dit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabant niet kunnen waarderen omdat ze jaloers zijn op onze levensstijl
jij bent zeker van helmond hequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:05 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ga eens even je clubje aanbidden. en weg uit het bashtopic
Ja steuntrekken, wiet kweken en zwerversbier zuipen willen we allemaal..quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef Patje1987 het volgende:
Mensen die Brabant niet kunnen waarderen omdat ze jaloers zijn op onze levensstijl
Brabantquote:
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ja steuntrekken, wiet kweken en zwerversbier zuipen willen we allemaal..
TS durft niet te zeggen waar hij vandaan komtquote:
doe eens kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:07 schreef deepart het volgende:
[..]
TS durft niet te zeggen waar hij vandaan komt
mensen die denken dat new kids een serieuze representatie is van brabant http://i.fok.nl/s/emo.gifquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
quote:
Neeejjj, zeg me dat dat nep isquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:09 schreef Whutzur het volgende:
[ afbeelding ]
dit is brabant.
zeg eens hallo.
jij kent leerdam?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef deepart het volgende:
Leerdam, daar wil je toch niet wonen... zo'n suffe plaats
He leuk mijn foto in dit topic.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:09 schreef Whutzur het volgende:
[ afbeelding ]
dit is brabant.
zeg eens hallo.
het is nep.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Neeejjj, zeg me dat dat nep is
Ik zie er geen hoor. Bashtopics maken is voor jaloerse mensen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:10 schreef Whutzur het volgende:
zie al die Brabanders
ZH bashtopics maken![]()
![]()
![]()
![]()
Zo jij hebt een goed beeld van Brabant man, volgens mij ben jij nog niet eens je eigen huis uit geweest. Laat staan in Brabant geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:06 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Bashtopics maken is voor jaloerse mensen.
En of, ik wil daar nog niet dood gevonden wordenquote:
oftewel je kent leerdam niet.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:12 schreef deepart het volgende:
[..]
En of, ik wil daar nog niet dood gevonden worden![]()
Als Den Bosch diamant is dan is Leerdam pek
quote:
Ik ben daar wel eens geweest, dat is geen grapje. Ik kom namelijk in tegenstelling tot jou wél geregeld buiten de provinciequote:Op zaterdag 6 november 2010 23:13 schreef Whutzur het volgende:
[..]
oftewel je kent leerdam niet.
kan je ook normaal zeggen man
ik ook hoor, waar uit denk je van niet?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:14 schreef deepart het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens geweest, dat is geen grapje. Ik kom namelijk in tegenstelling tot jou wél geregeld buiten de provincie
ik zocht op zuid hollandquote:
kloptquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ik zocht op zuid holland
[ afbeelding ]
Je kent Brabant van KNOTBquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:14 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik ook hoor, waar uit denk je van niet?
Charmant huis ook, daarachterquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Als je dit ziet is het niet goed
[ afbeelding ]
Je ziet gewoon dat het van karton is.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Patje1987 het volgende:
Raadhuisplein in Waalwijk
[ afbeelding ]
Er zit anders niemand.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Beurs, beste kroeg in Schijndel
[ afbeelding ]
't grifke.....quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:15 schreef Bellatrix het volgende:
Beurs, beste kroeg in Schijndel
[ afbeelding ]
Kijk nog eens goed mongoolquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Je ziet gewoon dat het van karton is.
Afgefikt.quote:
Art Deco??? Het ding staat op z'n kop joh!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef Bellatrix het volgende:
Lekker art deco in Schijndel
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:16 schreef deepart het volgende:
Hoe fucking baas is dit:
[ afbeelding ]
Wanneer jouw reactie net zo serieus is als de mijne lig ik krom van het lachen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zo jij hebt een goed beeld van Brabant man, volgens mij ben jij nog niet eens je eigen huis uit geweest. Laat staan in Brabant geweest.
Jawel, achter die bomen zie je de houten constructies. Zeker in een film als decor gebruikt?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed mongool
[ afbeelding ]
Ik ben altijd serieusquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:18 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wanneer jouw reactie net zo serieus is als de mijne lig ik krom van het lachen.
Natuurlijk kom ik mijn eigen huis uit, hoe moet ik anders aan mijn uitkering en bier en van mijn wiet af komen?
Gij kékt nie goedquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Jawel, achter die bomen zie je de houten constructies. Zeker in een film als decor gebruikt?
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
En Den Bosch natuurlijk.![]()
![]()
check die gouden draak shinen.
[ afbeelding ]
Keivetquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:20 schreef Proletariaat het volgende:
De kegels in Eindhoven
[ afbeelding ]!
Wilhelminaplein (heetmanplein) en de draak leuke routes voor je rij examen......quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:19 schreef Bellatrix het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wat ben je grappig man.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Boca_Raton het volgende:
*snuift* Nou, ik vind 't nog niet veel soeps wat ik tot nu toe gezien heb. Hebben jullie niks groters en spectaculairders? (behalve dan de Mercedessen 500 SL van die omgekochte wethouders?)
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op nog geen 30 meter afstand van:
[ afbeelding ]
Jan de Grootquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Op nog geen 30 meter afstand van:
[ afbeelding ]
Club Eastquote:
Wat een logoquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:21 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |