Wat wel dan volgens jou?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik toon genoeg initiatief, maar dat maakt me toch niet dominant?
Nee, dat beeld geef je zelf al weg.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel biaaatch
Danny heeft facebook omarmdquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Dqod het volgende:
"Like
Be the first of your friends to like this."
What the
Ohquote:
Klinkt gezellig.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:42 schreef MouzurX het volgende:
Ik ga morgen wel de hele dag fitnessen ofzo.
We doen mee?quote:
Nee, maar heb hem al 10 keer gezien of zoquote:
Staan er ineens allemaal SC's op je FB omdat je er perongeluk op klikt. Weg goede reputatie.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:48 schreef Dqod het volgende:
"Like
Be the first of your friends to like this."
What the
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Staan er ineens allemaal SC's op je FB omdat je er perongeluk op klikt. Weg goede reputatie.
quote:
vanwaarquote:
Dat zijn de blosjes op mijn wangen die ik constant hebquote:
Heb je seks gehad?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn de blosjes op mijn wangen die ik constant heb
U_Uquote:Op vrijdag 5 november 2010 22:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb ik al, remember?
[..]
WTF, nu al 3 pm's? O_o
Dat zijn prive SC's u_uquote:
Ik kreeg wel het icoontje bij mijn post dat ik een PM had maar heb geen nieuwe PM's. Ze zullen wel aan het knutselen zijn, want dat doen ze hier liever in een live omgeving ipv een testomgevingquote:
WTF, nu al 3 pm's? O_o
Zei iemand blosjes?quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Morgen zal ik je eens blosjes geven.quote:Op vrijdag 5 november 2010 22:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ga je ergens heen wat geen café is en ook geen thuis?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef Sok. het volgende:
Ik heb geen zin om naar t café toe te gaan, maar ook geen zin om thuis te blijven
Ik heb geen zin om erheen te gaan, niet om er te zijn. En als ik ergens anders heen ga moet ik alsnog daar heen gaan.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan ga je ergens heen wat geen café is en ook geen thuis?
Waarom eigenlijk?quote:
Nou van mijn vrienden gaan ze óf terug naar pappie en mammiequote:
Ja, nee duidelijk.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:05 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou van mijn vrienden gaan ze óf terug naar pappie en mammie
of werken (wel achter de bar maarja dan kan je moeilijk uitgaan met die gasten)
of naar 10-0 om een of ander 16 jarig meisje te neuken.
Uiteraardquote:
........................................................... Kk ziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Morgen zal ik je eens blosjes geven.
K zie ze niet, pics?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard
Look at 'em shine
[..]
........................................................... Kk ziek
Only mental images u_uquote:
quote:
Wat krijg je dan?quote:
Dat zijn privezaken, oh waarde Ado.. Ik kan toch moeilijk mijn hele cyberseksleven gaan delen hierquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn privezaken, oh waarde Ado.. Ik kan toch moeilijk mijn hele cyberseksleven gaan delen hier
quote:
kkziekquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat zijn privezaken, oh waarde Ado.. Ik kan toch moeilijk mijn hele cyberseksleven gaan delen hier
Walgelijke reactiequote:
Bwahahaha.. Wat is dezequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Misschien helpt dit erbij?!
http://link.marktplaats.nl/391145188
Wat denk je?!quote:
Die goeie ouwe tijdquote:
ZH, ben jij het?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef BobbyB het volgende:
Waarom moet het hier altijd over seks gaan?Beter houden we een boekbespreking met een wijntje erbij.
Mieters.quote:
quote:
Oké, wat is het mooiste boek dat jullie ooit hebben gelezen? Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? Welk boek vond je ronduit kut?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:24 schreef BobbyB het volgende:
Waarom moet het hier altijd over seks gaan?Beter houden we een boekbespreking met een wijntje erbij.
Katten kunnen niet op FOK!, mallerd.quote:
Ze durft nog niet.. Bang katje ehquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Katten kunnen niet op FOK!, mallerd.
Good girl.. Snoepje?quote:
Mooiste boek was toch wel de Bijbel. Laatste boek was Pinkeltje. Kutste boek was de handleiding mijn IKEA kast.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, wat is het mooiste boek dat jullie ooit hebben gelezen? Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? Welk boek vond je ronduit kut?
quote:
Lekker. Likje?quote:
Hallo, ik wil mijn boekbespreking graag over ...quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oké, wat is het mooiste boek dat jullie ooit hebben gelezen? Wat is het laatste boek dat je hebt gelezen? Welk boek vond je ronduit kut?
Hoi!quote:
Kom maar met die ruwe tong van jequote:
Bah Ado. Er zijn poesjes bij.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:32 schreef Adolecens het volgende:
Wijn heb ik al en ik vond dit een goed boek.
Link
Hoi, gekke katquote:
Poesjesquote:
quote:
quote:
Bobby.. Respect voor poesjes.. Waar is hetquote:
Poesjes zijn goedquote:
DUS DAT EH!! DUS DATTTTTTTTTTquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:38 schreef Dqod het volgende:
Bobby.. Respect voor poesjes.. Waar is het [ afbeelding ]
quote:
Herman breedbekkikker.quote:
Bwohohoho:oquote:
Mawrtijnquote:
* Hik.quote:
quote:
klaagquote:
Wat niet?quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:44 schreef the_legend_killer het volgende:
nee dat doe ik jullie niet aan
Gebeurtquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |