Deze zou inderdaad zijn voor Discoveryquote:Op zondag 7 november 2010 12:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat niet, ik doe hieraan mee omdat ik echt vind dat discovery bergafwaarts is gegaan![]()
[..]
uhm door geld uit te geven
ik 197, ik ben dan ook geen gewone stervelingquote:Op zondag 7 november 2010 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Deze zou inderdaad zijn voor DiscoveryDaar kijk ik bijna het meeste naar van alles wat ik op tv kijk...
ik wist niet dat gewone stervelingen ook zoiets konden regelen
meneer Wikipedia zei hetquote:
morgen! Net wakker?quote:
Jaquote:
Ja. Was om 5.30 thuis vannachtquote:
doeidoei!quote:Op zondag 7 november 2010 12:43 schreef PeZu het volgende:
ik heb honger ik ga zo maar eens douchen en een ontbijtje pakken ergens
dan mag het naquote:
Liebchen! Wie geht's?quote:Op zondag 7 november 2010 12:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan niet quoten![]()
Morgen Liebchen
En dat is waar PeZu, je bent een bijzondere niet-sterveling
gezellig toch?quote:
Fok! Mobile gaat gewoon goedquote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik kan trouwens nog steeds niet quoten, hebben meer daar last van?
quote:Op zondag 7 november 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
LiebchenHet gaat wel
Ben aan het aanrommelen (nu mandjes onder de salontafel aan het uitzoeken
). Hoe heb jij het gehad in de Duutse discooooooo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik niet hoorquote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
beterschapquote:Op zondag 7 november 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben ziekHad me heel stoer voorgenomen om te gaan werken vandaag maar dat was mn lichaam niet met me eens
Ik zit mobiel en dat werkt gewoonquote:Op zondag 7 november 2010 12:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
whehe das al goed ik ga zo tochquote:Op zondag 7 november 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry Gier, had even behoefte aan veel kletsen![]()
ik kan gewoon alles nogquote:
dankequote:Op zondag 7 november 2010 12:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
De ene helft kan dus wel quoten, de andere helft niet
En lekker geldwolf
Veel plezier Gier
Liefquote:
quote:
Thanks allemaalquote:
Ik kan alleen nog maar mijn eigen posts edittenquote:
Hey Enfequote:Op zondag 7 november 2010 12:48 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben ziekHad me heel stoer voorgenomen om te gaan werken vandaag maar dat was mn lichaam niet met me eens
Hier is alles ook nog ok hoor! Ik heb nog nooit problemen gehad met Fok! Eigenlijkquote:Op zondag 7 november 2010 12:54 schreef Panda72 het volgende:
Fijn Gier volgens mij ben jij een van de weinigen bij wie alles het nog doet
Hoezo is er weer wat stuk?quote:Op zondag 7 november 2010 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is alles ook nog ok hoor! Ik heb nog nooit problemen gehad met Fok! Eigenlijk
Jij bent er dan toch ook al zeker bijna drie maanden bijquote:Op zondag 7 november 2010 13:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Hier is alles ook nog ok hoor! Ik heb nog nooit problemen gehad met Fok! Eigenlijk
En het is niet stuk gegaan in die tijd? Dat is al bijna een recordquote:Op zondag 7 november 2010 13:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent er dan toch ook al zeker bijna drie maanden bij
Ik heb de laatste tijd op zich niet veel problemen dus hier ook niet echt stukquote:Op zondag 7 november 2010 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het is niet stuk gegaan in die tijd? Dat is al bijna een record
Precies, dat ging vroegah wel andersquote:Op zondag 7 november 2010 13:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En het is niet stuk gegaan in die tijd? Dat is al bijna een record
Toen waren we al blij als het niet 3 maanden aan een plat lagquote:Op zondag 7 november 2010 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, dat ging vroegah wel anders
Ja man, lekker Netscape Navigator of zoquote:Op zondag 7 november 2010 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
IE6??? Je zou er eens over kunnen gaan nadenken eventueel misschien of iets nieuwers te nemen?
Ah, dat klinkt wel bekend.quote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
@Marcb1974
het is een becrijfs PC..
ik geloof dat we per 1 jan overgaan naar vista.. dan zal de IE ook geupdate worden gokl ik
Flinke achteruitgang met Vista.quote:Op zondag 7 november 2010 13:17 schreef Barretje80 het volgende:
@Marcb1974
het is een becrijfs PC..
ik geloof dat we per 1 jan overgaan naar vista.. dan zal de IE ook geupdate worden gokl ik
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 7 november 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Poezels
Eerst klom Sofie in het openstaande laatje
[ afbeelding ]
Vervolgens wilde Hilde ook, maar die kon er zelf nog niet in, dus die heb ik geholpenToen sprong Sofie er natuurlijk ook weer bij
[ afbeelding ]
En samen petsen in de la is natuurlijk geweldig
[ afbeelding ]
Wat een schatjesquote:Op zondag 7 november 2010 13:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Poezels
Eerst klom Sofie in het openstaande laatje
[ afbeelding ]
Vervolgens wilde Hilde ook, maar die kon er zelf nog niet in, dus die heb ik geholpenToen sprong Sofie er natuurlijk ook weer bij
[ afbeelding ]
En samen petsen in de la is natuurlijk geweldig
[ afbeelding ]
quote:
Jepquote:Op zondag 7 november 2010 13:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja lief zijn ze he?
En gelukkig voor jou dan maar Fles dat ie in mijn huis staat en ik em wel mooi vind
quote:Op zondag 7 november 2010 13:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik hoop dat je er OP past, anders is m'n bank stuk
Ik ga ook niet trouwenquote:Op zondag 7 november 2010 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, ik denk niet dat ik ga trouwenEn dan nog, iets met geven en nemen en compromissen sluiten
Ik ben de 23e jarigquote:Op zondag 7 november 2010 13:32 schreef Barretje80 het volgende:
Jahoor.. ik weet met wie
22 juni.. ik begreep dat dat de verjaardag van iemand uit de KSC was??
as woensdag trouwjurk uitzoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |