Ik heb vrij saaie vrienden die alleen naar dezelfde tent willen waar maar een keer per maand een standaard feest is. En daar raak ik dan op uitgekeken.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:08 schreef Sok. het volgende:
[..]
Maar is dat omdat die ene keer tegenvalt, of geen leuke vrienden, of wat?
Ik word serieus depri als ik een weekend thuis zit
Hm ja wij gaan ook altijd naar dezelfde discotheek hoor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb vrij saaie vrienden die alleen naar dezelfde tent willen waar maar een keer per maand een standaard feest is. En daar raak ik dan op uitgekeken.Ik ga veel liever wat anders doen dan. Andere tent of zo.
Het feit dat je ontmaagd bent maakt je níet de ideale dochter...quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, twee. Ik heb nog een zusje van bijna 14. Maar die zit altijd op haar kamer en doet nooit wat. Maar voor mijn leeftijd ben ik de ideale dochter. Ik ga eens per zoveel tijd uit, als ik er behoefte aan heb. Ik voer huishoudelijke klusjes uit als mijn vader en moeder het niet kunnen doen. etc etc.
Waarom kun je dan niet 'goed dansen'? Terwijl je wel kekke moves hebt? Dat gaat toch een beetje hand in hand. Ik heb het allebei.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:12 schreef Sok. het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik heb wel kekke moves altijd.
Moh ik vind het juist niks om altijd naar dezelfde tent te gaan. Ik kan die hele playlist dromen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:11 schreef Sok. het volgende:
[..]
Hm ja wij gaan ook altijd naar dezelfde discotheek hoor.
Maar dat is meer omdat er niet echt wat anders in de buurt is.
Ik vermaak me er prima overigens, de ene keer heb ik zin om te dansen en shit, sta k in discotheekzaal, andere keer meer zin om te socializen sta ik in de 'hollandse' bar.
Heb t bijna altijd wel naar m'n zin
Omdat de moves die ik doe er niet echt heel goed uit zien, maar ze zijn wel vet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom kun je dan niet 'goed dansen'? Terwijl je wel kekke moves hebt? Dat gaat toch een beetje hand in hand. Ik heb het allebei.
Toffend. Ik voor mezelf en voor de kuikens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:15 schreef Sok. het volgende:
[..]
Omdat de moves die ik doe er niet echt heel goed uit zien, maar ze zijn wel vet.
Maar mij maakt het niet zoveel uit, ik dans voor mezelf, niet voor anderen.
Zweden!quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
Ik kan naar Zweden de wintervakantie. Naar Västerås. Maar ik ken alleen het meisje waar ik dan mee ga en we gaan bij haar familie logeren.AWKWARD.
Kuikens graven mijn dansstijl niet echt. Al is er soms wel 1 die ook ff lekker lomp meedanst.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Toffend. Ik voor mezelf en voor de kuikens.
Kuikens vragen altijd of ik op hiphopdance zit. Ze delven het. Het doet ze aan Usher denken zeggen ze.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Sok. het volgende:
[..]
Kuikens graven mijn dansstijl niet echt. Al is er soms wel 1 die ook ff lekker lomp meedanst.
Ik ben zweeds en ik lijk niet eens op ze.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zweden!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben jij Zweeds?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben zweeds en ik lijk niet eens op ze.
Usherquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:19 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kuikens vragen altijd of ik op hiphopdance zit. Ze delven het. Het doet ze aan Usher denken zeggen ze.
Ik zie de overeenkomsten wel, ook altijd leuk om te horen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:22 schreef Sok. het volgende:
[..]
Usher
Mijn dans doet ze denken aan mij.
Weinig indrukwekkend.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
vasteras in los wintros
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |