Ze breekt je tandje hardquote:
Ik maak mijn handen niet vuil aan addergebroed.quote:
Mijn antwoord luidt: Leerdamquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef Whutzur het volgende:
[..]
nee, ik denk aan 3 dingen tegelijk.
geef eens antwoord.
Elite? Van die Durex Elite?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Het wordt onderhand eens tijd dat de rest van Nederland, Brabant erkent als elite provincie!
Ja Sint is uit Spanje ,quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:38 schreef Whutzur het volgende:
[..]
sint bestaat niet,
paus verkracht kinderen
(ja ik neuk je UI)
Condoomsquote:
Ha-haquote:
Ik vergat te lagge.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn antwoord luidt: Leerdam_________________!
Ik dacht altijd dat jullie van die gemoedelijke mensen warenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maak mijn handen niet vuil aan addergebroed.
Jij raakt stront toch ook niet aan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie van die gemoedelijke mensen waren
mensen die geen foto kunnen draaien, en dan toch commentaar geven....quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 random Brabanders.
Ja hoor. Alleen niet tegen aidsmensen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie van die gemoedelijke mensen waren
waarom zou ik de tijd ervoor nemen..quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef betyar het volgende:
[..]
mensen die geen foto kunnen draaien, en dan toch commentaar geven....
Dat zijn geen Brabanders, dat NKOTB fans uit andere provincies die hier hun idolen komen imiterenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 random Brabanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |