dit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabant niet kunnen waarderen omdat ze jaloers zijn op onze levensstijl
jij bent zeker van helmond hequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:05 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ga eens even je clubje aanbidden. en weg uit het bashtopic
Ja steuntrekken, wiet kweken en zwerversbier zuipen willen we allemaal..quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabant niet kunnen waarderen omdat ze jaloers zijn op onze levensstijl
Brabantquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja steuntrekken, wiet kweken en zwerversbier zuipen willen we allemaal..
TS durft niet te zeggen waar hij vandaan komtquote:
doe eens kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:07 schreef deepart het volgende:
[..]
TS durft niet te zeggen waar hij vandaan komt
mensen die denken dat new kids een serieuze representatie is van brabant http://i.fok.nl/s/emo.gifquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
quote:
Neeejjj, zeg me dat dat nep isquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:09 schreef Whutzur het volgende:
[ afbeelding ]
dit is brabant.
zeg eens hallo.
jij kent leerdam?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef deepart het volgende:
Leerdam, daar wil je toch niet wonen... zo'n suffe plaats
He leuk mijn foto in dit topic.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:09 schreef Whutzur het volgende:
[ afbeelding ]
dit is brabant.
zeg eens hallo.
het is nep.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Neeejjj, zeg me dat dat nep is
Ik zie er geen hoor. Bashtopics maken is voor jaloerse mensen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef Whutzur het volgende:
zie al die Brabanders
ZH bashtopics maken![]()
![]()
![]()
![]()
Zo jij hebt een goed beeld van Brabant man, volgens mij ben jij nog niet eens je eigen huis uit geweest. Laat staan in Brabant geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Bashtopics maken is voor jaloerse mensen.
En of, ik wil daar nog niet dood gevonden wordenquote:
oftewel je kent leerdam niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:12 schreef deepart het volgende:
[..]
En of, ik wil daar nog niet dood gevonden worden![]()
Als Den Bosch diamant is dan is Leerdam pek
quote:
Ik ben daar wel eens geweest, dat is geen grapje. Ik kom namelijk in tegenstelling tot jou wél geregeld buiten de provinciequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:13 schreef Whutzur het volgende:
[..]
oftewel je kent leerdam niet.
kan je ook normaal zeggen man
ik ook hoor, waar uit denk je van niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens geweest, dat is geen grapje. Ik kom namelijk in tegenstelling tot jou wél geregeld buiten de provincie
ik zocht op zuid hollandquote:
kloptquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ik zocht op zuid holland
[ afbeelding ]
Je kent Brabant van KNOTBquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:14 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik ook hoor, waar uit denk je van niet?
Charmant huis ook, daarachterquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Als je dit ziet is het niet goed
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon dat het van karton is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
Raadhuisplein in Waalwijk
[ afbeelding ]
Er zit anders niemand.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Beurs, beste kroeg in Schijndel
[ afbeelding ]
't grifke.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nog eens goed mongoolquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat het van karton is.
Afgefikt.quote:
Art Deco??? Het ding staat op z'n kop joh!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker art deco in Schijndel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef deepart het volgende:
Hoe fucking baas is dit:
[ afbeelding ]
Wanneer jouw reactie net zo serieus is als de mijne lig ik krom van het lachen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo jij hebt een goed beeld van Brabant man, volgens mij ben jij nog niet eens je eigen huis uit geweest. Laat staan in Brabant geweest.
Jawel, achter die bomen zie je de houten constructies. Zeker in een film als decor gebruikt?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed mongool
[ afbeelding ]
Ik ben altijd serieusquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wanneer jouw reactie net zo serieus is als de mijne lig ik krom van het lachen.
Natuurlijk kom ik mijn eigen huis uit, hoe moet ik anders aan mijn uitkering en bier en van mijn wiet af komen?
Gij kékt nie goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jawel, achter die bomen zie je de houten constructies. Zeker in een film als decor gebruikt?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
En Den Bosch natuurlijk.![]()
![]()
check die gouden draak shinen.
[ afbeelding ]
Keivetquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:20 schreef Proletariaat het volgende:
De kegels in Eindhoven
[ afbeelding ]!
Wilhelminaplein (heetmanplein) en de draak leuke routes voor je rij examen......quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat ben je grappig man.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
*snuift* Nou, ik vind 't nog niet veel soeps wat ik tot nu toe gezien heb. Hebben jullie niks groters en spectaculairders? (behalve dan de Mercedessen 500 SL van die omgekochte wethouders?)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op nog geen 30 meter afstand van:
[ afbeelding ]
Jan de Grootquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op nog geen 30 meter afstand van:
[ afbeelding ]
Club Eastquote:
Wat een logoquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je topic heeft nog geen 2 pages.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:23 schreef Whutzur het volgende:
brabant faalt en deepart reageers eens op mijn comments op pag.2 ofzo.
waarom was je in leerdam, en dit heeft 4 pags.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Je topic heeft nog geen 2 pages.![]()
En ik heb op elke post gereageerd![]()
Leerdam
Mensen die niet minstens 100 posts per page hebben horen er niet bij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:24 schreef Whutzur het volgende:
[..]
waarom was je in leerdam, en dit heeft 4 pags.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die niet minstens 100 posts per page hebben horen er niet bij.
HAHAHAHA JA GOEIE!~!~!!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent dit?
en rond de 16?
ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zeg: Brabant aan België geven. Hop, tuinhekkie er omheen en toedeledoki
OOK AL ZO'N GOEIE!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Zonder Brabant zou Nederland nu een en al aids zijn. Wij hemelen het nog op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
en zo is hetquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder Brabant zou Nederland nu een en al aids zijn. Wij hemelen het nog op.
Je faaltquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent dit?
en rond de 16?
Ik zeg, opflikkeren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
je kan niet aids zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder Brabant zou Nederland nu een en al aids zijn. Wij hemelen het nog op.
geef eens antwoord.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Je faalt________!
leerdam________________!
Nee en neequote:
jij niet.quote:
inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Proletariaat het volgende:
Beter dat Noord-Brabant onafhankelijk wordt!
He, kom nou, wat is nou de TT??? Friesland is net aan de beurt geweest en helaas heb ik dat gemist. Ik kan wel incasseren hoor.quote:
Dus ik moet aan jou vertellen waarom ik in jouw kut dorp ben geweestquote:
Blijkbaar wel.quote:
Waarom zou ik mijn eigen provincie belachelijk laten maken? Ik doe leuk mee maar dan wel voor Brabantquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
He, kom nou, wat is nou de TT??? Friesland is net aan de beurt geweest en helaas heb ik dat gemist. Ik kan wel incasseren hoor.
Doe nou gewoon ff leuk mee.
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent dit?
en rond de 16?
beurs schijndelquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
[ afbeelding ]
1, L'dam is geen dorp.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus ik moet aan jou vertellen waarom ik in jouw kut dorp ben geweest
Wie ben jij dan____!
Leerdam____________________________________!
De lindeboomquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef Mr-Hanky het volgende:
[..]
beurs schijndelsmg en omstreken
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn eigen provincie belachelijk laten maken? Ik doe leuk mee maar dan wel voor Brabant
Hoezo, jij gaat hier serieus op in, lamme kutquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik vind je wel errrug serieus hoor. Dit is ONZ!!!!!
Pffff, meneer is op z'n tenen getrapt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo, jij gaat hier serieus op in, lamme kut
Die lijntjes zijn ervoor omdat de "quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef Whutzur het volgende:
[..]
1, L'dam is geen dorp.
en waarom die lijntjes. is dat Brabants geheimtaal?
Hou gewoon je janksmoelquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Pffff, meneer is op z'n tenen getrapt.
waarom ben je nog nooit in leerdam geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:35 schreef deepart het volgende:
[..]
Die lijntjes zijn ervoor omdat de "" alleen niet genoeg is.
Met je L'dam, lekker 'A'dam' nadoen
A'dam is wel baas, maar Leerdam is verre van dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk de rooie klets, omdat je zo raar doetquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:35 schreef Whutzur het volgende:
[..]
waarom ben je nog nooit in brabant geweest.Ik woon in BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Dat maakt je baasquote:
Ga maar door met bashenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Klachten in drievoud via PM. Verder niet zeuren, dit is een bashtopic, stelletje mietjes. En wie wil klagen over waar ik woon: zie bashtopic over Friesland en ga daar je gang
Ik breek je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Klachten in drievoud via PM. Verder niet zeuren, dit is een bashtopic, stelletje mietjes. En wie wil klagen over waar ik woon: zie bashtopic over Friesland en ga daar je gang
Het wordt onderhand eens tijd dat de rest van Nederland, Brabant erkent als elite provincie!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:37 schreef Confession het volgende:
Mensen , mensen, wat een gekakel, we zijn allemaal Nederland, wist je.
Laten we eens kakelen overeandere landen.![]()
In plaats stukken van ons eigen landje af te kraken.
Jullie zijn triest.
sint bestaat niet,quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:37 schreef Confession het volgende:
Mensen , mensen, wat een gekakel, we zijn allemaal Nederland, wist je.
Laten we eens kakelen overeandere landen.![]()
In plaats stukken van ons eigen landje af te kraken.
Jullie zijn triest.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Het wordt onderhand eens tijd dat de rest van Nederland, Brabant erkent als elite provincie!
Raak je er zenuwachtig van?quote:
Ze breekt je tandje hardquote:
Ik maak mijn handen niet vuil aan addergebroed.quote:
Mijn antwoord luidt: Leerdamquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef Whutzur het volgende:
[..]
nee, ik denk aan 3 dingen tegelijk.
geef eens antwoord.
Elite? Van die Durex Elite?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Het wordt onderhand eens tijd dat de rest van Nederland, Brabant erkent als elite provincie!
Ja Sint is uit Spanje ,quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:38 schreef Whutzur het volgende:
[..]
sint bestaat niet,
paus verkracht kinderen
(ja ik neuk je UI)
Condoomsquote:
Ha-haquote:
Ik vergat te lagge.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn antwoord luidt: Leerdam_________________!
Ik dacht altijd dat jullie van die gemoedelijke mensen warenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maak mijn handen niet vuil aan addergebroed.
Jij raakt stront toch ook niet aan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie van die gemoedelijke mensen waren
mensen die geen foto kunnen draaien, en dan toch commentaar geven....quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 random Brabanders.
Ja hoor. Alleen niet tegen aidsmensen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie van die gemoedelijke mensen waren
waarom zou ik de tijd ervoor nemen..quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef betyar het volgende:
[..]
mensen die geen foto kunnen draaien, en dan toch commentaar geven....
Dat zijn geen Brabanders, dat NKOTB fans uit andere provincies die hier hun idolen komen imiterenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 random Brabanders.
daar heb je mequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:43 schreef Whutzur het volgende:
[..]
waarom zou ik de tijd ervoor nemen..
het zijn maar Brabanders kom op zeg.
brabantse nachten zijn langquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:43 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
brabantse nachten zijn lang
Ze komen vaak langzaam op gang...
Nee, nu ga je te ver. Je laat je wel kennen zeg.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jij raakt stront toch ook niet aan?
gaan ze na 3 uur gewoon als een normaal feest opgang.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja maar dan, ja maar dan...
jahquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:45 schreef Proletariaat het volgende:
zou TS tevreden zijn over dit topic?
.... dan komt er nog niets vanquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:45 schreef Whutzur het volgende:
[..]
gaan ze na 3 uur gewoon als een normaal feest opgang.
Zeg vrouwtjelief, ik loop nog vlug
Jij zei dat dit ONZ wasquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, nu ga je te ver. Je laat je wel kennen zeg.
HHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA HA HA HA HA HA HA A HA Hquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
.... dan komt er nog niets van
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, nu ga je te ver. Je laat je wel kennen zeg.
het wereldberoemde brabants kwartiertjequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:46 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
.... dan komt er nog niets van
jij vindt jezelf geniaal?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:47 schreef betyar het volgende:
[..]
het wereldberoemde brabants kwartiertje
Ik heb eenn tik dat vind u vreemd misschienquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:44 schreef betyar het volgende:
[..]
link in de OPquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Bellatrix en Patje, ik reken erop dat jullie in het Friesland bashtopic gaan posten.
Friesland doet me niet zoveel. Nooit gedaan ook.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
Bellatrix en Patje, ik reken erop dat jullie in het Friesland bashtopic gaan posten.
Reken daar maar niet opquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef Boca_Raton het volgende:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:45 schreef Whutzur het volgende:
die 2 ruige Brabanders in dit topic vindt ik helemaal grappig.
Whutzur, ik zit me hier het schimpschompes te lachen. Ik heb helemaal niets tegen Brabant, maar gewoon: ff lekker zagen en zeuren en de trotse Brabanders op de kast jagen.quote:
Ja vreemd hè, baby'squote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Whutzur het volgende:
[ afbeelding ]
google : brabant random
leg dit eens uit Brabant.
ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Whutzur, ik zit me hier het schimpschompes te lachen. Ik heb helemaal niets tegen Brabant, maar gewoon: ff lekker zagen en zeuren en de trotse Brabanders op de kast jagen.
Dit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Whutzur, ik zit me hier het schimpschompes te lachen. Ik heb helemaal niets tegen Brabant, maar gewoon: ff lekker zagen en zeuren en de trotse Brabanders op de kast jagen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Whutzur het volgende:
[ afbeelding ]
google : brabant random
leg dit eens uit Brabant.
Duw hem nog een paar veren in zijn kont, hij zal het nodig hebben met zijn Leerdamquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En ook van volle glazen word ik gekquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ik heb eenn tik dat vind u vreemd misschien
Ik kan geen lege glazen voor me zien...
Ineens hebben ze niks tegen Brabantquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Kijk ze nu eens terugkrabbelen, haha stumpers!
Daarom vind je me meestal in de kroegquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef betyar het volgende:
[..]
En ook van volle glazen word ik gek
Maar dat los ik wel op ik zuip ze direct
kut foutje t moet weg
gast, alleen omdat ik in Leerdam woon hoef jij niks tegen Leerdam te hebben hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Duw hem nog een paar veren in zijn kont, hij zal het nodig hebben met zijn Leerdam
ik vind het leuk dat ik kan trollen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Ineens hebben ze niks tegen Brabant
Ze buigen voor de Brabantse elite
Nee Patje, Bellatrix en jij zijn omvergekegeld. Jullie willen niet eens reageren in het andere topic. Nou, ik had 't wel geweten!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Huiliesquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ben je altijd zo achterdochtig?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Whutzur het volgende:
[..]
gast, alleen omdat ik in Leerdam woon hoef jij niks tegen Leerdam te hebben hoor.
je bent er nl nooit geweest.
deze dame is een eindbaas.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee Patje, Bellatrix en jij zijn omvergekegeld. Jullie willen niet eens reageren in het andere topic. Nou, ik had 't wel geweten!
Even correctie gemaakt. Doe het anders nooit maar dit moest even.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik vind het leuk dat ik kan trollen.
Ik geef geen neuk om dat Friesland, waarom zou ik een andere provincie lopen bashen als ik hier mijn provincie kan verdedigenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee Patje, Bellatrix en jij zijn omvergekegeld. Jullie willen niet eens reageren in het andere topic. Nou, ik had 't wel geweten!
Ik denk dan over alles heel goed naquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Daarom vind je me meestal in de kroeg
En daar zit ik dan vaak tot s’morgens vroeg.
en 10 keer heb ik gevraagd wat je daar deed en waar je bent geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben je altijd zo achterdochtig?
Ik ben er wel geweest, inmiddels heb ik dat al zo'n 5 keer gezegd
Leerdam___________!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik vindt het leuk dat ik kan trollen.
Even correctie gemaakt. Doe het anders nooit maar het moest even.quote:
Niet veel in dat saaie dorpquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:55 schreef Whutzur het volgende:
[..]
en 10 keer heb ik gevraagd wat je daar deed en waar je bent geweest.
Hang ik s’avonds laat nog aan de barquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dan over alles heel goed na
Ook aan de smoes die ik mijn vrouw vertellen ga
Jij gaat stug door met rijmenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dan over alles heel goed na
Ook aan de smoes die ik mijn vrouw vertellen ga
Waarom wil je zo graag weten wat ik in dat dorp van jouw gedaan heb?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:56 schreef Whutzur het volgende:
[..]
2de x het is geen dorp.
maar waarom geef je jezelf niet bloot
Die brengt me thuis en ook al ben ik zatquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:56 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Hang ik s’avonds laat nog aan de bar
Dan staat er weer ‘n taxie voor me klaar .
omdat je hier niet bent geweest en dat wil ik even bustenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag weten wat ik in dat dorp van jouw gedaan heb?
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel Brabanders staan er nog? Ik heb er twee zien vallen
Mja ik ben er wel geweest dus helaas voor jouquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef Whutzur het volgende:
[..]
omdat je hier niet bent geweest en dat wil ik even busten
Ik lig lekker te chillen en te kijken hoe de mensen van boven de rivieren elkaar steeds maar blijven inhalen qua sadness.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel Brabanders staan er nog? Ik heb er twee zien vallen
En word ik wakker rond een uur of eenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Die brengt me thuis en ook al ben ik zat
Toch krijg ik altijd weer de sleutel in het gat
Wij zijn normale mensen, staan altijd met beide benen op de grondquote:
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef Whutzur het volgende:
[..]
en dat zeg je in het bashtopic?
er is ook een + topic hoor
google maps telt niet mee hè.quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Mja ik ben er wel geweest dus helaas voor jou
M`n kop doet pijn, dan denk ik heel terecht:quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
En word ik wakker rond een uur of een
Dan draait de wereld om me heen
kan jij niet omvallen?quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij zijn normale mensen, staan altijd met beide benen op de grond
Leerdam is geen dataverkeer waardquote:
Nee zoveel heb ik nog niet gedronkenquote:
Homoquote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Whutzur, ik vind Grote_Aap_Ernst en Betyar heel sympathiek: ze blijven lekker doorrijmen en laten zich niet op de kast jagen door gelegenheids-bashers zoals jij en ik.
Wat denk jij?
ik vind ze kleine bazenquote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Whutzur, ik vind Grote_Aap_Ernst en Betyar heel sympathiek: ze blijven lekker doorrijmen en laten zich niet op de kast jagen door gelegenheids-bashers zoals jij en ik.
Wat denk jij?
Ik heb je nog geen bash zien makenquote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat denk jij?
En nu komt het refrein nog een keer!quote:Op zondag 7 november 2010 00:01 schreef betyar het volgende:
[..]
M`n kop doet pijn, dan denk ik heel terecht:
Een van die dertig pilsjes was waarschijnlijk slecht
quote:
Goede zins opbouw.quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik d8 dat Brabanders zijn homo's haten
Heeft ie een bril nodig om dat te zienquote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
Ik ben een vrouw
Dat weet je zeker?quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
Ik ben een vrouw
Wij omarmen onze homo's.quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik d8 dat Brabanders zijn homo's haten
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
Ik ben een vrouw
Ole en we vatten er nog 1quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
En nu komt het refrein nog een keer!
Brabantse nachten zijn lang,
Brabantse nachten zijn lang
pilske!quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
Ik ben een vrouw
oké,quote:
effe een pilske vattenquote:
Forum Opties | |