Het is weekend en het bier is opquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je ergert je eraan.
Iets irriteert je
Oh en wijn, en dan durf je mij een fag te noemen.
De kunst is om dat te verbergen, als je geen relatie hebt althans..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dus bevestig je alsnog dat mannen alleen voor platte seks gaan met dronken vrouwen
Je hebt JB niet goed afgericht zo te zien.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is weekend en het bier is op
Jij kiest bewust gewoon voor lieve vrouwen, ja. Ik kan je vast wel aan, ook al ben ik jongerquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Good luck
Serieus.. de eerste vrouw die mij kan domineren en ik dan ook nog serieus kan nemen moet ik echt nog tegenkomen...
Whehequote:Op vrijdag 5 november 2010 22:28 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Good luck
Serieus.. de eerste vrouw die mij kan domineren en ik dan ook nog serieus kan nemen moet ik echt nog tegenkomen...
Ik hoop dat je tussen de lakens toch wel een beetje dominant bent?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik zal het in ieder geval niet zijn, in het algemeen ben ik wel redelijk dominant maar tussen de lakens absoluut niet.
Doei Luurtjequote:
Ik heb haar juist wel goed afgericht, ik was zelf in de veronderstelling dat er nog was.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je hebt JB niet goed afgericht zo te zien.
fag
Definieer lief. Ik kies voor enigszins lieve, maar ook onderdanige vrouwen. Ik wil aanbeden wordenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij kiest bewust gewoon voor lieve vrouwen, ja. Ik kan je vast wel aan, ook al ben ik jonger.
Dat weet ik, ik kom je wel vaker tegenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wheheik zal het in ieder geval niet zijn, in het algemeen ben ik wel redelijk dominant maar tussen de lakens absoluut niet.
Ik voelde me niet aangesproken door 'dames'.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:34 schreef wolvendagen het volgende:
Jullie willen geen GRATIS Gucci Guilty sample?
Dominant zijn is niet hetzelfde als al het werk doenquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:33 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je tussen de lakens toch wel een beetje dominant bent?
Ik had op vakantie na m'n 'ongeluk' een meisje, ik moest alsnog het werk doen, terwijl m'n been superdik en pijnlijk was en ik m'n arm in t gips had
Ik wel, maar ik hoef geen GRATIS Gucci Guilty sample.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef Sok. het volgende:
[..]
Ik voelde me niet aangesproken door 'dames'.
JAAAA Die is leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef wolvendagen het volgende:
Mr beans holidayik lach heel hard
Je was in de veronderstelling, dat er was, je ging er vanuit dat ze daarvoor zorgde. Was niet het geval, dus niet goed afgericht.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik heb haar juist wel goed afgericht, ik was zelf in de veronderstelling dat er nog was.![]()
[..]
Definieer lief. Ik kies voor enigszins lieve, maar ook onderdanige vrouwen. Ik wil aanbeden wordenEn ik ga geen soort "wie heeft de langste pik" met je aan mbt of je me aan zou kunnen, want dat hebben er al velen gezegd...
[..]
Dat weet ik, ik kom je wel vaker tegenJij zou in het plaatje passen
Natuurlijk wel, initiatief tonen..quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dominant zijn is niet hetzelfde als al het werk doen..
Geen zin om na te denken over deze post, te complex.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:36 schreef Sok. het volgende:
[..]
Je was in de veronderstelling, dat er was, je ging er vanuit dat ze daarvoor zorgde. Was niet het geval, dus niet goed afgericht.
Nee, jij bent zeker niet dominant.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik toon genoeg initiatief, maar dat maakt me toch niet dominant?
Dat bepaal ik zelf wel biaaatchquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, jij bent zeker niet dominant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |