Jeujquote:Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja dat krijg ik in Fort OverIJssel ook
ja is echt leuk, je moet over de shows, website, reclames etc vragen beantwoorden en hoe dat bij dc past en wat ze kunne verbeterenquote:Op zondag 7 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangemeld
En niet alles alles hoor
teveel sigaretten, koffie, red bull en geen slaap plus stressquote:Op zondag 7 november 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neeeee! Hij was zo'n gruwelijke baas
Hoe is het gebeurd?
Weet niet preciesquote:Op zondag 7 november 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neeeee! Hij was zo'n gruwelijke baas
Hoe is het gebeurd?
ziet er mooi uit!quote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[afbeelding ]
[ afbeelding ]
afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is echt leuk, je moet over de shows, website, reclames etc vragen beantwoorden en hoe dat bij dc past en wat ze kunne verbeteren![]()
weet ik maar iig genoeg
klopt ja, even google-enquote:Op zondag 7 november 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet preciesWeet wel dat hij al langer kwakkelde met zijn gezondheid...
Ja, en iets met doorvaren met een longembolie oidquote:Op zondag 7 november 2010 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
teveel sigaretten, koffie, red bull en geen slaap plus stress
btw deze zomer nog die king krab gegeten gevangen door 1 van die bazen
Kusje op je duim!quote:
ik had je nog gewaarschuwd!quote:
ja en dus leuke prijzen en bij elke enquête worden er redelijk wat weggevenquote:
bij las palmas van herman den blijkerquote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en iets met doorvaren met een longembolie oid
Woah, cool! Waar?
Jeuj voor prijzenquote:Op zondag 7 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dus leuke prijzen en bij elke enquête worden er redelijk wat weggeven
Woah!!!! Echt? Wat cool!!!!quote:Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij las palmas van herman den blijker![]()
tevens gingen we in een helikopter vliegen
ermm ff kijken hoor. 2 slaapkamers, een berging, een badkamer, een WC en een grote woonkamer annex keuken. En een balkonquote:Op zondag 7 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujHoe groot is je paleisje straks eigenlijk? Hoeveel kamers enzo?
netjes hoorquote:Op zondag 7 november 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ermm ff kijken hoor. 2 slaapkamers, een berging, een badkamer, een WC en een grote woonkamer annex keuken. En een balkonEn een parkeerplaats
Je meent hetquote:Op zondag 7 november 2010 12:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Phil Harris' is op 9 oktober Overleden op 53e leeftijd. Gezondheids problemen
ja dat niet, ik doe hieraan mee omdat ik echt vind dat discovery bergafwaarts is gegaanquote:Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj voor prijzen
Ik doe ook mee met van die betaalde enquete dingen enzo, is gewoon een leuk extraatjeGa strakjes met meer dan 20 euro korting mijn luchtje bestellen bij de kijkshop
uhm door geld uit te gevenquote:Op zondag 7 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!!!! Echt? Wat cool!!!!
Hoe regel je zoiets?
Klinkt goedquote:Op zondag 7 november 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ermm ff kijken hoor. 2 slaapkamers, een berging, een badkamer, een WC en een grote woonkamer annex keuken. En een balkonEn een parkeerplaats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |