quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:56 schreef Ferb het volgende:
Ik sla opeens elke dag 3 topics over![]()
Trouwens
Weekend![]()
en Goedemiddag![]()
![]()
Ik had dat laatst met Sweet child of mine in de Docterquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze deden laatst op de radio Disarm van de Smashing Pumpkins..nou. Toen ging ik lekken...
Ik geloof niet dat het dan helemaal mijn ding isquote:Op vrijdag 5 november 2010 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het wordt steeds iets lastiger, vooral de laatste is leuk![]()
sql injection met alleen een waar of onwaar uitkomst.
tijdrovend maar goed te doen
Oke...quote:
Je kon daar nergens ergens schuilen?quote:Op vrijdag 5 november 2010 14:57 schreef PeZu het volgende:
Ik ben daarnet btw kletsnat geregend! Gelukkig lagen er droge kleren hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ken het pfff ik word er echt gek van!quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
En klachten: ik slaap zo fucking slechtMaar verder nergens last van
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:02 schreef pgrferrari het volgende:
Mijn rooster voor volgende week...dat is een heel mooi roosterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Vond ik ook.quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is een heel mooi rooster
nee er was niks in.de buurtquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je kon daar nergens ergens schuilen?
minstens..quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
jij hebt soberso een klacht: infaalon elke 2 weken
keep on tryingquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had dat laatst met Sweet child of mine in de Docter![]()
Dat was echt kut gewoon
[..]
Ik geloof niet dat het dan helemaal mijn ding is![]()
Maar ik vind het al heel wat dat ik door jouw hint de eerste kon oplossen
quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
minstens..
en tegenwoordig dan een week lang
Wat is er schat?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
ja allemaa leuk en aardig maar ik snap het nog steeds niet kijkt *kwaad en neemt kungfupanda vechthouding aan*
bamboo bear? What up?quote:Op vrijdag 5 november 2010 15:14 schreef Panda72 het volgende:
ja allemaa leuk en aardig maar ik snap het nog steeds niet kijkt *kwaad en neemt kungfupanda vechthouding aan*
nou, inderdaadquote:Op vrijdag 5 november 2010 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een heel gehannes om dat te timen met voorlezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |