quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:45 schreef Whutzur het volgende:
die 2 ruige Brabanders in dit topic vindt ik helemaal grappig.
Whutzur, ik zit me hier het schimpschompes te lachen. Ik heb helemaal niets tegen Brabant, maar gewoon: ff lekker zagen en zeuren en de trotse Brabanders op de kast jagen.quote:
Ja vreemd hè, baby'squote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Whutzur het volgende:
[ afbeelding ]
google : brabant random
leg dit eens uit Brabant.
ik ookquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Whutzur, ik zit me hier het schimpschompes te lachen. Ik heb helemaal niets tegen Brabant, maar gewoon: ff lekker zagen en zeuren en de trotse Brabanders op de kast jagen.
Dit.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Whutzur, ik zit me hier het schimpschompes te lachen. Ik heb helemaal niets tegen Brabant, maar gewoon: ff lekker zagen en zeuren en de trotse Brabanders op de kast jagen.
quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Whutzur het volgende:
[ afbeelding ]
google : brabant random
leg dit eens uit Brabant.
Duw hem nog een paar veren in zijn kont, hij zal het nodig hebben met zijn Leerdamquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En ook van volle glazen word ik gekquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:48 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Ik heb eenn tik dat vind u vreemd misschien
Ik kan geen lege glazen voor me zien...
Ineens hebben ze niks tegen Brabantquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Kijk ze nu eens terugkrabbelen, haha stumpers!
Daarom vind je me meestal in de kroegquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef betyar het volgende:
[..]
En ook van volle glazen word ik gek
Maar dat los ik wel op ik zuip ze direct
kut foutje t moet weg
gast, alleen omdat ik in Leerdam woon hoef jij niks tegen Leerdam te hebben hoor.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Duw hem nog een paar veren in zijn kont, hij zal het nodig hebben met zijn Leerdam
ik vind het leuk dat ik kan trollen.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:52 schreef deepart het volgende:
[..]
Ineens hebben ze niks tegen Brabant
Ze buigen voor de Brabantse elite
Nee Patje, Bellatrix en jij zijn omvergekegeld. Jullie willen niet eens reageren in het andere topic. Nou, ik had 't wel geweten!quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Huiliesquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:51 schreef Patje1987 het volgende:
Ben je altijd zo achterdochtig?quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Whutzur het volgende:
[..]
gast, alleen omdat ik in Leerdam woon hoef jij niks tegen Leerdam te hebben hoor.
je bent er nl nooit geweest.
deze dame is een eindbaas.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee Patje, Bellatrix en jij zijn omvergekegeld. Jullie willen niet eens reageren in het andere topic. Nou, ik had 't wel geweten!
Even correctie gemaakt. Doe het anders nooit maar dit moest even.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik vind het leuk dat ik kan trollen.
Ik geef geen neuk om dat Friesland, waarom zou ik een andere provincie lopen bashen als ik hier mijn provincie kan verdedigenquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee Patje, Bellatrix en jij zijn omvergekegeld. Jullie willen niet eens reageren in het andere topic. Nou, ik had 't wel geweten!
Ik denk dan over alles heel goed naquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
Daarom vind je me meestal in de kroeg
En daar zit ik dan vaak tot s’morgens vroeg.
en 10 keer heb ik gevraagd wat je daar deed en waar je bent geweest.quote:Op zaterdag 6 november 2010 23:54 schreef deepart het volgende:
[..]
Ben je altijd zo achterdochtig?
Ik ben er wel geweest, inmiddels heb ik dat al zo'n 5 keer gezegd
Leerdam___________!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:53 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik vindt het leuk dat ik kan trollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |