geweldig
[ afbeelding ]
quote:
Jepquote:Op zondag 7 november 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja lief zijn ze he?
En gelukkig voor jou dan maar Fles dat ie in mijn huis staat en ik em wel mooi vind
quote:Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop dat je er OP past, anders is m'n bank stuk
Ik ga ook niet trouwenquote:Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik denk niet dat ik ga trouwenEn dan nog, iets met geven en nemen en compromissen sluiten
Ik ben de 23e jarigquote:Op zondag 7 november 2010 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
Jahoor.. ik weet met wie
22 juni.. ik begreep dat dat de verjaardag van iemand uit de KSC was??
as woensdag trouwjurk uitzoeken
idem hier, + m'n broerquote:Op zondag 7 november 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
En waarom vind je dat Barretje?
Mijn ouders wonen ook gewoon samen, en hebben mij.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 7 november 2010 13:47 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga zo dames, heren, koeken & peren
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 13:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Naar een vriend van me.
Gamen, jeweetz.
Ik welquote:
Ik ookquote:
Ik ook weerquote:
Bye peerquote:
woei!!quote:
Oh nu kan het weerquote:Op zondag 7 november 2010 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
WheheheGedeelde smart is halve smart
Jeeeeeeejquote:
Ik acht de kans op het nog krijgen van kinderen nog erg klein. En een huis kopen zou ik niet in NL doen, dan verkas ik naar Duitslandquote:Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
Marijke,
het is niet eenmalig een bezoekje aan een notaris ( dat bezoekje maken wij sowieso ook, trouwen onder huwelijkse voorwaarden) maar iedere keer als er een grote financiele gebeurtenis is.. ( kopen huis, een van de twee gaat minder werken, etc) maar ook daar kan je minder aandacht aan geven dan kost het idd minder..
overigens kan je ook goedkoop trouwen
wij weten ook de locatie
Fantastische locatie mijn nicht heeft daar haar huwelijk gevierd.quote:Op zondag 7 november 2010 13:51 schreef Barretje80 het volgende:
Marijke,
het is niet eenmalig een bezoekje aan een notaris ( dat bezoekje maken wij sowieso ook, trouwen onder huwelijkse voorwaarden) maar iedere keer als er een grote financiele gebeurtenis is.. ( kopen huis, een van de twee gaat minder werken, etc) maar ook daar kan je minder aandacht aan geven dan kost het idd minder..
overigens kan je ook goedkoop trouwen
wij weten ook de locatie
Gedeelde vreugde is dubbele vreugdequote:
Wat wilde je zeggen lieverd?quote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja om nou nog iets over dat kastje te zeggen is ook een beetje laat
Wat is er mis met dat kastjequote:Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar ja om nou nog iets over dat kastje te zeggen is ook een beetje laat
Hij vindt em niet mooiquote:
Oh dat het in splinters in de open haard gaat als we gaan trouwen, verder niksquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wilde je zeggen lieverd?
Spuit11quote:
Precies. En tijdens de meet kijkt ie maar de andere kant opquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij vindt em niet mooiEn daarom ben ik blij voor hem dat het mijn huis en mijn kastje is
EN ik voor jou dusquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hij vindt em niet mooiEn daarom ben ik blij voor hem dat het mijn huis en mijn kastje is
Doegquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ben er weer vandoor![]()
waarschijnlijk tot later
Het werkt, knopje teruiggevondenquote:
trevquote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
waarschijnlijk tot later
Houdoe!quote:Op zondag 7 november 2010 13:55 schreef Trevland het volgende:
waarschijnlijk tot later
Is maar goed dat we allebei niet willen trouwenquote:Op zondag 7 november 2010 13:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat het in splinters in de open haard gaat als we gaan trouwen, verder niks
Echt nietquote:Op zondag 7 november 2010 13:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Precies. En tijdens de meet kijkt ie maar de andere kant op.
ben net pas wakkerquote:
Liefdequote:
Ja en?quote:
ik ga dat gebagger van jullie niet teruglezenquote:
Gemenerdquote:Op zondag 7 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is maar goed dat we allebei niet willen trouwen
* Marijkezwolle mompelt nog een keer iets over compromissen en geven en nemen![]()
[..]
Echt nietDan mag ie er recht tegenover zitten
hehe dat doe ik ook nooit..quote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dat gebagger van jullie niet teruglezen
Nou nou, ik ga er niet dood aan hoor, voor een avondjequote:Op zondag 7 november 2010 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Echt nietDan mag ie er recht tegenover zitten
Het staat welgeteld 3 posts ofzo boven jequote:Op zondag 7 november 2010 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dat gebagger van jullie niet teruglezen
Gelukkig, want ik wil je niet dood vermoordenquote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, ik ga er niet dood aan hoor, voor een avondje
als het maar een paar pagina's zijn lees ik het meestal wel terugquote:Op zondag 7 november 2010 14:00 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehe dat doe ik ook nooit..
das een halve dag taak
alleen de laatste "bladzijde"
quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het staat welgeteld 3 posts ofzo boven je![]()
Luie donder
ik ben meestal te langzaam ( of te druk bezig) voor " een paar pagina's "quote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als het maar een paar pagina's zijn lees ik het meestal wel terug
Ik denk het ookquote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Vroeger las die batsbaas nog alles terug. Ik denk dat het de leeftijd is...![]()
...
Ik lees ook niet alles terug, vaak alleen een deelquote:Op zondag 7 november 2010 14:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben meestal te langzaam ( of te druk bezig) voor " een paar pagina's "
sinds er een paar topics per dag er door heen worden gejaagd niet meerquote:Op zondag 7 november 2010 14:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Vroeger las die batsbaas nog alles terug. Ik denk dat het de leeftijd is...![]()
...
die doet gelukkig geen pijn meerquote:Op zondag 7 november 2010 14:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk het ookOf het ligt aan de pijn in z'n teentje
Fijn!quote:Op zondag 7 november 2010 14:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die doet gelukkig geen pijn meer
nog een beetjequote:Op zondag 7 november 2010 14:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn!Ook niet meer dik enzo?
Kusje d'r opquote:
Helleuquote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi mensen
Iemand een idee hoe ik 15 kilo kan aankomen?
Ik heb het wonderrecept nog niet gevondenquote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi mensen
nah, meneer de docter kan de pot op met z'n adviesquote:Op zondag 7 november 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helleu
Nou je mag wel wat van mij?
Anders zou ik eens wat van die shakes scoren bij de apotheek als je moeilijk aan kan komen. Anders gewoon meer eten
Bier drinken en frituurvoer kanenquote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi mensen
quote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi mensen
Dat werkt niet bij iedereen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier drinken en frituurvoer kanen
Lijkt me heel goed ook voor je lichaamquote:Op zondag 7 november 2010 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bier drinken en frituurvoer kanen
meer gerechten met op room gebaseerde sausen etenquote:
Been there, done thatquote:
Lijkt me wat gezonder voor m'n leeftijdquote:Op zondag 7 november 2010 14:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
meer gerechten met op room gebaseerde sausen eten
lijkt me van welquote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lijkt me wat gezonder voor m'n leeftijd
Nou mij niet. Room is dierlijk vet, en frituur plantaardig vet. Plantaardig vet is minder ongezond (want hoger in onverzadigde vetzuren en cholesterol)quote:Op zondag 7 november 2010 14:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Lijkt me wat gezonder voor m'n leeftijd
Daarom kan ie ook maar beter niet door extra vet aankomen.quote:Op zondag 7 november 2010 14:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou mij niet. Room is dierlijk vet, en frituur plantaardig vet. Plantaardig vet is minder ongezond (want hoger in onverzadigde vetzuren en cholesterol)
Dat klinkt best lekker maar ontzettend vetquote:Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
aardappels, daar zeg je wat.
Ik heb hier nog een bak aardappel-room-speksalade staan. Maar eens wat uit lepelen
Klinkt goedquote:Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier nog een bak aardappel-room-speksalade staan. Maar eens wat uit lepelen
quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga dadelijk maar eens een pizza in de oven gooien![]()
Ben jij nou nog niet gedouchtquote:Op zondag 7 november 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan ga ik maar gewoon de was opruimen, stofzuigen en douchen
quote:Op zondag 7 november 2010 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dan ga ik maar gewoon de was opruimen, stofzuigen en douchen
quote:
Als brunch?quote:Op zondag 7 november 2010 14:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga dadelijk maar eens een pizza in de oven gooien![]()
Nja valt eigenlijk wel mee denk ik. Maar het moet haast wel aandikkend zijn. Is het niet het spek, dan de room, en anders altijd nog de aardappel. Enige wat er aan vezels in zit moet van het spoortje bieslook komen wat er ook bij in zitquote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat klinkt best lekker maar ontzettend vet
ontbijtquote:
maar hierna heb je toch geen zin meer in lunch?quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets mompelt over heel de dag nat zijn
Hier ookquote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is eigenlijk best lekker weer hier trouwens
Viel Erfolg!quote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Duits proefwerk leren voor morgen .______.'
ik lunch nooitquote:Op zondag 7 november 2010 14:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar hierna heb je toch geen zin meer in lunch?
hier nietquote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is eigenlijk best lekker weer hier trouwens
succesquote:Op zondag 7 november 2010 14:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Duits proefwerk leren voor morgen .______.'
bedanktquote:
dan hoef je ook niet te lerenquote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedanktmaar Duits is simpel, ken het al bijna!
JIj liever dan ik..quote:Op zondag 7 november 2010 14:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
bedanktmaar Duits is simpel, ken het al bijna!
ik versta en spreek het goedquote:Op zondag 7 november 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
JIj liever dan ik..
Ik kan er helemaal niks van.. begrijp het enigszins als ze het spreken,maar kan niks zeggen
Ik ben de afgelopen maanden 5 kilo aangekomen hebben?quote:Op zondag 7 november 2010 14:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoi mensen
marijke wilde hem ook al wat kilo's donerenquote:Op zondag 7 november 2010 15:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden 5 kilo aangekomen hebben?
Zelf gemaakt of zelf gekocht?quote:Op zondag 7 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
ik wil 10 kilo kwijt voor die trouwerij..quote:Op zondag 7 november 2010 15:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden 5 kilo aangekomen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |