Je topic heeft nog geen 2 pages.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:23 schreef Whutzur het volgende:
brabant faalt en deepart reageers eens op mijn comments op pag.2 ofzo.
waarom was je in leerdam, en dit heeft 4 pags.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Je topic heeft nog geen 2 pages.![]()
En ik heb op elke post gereageerd![]()
Leerdam
Mensen die niet minstens 100 posts per page hebben horen er niet bij.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:24 schreef Whutzur het volgende:
[..]
waarom was je in leerdam, en dit heeft 4 pags.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:25 schreef deepart het volgende:
[..]
Mensen die niet minstens 100 posts per page hebben horen er niet bij.
HAHAHAHA JA GOEIE!~!~!!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent dit?
en rond de 16?
ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik zeg: Brabant aan België geven. Hop, tuinhekkie er omheen en toedeledoki
OOK AL ZO'N GOEIE!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
Zonder Brabant zou Nederland nu een en al aids zijn. Wij hemelen het nog op.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
en zo is hetquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder Brabant zou Nederland nu een en al aids zijn. Wij hemelen het nog op.
Je faaltquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent dit?
en rond de 16?
Ik zeg, opflikkeren.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:27 schreef Boca_Raton het volgende:
je kan niet aids zijn.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:28 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Zonder Brabant zou Nederland nu een en al aids zijn. Wij hemelen het nog op.
geef eens antwoord.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:29 schreef deepart het volgende:
[..]
Je faalt________!
leerdam________________!
Nee en neequote:
jij niet.quote:
inderdaad.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef Proletariaat het volgende:
Beter dat Noord-Brabant onafhankelijk wordt!
He, kom nou, wat is nou de TT??? Friesland is net aan de beurt geweest en helaas heb ik dat gemist. Ik kan wel incasseren hoor.quote:
Dus ik moet aan jou vertellen waarom ik in jouw kut dorp ben geweestquote:
Blijkbaar wel.quote:
Waarom zou ik mijn eigen provincie belachelijk laten maken? Ik doe leuk mee maar dan wel voor Brabantquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
He, kom nou, wat is nou de TT??? Friesland is net aan de beurt geweest en helaas heb ik dat gemist. Ik kan wel incasseren hoor.
Doe nou gewoon ff leuk mee.
Ja.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:26 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
jij bent dit?
en rond de 16?
beurs schijndelquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Beurs, beste kroeg in Schijndel
[ afbeelding ]
1, L'dam is geen dorp.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef deepart het volgende:
[..]
Dus ik moet aan jou vertellen waarom ik in jouw kut dorp ben geweest
Wie ben jij dan____!
Leerdam____________________________________!
De lindeboomquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef Mr-Hanky het volgende:
[..]
beurs schijndelsmg en omstreken
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou ik mijn eigen provincie belachelijk laten maken? Ik doe leuk mee maar dan wel voor Brabant
Hoezo, jij gaat hier serieus op in, lamme kutquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, ik vind je wel errrug serieus hoor. Dit is ONZ!!!!!
Pffff, meneer is op z'n tenen getrapt.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Hoezo, jij gaat hier serieus op in, lamme kut
Die lijntjes zijn ervoor omdat de "quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:32 schreef Whutzur het volgende:
[..]
1, L'dam is geen dorp.
en waarom die lijntjes. is dat Brabants geheimtaal?
Hou gewoon je janksmoelquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:34 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Pffff, meneer is op z'n tenen getrapt.
waarom ben je nog nooit in leerdam geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:35 schreef deepart het volgende:
[..]
Die lijntjes zijn ervoor omdat de "" alleen niet genoeg is.
Met je L'dam, lekker 'A'dam' nadoen
A'dam is wel baas, maar Leerdam is verre van dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk de rooie klets, omdat je zo raar doetquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oh, wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:35 schreef Whutzur het volgende:
[..]
waarom ben je nog nooit in brabant geweest.Ik woon in BrabantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Dat maakt je baasquote:
Ga maar door met bashenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Klachten in drievoud via PM. Verder niet zeuren, dit is een bashtopic, stelletje mietjes. En wie wil klagen over waar ik woon: zie bashtopic over Friesland en ga daar je gang
Ik breek je.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Klachten in drievoud via PM. Verder niet zeuren, dit is een bashtopic, stelletje mietjes. En wie wil klagen over waar ik woon: zie bashtopic over Friesland en ga daar je gang
Het wordt onderhand eens tijd dat de rest van Nederland, Brabant erkent als elite provincie!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:37 schreef Confession het volgende:
Mensen , mensen, wat een gekakel, we zijn allemaal Nederland, wist je.
Laten we eens kakelen overeandere landen.![]()
In plaats stukken van ons eigen landje af te kraken.
Jullie zijn triest.
sint bestaat niet,quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:37 schreef Confession het volgende:
Mensen , mensen, wat een gekakel, we zijn allemaal Nederland, wist je.
Laten we eens kakelen overeandere landen.![]()
In plaats stukken van ons eigen landje af te kraken.
Jullie zijn triest.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Het wordt onderhand eens tijd dat de rest van Nederland, Brabant erkent als elite provincie!
Raak je er zenuwachtig van?quote:
Ze breekt je tandje hardquote:
Ik maak mijn handen niet vuil aan addergebroed.quote:
Mijn antwoord luidt: Leerdamquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef Whutzur het volgende:
[..]
nee, ik denk aan 3 dingen tegelijk.
geef eens antwoord.
Elite? Van die Durex Elite?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:38 schreef deepart het volgende:
[..]
Het wordt onderhand eens tijd dat de rest van Nederland, Brabant erkent als elite provincie!
Ja Sint is uit Spanje ,quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:38 schreef Whutzur het volgende:
[..]
sint bestaat niet,
paus verkracht kinderen
(ja ik neuk je UI)
Condoomsquote:
Ha-haquote:
Ik vergat te lagge.quote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef deepart het volgende:
[..]
Mijn antwoord luidt: Leerdam_________________!
Ik dacht altijd dat jullie van die gemoedelijke mensen warenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik maak mijn handen niet vuil aan addergebroed.
Jij raakt stront toch ook niet aan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie van die gemoedelijke mensen waren
mensen die geen foto kunnen draaien, en dan toch commentaar geven....quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 random Brabanders.
Ja hoor. Alleen niet tegen aidsmensen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jullie van die gemoedelijke mensen waren
waarom zou ik de tijd ervoor nemen..quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:42 schreef betyar het volgende:
[..]
mensen die geen foto kunnen draaien, en dan toch commentaar geven....
Dat zijn geen Brabanders, dat NKOTB fans uit andere provincies die hier hun idolen komen imiterenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:41 schreef Whutzur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2 random Brabanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |