Ik wil wel vriendjes met je zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
DANNY WAT BEN JE ALLEMAAL AAN HET DOENIK WORD GECONFRONTEERD MET MIJN VRIENDLOOSHEID ZO.
Het was prachtigquote:
Ja, mijn pakken leverancierquote:
Ik gok op paars.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Sok. het volgende:
Wtf, vrouwelijke collega van me in de bus op haar smoel gebeukt
Gok eens wat voor huidskleur de dader had.
Geel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Sok. het volgende:
Gok eens wat voor huidskleur de dader had.
ze zal die persoon wel verkeerd aangekeken hebben. waarschijnlijk zon arrogante kutkopquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Sok. het volgende:
Geil wijf; 26 punten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, mijn pakken leverancier
Ze hebben een nieuwe reclame campagne gelanceerd, "Shameless" en progressief Nederland staat op z'n kop en Facebook heeft ze eraf geflikkerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zij dat die kerel normaal moest doen nadat haar klasgenote die naast haar zat een tik kreeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze zal die persoon wel verkeerd aangekeken hebben. waarschijnlijk zon arrogante kutkop
En die klasgenote naast haar kreeg een tik omdat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zij dat die kerel normaal moest doen nadat haar klasgenote die naast haar zat een tik kreeg.
Zij of zei?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zij dat die kerel normaal moest doen nadat haar klasgenote die naast haar zat een tik kreeg.
Ik wil nu een pak bij suit supply kopen.quote:
Ze per ongeluk met haar tas tegen de stoel van die kerel kwam, toen ze haar boek in haar tas wilde doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En die klasgenote naast haar kreeg een tik omdat?
Zal wel een andere kant van het verhaal aanhangen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze per ongeluk met haar tas tegen de stoel van die kerel kwam, toen ze haar boek in haar tas wilde doen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil nu een pak bij suit supply kopen.
Ach, die kerel is opgepakt, moest ook huilen toen hij de bus uit stapte en er een paar politieauto's/motors stonden te wachtenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zal wel een andere kant van het verhaal aanhangen.
Het is jou ook een keer overkomen?quote:
Hm, nee. Ik doe niet aan eenmalige jongens. Daarom heb ik ook maar 3 bedpartners gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Dat jij dat nou bij de 1e de beste doet.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hm, nee. Ik doe niet aan eenmalige jongens. Daarom heb ik ook maar 3 bedpartners gehad.
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een heel proper meisje hoor.
Uhuhquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leugens. Meisjes zijn niet proper. Ze doen alleen alsof ze dat zijn om in de smaak te vallen. Meisjes zijn ranzig, vulgair, vaak buitensporig arrogant en hebben geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom scheld je zo, maagdenjongen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom scheld je zo, maagdenjongen?
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en het liever deel met iemand die ik leuk vind. Ik heb nog nooit eenmalig iets gedaan. Die drie zijn alle meedere keren geweest, vriendjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Uhuh
En dat je 3 bedpartners hebt gehad zegt niks over of jij niet aan eenmalig doet hoor.
Waarom zou je daar uberhaupt niet aan doen?
Hm, maar waarom zou je t niet eenmalig met iemand kunnen die je leuk vind, op vakantie bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en het liever deel met iemand die ik leuk vind. Ik heb nog nooit eenmalig iets gedaan. Die drie zijn alle meedere keren geweest, vriendjes.
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en totaal niet daarvan ben. Heeft geen enkele meerwaarde voor mij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:55 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm, maar waarom zou je t niet eenmalig met iemand kunnen die je leuk vind, op vakantie bijvoorbeeld?
Hmk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en totaal niet daarvan ben. Heeft geen enkele meerwaarde voor mij.
Je probeert haar ervan te overtuigen dat ze het eenmalig met jongens doet, zodat ze dan het vooroordeel bevestigd?!quote:
Ja ik vind dat nou niet echt iets bijdragen of zo. Random persoon op vakantie neuken die ik wel er leuk uit vind zien. Dat is totaal wat anders dan iemand waar je gewoon een relatie mee kan opbouwen die je leuk vindt. So.quote:
Jij mag mijn dochters onderwijzenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik vind dat nou niet echt iets bijdragen of zo. Random persoon op vakantie neuken die ik wel er leuk uit vind zien. Dat is totaal wat anders dan iemand waar je gewoon een relatie mee kan opbouwen die je leuk vindt. So.
Wie ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vond nu niet dat wij echt een relatie hadden, wolvendagen. Maar echt lekker was het ook niet. Dat zal er dus wel mee te maken hebben gehad. Kan gebeuren.
Mijn vader vindt mij ook de ideale dochter.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:01 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Jij mag mijn dochters onderwijzen
Als ze 21 zijn en voor het eerst naar buiten mogen zonder begeleiding...
Lijkt me sterk, die zit in Afghanistan zonder internet.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je probeert haar ervan te overtuigen dat ze het eenmalig met jongens doet, zodat ze dan het vooroordeel bevestigd?!
Oh oke, kan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja ik vind dat nou niet echt iets bijdragen of zo. Random persoon op vakantie neuken die ik wel er leuk uit vind zien. Dat is totaal wat anders dan iemand waar je gewoon een relatie mee kan opbouwen die je leuk vindt. So.
Hij heeft er maar één?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn vader vindt mij ook de ideale dochter.
Dan waren er dus meer dan drie en heb je destijds tegen me gelogen. Want in Afghanistan, daar zit ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, die zit in Afghanistan zonder internet.
Nee, twee. Ik heb nog een zusje van bijna 14. Maar die zit altijd op haar kamer en doet nooit wat. Maar voor mijn leeftijd ben ik de ideale dochter. Ik ga eens per zoveel tijd uit, als ik er behoefte aan heb. Ik voer huishoudelijke klusjes uit als mijn vader en moeder het niet kunnen doen. etc etc.quote:
Of je bent gewoon aan het ijlen. Alsof ik uberhaupt iemand van fok zou shaggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan waren er dus meer dan drie en heb je destijds tegen me gelogen. Want in Afghanistan, daar zit ik niet.
Ook rv niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of je bent gewoon aan het ijlen. Alsof ik uberhaupt iemand van fok zou shaggen.
Mocht je willen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Of je bent gewoon aan het ijlen. Alsof ik uberhaupt iemand van fok zou shaggen.
Nu serieus: Kanker zeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maar voor mijn leeftijd ben ik de ideale dochter.
Ik ga ook uit als ik er behoefte aan heb.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, twee. Ik heb nog een zusje van bijna 14. Maar die zit altijd op haar kamer en doet nooit wat. Maar voor mijn leeftijd ben ik de ideale dochter. Ik ga eens per zoveel tijd uit, als ik er behoefte aan heb. Ik voer huishoudelijke klusjes uit als mijn vader en moeder het niet kunnen doen. etc etc.
Mja ik heb daar maar 1 keer per maand behoefte aan en dan heb ik het wel weer gezien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik ga ook uit als ik er behoefte aan heb.
Ieder weekend.
Maar is dat omdat die ene keer tegenvalt, of geen leuke vrienden, of wat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mja ik heb daar maar 1 keer per maand behoefte aan en dan heb ik het wel weer gezien.
Ik heb vrij saaie vrienden die alleen naar dezelfde tent willen waar maar een keer per maand een standaard feest is. En daar raak ik dan op uitgekeken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar is dat omdat die ene keer tegenvalt, of geen leuke vrienden, of wat?
Ik word serieus depri als ik een weekend thuis zit
Hm ja wij gaan ook altijd naar dezelfde discotheek hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vrij saaie vrienden die alleen naar dezelfde tent willen waar maar een keer per maand een standaard feest is. En daar raak ik dan op uitgekeken.Ik ga veel liever wat anders doen dan. Andere tent of zo.
Het feit dat je ontmaagd bent maakt je níet de ideale dochter...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, twee. Ik heb nog een zusje van bijna 14. Maar die zit altijd op haar kamer en doet nooit wat. Maar voor mijn leeftijd ben ik de ideale dochter. Ik ga eens per zoveel tijd uit, als ik er behoefte aan heb. Ik voer huishoudelijke klusjes uit als mijn vader en moeder het niet kunnen doen. etc etc.
Waarom kun je dan niet 'goed dansen'? Terwijl je wel kekke moves hebt? Dat gaat toch een beetje hand in hand. Ik heb het allebei.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb wel kekke moves altijd.
Moh ik vind het juist niks om altijd naar dezelfde tent te gaan. Ik kan die hele playlist dromen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm ja wij gaan ook altijd naar dezelfde discotheek hoor.
Maar dat is meer omdat er niet echt wat anders in de buurt is.
Ik vermaak me er prima overigens, de ene keer heb ik zin om te dansen en shit, sta k in discotheekzaal, andere keer meer zin om te socializen sta ik in de 'hollandse' bar.
Heb t bijna altijd wel naar m'n zin
Omdat de moves die ik doe er niet echt heel goed uit zien, maar ze zijn wel vet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom kun je dan niet 'goed dansen'? Terwijl je wel kekke moves hebt? Dat gaat toch een beetje hand in hand. Ik heb het allebei.
Toffend. Ik voor mezelf en voor de kuikens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat de moves die ik doe er niet echt heel goed uit zien, maar ze zijn wel vet.
Maar mij maakt het niet zoveel uit, ik dans voor mezelf, niet voor anderen.
Zweden!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan naar Zweden de wintervakantie. Naar Västerås. Maar ik ken alleen het meisje waar ik dan mee ga en we gaan bij haar familie logeren.AWKWARD.
Kuikens graven mijn dansstijl niet echt. Al is er soms wel 1 die ook ff lekker lomp meedanst.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toffend. Ik voor mezelf en voor de kuikens.
Kuikens vragen altijd of ik op hiphopdance zit. Ze delven het. Het doet ze aan Usher denken zeggen ze.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kuikens graven mijn dansstijl niet echt. Al is er soms wel 1 die ook ff lekker lomp meedanst.
Ik ben zweeds en ik lijk niet eens op ze.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zweden!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij Zweeds?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben zweeds en ik lijk niet eens op ze.
Usherquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kuikens vragen altijd of ik op hiphopdance zit. Ze delven het. Het doet ze aan Usher denken zeggen ze.
Ik zie de overeenkomsten wel, ook altijd leuk om te horen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Usher
Mijn dans doet ze denken aan mij.
Weinig indrukwekkend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vasteras in los wintros
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |