quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Ferb het volgende:
Ik sla opeens elke dag 3 topics over![]()
Trouwens
Weekend![]()
en Goedemiddag![]()
![]()
Ik had dat laatst met Sweet child of mine in de Docterquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze deden laatst op de radio Disarm van de Smashing Pumpkins..nou. Toen ging ik lekken...
Ik geloof niet dat het dan helemaal mijn ding isquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het wordt steeds iets lastiger, vooral de laatste is leuk![]()
sql injection met alleen een waar of onwaar uitkomst.
tijdrovend maar goed te doen
Oke...quote:
Je kon daar nergens ergens schuilen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
Ik ben daarnet btw kletsnat geregend! Gelukkig lagen er droge kleren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken het pfff ik word er echt gek van!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
En klachten: ik slaap zo fucking slechtMaar verder nergens last van
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn rooster voor volgende week...dat is een heel mooi roosterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een heel mooi rooster
nee er was niks in.de buurtquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kon daar nergens ergens schuilen?
minstens..quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
jij hebt soberso een klacht: infaalon elke 2 weken
keep on tryingquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had dat laatst met Sweet child of mine in de Docter![]()
Dat was echt kut gewoon
[..]
Ik geloof niet dat het dan helemaal mijn ding is![]()
Maar ik vind het al heel wat dat ik door jouw hint de eerste kon oplossen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
minstens..
en tegenwoordig dan een week lang
Wat is er schat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
ja allemaa leuk en aardig maar ik snap het nog steeds niet kijkt *kwaad en neemt kungfupanda vechthouding aan*
bamboo bear? What up?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
ja allemaa leuk en aardig maar ik snap het nog steeds niet kijkt *kwaad en neemt kungfupanda vechthouding aan*
nou, inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een heel gehannes om dat te timen met voorlezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, inderdaad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ken ik, heeft wokkin ook
![]()
maar die gebruikt helemaal niets, geen implanon, pil, rubber, of wat dan ooknee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
dat is echt zooooooooooo stom!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:39 schreef wel.o.k het volgende:
dat ken ik, heeft wokkin ook
![]()
maar die gebruikt helemaal niets, geen implanon, pil, rubber, of wat dan ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is echt zooooooooooo stom!Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
als zelfs jij het niet weet dan de rest helemaal nietquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee waar jullie het over hebben
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is echt zooooooooooo stom!lastig vooralSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:54 schreef wel.o.k het volgende:
lastig vooralja, en belemmerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, en belemmerend
ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:03 schreef wel.o.k het volgende:
ookfrustrerendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs en ik gaan bij mijn zus spelen![]()
Speelzequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
byequote:Op vrijdag 5 november 2010 16:04 schreef suikertaartje het volgende:
installeren!quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ben ik weer.
FF een uurtje F1 2010 gespeeld.
Hij speelt hem wel vanaf de disc.
Wat is dat spel realistisch zeg, vooral de weersomstandigheden.
Bijvoorbeeld als het regent en je de curbstones meepakt sta je zo achterstevoren.
En je moet vooral geen gas geven als je instuurt
350quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:34 schreef TJDoornbos het volgende:
wie gaat er voor mij een 350 met kinect betalen?
stommen dokter menerenquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:33 schreef Fha het volgende:
Dokter meneer propt zomaar een papiertje onder mijn ooglid
Maar wel nieuwe beter maak zalfjes gekrijgt
een instal geeft een disc error?quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dude
Ik zeg hij speelt hem wel vanaf de disc.
En niet van de HDD.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |