Sneeuwquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
Mooie sneeuwfoto wel. Benieuwd wanneer hier de eerste sneeuw valt. Sneeuw.
En een luchtballonquote:
Nee. Ik ga misschien al met een vriendin naar haar familje. En anders ga ik volgend jaar zelf.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef Sok. het volgende:
Wd, zullen we samen op vakantie naar Zweden gaan zodat we van zukke mooie wandelingen kunnen maken?
Oh jammer, leek me gezellig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik ga misschien al met een vriendin naar haar familje. En anders ga ik volgend jaar zelf.
Dat heb ik bij meisjes met All Stars + spijkerbroek + jasje/vestje met het randje van een shirtje dat eronder uit komt + haar in knotje. Ik vind het magisch.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:42 schreef Sok. het volgende:
Zag vandaag ook zo'n meisje bij de bus, ze was niet superknap ofzo, maar zo'n blosje op d'r wangen en k dacht gelijk
T zijn vaak de kleine dingen die t doen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dat heb ik bij meisjes met All Stars + spijkerbroek + jasje/vestje met het randje van een shirtje dat eronder uit komt + haar in knotje. Ik vind het magisch.
Misschien ben je het ook. Heb je dat vaker dan, Allure_? Weet jij eigenlijk wel wie jij bent? Of ben jij zo'n goedkeuringzoekend goedlachs en meegaand meisje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:47 schreef Allure_ het volgende:
Soms denk ik echt dat ik van de melkboer ben.
Nee, ik bedoel qua familie. Vaak begrijp ik echt niks van hun en zij ook niet van mijquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien ben je het ook. Heb je dat vaker dan, Allure_? Weet jij eigenlijk wel wie jij bent? Of ben jij zo'n goedkeuringzoekend goedlachs en meegaand meisje?
Herkenbaar, ik ben zo totaal anders dan m'n familiequote:Op vrijdag 5 november 2010 21:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel qua familie. Vaak begrijp ik echt niks van hun en zij ook niet van mij.
Dat is beter jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb ook echt niks met m'n familie. Wat m'n ouders natuurlijk weer niet leuk vindenquote:Op vrijdag 5 november 2010 21:51 schreef Sok. het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik ben zo totaal anders dan m'n familie(Vaders kan iig.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |