kan jij niet omvallen?quote:Op zondag 7 november 2010 00:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij zijn normale mensen, staan altijd met beide benen op de grond
Leerdam is geen dataverkeer waardquote:
Nee zoveel heb ik nog niet gedronkenquote:
Homoquote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Whutzur, ik vind Grote_Aap_Ernst en Betyar heel sympathiek: ze blijven lekker doorrijmen en laten zich niet op de kast jagen door gelegenheids-bashers zoals jij en ik.
Wat denk jij?
ik vind ze kleine bazenquote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Whutzur, ik vind Grote_Aap_Ernst en Betyar heel sympathiek: ze blijven lekker doorrijmen en laten zich niet op de kast jagen door gelegenheids-bashers zoals jij en ik.
Wat denk jij?
Ik heb je nog geen bash zien makenquote:Op zondag 7 november 2010 00:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat denk jij?
En nu komt het refrein nog een keer!quote:Op zondag 7 november 2010 00:01 schreef betyar het volgende:
[..]
M`n kop doet pijn, dan denk ik heel terecht:
Een van die dertig pilsjes was waarschijnlijk slecht
quote:
Goede zins opbouw.quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik d8 dat Brabanders zijn homo's haten
Heeft ie een bril nodig om dat te zienquote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
Ik ben een vrouw
Dat weet je zeker?quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
Ik ben een vrouw
Wij omarmen onze homo's.quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Whutzur het volgende:
[..]
ik d8 dat Brabanders zijn homo's haten
Nee.quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
Ik ben een vrouw
Ole en we vatten er nog 1quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Grote_Aap_Ernst het volgende:
[..]
En nu komt het refrein nog een keer!
Brabantse nachten zijn lang,
Brabantse nachten zijn lang
pilske!quote:
quote:Op zondag 7 november 2010 00:03 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
www.hansanders.nl
Ik ben een vrouw
oké,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|