quote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
leuke bungalowquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voor de vakantiebungalow in mijn handtekening.
giertjequote:
heb ik net opquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:13 schreef MPG het volgende:
Ik moet echt dringend koffie!
[ afbeelding ]
net 1 op, maar ik kan er ook nog wel 1 gebruiken... gruwelijk wat een extreme after lunchdip heb ik vandaag zeg...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:13 schreef MPG het volgende:
Ik moet echt dringend koffie!
[ afbeelding ]
Green tea original lemon had ik hierquote:
hmmm nog nooit geprobeerd...misschien eens doen...quote:
Ik heb rooibosquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Green tea original lemon had ik hierWas best lekker. Nou wachten tot 3 uur, dan een bespreking, en dan naar huis...
Da's wel balen hequote:Op vrijdag 5 november 2010 13:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga zo ff kijken, moet eerst even als de sodemieter al het webbased werk online zetten.
Ik werk deels met een remote app, dus dat was extra balen.
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Wat heb je?quote:
quote:
wat?quote:
echt welquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
deze:quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:28 schreef PeZu het volgende:
Hoera, het is een tweeling, een jongen en een meisje!
Heb je nu wat gewonnen dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt wel![]()
wel te lang over gedaan eigenlijk![]()
[..]
deze:
http://www.linuxmag.nl/hackwedstrijd?external=1
Gefeliciteerd hoe heten ze?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:28 schreef PeZu het volgende:
Je wordt papa?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:28 schreef PeZu het volgende:
Hihihi, dankje!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:26 schreef Symphonic het volgende:
Ik las met een bankie het weekend in.
Nice Marijke
Woah cool! Doe je mee met hacken?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:28 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt wel![]()
wel te lang over gedaan eigenlijk![]()
[..]
deze:
http://www.linuxmag.nl/hackwedstrijd?external=1
linker en rechter schuine buikspier.quote:
de wedstrijd duurt nog tot 29-11 dus dat is nog even afwachtenquote:
Hihi Marijke is een echte pc girl.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, dankje!
[..]
Dubbel feest
[..]
Woah cool! Doe je mee met hacken?Ik had inderdaad al gelezen dat ze die actie gestart waren
feli pezuquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:28 schreef PeZu het volgende:
is dat zo verbazingwekkend?quote:
owh hihiquote:
Zo cool!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
de wedstrijd duurt nog tot 29-11 dus dat is nog even afwachten
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hihi Marijke is een echte pc girl.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, dankje!
[..]
Dubbel feest
[..]
Woah cool! Doe je mee met hacken?Ik had inderdaad al gelezen dat ze die actie gestart waren
ja ik ben.echt door het dolle heen!quote:
Cranberriesquote:
Jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Cranberries![]()
Nummer om te huilen zo mooi![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:34 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb deze ook al allemaal gedaan
http://www.securityskills.nl/
en op http://net-force.nl/ ben ik bezig maar die site wordt niet echt meer onderhouden en dan kom je er na 2 dagen achter dat het gewoon stuk is.
Maar wat nu PeZu? Hebben ze de oorzaak van je pijn enzo gevonden?quote:
Ik moet dan altijd aan W denken, want van hem had ik dat album en en nou gewoon wel enigszins toepasselijkquote:
Zit pezu ook al in de klachtenhoek?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HELD
[..]
Maar wat nu PeZu? Hebben ze de oorzaak van je pijn enzo gevonden?
Ok, ik heb nergens Linux opstaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo cool!
[..]
JaAls het op open source software aankomt wel
Ik vind de gedachte erachter gewoon tof en ik vind het tof dat heel veel mensen er vrijwillig tijd in steken om dingen beter te maken
Anders mag hij straks wel een van mijn zalfjes lenenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
Komt nog welquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, ik heb nergens Linux opstaan![]()
Alleen maar Windows.
nee want hij kon mijn rug niet goed op de echo krijgen want ik heb kennelijk een zeer holle rug :Squote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HELD
[..]
Nou, ik denk dat we wel met enige zekerheid kunnen stellen dat ie geen herpes heeftquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Anders mag hij straks wel een van mijn zalfjes lenenDat helpt vast!!!
Da's kut!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee want hij kon mijn rug niet goed op de echo krijgen want ik heb kennelijk een zeer holle rug :S
welke?quote:
quote:
kom je ook smeren dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Anders mag hij straks wel een van mijn zalfjes lenenDat helpt vast!!!
Ik denk niet dat ik dat soort dingen kanquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
kan jij ook proberen![]()
van http://www.securityskills.nl/ heb ik nog wel ergens aantekeningen.
kan ik je helpen/tips geven
ik ben hem even kwijt geraakt,tijd voor een hertelling?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zit pezu ook al in de klachtenhoek?
Wat is de stand wok?
nou trainen op de andere spieren en kijken hoe het gaat als we de rug trainenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's kut!En nu? Andere onderzoeken?
O nouja.. ik heb ook nog wel vaseline thuisquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, ik denk dat we wel met enige zekerheid kunnen stellen dat ie geen herpes heeftMaar lief van je
welnee, begin maar eens met level 1.quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat soort dingen kanWordt nu steeds handiger wel met command line enzo, maar ook vrij beperkt
Dus ik denk dat je me nu te hoog inschat
die zwartwitte geschuintes als je een youtube filmpje in een post zet. Dinges jeweetzelfquote:
omdat zelfs deze windows veteraan linux heeft geïnstalleerdquote:
Gewoon, omdat Tuxquote:
Mmhhh... zal er zo eens naar kijken danquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
welnee, begin maar eens met level 1.
view source en dan goed lezen, die kan echt iedereen
maxiwok slaapt met een tuxquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gewoon, omdat TuxWie kan er nou nee zeggen tegen deze schattige pinguin?
[ afbeelding ]
En omdat vrije software waarmee alles kan en mag ftw
Goed idee... ik ben nog steeds klachtenvrij...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ben hem even kwijt geraakt,tijd voor een hertelling?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhhh... zal er zo eens naar kijken dan![]()
Die was te makkelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhhh... zal er zo eens naar kijken dan![]()
ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed idee... ik ben nog steeds klachtenvrij...
ik nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Goed idee... ik ben nog steeds klachtenvrij...
Zo'n pinguin doet me aan pheno denken...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ok, maar ik blijf gewoon op Windows werkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Als dat altijd zo werktquote:
Dat maakt dus:quote:
Zet mij ook maar op de klachten lijst hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
Dat maakt dus:
Klacht: 2 gf, pezu
Klachtvrij: 2 wok, md
Ze deden laatst op de radio Disarm van de Smashing Pumpkins..nou. Toen ging ik lekken...quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan W denken, want van hem had ik dat album en en nou gewoon wel enigszins toepasselijk![]()
![]()
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zo'n pinguin doet me aan pheno denken...
het wordt steeds iets lastiger, vooral de laatste is leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Echt?
![]()
Ik wil ook altijd nog een tux-knuffel
[..]
Als dat altijd zo werkt![]()
Dan wil ik niet weten hoe gemakkelijk het is mijn wachtwoorden te achterhalen
Klacht: 3 gf, pezu, fhaquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Zet mij ook maar op de klachten lijst hoor
Huh?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die zwartwitte geschuintes als je een youtube filmpje in een post zet. Dinges jeweetzelf
panda heeft ook een klachtquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:46 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klacht: 3 gf, pezu, fha
ze snapt het nietquote:
Snoepie hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekkerste hacker van de wereld
Lekkerste hacker van de wereld
Klacht: 6 gf, pezu, fha, panda, toek, muckquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
panda heeft ook een klacht![]()
[..]
ze snapt het niet
Ja, lichamelijke probleempjes.. pijntjes, afwijkingen, etc...quote:
Ik ben klachtvrij!quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Klacht: 6 gf, pezu, fha, panda, toek, muck
is mpg nog klachtvrij?
toek en muck hebben ook een klacht
vandaag?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
Klacht: 6 gf, pezu, fha, panda, toek, muck
Klachtvrij: 3 wok, md, mpg
jij nog klachten ST?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Ferb het volgende:
Ik sla opeens elke dag 3 topics over![]()
Trouwens
Weekend![]()
en Goedemiddag![]()
![]()
Ik had dat laatst met Sweet child of mine in de Docterquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze deden laatst op de radio Disarm van de Smashing Pumpkins..nou. Toen ging ik lekken...
Ik geloof niet dat het dan helemaal mijn ding isquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het wordt steeds iets lastiger, vooral de laatste is leuk![]()
sql injection met alleen een waar of onwaar uitkomst.
tijdrovend maar goed te doen
Oke...quote:
Je kon daar nergens ergens schuilen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
Ik ben daarnet btw kletsnat geregend! Gelukkig lagen er droge kleren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken het pfff ik word er echt gek van!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
En klachten: ik slaap zo fucking slechtMaar verder nergens last van
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn rooster voor volgende week...dat is een heel mooi roosterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een heel mooi rooster
nee er was niks in.de buurtquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kon daar nergens ergens schuilen?
minstens..quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
jij hebt soberso een klacht: infaalon elke 2 weken
keep on tryingquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had dat laatst met Sweet child of mine in de Docter![]()
Dat was echt kut gewoon
[..]
Ik geloof niet dat het dan helemaal mijn ding is![]()
Maar ik vind het al heel wat dat ik door jouw hint de eerste kon oplossen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
minstens..
en tegenwoordig dan een week lang
Wat is er schat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
ja allemaa leuk en aardig maar ik snap het nog steeds niet kijkt *kwaad en neemt kungfupanda vechthouding aan*
bamboo bear? What up?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
ja allemaa leuk en aardig maar ik snap het nog steeds niet kijkt *kwaad en neemt kungfupanda vechthouding aan*
nou, inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een heel gehannes om dat te timen met voorlezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ken ik, heeft wokkin ook
![]()
maar die gebruikt helemaal niets, geen implanon, pil, rubber, of wat dan ooknee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat is echt zooooooooooo stom!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
dat ken ik, heeft wokkin ook
![]()
maar die gebruikt helemaal niets, geen implanon, pil, rubber, of wat dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is echt zooooooooooo stom!Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
als zelfs jij het niet weet dan de rest helemaal nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is echt zooooooooooo stom!lastig vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
lastig vooralja, en belemmerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en belemmerend
ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
ookfrustrerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik gaan bij mijn zus spelen![]()
Speelzequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
byequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
installeren!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ben ik weer.
FF een uurtje F1 2010 gespeeld.
Hij speelt hem wel vanaf de disc.
Wat is dat spel realistisch zeg, vooral de weersomstandigheden.
Bijvoorbeeld als het regent en je de curbstones meepakt sta je zo achterstevoren.
En je moet vooral geen gas geven als je instuurt
350quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef TJDoornbos het volgende:
wie gaat er voor mij een 350 met kinect betalen?
stommen dokter menerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:33 schreef Fha het volgende:
Dokter meneer propt zomaar een papiertje onder mijn ooglid
Maar wel nieuwe beter maak zalfjes gekrijgt
een instal geeft een disc error?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dude
Ik zeg hij speelt hem wel vanaf de disc.
En niet van de HDD.
ja dat zeg ik flapdrol!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee
Als ik hem vanaf de hdd speel geeft hij een disc error.
Geen id waarom trouwens, alleen deze disc heeft het.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zeg ik flapdrol!
Goed.spul heh zo'n xbox_!
enfequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:56 schreef Enfermera het volgende:
Jeuzes wat gaan jullie snel, ik heb gewoon 3 topics gemist
Samenvatting anyone?
Middag btw
ik heb een Wiiquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat zeg ik flapdrol!
Goed.spul heh zo'n xbox_!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb een WiiIk niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de enige die ontbreekt![]()
Pezuquote:
ach ja dat is ook wel.weer leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:05 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Pezu![]()
Ik moet werken dit weekendMaar wel ma+di vrij, en hoef alleen maar wo+do+vr te werken volgende week
Oehh, ziet er lekker uit!quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja danku![]()
http://www.ah.nl/recepten/recept?id=66182&rq=pasta+krab Dit
Hhaha ja iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:23 schreef Fha het volgende:
Vet handig, nieuwe layout doet niet meer automatisch verversen dus nou kan ik alsnog f5en
quote:
Dat mag af en toe best inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:26 schreef Enfermera het volgende:
Oehh, ziet er lekker uit!![]()
![]()
Wij eten vanaaf tomaten/kippensoep, lekker simpel uit blik. Hadden we nog staanDoen we normaal echt nooit, ik ben echt van de zelf soepjes maken enzo
Maar een keertje lui mag best
Met lekker wat foccaciabrood van de Lidl, gedoopt in olijfolie met zout
![]()
Das zooo lekker.
Ik niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef TJDoornbos het volgende:
wie gaat er voor mij een 360 met kinect betalen?
Klopt is bij mij ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
als ik iets post staat het er pas op als ik F5 heb gedaan
quote:
dan ben ik dus gelukkig niet alleen die het heeftquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef Fha het volgende:
Mjah en hier dus ook. Nouja Danny zal wel weer aan het prutsen zijn.
De prutsert.quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef Fha het volgende:
Vlak voor je binnen kwam zei ik het ook alquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan ben ik dus gelukkig niet alleen die het heeft![]()
![]()
ik heb niet teruggelezenquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Vlak voor je binnen kwam zei ik het ook al
Geeft niksquote:
Hehe ik d8 dat zijn bijnaam Teen Kneuskoning wasquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft niksHoe is het met je teen kneuskoning?
doet nog steeds gruwelijk zeerquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft niksHoe is het met je teen kneuskoning?
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:56 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hehe ik d8 dat zijn bijnaam Teen Kneuskoning was
Wil je ook een beetje van mijn zalf?quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
doet nog steeds gruwelijk zeer
hij doet z'n best hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 17:46 schreef Fha het volgende:
als het tegen kneusingen helpt altijdquote:
magische woordenquote:
motivatie hè?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
magische woorden![]()
ineens werkt het weer
quote:
Herpesquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
als het tegen kneusingen helpt altijd
Tekken.quote:
dat heb ik niet aan mijn teenquote:
Een hersenloos vechtspel waar ik ontzettend goed in benquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Tekken.
Ik had al eens gevraagd wat dat was he?
Oh jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:07 schreef Fha het volgende:
Een hersenloos vechtspel waar ik ontzettend goed in ben
met herpesquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Een hersenloos vechtspel waar ik ontzettend goed in ben
@GF: nouja just in case, i'm your girl
SOA'squote:
Een van de duizenden mensen met koortslip inderdaad. Best schokkendquote:
maar het blijft besmettelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Een van de duizenden mensen met koortslip inderdaad. Best schokkend
Ik was niet van plan om je teen in mn oog te wrijven hoorquote:
nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om je teen in mn oog te wrijven hoor![]()
Heb je daar ook thema avonden van dan?quote:
een SOA avondquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Heb je daar ook thema avonden van dan?
hoe had je hem nou dan?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
Oke, ik hou dus niet van krab(niet op deze manier in ieder geval)
Hamburger bakken
Maar noem je koortslip echt een SOA eigenlijk? Want ik heb het echt al sinds mijn 5e, mwa.. toen was ik nog niet seksueel actiefquote:
ik ook nietquote:
Die twee zijn redelijk logischquote:
wat houd je sign eigenlijk in?quote:
oh, ok, ik weet er echt helemaal niks van afquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Die twee zijn redelijk logischAangezien het een terugkerend probleem is als je het eenmaal hebt
Precies. Tussenhaakjes de kilometers met stoomtractiequote:Op vrijdag 5 november 2010 18:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat houd je sign eigenlijk in?![]()
hoever je met de trein hebt gereisd ofzo?
Regel maarquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:31 schreef Fha het volgende:
Ik vind trouwens dat er weer een keer een TheeT moet komen!
Doorposten danquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 17:30 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat mag af en toe best inderdaadHeerlijk!!
Ik heb nog nooit krab gegeten dus misschien vind ik het wel vet smerig maar daar kom ik dan straks wel achter
Ik pas hem wel even aanquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Tussenhaakjes de kilometers met stoomtractie
quote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:16 schreef Fha het volgende:
Oke, ik hou dus niet van krab(niet op deze manier in ieder geval)
Hamburger bakken
dan zal ik meehelpenquote:
die heb ik daar niet voor nodigquote:
actieve forens?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Tussenhaakjes de kilometers met stoomtractie
Dan kunnen we m dus net zo goed afknippenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die heb ik daar niet voor nodig
Fles was in zijn vorige leven een treinquote:
HHAHAHAAHAquote:
Preciesquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:37 schreef Enfermera het volgende:
HHAHAHAAHA![]()
Ach, zo kom je er ook achter
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Fles was in zijn vorige leven een trein
sommige tenen kan je idd gewoon missenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan kunnen we m dus net zo goed afknippen
Mwoa, valt wel mee eigenlijkquote:
valt mee iddquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, valt wel mee eigenlijk![]()
2006: 42.121 km waarvan 17.952 woon-werk (42,6 %)
2007: 50.862 km waarvan 8.560 woon-werk (16,8 %)
2008: 24.655 km waarvan 0 woon-werk (0,0 %)
2009: 41.631 km waarvan 15.650 woon-werk (37,6 %)
2010: 28.150 km waarvan 5.289 woon-werk (18,8 %) (tot nu toe)
Jep. Al sinds 2008 trouwens.quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
Maar nu maak je ook huis-huis kilometers Fles![]()
Idd, ander vormpje ofzoquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:38 schreef Fha het volgende:
[..]
PreciesLater nog een keer wat anders proberen en als dan nog niet, nou dan lust ik het dus niet
Anoniem of ga je binnenkort een brief krijgen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
Idd, ander vormpje ofzoqua dingen eromheen dan he
![]()
OMG ik sta in de krant!![]()
![]()
![]()
Mn ouders belden net, mn pa hoorde het via zn broer dat ik maandag al in de volkskrant stond, over een stukje van de OV chip kaart!
Ik had mijn ervaringen ingezonden, en daar stond dus ook in dat ik gratis reis, ook al ben ik in juli afgestudeerd, en dat ik de regering zeer erkentelijk ben voor het gratis reizen
Geweeeeeeeeeeeldig
Je kan het artikel helaas niet via vk.nl raadplegen, dan moet je ervoor betalen, dus mn pa neemt het artikel binnenkort mee
Echt geweldig xD
GMTAquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Anoniem of ga je binnenkort een brief krijgen?
Nee ik kwam uit de eerste klasquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:44 schreef Fha het volgende:
En dan stiekem een beetje achter mij in de trein verstoppen zeker
een heuse beroemdheidquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mn ouders belden net, mn pa hoorde via zn broer (
)dat ik maandag al in de volkskrant stond, over een stukje van de OV chip kaart!
Ik had mijn ervaringen ingezonden, en daar stond dus ook in dat ik gratis reis, ook al ben ik in juli afgestudeerd, en dat ik de regering zeer erkentelijk ben voor het gratis reizen
Geweeeeeeeeeeeldig
Je kan het artikel helaas niet via vk.nl raadplegen, dan moet je ervoor betalen, dus mn pa neemt het artikel binnenkort mee
Echt geweldig xD
Nope, met naam en toenaam, zelfs mn woonplaats XDquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Anoniem of ga je binnenkort een brief krijgen?
quote:
Dan was ik het toch niet want ik heb twee neusblingsquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee ik kwam uit de eerste klas![]()
er stond een meisje met een neusbling en een brilletje voor me bij de deur dus dat moest jij zijn![]()
quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:48 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nope, met naam en toenaam, zelfs mn woonplaats XD
Ach, ik heb het al gemeld bij de NS zelf, Rover en ov chipklacht ofzoiets (van Groenlinks), dat ik dat abonnement eraf wil hebbenDus mij kunnen ze niks maken, ze mogen blij zijn dat ik het meld, denk dat geen enkele ex-student dat zou doen
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Net alsof ik allebei jouw neusblings kan zien als ik achter je staquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:49 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan was ik het toch niet want ik heb twee neusblings![]()
quote:
sterk puntquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net alsof ik allebei jouw neusblings kan zien als ik achter je sta
Misschien heb je wel ogen die de hoek om kunnen kijkenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Net alsof ik allebei jouw neusblings kan zien als ik achter je sta
dan zou hij er wel raar uit zienquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien heb je wel ogen die de hoek om kunnen kijkenCould be
uitstekend oog ofzow?quote:Op vrijdag 5 november 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dan zou hij er wel raar uit zien
inscannenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mn ouders belden net, mn pa hoorde via zn broer (
)dat ik maandag al in de volkskrant stond, over een stukje van de OV chip kaart!
Geweeeeeeeeeeeldig
Echt geweldig xD
Dan zou ik niet als eerste naar je neusblings gekeken hebbenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet alleen dan hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
dan zou hij er wel raar uit zien
jawel hoorquote:
zoietsquote:
fles ziet er nou helemaal niet raar uitquote:
quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik niet als eerste naar je neusblings gekeken hebben
Jaja, komtquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jawel hoor![]()
maar ik hoef je niet aan te raken
met 2 van deze kan je het zien zonder hoekjes ogenquote:Op vrijdag 5 november 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:05 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
nog snel een stukje topic meepikken..
in de krant staan is leuk!!
Ohwja dat was hetquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
fles ziet er nou helemaal niet raar uit![]()
hij doet alleen maar raar
ligt eraan waarmeequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:05 schreef Barretje80 het volgende:
Zo..
nog snel een stukje topic meepikken..
in de krant staan is leuk!!
ik heb wel vaak in de plaatselijke krant gestaanquote:
Je houdt van mequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohwja dat was hetNouja dat geeft niet
gruwelijk waarquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
ga ik wel of niet hardlopen?
* wel.o.k kijkt naar buiten
we gaan niet lopen
me neitherquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
we gaan niet lopen
Preciesquote:
laatste keer dat ik er in stond vond ik helemaal niet leukquote:
gewoon bukken en meewerkenquote:
het komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:![]()
denk steeds dat ik een PM binnen heb door dat stomme envelopje
Welk envelopje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
dat er normaal staat als je een pm binnen krijgtquote:
die voor je inboxquote:
Ja dat snap ikquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
dat er normaal staat als je een pm binnen krijgt![]()
maar nou staat hij er niet meer
net ineens een tijdjequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat snap ikMaar wie zie jij die dan zonder dat je een PM hebt?
Hmmmquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies
Kaasknabbeldingetje? (voor ik ze allemaal op heb)
Dat zal wel belgisch zijn dan ofzoquote:
Zei er iemand kaasknabbeldingetje?quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Precies
Kaasknabbeldingetje? (voor ik ze allemaal op heb)
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat zal wel belgisch zijn dan ofzoOf voor mensen met tenen die onder containers wonen
* Fha gooit de doos snel op tafel voor de horde gek word en me aanvaltquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Zei er iemand kaasknabbeldingetje?
werk zequote:
Ik word niet zo snel gek van kaasknabbeldingetjes hoor, maak je geen zorgenquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:17 schreef Fha het volgende:
[..]
* Fha gooit de doos snel op tafel voor de horde gek word en me aanvalt
Coolquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb wel vaak in de plaatselijke krant gestaan
Nee, gaat hozen hoorquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:10 schreef wel.o.k het volgende:
we gaan niet lopen
Oh, das kut jaquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
laatste keer dat ik er in stond vond ik helemaal niet leuk
die vent had me verkeerd geciteerd
Haha ja ik ookquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Werkze!quote:
dikke vette ultra mega multiquotequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
CoolMet wat dan?
![]()
[..]
Nee, gaat hozen hoor![]()
[..]
Oh, das kut ja![]()
[..]
Haha ja ik ook![]()
![]()
[..]
Werkze!
Hihi oh okequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik word niet zo snel gek van kaasknabbeldingetjes hoor, maak je geen zorgen
Hoe is het met je oog meisje?
Cool hequote:Op vrijdag 5 november 2010 19:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
dikke vette ultra mega multiquote
Wat is er met je oog danquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oh okeLig je lekker?
Ja hij zit er nogDokter was gemeen
Hij ging kleurstof in mn oog doen maar dat deed hij door een papiertje (waar het op zat) onder mijn ooglid te steken. Auwauwaauwww!!
Maar nieuwe zalfjes gekregenEen tube is rozeee
![]()
En het jeuktEn het ziet er niet uit
En ik voel me gewoon beroerd
Mijn weerstand is blijkbaar even wat minder en dus gebeurt dit weer, komt mijn eczeem weer naar boven en worden al mijn klieren weer dik. Gewoon lekker algehele brakheid dus
![]()
![]()
Kaasdingetjes helpt![]()
fietsexamen, da's al een tijd geleden, met nieuwjaar, gewoon wat random foto's van het bos oid, en nog wat toevalligheden...quote:
Ja dat doen ze vaak zo met en papiertje onder je ooglid steken sadisten dat zijn het *zal ik hem in elkaar beuken neemt alvast kungfu panda vechthouding aan*quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi oh okeLig je lekker?
Ja hij zit er nogDokter was gemeen
Hij ging kleurstof in mn oog doen maar dat deed hij door een papiertje (waar het op zat) onder mijn ooglid te steken. Auwauwaauwww!! Maar nieuwe zalfjes gekregen
Een tube is rozeee
![]()
En het jeuktEn het ziet er niet uit
En ik voel me gewoon beroerd
Mijn weerstand is blijkbaar even wat minder en dus gebeurt dit weer, komt mijn eczeem weer naar boven en worden al mijn klieren weer dik. Gewoon lekker algehele brakheid dus
![]()
![]()
Kaasdingetjes helpt![]()
en de krant kwam ook aardig vaak bij ons op de basisschool, ik heb daarmee trouwens ook nog wel eens in de Trouw gestaanquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
fietsexamen, da's al een tijd geleden, met nieuwjaar, gewoon wat random foto's van het bos oid, en nog wat toevalligheden...
Koortslipquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef Enfermera het volgende:
Wat is er met je oog danHe gats, klinkt niet erg lekker. Beterschap iig meis!
Aahwquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef Panda72 het volgende:
Ja dat doen ze vaak zo met en papiertje onder je ooglid steken sadisten dat zijn het *zal ik hem in elkaar beuken neemt alvast kungfu panda vechthouding aan*
Kusjes op jouw zeer Fhaatje
zo zijn gangetje gisteren een knoop doorgehakt en ik denk dat dit de beste keuze isquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Cool he![]()
![]()
Hoe ist met je Giertje?![]()
[..]
Wat is er met je oog danHe gats, klinkt niet erg lekker. Beterschap iig meis!
Leukquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
fietsexamen, da's al een tijd geleden, met nieuwjaar, gewoon wat random foto's van het bos oid, en nog wat toevalligheden...
Oh gats, herpes in je oog. Dat is klote johquote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
KoortslipMaar dat gaat bij mij altijd boven of onder mijn oog zitten om een of andere reden
[..]
Aahw![]()
Ja als Henry ZS erbij was geweest had hij dokter meneer echt wel keihard in elkaar gebeukt ook![]()
![]()
Oeh!quote:Op vrijdag 5 november 2010 19:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
zo zijn gangetje gisteren een knoop doorgehakt en ik denk dat dit de beste keuze is
maar goed ik ben weg leg andere keer wel uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |