Ik wil wel vriendjes met je zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
DANNY WAT BEN JE ALLEMAAL AAN HET DOENIK WORD GECONFRONTEERD MET MIJN VRIENDLOOSHEID ZO.
Het was prachtigquote:
Ja, mijn pakken leverancierquote:
Ik gok op paars.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Sok. het volgende:
Wtf, vrouwelijke collega van me in de bus op haar smoel gebeukt
Gok eens wat voor huidskleur de dader had.
Geel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Sok. het volgende:
Gok eens wat voor huidskleur de dader had.
ze zal die persoon wel verkeerd aangekeken hebben. waarschijnlijk zon arrogante kutkopquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Sok. het volgende:
Geil wijf; 26 punten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, mijn pakken leverancier
Ze hebben een nieuwe reclame campagne gelanceerd, "Shameless" en progressief Nederland staat op z'n kop en Facebook heeft ze eraf geflikkerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zij dat die kerel normaal moest doen nadat haar klasgenote die naast haar zat een tik kreeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze zal die persoon wel verkeerd aangekeken hebben. waarschijnlijk zon arrogante kutkop
En die klasgenote naast haar kreeg een tik omdat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zij dat die kerel normaal moest doen nadat haar klasgenote die naast haar zat een tik kreeg.
Zij of zei?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zij dat die kerel normaal moest doen nadat haar klasgenote die naast haar zat een tik kreeg.
Ik wil nu een pak bij suit supply kopen.quote:
Ze per ongeluk met haar tas tegen de stoel van die kerel kwam, toen ze haar boek in haar tas wilde doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En die klasgenote naast haar kreeg een tik omdat?
Zal wel een andere kant van het verhaal aanhangen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze per ongeluk met haar tas tegen de stoel van die kerel kwam, toen ze haar boek in haar tas wilde doen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil nu een pak bij suit supply kopen.
Ach, die kerel is opgepakt, moest ook huilen toen hij de bus uit stapte en er een paar politieauto's/motors stonden te wachtenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zal wel een andere kant van het verhaal aanhangen.
Het is jou ook een keer overkomen?quote:
Hm, nee. Ik doe niet aan eenmalige jongens. Daarom heb ik ook maar 3 bedpartners gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Dat jij dat nou bij de 1e de beste doet.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hm, nee. Ik doe niet aan eenmalige jongens. Daarom heb ik ook maar 3 bedpartners gehad.
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een heel proper meisje hoor.
Uhuhquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leugens. Meisjes zijn niet proper. Ze doen alleen alsof ze dat zijn om in de smaak te vallen. Meisjes zijn ranzig, vulgair, vaak buitensporig arrogant en hebben geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom scheld je zo, maagdenjongen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom scheld je zo, maagdenjongen?
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en het liever deel met iemand die ik leuk vind. Ik heb nog nooit eenmalig iets gedaan. Die drie zijn alle meedere keren geweest, vriendjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Uhuh
En dat je 3 bedpartners hebt gehad zegt niks over of jij niet aan eenmalig doet hoor.
Waarom zou je daar uberhaupt niet aan doen?
Hm, maar waarom zou je t niet eenmalig met iemand kunnen die je leuk vind, op vakantie bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en het liever deel met iemand die ik leuk vind. Ik heb nog nooit eenmalig iets gedaan. Die drie zijn alle meedere keren geweest, vriendjes.
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en totaal niet daarvan ben. Heeft geen enkele meerwaarde voor mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:55 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm, maar waarom zou je t niet eenmalig met iemand kunnen die je leuk vind, op vakantie bijvoorbeeld?
Hmk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en totaal niet daarvan ben. Heeft geen enkele meerwaarde voor mij.
Je probeert haar ervan te overtuigen dat ze het eenmalig met jongens doet, zodat ze dan het vooroordeel bevestigd?!quote:
Ja ik vind dat nou niet echt iets bijdragen of zo. Random persoon op vakantie neuken die ik wel er leuk uit vind zien. Dat is totaal wat anders dan iemand waar je gewoon een relatie mee kan opbouwen die je leuk vindt. So.quote:
Jij mag mijn dochters onderwijzenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik vind dat nou niet echt iets bijdragen of zo. Random persoon op vakantie neuken die ik wel er leuk uit vind zien. Dat is totaal wat anders dan iemand waar je gewoon een relatie mee kan opbouwen die je leuk vindt. So.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vond nu niet dat wij echt een relatie hadden, wolvendagen. Maar echt lekker was het ook niet. Dat zal er dus wel mee te maken hebben gehad. Kan gebeuren.
Mijn vader vindt mij ook de ideale dochter.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag mijn dochters onderwijzen
Als ze 21 zijn en voor het eerst naar buiten mogen zonder begeleiding...
Lijkt me sterk, die zit in Afghanistan zonder internet.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je probeert haar ervan te overtuigen dat ze het eenmalig met jongens doet, zodat ze dan het vooroordeel bevestigd?!
Oh oke, kan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik vind dat nou niet echt iets bijdragen of zo. Random persoon op vakantie neuken die ik wel er leuk uit vind zien. Dat is totaal wat anders dan iemand waar je gewoon een relatie mee kan opbouwen die je leuk vindt. So.
Hij heeft er maar één?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader vindt mij ook de ideale dochter.
Dan waren er dus meer dan drie en heb je destijds tegen me gelogen. Want in Afghanistan, daar zit ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die zit in Afghanistan zonder internet.
Nee, twee. Ik heb nog een zusje van bijna 14. Maar die zit altijd op haar kamer en doet nooit wat. Maar voor mijn leeftijd ben ik de ideale dochter. Ik ga eens per zoveel tijd uit, als ik er behoefte aan heb. Ik voer huishoudelijke klusjes uit als mijn vader en moeder het niet kunnen doen. etc etc.quote:
Of je bent gewoon aan het ijlen. Alsof ik uberhaupt iemand van fok zou shaggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan waren er dus meer dan drie en heb je destijds tegen me gelogen. Want in Afghanistan, daar zit ik niet.
Ook rv niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of je bent gewoon aan het ijlen. Alsof ik uberhaupt iemand van fok zou shaggen.
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of je bent gewoon aan het ijlen. Alsof ik uberhaupt iemand van fok zou shaggen.
Nu serieus: Kanker zeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar voor mijn leeftijd ben ik de ideale dochter.
Ik ga ook uit als ik er behoefte aan heb.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, twee. Ik heb nog een zusje van bijna 14. Maar die zit altijd op haar kamer en doet nooit wat. Maar voor mijn leeftijd ben ik de ideale dochter. Ik ga eens per zoveel tijd uit, als ik er behoefte aan heb. Ik voer huishoudelijke klusjes uit als mijn vader en moeder het niet kunnen doen. etc etc.
Mja ik heb daar maar 1 keer per maand behoefte aan en dan heb ik het wel weer gezien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ga ook uit als ik er behoefte aan heb.
Ieder weekend.
Maar is dat omdat die ene keer tegenvalt, of geen leuke vrienden, of wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja ik heb daar maar 1 keer per maand behoefte aan en dan heb ik het wel weer gezien.
Ik heb vrij saaie vrienden die alleen naar dezelfde tent willen waar maar een keer per maand een standaard feest is. En daar raak ik dan op uitgekeken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar is dat omdat die ene keer tegenvalt, of geen leuke vrienden, of wat?
Ik word serieus depri als ik een weekend thuis zit
Hm ja wij gaan ook altijd naar dezelfde discotheek hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vrij saaie vrienden die alleen naar dezelfde tent willen waar maar een keer per maand een standaard feest is. En daar raak ik dan op uitgekeken.Ik ga veel liever wat anders doen dan. Andere tent of zo.
Het feit dat je ontmaagd bent maakt je níet de ideale dochter...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, twee. Ik heb nog een zusje van bijna 14. Maar die zit altijd op haar kamer en doet nooit wat. Maar voor mijn leeftijd ben ik de ideale dochter. Ik ga eens per zoveel tijd uit, als ik er behoefte aan heb. Ik voer huishoudelijke klusjes uit als mijn vader en moeder het niet kunnen doen. etc etc.
Waarom kun je dan niet 'goed dansen'? Terwijl je wel kekke moves hebt? Dat gaat toch een beetje hand in hand. Ik heb het allebei.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb wel kekke moves altijd.
Moh ik vind het juist niks om altijd naar dezelfde tent te gaan. Ik kan die hele playlist dromen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm ja wij gaan ook altijd naar dezelfde discotheek hoor.
Maar dat is meer omdat er niet echt wat anders in de buurt is.
Ik vermaak me er prima overigens, de ene keer heb ik zin om te dansen en shit, sta k in discotheekzaal, andere keer meer zin om te socializen sta ik in de 'hollandse' bar.
Heb t bijna altijd wel naar m'n zin
Omdat de moves die ik doe er niet echt heel goed uit zien, maar ze zijn wel vet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom kun je dan niet 'goed dansen'? Terwijl je wel kekke moves hebt? Dat gaat toch een beetje hand in hand. Ik heb het allebei.
Toffend. Ik voor mezelf en voor de kuikens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat de moves die ik doe er niet echt heel goed uit zien, maar ze zijn wel vet.
Maar mij maakt het niet zoveel uit, ik dans voor mezelf, niet voor anderen.
Zweden!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan naar Zweden de wintervakantie. Naar Västerås. Maar ik ken alleen het meisje waar ik dan mee ga en we gaan bij haar familie logeren.AWKWARD.
Kuikens graven mijn dansstijl niet echt. Al is er soms wel 1 die ook ff lekker lomp meedanst.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toffend. Ik voor mezelf en voor de kuikens.
Kuikens vragen altijd of ik op hiphopdance zit. Ze delven het. Het doet ze aan Usher denken zeggen ze.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kuikens graven mijn dansstijl niet echt. Al is er soms wel 1 die ook ff lekker lomp meedanst.
Ik ben zweeds en ik lijk niet eens op ze.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zweden!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij Zweeds?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben zweeds en ik lijk niet eens op ze.
Usherquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kuikens vragen altijd of ik op hiphopdance zit. Ze delven het. Het doet ze aan Usher denken zeggen ze.
Ik zie de overeenkomsten wel, ook altijd leuk om te horen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Usher
Mijn dans doet ze denken aan mij.
Weinig indrukwekkend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vasteras in los wintros
Sneeuwquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
Mooie sneeuwfoto wel. Benieuwd wanneer hier de eerste sneeuw valt. Sneeuw.
En een luchtballonquote:
Nee. Ik ga misschien al met een vriendin naar haar familje. En anders ga ik volgend jaar zelf.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef Sok. het volgende:
Wd, zullen we samen op vakantie naar Zweden gaan zodat we van zukke mooie wandelingen kunnen maken?
Oh jammer, leek me gezellig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ga misschien al met een vriendin naar haar familje. En anders ga ik volgend jaar zelf.
Dat heb ik bij meisjes met All Stars + spijkerbroek + jasje/vestje met het randje van een shirtje dat eronder uit komt + haar in knotje. Ik vind het magisch.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Sok. het volgende:
Zag vandaag ook zo'n meisje bij de bus, ze was niet superknap ofzo, maar zo'n blosje op d'r wangen en k dacht gelijk
T zijn vaak de kleine dingen die t doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik bij meisjes met All Stars + spijkerbroek + jasje/vestje met het randje van een shirtje dat eronder uit komt + haar in knotje. Ik vind het magisch.
Misschien ben je het ook. Heb je dat vaker dan, Allure_? Weet jij eigenlijk wel wie jij bent? Of ben jij zo'n goedkeuringzoekend goedlachs en meegaand meisje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Allure_ het volgende:
Soms denk ik echt dat ik van de melkboer ben.
Nee, ik bedoel qua familie. Vaak begrijp ik echt niks van hun en zij ook niet van mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien ben je het ook. Heb je dat vaker dan, Allure_? Weet jij eigenlijk wel wie jij bent? Of ben jij zo'n goedkeuringzoekend goedlachs en meegaand meisje?
Herkenbaar, ik ben zo totaal anders dan m'n familiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel qua familie. Vaak begrijp ik echt niks van hun en zij ook niet van mij.
Dat is beter jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook echt niks met m'n familie. Wat m'n ouders natuurlijk weer niet leuk vindenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Sok. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben zo totaal anders dan m'n familie(Vaders kan iig.)
Best egoistisch ook: kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt niks met m'n familie. Wat m'n ouders natuurlijk weer niet leuk vinden. Je familie kan je niet uitzoeken, helaas
.
Hoi!quote:
True true. Ik heb ook een hekel aan verjaardagen van familie. Vooral omdat ik op zondag dan gewoon brak ben enzo, zit familie je zo raar aan te kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt niks met m'n familie. Wat m'n ouders natuurlijk weer niet leuk vinden. Je familie kan je niet uitzoeken, helaas
.
Zo kun je het ook bekijken ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Best egoistisch ook: kinderen krijgen.
Die kinderen moeten het daarna minstens iets van 18 jaar met die ouders doen.
Dat eerste, ja. Verjaardagenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Sok. het volgende:
[..]
True true. Ik heb ook een hekel aan verjaardagen van familie. Vooral omdat ik op zondag dan gewoon brak ben enzo, zit familie je zo raar aan te kijken![]()
Gelukkig is kant van m'n moeder wel chill (brabo's eh), daar ben ik een keer tijdens feest van m'n oom en tante die 25 jaar getrouwd waren, vol over m'n nek gegaan toen we naar huis gingen.
Opa, oma, ooms en tantes stonden erbij.
Moeder + vriend gingen naar huis (Flevoland), ik mocht daar wel blijven slapen. Ze hebben me gewoon rustig laten liggen, toen k wakker werd: "Zo, je was goed zat of niet, last van een kater?
".
Mja ik van beide kanten 1 van 1 jaar ouder ongeveer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat eerste, ja. Verjaardagen. Ik heb ook niet echt neven/nichten van mijn leeftijd. Ze zijn of veel jonger of veel ouder
. En op zondag ga ik no way mee.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Allure_ het volgende:
Mja, leuker onderwerp? Hier word ik niet vrolijk van
. En dat Edwin homo is in gtst maakt me ook niet vrolijk
.
Ik ga morgen oorbels maken. Leuk he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Allure_ het volgende:
.
Die 2e is leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga morgen oorbels maken. Leuk he.
[ afbeelding ]
zo een. moet je in 1 oor doen. heel apawrt. wil wel zien of 't wat is.![]()
En ik wil nog met een veer maken zoals:
[ afbeelding ]
Jij, ik, romantisch filmpje. Lekker drankje erbij, openhaard aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Allure_ het volgende:
.
Fagquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij, ik, romantisch filmpje. Lekker drankje erbij, openhaard aan.
Beter?
kktje geilquote:
Ik doe niet aan snowballenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet ik jou even de mond snoeren?
Oeehhh, love itquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij heeft ook altijd leukessss
Wat ik bedoel is dat potentiele lovertjes zich zo ideaal mogelijk voordoen en als ze eenmaal seks hebben gehad, vragen ze of het voetbal erop mag en ze een biertje voor je wil halen...quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Sok. het volgende:
[..]
Oh, sorry dat ik anders ben dan jij man.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal ik mijn 12 cm hak even in jouw snowballen plaatsen?
Joaaa echt supertoffff. Ik wil ook zoiets maken. Ik ga geen 20 euro daarvoor betalen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeehhh, love it! Lijkt net of het in haar haar is verweven
. Die kleuren matchen ook precies bij haar haarkleur
.
Ik weet wel waar jij van houdquote:
Nee, maar je mag ze wel showenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zal ik mijn 12 cm hak even in jouw snowballen plaatsen?
Verschil is, ik ben geen potentiele lover.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat potentiele lovertjes zich zo ideaal mogelijk voordoen en als ze eenmaal seks hebben gehad, vragen ze of het voetbal erop mag en ze een biertje voor je wil halen...
M.a.w. je kijkt teveel Net 5
Alsof jij iets te zeggen hebt, schatjequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik weet wel waar jij van houd
[..]
Nee, maar je mag ze wel showen
Nee, die kruizen vind ik echt heel erg lelijk. Zelfs bij een goddelijkheid als haar vind ik het niet mooiquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:20 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Die kruizen vind ik ook leeeeeeeeeuk. Maar die zijn zo achterlijk zwaar.
Ah..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef Sok. het volgende:
[..]
Verschil is, ik ben geen potentiele lover.
En ik doe mij niet zo ideaal mogelijk voor, want tegenwoordig vind je bijna niemand meer die zulke dingen waarderen.
Kinkyquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:19 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alsof jij iets te zeggen hebt, schatje.
Volgende keer dat ik lapo heb, skip ik gewoon naar 4000. Daar zitten we echt al langquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:21 schreef BobbyB het volgende:
De nummering van de SC is nu echt fucked he
Je hebt geen open haard?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:24 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Maar de keren dat ik wat heb gedaan had dan ook niks met die dingen te maken.
PI Btquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat jij graag niets te zeggen had Ado?
Ook niet.quote:
Dat vindt hij niet leuk, daarom moet het juist gebeurenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oh, ik wist niet dat jij graag niets te zeggen had Ado?
Dus bevestig je alsnog dat mannen alleen voor platte seks gaan met dronken vrouwenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ook niet.
En ik had geen dvd speler tot m'n beschikking. En een lekker drankje hadden we al genoeg op.
Je ergert je eraan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Adolecens het volgende:
Ik ga een fles wijn open trekken.. JB zit op de bank Next Top Model te kijken en ik irriteer me eraan
Good luckquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat vindt hij niet leuk, daarom moet het juist gebeuren.
Nee, daarmee bevestig ik dat vrouwen daar voor gaan, als t aan mij lag was t op mijn manier gegaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus bevestig je alsnog dat mannen alleen voor platte seks gaan met dronken vrouwen
Het is weekend en het bier is opquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je ergert je eraan.
Iets irriteert je
Oh en wijn, en dan durf je mij een fag te noemen.
De kunst is om dat te verbergen, als je geen relatie hebt althans..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus bevestig je alsnog dat mannen alleen voor platte seks gaan met dronken vrouwen
Je hebt JB niet goed afgericht zo te zien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is weekend en het bier is op
Jij kiest bewust gewoon voor lieve vrouwen, ja. Ik kan je vast wel aan, ook al ben ik jongerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Good luck
Serieus.. de eerste vrouw die mij kan domineren en ik dan ook nog serieus kan nemen moet ik echt nog tegenkomen...
Whehequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Good luck
Serieus.. de eerste vrouw die mij kan domineren en ik dan ook nog serieus kan nemen moet ik echt nog tegenkomen...
Ik hoop dat je tussen de lakens toch wel een beetje dominant bent?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik zal het in ieder geval niet zijn, in het algemeen ben ik wel redelijk dominant maar tussen de lakens absoluut niet.
Doei Luurtjequote:
Ik heb haar juist wel goed afgericht, ik was zelf in de veronderstelling dat er nog was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je hebt JB niet goed afgericht zo te zien.
fag
Definieer lief. Ik kies voor enigszins lieve, maar ook onderdanige vrouwen. Ik wil aanbeden wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kiest bewust gewoon voor lieve vrouwen, ja. Ik kan je vast wel aan, ook al ben ik jonger.
Dat weet ik, ik kom je wel vaker tegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik zal het in ieder geval niet zijn, in het algemeen ben ik wel redelijk dominant maar tussen de lakens absoluut niet.
Ik voelde me niet aangesproken door 'dames'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie willen geen GRATIS Gucci Guilty sample?
Dominant zijn is niet hetzelfde als al het werk doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tussen de lakens toch wel een beetje dominant bent?
Ik had op vakantie na m'n 'ongeluk' een meisje, ik moest alsnog het werk doen, terwijl m'n been superdik en pijnlijk was en ik m'n arm in t gips had
Ik wel, maar ik hoef geen GRATIS Gucci Guilty sample.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken door 'dames'.
JAAAA Die is leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
Mr beans holidayik lach heel hard
Je was in de veronderstelling, dat er was, je ging er vanuit dat ze daarvoor zorgde. Was niet het geval, dus niet goed afgericht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb haar juist wel goed afgericht, ik was zelf in de veronderstelling dat er nog was.![]()
[..]
Definieer lief. Ik kies voor enigszins lieve, maar ook onderdanige vrouwen. Ik wil aanbeden wordenEn ik ga geen soort "wie heeft de langste pik" met je aan mbt of je me aan zou kunnen, want dat hebben er al velen gezegd...
[..]
Dat weet ik, ik kom je wel vaker tegenJij zou in het plaatje passen
Natuurlijk wel, initiatief tonen..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dominant zijn is niet hetzelfde als al het werk doen..
Geen zin om na te denken over deze post, te complex.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je was in de veronderstelling, dat er was, je ging er vanuit dat ze daarvoor zorgde. Was niet het geval, dus niet goed afgericht.
Nee, jij bent zeker niet dominant.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik toon genoeg initiatief, maar dat maakt me toch niet dominant?
Dat bepaal ik zelf wel biaaatchquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij bent zeker niet dominant.
Wat wel dan volgens jou?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik toon genoeg initiatief, maar dat maakt me toch niet dominant?
Nee, dat beeld geef je zelf al weg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel biaaatch
Danny heeft facebook omarmdquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Dqod het volgende:
"Like
Be the first of your friends to like this."
What the
Ohquote:
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga morgen wel de hele dag fitnessen ofzo.
We doen mee?quote:
Nee, maar heb hem al 10 keer gezien of zoquote:
Staan er ineens allemaal SC's op je FB omdat je er perongeluk op klikt. Weg goede reputatie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Dqod het volgende:
"Like
Be the first of your friends to like this."
What the
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staan er ineens allemaal SC's op je FB omdat je er perongeluk op klikt. Weg goede reputatie.
quote:
vanwaarquote:
Dat zijn de blosjes op mijn wangen die ik constant hebquote:
Heb je seks gehad?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn de blosjes op mijn wangen die ik constant heb
U_Uquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik al, remember?
[..]
WTF, nu al 3 pm's? O_o
Dat zijn prive SC's u_uquote:
Ik kreeg wel het icoontje bij mijn post dat ik een PM had maar heb geen nieuwe PM's. Ze zullen wel aan het knutselen zijn, want dat doen ze hier liever in een live omgeving ipv een testomgevingquote:
WTF, nu al 3 pm's? O_o
Zei iemand blosjes?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Morgen zal ik je eens blosjes geven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ga je ergens heen wat geen café is en ook geen thuis?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef Sok. het volgende:
Ik heb geen zin om naar t café toe te gaan, maar ook geen zin om thuis te blijven
Ik heb geen zin om erheen te gaan, niet om er te zijn. En als ik ergens anders heen ga moet ik alsnog daar heen gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je ergens heen wat geen café is en ook geen thuis?
Waarom eigenlijk?quote:
Nou van mijn vrienden gaan ze óf terug naar pappie en mammiequote:
Ja, nee duidelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou van mijn vrienden gaan ze óf terug naar pappie en mammie
of werken (wel achter de bar maarja dan kan je moeilijk uitgaan met die gasten)
of naar 10-0 om een of ander 16 jarig meisje te neuken.
Uiteraardquote:
........................................................... Kk ziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Morgen zal ik je eens blosjes geven.
K zie ze niet, pics?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard
Look at 'em shine
[..]
........................................................... Kk ziek
Only mental images u_uquote:
quote:
Wat krijg je dan?quote:
Dat zijn privezaken, oh waarde Ado.. Ik kan toch moeilijk mijn hele cyberseksleven gaan delen hierquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn privezaken, oh waarde Ado.. Ik kan toch moeilijk mijn hele cyberseksleven gaan delen hier
quote:
kkziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn privezaken, oh waarde Ado.. Ik kan toch moeilijk mijn hele cyberseksleven gaan delen hier
Walgelijke reactiequote:
Bwahahaha.. Wat is dezequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien helpt dit erbij?!
http://link.marktplaats.nl/391145188
Wat denk je?!quote:
Die goeie ouwe tijdquote:
ZH, ben jij het?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef BobbyB het volgende:
Waarom moet het hier altijd over seks gaan?Beter houden we een boekbespreking met een wijntje erbij.
Mieters.quote:
quote:
Oké, wat is het mooiste boek dat jullie ooit hebben gelezen? Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? Welk boek vond je ronduit kut?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef BobbyB het volgende:
Waarom moet het hier altijd over seks gaan?Beter houden we een boekbespreking met een wijntje erbij.
Katten kunnen niet op FOK!, mallerd.quote:
Ze durft nog niet.. Bang katje ehquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Katten kunnen niet op FOK!, mallerd.
Good girl.. Snoepje?quote:
Mooiste boek was toch wel de Bijbel. Laatste boek was Pinkeltje. Kutste boek was de handleiding mijn IKEA kast.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, wat is het mooiste boek dat jullie ooit hebben gelezen? Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? Welk boek vond je ronduit kut?
quote:
Lekker. Likje?quote:
Hallo, ik wil mijn boekbespreking graag over ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, wat is het mooiste boek dat jullie ooit hebben gelezen? Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? Welk boek vond je ronduit kut?
Hoi!quote:
Kom maar met die ruwe tong van jequote:
Bah Ado. Er zijn poesjes bij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef Adolecens het volgende:
Wijn heb ik al en ik vond dit een goed boek.
Link
Hoi, gekke katquote:
Poesjesquote:
quote:
quote:
Bobby.. Respect voor poesjes.. Waar is hetquote:
Poesjes zijn goedquote:
DUS DAT EH!! DUS DATTTTTTTTTTquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Dqod het volgende:
Bobby.. Respect voor poesjes.. Waar is het [ afbeelding ]
quote:
Herman breedbekkikker.quote:
Bwohohoho:oquote:
Mawrtijnquote:
* Hik.quote:
quote:
klaagquote:
Wat niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
nee dat doe ik jullie niet aan
Gebeurtquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |