Liefquote:
quote:
Thanks allemaalquote:
Ik kan alleen nog maar mijn eigen posts edittenquote:
Hey Enfequote:Op zondag 7 november 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben ziekHad me heel stoer voorgenomen om te gaan werken vandaag maar dat was mn lichaam niet met me eens
Hier is alles ook nog ok hoor! Ik heb nog nooit problemen gehad met Fok! Eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2010 12:54 schreef Panda72 het volgende:
Fijn Gier volgens mij ben jij een van de weinigen bij wie alles het nog doet
Hoezo is er weer wat stuk?quote:Op zondag 7 november 2010 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is alles ook nog ok hoor! Ik heb nog nooit problemen gehad met Fok! Eigenlijk
Jij bent er dan toch ook al zeker bijna drie maanden bijquote:Op zondag 7 november 2010 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is alles ook nog ok hoor! Ik heb nog nooit problemen gehad met Fok! Eigenlijk
En het is niet stuk gegaan in die tijd? Dat is al bijna een recordquote:Op zondag 7 november 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent er dan toch ook al zeker bijna drie maanden bij
Ik heb de laatste tijd op zich niet veel problemen dus hier ook niet echt stukquote:Op zondag 7 november 2010 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het is niet stuk gegaan in die tijd? Dat is al bijna een record
Precies, dat ging vroegah wel andersquote:Op zondag 7 november 2010 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het is niet stuk gegaan in die tijd? Dat is al bijna een record
Toen waren we al blij als het niet 3 maanden aan een plat lagquote:Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, dat ging vroegah wel anders
Ja man, lekker Netscape Navigator of zoquote:Op zondag 7 november 2010 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
IE6??? Je zou er eens over kunnen gaan nadenken eventueel misschien of iets nieuwers te nemen?
Ah, dat klinkt wel bekend.quote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
@Marcb1974
het is een becrijfs PC..
ik geloof dat we per 1 jan overgaan naar vista.. dan zal de IE ook geupdate worden gokl ik
Flinke achteruitgang met Vista.quote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
@Marcb1974
het is een becrijfs PC..
ik geloof dat we per 1 jan overgaan naar vista.. dan zal de IE ook geupdate worden gokl ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |