Even correctie gemaakt. Doe het anders nooit maar het moest even.quote:
Niet veel in dat saaie dorpquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:55 schreef Whutzur het volgende:
[..]
en 10 keer heb ik gevraagd wat je daar deed en waar je bent geweest.
Hang ik s’avonds laat nog aan de barquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dan over alles heel goed na
Ook aan de smoes die ik mijn vrouw vertellen ga
Jij gaat stug door met rijmenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dan over alles heel goed na
Ook aan de smoes die ik mijn vrouw vertellen ga
Waarom wil je zo graag weten wat ik in dat dorp van jouw gedaan heb?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:56 schreef Whutzur het volgende:
[..]
2de x het is geen dorp.
maar waarom geef je jezelf niet bloot
Die brengt me thuis en ook al ben ik zatquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:56 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Hang ik s’avonds laat nog aan de bar
Dan staat er weer ‘n taxie voor me klaar .
omdat je hier niet bent geweest en dat wil ik even bustenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:57 schreef deepart het volgende:
[..]
Waarom wil je zo graag weten wat ik in dat dorp van jouw gedaan heb?
Waar dan?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel Brabanders staan er nog? Ik heb er twee zien vallen
Mja ik ben er wel geweest dus helaas voor jouquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef Whutzur het volgende:
[..]
omdat je hier niet bent geweest en dat wil ik even busten
Ik lig lekker te chillen en te kijken hoe de mensen van boven de rivieren elkaar steeds maar blijven inhalen qua sadness.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoeveel Brabanders staan er nog? Ik heb er twee zien vallen
En word ik wakker rond een uur of eenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Die brengt me thuis en ook al ben ik zat
Toch krijg ik altijd weer de sleutel in het gat
Wij zijn normale mensen, staan altijd met beide benen op de grondquote:
quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef Whutzur het volgende:
[..]
en dat zeg je in het bashtopic?
er is ook een + topic hoor
google maps telt niet mee hè.quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef deepart het volgende:
[..]
Mja ik ben er wel geweest dus helaas voor jou
M`n kop doet pijn, dan denk ik heel terecht:quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
En word ik wakker rond een uur of een
Dan draait de wereld om me heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |