quote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb zo'n grote dat ie niet in de 34 cm koekenpan past
Vanochtend ontbeten met tosti met kaas en sucukquote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
gefeliciteerdquote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook ik wil mijn wijnboek en en
ik won van de week een stalen usb stick van discovery channel
WAUW! Dat wil ik ook winnenquote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook ik wil mijn wijnboek en en
ik won van de week een stalen usb stick van discovery channel
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 12:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap nu ook het cadeautje voor je nu ex-vriendin
ik wou ook eieeren met sucuk acili maken maar ik kreeg maagzuurquote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Vanochtend ontbeten met tosti met kaas en sucuk. Maar een frikandel en een schnitzel gaat er altijd wel in.
Vanochtend ontbeten met tosti met kaas en sucukquote:Op zondag 7 november 2010 12:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
discovery channelquote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAUW! Dat wil ik ook winnenIk ben dol op USB sticks en discovery channel
![]()
Zit jouw brievenbus ook buiten?
[..]
gezellig
Jup, betraptquote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
ik wou ook eieeren met sucuk acili maken maar ik kreeg maagzuur
Ja, da's wel jammerquote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
discovery channelalleen veel herhalingen tegenwoordig
ik ben lid van het discovery pannel, gewoon oaf en toe wat vragen invullen, ik won ook al een zaklampquote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Wat moest je ervoor doen?
nee hij is beveiligdquote:Op zondag 7 november 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WAUW! Dat wil ik ook winnenIk ben dol op USB sticks en discovery channel
![]()
Zit jouw brievenbus ook buiten?
[..]
gezellig
uhm ik ga hier niet met jou over pratenquote:
dat zeg ik ook steeds en hopelijk luisteren zequote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
discovery channelalleen veel herhalingen tegenwoordig
Er is een Fok!woordenboek op wikipedia. Maar TVP betekent terug vind post. Maar door de volg topic knop is dat wat onzinnig gewordenquote:Op zondag 7 november 2010 12:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Waarom weet ik eigenlijk nog steeds niet wat TVP betekend?
Is dat er?
ik zit te wachten op nieuw deadliest catch maar dat gaat nog wel effe durenquote:Op zondag 7 november 2010 12:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, da's wel jammermaar ook wel redelijk wat nieuwe series
Wauw, kan ik daar ook nog lid van worden?quote:Op zondag 7 november 2010 12:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben lid van het discovery pannel, gewoon oaf en toe wat vragen invullen, ik won ook al een zaklamp![]()
[..]
nee hij is beveiligd![]()
[..]
uhm ik ga hier niet met jou over praten![]()
[..]
dat zeg ik ook steeds en hopelijk luisteren ze
Jaquote:Op zondag 7 november 2010 12:18 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik zit te wachten op nieuw deadliest catch maar dat gaat nog wel effe duren
ok, bedankt!quote:Op zondag 7 november 2010 12:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er is een Fok!woordenboek op wikipedia. Maar TVP betekent terug vind post. Maar door de volg topic knop is dat wat onzinnig geworden
welke was dat?quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn mijn favo kapitein is dood
http://www.discoverypanel.nl/quote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, kan ik daar ook nog lid van worden?
En gelukkig maar, zou wat vreemd zijn als we dat hier zouden bespreken![]()
ja idd dat was de krab baasquote:Op zondag 7 november 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaEn mijn favo kapitein is dood
Oeh ja dat krijg ik in Fort OverIJssel ookquote:Op zondag 7 november 2010 11:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar wel een balkon en daar komen vogeltjes ook
quote:Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
welke was dat?
Al een tijdje niet meer gekeken (:
neeeee! Hij was zo'n gruwelijke baasquote:
Aangemeldquote:Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.discoverypanel.nl/![]()
jij weet toch alles![]()
[..]
ja idd dat was de krab baas
Jeujquote:Op zondag 7 november 2010 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh ja dat krijg ik in Fort OverIJssel ook
ja is echt leuk, je moet over de shows, website, reclames etc vragen beantwoorden en hoe dat bij dc past en wat ze kunne verbeterenquote:Op zondag 7 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aangemeld
En niet alles alles hoor
teveel sigaretten, koffie, red bull en geen slaap plus stressquote:Op zondag 7 november 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neeeee! Hij was zo'n gruwelijke baas
Hoe is het gebeurd?
Weet niet preciesquote:Op zondag 7 november 2010 12:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neeeee! Hij was zo'n gruwelijke baas
Hoe is het gebeurd?
ziet er mooi uit!quote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[afbeelding ]
[ afbeelding ]
afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 7 november 2010 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja is echt leuk, je moet over de shows, website, reclames etc vragen beantwoorden en hoe dat bij dc past en wat ze kunne verbeteren![]()
weet ik maar iig genoeg
klopt ja, even google-enquote:Op zondag 7 november 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet niet preciesWeet wel dat hij al langer kwakkelde met zijn gezondheid...
Ja, en iets met doorvaren met een longembolie oidquote:Op zondag 7 november 2010 12:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
teveel sigaretten, koffie, red bull en geen slaap plus stress
btw deze zomer nog die king krab gegeten gevangen door 1 van die bazen
Kusje op je duim!quote:
ik had je nog gewaarschuwd!quote:
ja en dus leuke prijzen en bij elke enquête worden er redelijk wat weggevenquote:
bij las palmas van herman den blijkerquote:Op zondag 7 november 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en iets met doorvaren met een longembolie oid
Woah, cool! Waar?
Jeuj voor prijzenquote:Op zondag 7 november 2010 12:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dus leuke prijzen en bij elke enquête worden er redelijk wat weggeven
Woah!!!! Echt? Wat cool!!!!quote:Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij las palmas van herman den blijker![]()
tevens gingen we in een helikopter vliegen
ermm ff kijken hoor. 2 slaapkamers, een berging, een badkamer, een WC en een grote woonkamer annex keuken. En een balkonquote:Op zondag 7 november 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JeujHoe groot is je paleisje straks eigenlijk? Hoeveel kamers enzo?
netjes hoorquote:Op zondag 7 november 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ermm ff kijken hoor. 2 slaapkamers, een berging, een badkamer, een WC en een grote woonkamer annex keuken. En een balkonEn een parkeerplaats
Je meent hetquote:Op zondag 7 november 2010 12:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Phil Harris' is op 9 oktober Overleden op 53e leeftijd. Gezondheids problemen
ja dat niet, ik doe hieraan mee omdat ik echt vind dat discovery bergafwaarts is gegaanquote:Op zondag 7 november 2010 12:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jeuj voor prijzen
Ik doe ook mee met van die betaalde enquete dingen enzo, is gewoon een leuk extraatjeGa strakjes met meer dan 20 euro korting mijn luchtje bestellen bij de kijkshop
uhm door geld uit te gevenquote:Op zondag 7 november 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woah!!!! Echt? Wat cool!!!!
Hoe regel je zoiets?
Klinkt goedquote:Op zondag 7 november 2010 12:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ermm ff kijken hoor. 2 slaapkamers, een berging, een badkamer, een WC en een grote woonkamer annex keuken. En een balkonEn een parkeerplaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |