Sneeuwquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
Mooie sneeuwfoto wel. Benieuwd wanneer hier de eerste sneeuw valt. Sneeuw.
En een luchtballonquote:
Nee. Ik ga misschien al met een vriendin naar haar familje. En anders ga ik volgend jaar zelf.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef Sok. het volgende:
Wd, zullen we samen op vakantie naar Zweden gaan zodat we van zukke mooie wandelingen kunnen maken?
Oh jammer, leek me gezellig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ga misschien al met een vriendin naar haar familje. En anders ga ik volgend jaar zelf.
Dat heb ik bij meisjes met All Stars + spijkerbroek + jasje/vestje met het randje van een shirtje dat eronder uit komt + haar in knotje. Ik vind het magisch.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Sok. het volgende:
Zag vandaag ook zo'n meisje bij de bus, ze was niet superknap ofzo, maar zo'n blosje op d'r wangen en k dacht gelijk
T zijn vaak de kleine dingen die t doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik bij meisjes met All Stars + spijkerbroek + jasje/vestje met het randje van een shirtje dat eronder uit komt + haar in knotje. Ik vind het magisch.
Misschien ben je het ook. Heb je dat vaker dan, Allure_? Weet jij eigenlijk wel wie jij bent? Of ben jij zo'n goedkeuringzoekend goedlachs en meegaand meisje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Allure_ het volgende:
Soms denk ik echt dat ik van de melkboer ben.
Nee, ik bedoel qua familie. Vaak begrijp ik echt niks van hun en zij ook niet van mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien ben je het ook. Heb je dat vaker dan, Allure_? Weet jij eigenlijk wel wie jij bent? Of ben jij zo'n goedkeuringzoekend goedlachs en meegaand meisje?
Herkenbaar, ik ben zo totaal anders dan m'n familiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel qua familie. Vaak begrijp ik echt niks van hun en zij ook niet van mij.
Dat is beter jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook echt niks met m'n familie. Wat m'n ouders natuurlijk weer niet leuk vindenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Sok. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben zo totaal anders dan m'n familie(Vaders kan iig.)
Best egoistisch ook: kinderen krijgen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt niks met m'n familie. Wat m'n ouders natuurlijk weer niet leuk vinden. Je familie kan je niet uitzoeken, helaas
.
Hoi!quote:
True true. Ik heb ook een hekel aan verjaardagen van familie. Vooral omdat ik op zondag dan gewoon brak ben enzo, zit familie je zo raar aan te kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb ook echt niks met m'n familie. Wat m'n ouders natuurlijk weer niet leuk vinden. Je familie kan je niet uitzoeken, helaas
.
Zo kun je het ook bekijken ja.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:54 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Best egoistisch ook: kinderen krijgen.
Die kinderen moeten het daarna minstens iets van 18 jaar met die ouders doen.
Dat eerste, ja. Verjaardagenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:59 schreef Sok. het volgende:
[..]
True true. Ik heb ook een hekel aan verjaardagen van familie. Vooral omdat ik op zondag dan gewoon brak ben enzo, zit familie je zo raar aan te kijken![]()
Gelukkig is kant van m'n moeder wel chill (brabo's eh), daar ben ik een keer tijdens feest van m'n oom en tante die 25 jaar getrouwd waren, vol over m'n nek gegaan toen we naar huis gingen.
Opa, oma, ooms en tantes stonden erbij.
Moeder + vriend gingen naar huis (Flevoland), ik mocht daar wel blijven slapen. Ze hebben me gewoon rustig laten liggen, toen k wakker werd: "Zo, je was goed zat of niet, last van een kater?
".
Mja ik van beide kanten 1 van 1 jaar ouder ongeveer.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat eerste, ja. Verjaardagen. Ik heb ook niet echt neven/nichten van mijn leeftijd. Ze zijn of veel jonger of veel ouder
. En op zondag ga ik no way mee.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Allure_ het volgende:
Mja, leuker onderwerp? Hier word ik niet vrolijk van
. En dat Edwin homo is in gtst maakt me ook niet vrolijk
.
Ik ga morgen oorbels maken. Leuk he.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Allure_ het volgende:
.
Die 2e is leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik ga morgen oorbels maken. Leuk he.
[ afbeelding ]
zo een. moet je in 1 oor doen. heel apawrt. wil wel zien of 't wat is.![]()
En ik wil nog met een veer maken zoals:
[ afbeelding ]
Jij, ik, romantisch filmpje. Lekker drankje erbij, openhaard aan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:08 schreef Allure_ het volgende:
.
Fagquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:13 schreef Sok. het volgende:
[..]
Jij, ik, romantisch filmpje. Lekker drankje erbij, openhaard aan.
Beter?
kktje geilquote:
Ik doe niet aan snowballenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Moet ik jou even de mond snoeren?
Oeehhh, love itquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij heeft ook altijd leukessss
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |