Ik wil wel vriendjes met je zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:25 schreef wolvendagen het volgende:
DANNY WAT BEN JE ALLEMAAL AAN HET DOENIK WORD GECONFRONTEERD MET MIJN VRIENDLOOSHEID ZO.
Het was prachtigquote:
Ja, mijn pakken leverancierquote:
Ik gok op paars.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Sok. het volgende:
Wtf, vrouwelijke collega van me in de bus op haar smoel gebeukt
Gok eens wat voor huidskleur de dader had.
Geel?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Sok. het volgende:
Gok eens wat voor huidskleur de dader had.
ze zal die persoon wel verkeerd aangekeken hebben. waarschijnlijk zon arrogante kutkopquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Sok. het volgende:
Geil wijf; 26 punten.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, mijn pakken leverancier
Ze hebben een nieuwe reclame campagne gelanceerd, "Shameless" en progressief Nederland staat op z'n kop en Facebook heeft ze eraf geflikkerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zij dat die kerel normaal moest doen nadat haar klasgenote die naast haar zat een tik kreeg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:37 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ze zal die persoon wel verkeerd aangekeken hebben. waarschijnlijk zon arrogante kutkop
En die klasgenote naast haar kreeg een tik omdat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zij dat die kerel normaal moest doen nadat haar klasgenote die naast haar zat een tik kreeg.
Zij of zei?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:39 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze zij dat die kerel normaal moest doen nadat haar klasgenote die naast haar zat een tik kreeg.
Ik wil nu een pak bij suit supply kopen.quote:
Ze per ongeluk met haar tas tegen de stoel van die kerel kwam, toen ze haar boek in haar tas wilde doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En die klasgenote naast haar kreeg een tik omdat?
Zal wel een andere kant van het verhaal aanhangen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ze per ongeluk met haar tas tegen de stoel van die kerel kwam, toen ze haar boek in haar tas wilde doen.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik wil nu een pak bij suit supply kopen.
Ach, die kerel is opgepakt, moest ook huilen toen hij de bus uit stapte en er een paar politieauto's/motors stonden te wachtenquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Zal wel een andere kant van het verhaal aanhangen.
Het is jou ook een keer overkomen?quote:
Hm, nee. Ik doe niet aan eenmalige jongens. Daarom heb ik ook maar 3 bedpartners gehad.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:45 schreef Sok. het volgende:
[..]
Dat jij dat nou bij de 1e de beste doet.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hm, nee. Ik doe niet aan eenmalige jongens. Daarom heb ik ook maar 3 bedpartners gehad.
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ben een heel proper meisje hoor.
Uhuhquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Leugens. Meisjes zijn niet proper. Ze doen alleen alsof ze dat zijn om in de smaak te vallen. Meisjes zijn ranzig, vulgair, vaak buitensporig arrogant en hebben geen gevoel voor humor.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom scheld je zo, maagdenjongen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER KANKER.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom scheld je zo, maagdenjongen?
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en het liever deel met iemand die ik leuk vind. Ik heb nog nooit eenmalig iets gedaan. Die drie zijn alle meedere keren geweest, vriendjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:52 schreef Sok. het volgende:
[..]
Uhuh
En dat je 3 bedpartners hebt gehad zegt niks over of jij niet aan eenmalig doet hoor.
Waarom zou je daar uberhaupt niet aan doen?
Hm, maar waarom zou je t niet eenmalig met iemand kunnen die je leuk vind, op vakantie bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat ik daar geen behoefte aan heb en het liever deel met iemand die ik leuk vind. Ik heb nog nooit eenmalig iets gedaan. Die drie zijn alle meedere keren geweest, vriendjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |